Вакансії для студентів і випускників станом на 31.10.2024
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Помічник керівника |
IElectronics |
кар'єрист, власний розвиток на першому місці; відкритість до навчання; відповідальність і комунікабельність; вміння працювати у команді; робота на результат; готовність приймати самостійні рішення. |
подання фінансових звітностей; проведення розрахунків; формування бюджету; нарахування ЗП; пакування техніки; організація відправок через Нову пошту; взаємодія зі складом для забезпечення своєчасної доставки. |
стабільний рівень доходу; розвиток в команді кар'єристів; підтримка колег та особистого куратора на період навчання базових знань у сфері фінансів; швидке кар'єрне зростання зі значним збільшенням доходу. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіс-адміністратор |
Talent Hunters Hub |
високий рівень самостійності та самоорганізованості; багатозадачність; впевнений користувач Excel, Google Doc; пунктуальність, відповідальність; досвід роботи на позиції офіс-менеджера або адміністратора від 1-го року (буде перевагою). |
життєзабезпечення офісу канцтоварами, госп. розхідниками, продуктами харчування; допомога у веденні кадрової документації; організація корпоративних заходів. |
комфортний сучасний офіс у центрі міста; молодий та дружній колектив; графік роботи Вт-Сб з 11:00 до 20:00; офіційне працевлаштування, оплачувані відпустки та лікарняні; happy fridays з піцою та напоями. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з ІТ-навчання |
Гранд, навчальний центр, ПП |
активнісь; бажання працювати та розвиватися.
|
готова розроблена навчальна програма з готовими завданнями; проходження завдань, як покрокова інструкція; допомога людям, якщо виникли запитання (консультація). |
можливість заробляти і розвиватися; графік роботи: можна корегувати; ментальна прокачка /soft skills/; професійна прокачка в ІТ, бо без цього зараз ніяк; комфортні робочі умови у сучасних SMART-класах. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Контент-мейкер (SMM) |
MobiPrint |
успішні кейси запуску брендів у соцмережах; навички обробки фото/відео, грамотне написання текстів; знання smm-стратегій та маркетингу; вміння працювати з трендами та актуальними темами; креативність та активну життєву позицію; вчасність у виконанні завдань. |
ведення сторінок в соцмережах (Instagram, TikTok, YouTube, LinkedIn); створення фото/відео контенту: фотографії товарів, відео-зйомка, монтаж; розробка та впровадження контент-стратегії відео-огляд товарів; співпраця з лідерами думок; створення та дотримання контент-плану. |
виплати зарплати 2 рази на місяць; офіційне працевлаштування; знижка 40% на продукцію компанії; швидкий кар'єрний ріст (за 12 місяців можна стати керівником напрямку); постійне внутрішнє навчання та можливість відвідувати топові тренінги (за рахунок компанії); веселі корпоративи: піцца-паті, настільні ігри та чемпіонати в ps; комфортний офіс з терасою та bbq-зоною; кухня зі смаколиками та кавою; подарунки від компанії на свята. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер із заробітної плати |
Альянс Рітейл Груп |
вища профільна освіта; знання норм, законів, що регламентують ведення бухгалтерського обліку; досвід роботи з програмами 1С, Медок, Клієнт-банк. |
своєчасний розрахунок заробітної плати в 1С; розрахунок, проведення та контроль лікарняних, відпусток; підготовка та здача звітів по зарплаті ЄСВ, 1ДФ, звітів в Податкову та Пенсійний фонд, Фонд соціального страхування; надання консультацій співробітникам по розрахунку заробітної плати; перевірка табелів робочого часу; підготовка та надання довідок співробітникам. |
робота в офісі; графік роботи: з 09: по 18:00, Пн — Пт. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Dnipro-M |
володіння українською мовою як усно, так і письмово; бажання допомагати клієнтам і проявляти увагу до їх потреб; гнучкість та готовність швидко адаптуватися до змін. |
консультація споживачів та надання професійної допомоги та відповіді на запитання через телефону комунікацію; забезпечення високим рівнем обслуговування клієнтів; розвиваток з командою однодумців. |
робота у компанії що розвивається та дружньому колективі, який заряджає, де кожен цінується та підтримується; комфортний офіс, кава-брейки та смаколики; графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні) з 08:00 до 20:00 (8 годин робочих + обідня година); конкурентоспроможна заробітна плата та можливість кар'єрного зростання; тренінги та бізнес-івенти від нашої академії корпоративної освіти; можливість роботи з міжнародними проектами (представлені в країнах Європи); крута програма лояльності для працівників; індивідуальна система знижок в мережі заправок Wog; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кондитер |
Альянс Рітейл Груп |
досвід роботи від 1-го року на аналогічній посаді; знання технології випікання кондитерських виробів; вміння працювати з кондитерським обладнанням; знання санітарних норм та правил безпеки; відповідальність, організованість та уважність до деталей; готовність працювати в позмінно. |
приготування та випікання кондитерських виробів; контроль якості готової продукції; організація та керування робочим процесом; дотримання санітарних норм та вимог безпеки. |
конкурентна заробітна плата; стабільна робота у великій компанії; можливості професійного розвитку та кар'єрного зростання; дружній та професійний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Касир-операціоніст (підмінний) |
ПриватБанк |
повна загальна середня освіта; впевнений користувач ПК та планшетом; вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою). |
продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими Kpi; здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку; обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку; оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях); дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів; виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс. |
робота в найбільшому та інноваційному банку України; офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки; конкурентна заробітна плата; медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок; корпоративне навчання; сучасний комфортний офіс; цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток; дружній професійний колектив та сильна команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
PR-менеджер |
Школа англійської мови Flash |
креативність; комунікабельність; стресостійкість; ініціативність; активність. |
партнерство з освітніми та іншими закладами міста; організація івентів; просунення ідей шляхом зовнішнього PR; перший дзвінок до клієнта для уточнення актуальності звернення. |
крута команда та оплачувані канікули закордоном у якості винагороди за результативність; збільшення заробітної плати та офіційне працевлаштування; офіс у центрі та нормований графік (Пн-Пт 09:00 -18:00); 100% яскраві робочі будні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Аналітик/аналітикиня |
Концерн Хлібпром, ПрАТ |
знання: Word, 1С, Excel, 0utlook, сканування; відповідальність; самоорганізованість; вміння працювати в команді; націленість на результат. |
підготовка звітів з виробництва продукції; нормування праці на виробництві; формування та аналіз бюджетів вп; внесення та контроль витрат та оплат. |
офіційне працевлаштування згідно з КЗПП; вчасна та достойна заробітна плата; медичне страхування; навчання та розвиток; кар'єрні можливості всередині компанії; стабільний графік роботи: ПН-ПТ з 09:00 до 18:00; знижка на нашу продукцію. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з обліку |
OKKO |
знання програм MC Office та в першу чергу Excel; знання первинного бухгалтерського документообігу; навики ефективних комунікацій; навики роботи з документообігом та договірною діяльністю; уміння ефективно планувати час з метою досягнення поставлених завдань; навики публічних виступів; неконфліктність; цілеспрямованість; комунікабельність. |
поточне обслуговування клієнтів; контроль і супроводження документообігу, видача бланків дозволів; підготовка тендерних документацій та участь у тендерних закупівлях; робота з обліковими програмами; адміністрування роботи офісу. |
офіційний і швидкий прийом на роботу з першого дня; оплачувана відпустка (24 дні в рік) та лікарняний; забезпечення безкоштовного медичного страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.).
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Програміст 1C |
Альянс Рітейл Груп |
досвід програмування в 1C8; досвід роботи в керованих формах; досвід створення звітів на СКД; знання прикладної області 1С на рівні, необхідному для взаєморозуміння з колегами. |
розробка та доопрацювання модулів в конфігураціях BAS:ERP, BAS:роздрібна торгівля. |
робота в офісі; графік роботи: з 9 по 18, Пн — Пт; заробітна плата: за результатами співбесіди. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор, помічник |
Нормальна доставка їж LA П'ЄЦ |
моторність; вміння одночасно слухати, бачити, писати, говорити і ще й при цьому всміхатися. |
контроль своєчасної доставки замовлення; видача замовлення клієнтам, на самовивіз; допомога адміністратору; пакування замовлення; складання наборів для доставки (серветки, палички, коробки, тощо); слідкувати за порядком і чистотою на закладі. |
графік позмінний 3/3 та 4/2; кар'єрний ріст; вчасна та чесна виплата зарплатні 2 рази на місяць; оплачувана відпустка; чай, кава, обід за рахунок компанії; 50% знижка на меню la п'єц; трансфер додому після зміни за рахунок компанії; стильний та комфортний брендований одяг; безкоштовне навчання у професійних наставників; робота в молодому, дружньому та креативному колективі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор магазину |
Sweet & Joy |
відсутність шкідливих звичок; відповідальність та організованість; готовність навчатися та вдосконалювати свої навички; грамотність української мови. |
прийом та обробка замовлень в магазині; консультування клієнтів щодо асортименту та послуг компанії; забезпечення належного вигляду магазину та виставки товарів; контроль за складським обліком товарів та роботою каси. |
можливість кар'єрного зростання; дружній колектив та комфортні умови праці; готові розглянути кандидатів без досвіду; графік роботи 5/2. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Працівник закладу ресторанного господарства |
МакДональдз Юкрейн ЛТД, ПІІ |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Маркетолог |
Френдт, ТОВ |
вища, (бажано, профільна освіта (маркетинг, PR, менеджмент, журналістика, дизайн); ви постійно розвиваєтесь і в багажу є завершені тематичні курси, тренінги, семінари; наявність успішного досвіду на аналогічній посаді, володієте ефективними маркетинговими інструментами для просування бізнесу; володіння знаннями та вміннями просування бренду компанії в соціальних мережах — таких як Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, TikTok, Pinterest, Linkendin та на різних рекламних платформах; користувач соціальних мереж, в курсі останніх SMM-новин, знання трендових SMM-продукти, добре орієнтування в передових SMM-інструментах, вміння створювати креативні контент- плани (тексти, фото та відео) і поширювати на різних платформах; особисті якості — креативність, ініціативність, чесність, відповідальність, вміння працювати в команді, відмінна грамотна письмова мова, гарні комунікаційні та організаційні здібності, націленість на постійний розвиток. |
розробка та реалізація ефективної SMM-стратегії просування бізнесу, створення контент-планів для соціальних мереж та рекламних платформ, генерування нових ідей, форматів та рубрик контенту; ведення сторінок компанії у соцмережах, просування бренду компанії на рекламних платформах; активна участь у просуванні продажу продуктів компанії, в т.ч. наповнення сайту інтернет-магазину; участь у різноманітних активностях відділу маркетингу: виставки, семінари, дні поля — своєчасне висвітлення інформації про них у пабліках; планування та контроль виконання маркетингового бюджету, планування і постинг матеріалів для взаємодії з аудиторією на різних платформах, організація створення підрядниками фото/відео контенту, написання текстів постів; аналіз ринку та конкурентів компанії; робота з підрядниками по замовленню поліграфічної та сувенірної продукції; участь у розробці маркетингових матеріалів (каталоги, буклети, банери); інформаційна підтримка відділу продажів та інших підрозділів департаментів компанії (за потреби). |
лідер на ринку: провідна компанією в аграрному секторі з розгалуженою мережею клієнтів та надійною репутацією; інновації: впровадження нових технологій та розробка інноваційних рішень, що допомагають клієнтам досягати високих результатів; розвиток: можливість постійного професійного зростання та кар'єрного розвитку; команда професіоналів: дружній колектив експертів, які готові допомогти та підтримати на кожному етапі роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Викладач англійської мови (групові заняття) |
Englishdom
|
любов до англійської і володіння нею на високому рівні; досвід викладання або репетиторства; знання, як привести студента до результату; постійно розвиваєтеся і прокачуєте свої скілли. |
|
робота з дому (ПК/ноутбук, гарнітура і стабільний Інтернет must have); викладач може проводити як індивідуальні, так і групові заняття (від 2 до 6 осіб у групі), за групові уроки ставка підвищена; тривалість 1-го уроку — 50 хвилин. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з логістики |
ПрАТ, МХП |
володіння навичками роботи в Excel та Word, 1 С; досвід роботи в логістичній сфері (бажано); уміння працювати в режимі багатозадачності. |
організація та координація внутрішніх перевезень автотранспортом; формування пакету товаросупровідних документів та підготовка супутньої інформації для забезпечення постачання продукції; контроль відвантаження на всіх етапах; побудова маршрутів; комунікація з водіями, контроль супровідної документації та вирішення питань, які можуть виникнути під час транспортування |
офіційне працевлаштування з першого робочого дня; команда однодумців; медична страховка; офіційна та конкурентна заробітна плата два рази на місяць за всіма нормами трудового кодексу України. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
PR Bridge Company |
|
активні продажі та консультування клієнтів; спілкування тільки наживо на всіх етапах комунікації; виконання стандартів обслуговування; ефективне відпрацювання етапів продажу; вміння аргументувати та презентувати плюси та привілегії товару; робота з теплою базою клієнтів, де 85% з них є постійними; укладання угод та невелика звітність. |
повний робочий день з 09:00 до 18:00 з Пн по Пт. гідна та стабільна заробітна плата; надшвидке та доступне стажування, що не впливає на заробітню плату; можливість розвиватись у цій сфері без досвіду роботи постійне навчання та підвищення кваліфікації; стрімке кар'єрне зростання; чудовий настрій навіть у понеділок, «pizza party» по п’ятницях та робота в молодому і драйвовому колективі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Експедитор |
ТОВ БаДМ |
досвід роботи в сфері логістики або експедиторської діяльності від 1-го року (буде перевагою); знання вантажних перевезень та правил складського господарства; відповідальність, організованість та комунікабельність. |
організація та контроль вантажних перевезень; ведення обліку та звітності по вантажоперевезеннях; взаємодія з водіями та клієнтами; контроль за термінами доставки та якістю обслуговування. |
офіційне працевлаштування та конкурентна заробітна плата; можливість кар'єрного росту та професійного розвитку; дружній колектив та комфортні умови праці; система навчання та підтримки в професійному зростанні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бармен |
Ресторан Soprano |
бажання працювати в гостинній галузі; вміння працювати в команді; комунікабельність та уважність до деталей; відмінні комунікаційні навички. |
прийом та обслуговування гостей; рекомендація напоїв та коктейлів; дотримання стандартів обслуговування; підтримання чистоти в робочому місці. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Товарознавець |
Магазин і сервіс Сталекс |
досвід роботи на складі; знання облікових програм; вміння працювати в режимі багатозадачності; уважність, відповідальність, стресостійкість, порядність та чесність. |
контроль термінів придатності; повернення товару постачальникам; прийом переміщення з магазинів; прийом повернень від покупців; робота з рекламаціями; проведення інвентаризації. |
офіційне працевлаштування; графік роботи ПН-ПТ з 09:00 до 18.00; робота у стабільній компанії; корпоративні знижки на продукцію; дружній колектив; постійна підтримка керівництва та колег у роботі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Економіст з обслуговування приватних осіб |
Креді Агріколь, банк |
вища економічна або фінансова освіта; досвід роботи на аналогічній посаді (буде перевагою); теоретичні та практичні навички ведення ефективних переговорів; ініціативність та високий рівень особистої відповідальності; гарна вимова та комунікативні навички. |
визначення потреб клієнтів відділення; презентація та продаж банківських продуктів та послуг; підтримка та обслуговування стратегічних зарплатно-карткових продуктів; формування та ведення кредитних справ клієнтів. |
стабільна, своєчасна і конкурентна зарплата та щомісячні бонуси за результатами роботи відділення; соціальні гарантії відповідно до КЗпП, відпустки (28 днів), а також страхування життя за рахунок Банку та медичне страхування після 3 місяців роботи; можливість працювати в офісі у самому центрі Вінниці; навчання та можливості професійного зростання у великій міжнародній компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кредитний експерт |
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) |
впевнене володіння українською мовою; досягнення поставлених перед собою цілей; любов до спілкування з людьми. |
активне залучення та консультація клієнтів банку на торговій точці магазину Comfy; формування кредитних договорів; інформування клієнтів банку з усіх питань, пов'язаних з оформленням і оплатою кредиту. |
визнаний кращим роботодавцем серед фінансових установ України за рейтингом Forbes; офіційне працевлаштування з першого дня (трудова книга); комфортне робоче середовище та підтримка дружньої професійної команди; навчання з «0», і підтримка в період адаптації медичне страхування; позмінний графік роботи: 2/2, 3/3, 4/2; English Speaking Club та біговий клуб; можливості навчання з бізнес-тренерами банку; регулярний перегляд заробітної плати та можливість кар'єрного зростання; щомісячні бонуси. |
Відправити резюме можна за посиланням: |