Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Помічник керівника

IElectronics

кар'єрист, власний розвиток на першому місці;

відкритість до навчання;

відповідальність і комунікабельність;

вміння працювати у команді;

робота на результат;

готовність приймати самостійні рішення.

подання фінансових звітностей;

проведення розрахунків;

формування бюджету;

нарахування ЗП;

пакування техніки;

організація відправок через Нову пошту;

взаємодія зі складом для забезпечення своєчасної доставки.

стабільний рівень доходу;

розвиток в команді кар'єристів;

підтримка колег та особистого куратора на період навчання базових знань у сфері фінансів;

швидке кар'єрне зростання зі значним збільшенням доходу.

Відправити резюме можна за посиланням:

Офіс-адміністратор

Talent Hunters Hub

високий рівень самостійності та самоорганізованості;

багатозадачність;

впевнений користувач Excel, Google Doc;

пунктуальність, відповідальність;

досвід роботи на позиції офіс-менеджера або адміністратора від 1-го року (буде перевагою).

життєзабезпечення офісу канцтоварами, госп. розхідниками, продуктами харчування;

допомога у веденні кадрової документації;

організація корпоративних заходів.

комфортний сучасний офіс у центрі міста;

молодий та дружній колектив;

графік роботи Вт-Сб з 11:00 до 20:00;

офіційне працевлаштування, оплачувані відпустки та лікарняні;

happy fridays з піцою та напоями.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з ІТ-навчання

Гранд, навчальний центр, ПП

активнісь;

бажання працювати та розвиватися.

 

готова розроблена навчальна програма з готовими завданнями;

проходження завдань, як покрокова інструкція;

допомога людям, якщо виникли запитання (консультація).

можливість заробляти і розвиватися;

графік роботи: можна корегувати;

ментальна прокачка /soft skills/;

професійна прокачка в ІТ, бо без цього зараз ніяк;

комфортні робочі умови у сучасних SMART-класах.

Відправити резюме можна за посиланням:

Контент-мейкер (SMM)

MobiPrint

успішні кейси запуску брендів у соцмережах;

навички обробки фото/відео, грамотне написання текстів;

знання smm-стратегій та маркетингу;

вміння працювати з трендами та актуальними темами;

креативність та активну життєву позицію;

вчасність у виконанні завдань.

ведення сторінок в соцмережах (Instagram, TikTok, YouTube, LinkedIn);

створення фото/відео контенту: фотографії товарів, відео-зйомка, монтаж;

розробка та впровадження контент-стратегії

відео-огляд товарів;

співпраця з лідерами думок;

створення та дотримання контент-плану.

виплати зарплати 2 рази на місяць;

офіційне працевлаштування;

знижка 40% на продукцію компанії;

швидкий кар'єрний ріст (за 12 місяців можна стати керівником напрямку);

постійне внутрішнє навчання та можливість відвідувати топові тренінги (за рахунок компанії);

веселі корпоративи: піцца-паті, настільні ігри та чемпіонати в ps;

комфортний офіс з терасою та bbq-зоною;

кухня зі смаколиками та кавою;

подарунки від компанії на свята.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер із заробітної плати

Альянс Рітейл Груп

вища профільна освіта;

знання норм, законів, що регламентують ведення бухгалтерського обліку;

досвід роботи з програмами 1С, Медок, Клієнт-банк.

своєчасний розрахунок заробітної плати в 1С;

розрахунок, проведення та контроль лікарняних, відпусток;

підготовка та здача звітів по зарплаті ЄСВ, 1ДФ, звітів в Податкову та Пенсійний фонд, Фонд соціального страхування;

надання консультацій співробітникам по розрахунку заробітної плати;

перевірка табелів робочого часу;

підготовка та надання довідок співробітникам.

робота в офісі;

графік роботи: з 09: по 18:00, Пн — Пт.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по роботі з клієнтами

Dnipro-M

володіння українською мовою як усно, так і письмово;

бажання допомагати клієнтам і проявляти увагу до їх потреб;

гнучкість та готовність швидко адаптуватися до змін.

консультація споживачів та надання професійної допомоги та відповіді на запитання через телефону комунікацію;

забезпечення високим рівнем обслуговування клієнтів;

розвиваток з командою однодумців.

робота у компанії що розвивається та дружньому колективі, який заряджає, де кожен цінується та підтримується;

комфортний офіс, кава-брейки та смаколики;

графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні) з 08:00 до 20:00 (8 годин робочих + обідня година);

конкурентоспроможна заробітна плата та можливість кар'єрного зростання;

тренінги та бізнес-івенти від нашої академії корпоративної освіти;

можливість роботи з міжнародними проектами (представлені в країнах Європи);

крута програма лояльності для працівників;

індивідуальна система знижок в мережі заправок Wog;

Відправити резюме можна за посиланням:

Кондитер

Альянс Рітейл Груп

досвід роботи від 1-го року на аналогічній посаді;

знання технології випікання кондитерських виробів;

вміння працювати з кондитерським обладнанням;

знання санітарних норм та правил безпеки;

відповідальність, організованість та уважність до деталей;

готовність працювати в позмінно.

приготування та випікання кондитерських виробів;

контроль якості готової продукції;

організація та керування робочим процесом;

дотримання санітарних норм та вимог безпеки.

конкурентна заробітна плата;

стабільна робота у великій компанії;

можливості професійного розвитку та кар'єрного зростання;

дружній та професійний колектив.

Відправити резюме можна за посиланням:

Касир-операціоніст (підмінний)

ПриватБанк

повна загальна середня освіта;

впевнений користувач ПК та планшетом;

вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою).

продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими Kpi;

здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку;

обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку;

оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях);

дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів;

виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс.

робота в найбільшому та інноваційному банку України;

офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки;

конкурентна заробітна плата;

медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок;

корпоративне навчання;

сучасний комфортний офіс;

цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток;

дружній професійний колектив та сильна команда.

Відправити резюме можна за посиланням:

PR-менеджер

Школа англійської мови Flash

креативність;

комунікабельність;

стресостійкість;

ініціативність;

активність.

партнерство з освітніми та іншими закладами міста;

організація івентів;

просунення ідей шляхом зовнішнього PR;

перший дзвінок до клієнта для уточнення актуальності звернення.

крута команда та оплачувані канікули закордоном у якості винагороди за результативність;

збільшення заробітної плати та офіційне працевлаштування;

офіс у центрі та нормований графік (Пн-Пт 09:00 -18:00);

100% яскраві робочі будні.

Відправити резюме можна за посиланням:

Аналітик/аналітикиня

Концерн Хлібпром, ПрАТ

знання: Word, 1С, Excel, 0utlook, сканування;

відповідальність;

самоорганізованість;

вміння працювати в команді;

націленість на результат.

підготовка звітів з виробництва продукції;

нормування праці на виробництві;

формування та аналіз бюджетів вп;

внесення та контроль витрат та оплат.

офіційне працевлаштування згідно з КЗПП;

вчасна та достойна заробітна плата;

медичне страхування;

навчання та розвиток;

кар'єрні можливості всередині компанії;

стабільний графік роботи: ПН-ПТ з 09:00 до 18:00;

знижка на нашу продукцію.

Відправити резюме можна за посиланням:

Фахівець з обліку

OKKO

знання програм MC Office та в першу чергу Excel;

знання первинного бухгалтерського документообігу;

навики ефективних комунікацій;

навики роботи з документообігом та договірною діяльністю;

уміння ефективно планувати час з метою досягнення поставлених завдань;

навики публічних виступів;

неконфліктність;

цілеспрямованість;

комунікабельність.

поточне обслуговування клієнтів;

контроль і супроводження документообігу, видача бланків дозволів;

підготовка тендерних документацій та участь у тендерних закупівлях;

робота з обліковими програмами;

адміністрування роботи офісу.

офіційний і швидкий прийом на роботу з першого дня;

оплачувана відпустка (24 дні в рік) та лікарняний;

забезпечення безкоштовного медичного страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.).

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Програміст 1C

Альянс Рітейл Груп

досвід програмування в 1C8;

досвід роботи в керованих формах;

досвід створення звітів на СКД;

знання прикладної області 1С на рівні, необхідному для взаєморозуміння з колегами.

розробка та доопрацювання модулів в конфігураціях BAS:ERP, BAS:роздрібна торгівля.

робота в офісі;

графік роботи: з 9 по 18, Пн — Пт;

заробітна плата: за результатами співбесіди.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор, помічник

Нормальна доставка їж LA П'ЄЦ

моторність;

вміння одночасно слухати, бачити, писати, говорити і ще й при цьому всміхатися.

контроль своєчасної доставки замовлення;

видача замовлення клієнтам, на самовивіз;

допомога адміністратору;

пакування замовлення;

складання наборів для доставки (серветки, палички, коробки, тощо);

слідкувати за порядком і чистотою на закладі.

графік позмінний 3/3 та 4/2;

кар'єрний ріст;

вчасна та чесна виплата зарплатні 2 рази на місяць;

оплачувана відпустка;

чай, кава, обід за рахунок компанії;

50% знижка на меню la п'єц;

трансфер додому після зміни за рахунок компанії;

стильний та комфортний брендований одяг;

безкоштовне навчання у професійних наставників;

робота в молодому, дружньому та креативному колективі.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор магазину

Sweet & Joy

відсутність шкідливих звичок;

відповідальність та організованість;

готовність навчатися та вдосконалювати свої навички;

грамотність української мови.

прийом та обробка замовлень в магазині;

консультування клієнтів щодо асортименту та послуг компанії;

забезпечення належного вигляду магазину та виставки товарів;

контроль за складським обліком товарів та роботою каси.

можливість кар'єрного зростання;

дружній колектив та комфортні умови праці;

готові розглянути кандидатів без досвіду;

графік роботи 5/2.

Відправити резюме можна за посиланням:

Працівник закладу ресторанного господарства

МакДональдз Юкрейн ЛТД, ПІІ

любов до спілкування;

бажання розвиватися та зростати.

приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії;

формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану;

підтримання чистоти у ресторані.

робота в міжнародній компанії;

стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно;

додатково можна отримати щомісячний та річний бонус;

гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу;

офіційне працевлаштування;

соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії;

знижка на продукцію компанії;

різноманітні конкурси та мотиваційні програми;

можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси;

молода, енергійна та надзвичайно дружна команда;

кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом;

перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час.

Відправити резюме можна за посиланням:

Маркетолог

Френдт, ТОВ

вища, (бажано, профільна освіта (маркетинг, PR, менеджмент, журналістика, дизайн);

ви постійно розвиваєтесь і в багажу є завершені тематичні курси, тренінги, семінари;

наявність успішного досвіду на аналогічній посаді, володієте ефективними маркетинговими інструментами для просування бізнесу;

володіння знаннями та вміннями просування бренду компанії в соціальних мережах — таких як Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, TikTok, Pinterest, Linkendin та на різних рекламних платформах;

користувач соціальних мереж, в курсі останніх SMM-новин, знання трендових SMM-продукти, добре орієнтування в передових SMM-інструментах, вміння створювати креативні контент- плани (тексти, фото та відео) і поширювати на різних платформах;

особисті якості — креативність, ініціативність, чесність, відповідальність, вміння працювати в команді, відмінна грамотна письмова мова, гарні комунікаційні та організаційні здібності, націленість на постійний розвиток.

розробка та реалізація ефективної SMM-стратегії просування бізнесу, створення контент-планів для соціальних мереж та рекламних платформ, генерування нових ідей, форматів та рубрик контенту;

ведення сторінок компанії у соцмережах, просування бренду компанії на рекламних платформах;

активна участь у просуванні продажу продуктів компанії, в т.ч. наповнення сайту інтернет-магазину;

участь у різноманітних активностях відділу маркетингу: виставки, семінари, дні поля — своєчасне висвітлення інформації про них у пабліках;

планування та контроль виконання маркетингового бюджету, планування і постинг матеріалів для взаємодії з аудиторією на різних платформах, організація створення підрядниками фото/відео контенту, написання текстів постів;

аналіз ринку та конкурентів компанії;

робота з підрядниками по замовленню поліграфічної та сувенірної продукції;

участь у розробці маркетингових матеріалів (каталоги, буклети, банери);

інформаційна підтримка відділу продажів та інших підрозділів департаментів компанії (за потреби).

лідер на ринку: провідна компанією в аграрному секторі з розгалуженою мережею клієнтів та надійною репутацією;

інновації: впровадження нових технологій та розробка інноваційних рішень, що допомагають клієнтам досягати високих результатів;

розвиток: можливість постійного професійного зростання та кар'єрного розвитку;

команда професіоналів: дружній колектив експертів, які готові допомогти та підтримати  на кожному етапі роботи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Викладач англійської мови (групові заняття)

Englishdom

 

любов до англійської і володіння нею на високому рівні;

досвід викладання або репетиторства;

знання, як привести студента до результату;

постійно розвиваєтеся і прокачуєте свої скілли.

 

робота з дому (ПК/ноутбук, гарнітура і стабільний Інтернет must have);

викладач може проводити як індивідуальні, так і групові заняття (від 2 до 6 осіб у групі), за групові уроки ставка підвищена;

тривалість 1-го уроку — 50 хвилин.

Відправити резюме можна за посиланням:

Фахівець з логістики

ПрАТ, МХП

володіння навичками роботи в Excel та Word, 1 С;

досвід роботи  в логістичній сфері  (бажано);

уміння працювати в режимі багатозадачності.

організація та координація внутрішніх перевезень автотранспортом;

формування пакету товаросупровідних документів та підготовка супутньої інформації для забезпечення постачання продукції;

контроль відвантаження на всіх етапах;

побудова маршрутів;

комунікація з водіями, контроль супровідної документації та вирішення питань, які можуть виникнути під час транспортування

офіційне працевлаштування з першого робочого дня;

команда однодумців;

медична страховка;

офіційна та конкурентна заробітна плата два рази на місяць за всіма нормами трудового кодексу України.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

PR Bridge Company

 

активні продажі та консультування клієнтів;

спілкування тільки наживо на всіх етапах комунікації;

виконання стандартів обслуговування;

ефективне відпрацювання етапів продажу;

вміння аргументувати та презентувати плюси та привілегії товару;

робота з теплою базою клієнтів, де 85% з них є постійними;

укладання угод та невелика звітність.

повний робочий день з 09:00 до 18:00 з Пн по Пт.

гідна та стабільна заробітна плата;

надшвидке та доступне стажування, що не впливає на заробітню плату;

можливість розвиватись у цій сфері без досвіду роботи постійне навчання та підвищення кваліфікації;

стрімке кар'єрне зростання;

чудовий настрій навіть у понеділок, «pizza party» по п’ятницях та робота в молодому і драйвовому колективі.

Відправити резюме можна за посиланням:

Експедитор

ТОВ БаДМ

досвід роботи в сфері логістики або експедиторської діяльності від 1-го року (буде перевагою);

знання вантажних перевезень та правил складського господарства;

відповідальність, організованість та комунікабельність.

організація та контроль вантажних перевезень;

ведення обліку та звітності по вантажоперевезеннях;

взаємодія з водіями та клієнтами;

контроль за термінами доставки та якістю обслуговування.

офіційне працевлаштування та конкурентна заробітна плата;

можливість кар'єрного росту та професійного розвитку;

дружній колектив та комфортні умови праці;

система навчання та підтримки в професійному зростанні.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бармен

Ресторан Soprano

бажання працювати в гостинній галузі;

вміння працювати в команді;

комунікабельність та уважність до деталей;

відмінні комунікаційні навички.

прийом та обслуговування гостей;

рекомендація напоїв та коктейлів;

дотримання стандартів обслуговування;

підтримання чистоти в робочому місці.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Товарознавець

Магазин і сервіс Сталекс

досвід роботи на складі;

знання облікових програм;

вміння працювати в режимі багатозадачності;

уважність, відповідальність, стресостійкість, порядність та чесність.

контроль термінів придатності;

повернення товару постачальникам;

прийом переміщення з магазинів;

прийом повернень від покупців;

робота з рекламаціями;

проведення інвентаризації.

офіційне працевлаштування;

графік роботи ПН-ПТ з 09:00 до 18.00;

робота у стабільній компанії;

корпоративні знижки на продукцію;

дружній колектив;

постійна підтримка керівництва та колег у роботі.

Відправити резюме можна за посиланням:

Економіст з обслуговування приватних осіб

Креді Агріколь, банк

вища економічна або фінансова освіта;

досвід роботи на аналогічній посаді (буде перевагою);

теоретичні та практичні навички ведення ефективних переговорів;

ініціативність та високий рівень особистої відповідальності;

гарна вимова та комунікативні навички.

визначення потреб клієнтів відділення;

презентація та продаж банківських продуктів та послуг;

підтримка та обслуговування стратегічних зарплатно-карткових продуктів;

формування та ведення кредитних справ клієнтів.

стабільна, своєчасна і конкурентна зарплата та щомісячні бонуси за результатами роботи відділення;

соціальні гарантії відповідно до КЗпП, відпустки (28 днів), а також страхування життя за рахунок Банку та медичне страхування після 3 місяців роботи;

можливість працювати в офісі у самому центрі Вінниці;

навчання та можливості професійного зростання у великій міжнародній компанії.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кредитний експерт

Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ)

впевнене володіння українською мовою;

досягнення поставлених перед собою цілей;

любов до спілкування з людьми.

активне залучення та консультація клієнтів банку на торговій точці магазину Comfy;

формування кредитних договорів;

інформування клієнтів банку з усіх питань, пов'язаних з оформленням і оплатою кредиту.

визнаний кращим роботодавцем серед фінансових установ України за рейтингом Forbes;

офіційне працевлаштування з першого дня (трудова книга);

комфортне робоче середовище та підтримка дружньої професійної команди;

навчання з «0», і підтримка в період адаптації

медичне страхування;

позмінний графік роботи: 2/2, 3/3, 4/2;

English Speaking Club та біговий клуб;

можливості навчання з бізнес-тренерами банку;

регулярний перегляд заробітної плати та можливість кар'єрного зростання;

щомісячні бонуси.

Відправити резюме можна за посиланням: