Вакансії для студентів і випускників станом на 07.11.2024
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Кухар гарячого процесу |
Гастробар Резиденція Шаурми |
здатність швидко навчатися; пунктуальність; відповідальність; робота в команді. |
приготування згідно технологічних карт; контроль якості продуктів; підтримка чистоти на робочому місці; прийом товару та участь у проведенні переобліку. |
позмінний графік роботи 4/2 10:00−22:00; стабільна заробітна плата; навчання; прозора система мотивації; харчування, привілеї та знижки; перший - пробний день. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу в маркетингову компанію |
GE Marketing |
відповідальність; ініціативність; любов до спілкування з людьми; наполегливість; амбітність; бажання розвиватись. |
спілкування з власниками, директорами бізнесів, ведення переговорів; заповнення договорів та внесення їх в CRM систему; розвиток та піднімка по кар'єрному ескалаторі. |
цікава робота, на якій не має рутини; графік роботи Пн-Пт з 09:00 до 18:00; навчання за рахунок компанії; навчання всього з нуля; стажування оплачується; щотижнева виплата з/п; система мотиваційних бонусів від компанії; можливість кар'єрного росту і розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар-універсал |
Лавінія |
відповідальність; цілеспрямованість; уважність.
|
підготовка та приготування різноманітних страв згідно меню кафе; дотримання вимог щодо якості та смаку страв; забезпечення чистоти та порядку на кухні. |
позмінний графік роботи; стабільна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Продавець-касир, оператор АЗК |
OKKO |
досвід роботи в продажах, роздрібній торгівлі або сфері обслуговування (бажано). |
консультація клієнтів щодо асортименту АЗК; активний продаж пального, товарів кафе та магазину; розрахунок клієнтів на касі; приготування продукції кафе за стандартами мережі. |
впорядковані документи: напр. наявний військово-обліковий; діючий паспорт; вільне володіння грамотною письмовою та усною українською мовою; готовність докладати максимум зусиль заради добробуту нашої країни.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
ФОП (інтернет-магазин) Сидоренко В.В. |
досвід роботи в продажах або у сфері обслуговування клієнтів; вміння добиватись практичного результату або добре організовувати роботу як свою, так і інших людей; вміння продуктивно працювати в команді та добиватись спільного результату; відкритість до нового та зацікавленість в розвитку; досвід ведення проєктів, стартапів (вітається, але не є обов’язково). |
розвиток та підтримувати взаємовигідні стосунки із закріпленими постійними клієнтами; якісне обслуговування клієнтів, надавання консультацій; закриття вхідних запитів, вирішення проблемних питань; активна робота із закріпленими клієнтами (підключення на VIP умови, комерційні пропозиції, збільшення поточних продажів); пошук та залучення нових клієнтів (за можливості вживу, або по телефону); активна участь в розвитку філії та компанії. |
офіційне працевлаштування; стабільна та конкурентна заробітна плата; корпоративні знижки; навчання в компанії; підтримка наставника під час випробувального терміну; веселі корпоративи, тімбілдінги та святкові заходи, які допомагають нашим співробітникам краще пізнати один одного та зміцнити команду; вихідний на день народження та 3 дні на визначні події(весілля, народження дитини та інше); лікарняні дні (day off) зі збереженням заробітної плати; відпустки зі збереженням 100% від зп, незалежно від стажу роботи; читацький клуб та корпоративна бібліотека; зручний графік роботи: Пн-Пт: 09:00—18:00 субота ч\з одну — 09:00—15:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник кондитера |
Крафтова кондитерська Мус-Мус |
любов до кондитерської справи; уміння швидко і чітко працювати; досвід роботи; готовність навчатися.
|
відваження інгредієнтів; приготування заготовок; приготування/декорування простих тортів; прибирання свого робочого місця. |
орієнтовно 18−19 змін на місяць (орієнтовно 4 зміни на тиждень; робочий день з 08:00 до 18:00 год; робота в крутій команді.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Маркетолог |
Полімер |
уміння працювати в команді; швидке виконання завдань; ініціативність, комунікабельність, грамотне розпоряджатися своїм часом; впевнене використання інструментів аналітики, розуміння на SEO просуванні; цілеспрямованість; досвід роботи від 1-го року; зацікавленість у постійному покращенні своїх навичок. |
впровадження маркетингової стратегії компанії; робота з Google Ads, Google Analytics; сегментування споживчого ринку, аналіз та сегментування конкурентів; виявлення споживчого попиту у сегменті B2В; обробка даних; аналіз продажів; аналіз роботи відділу продажів; комунікація з відділом продажів; робота з сайтом: додавання новин, фото, відео; робота з цільовою аудиторією. |
офіційне працевлаштування; своєчасна виплата заробітної плати; оплачувана відпустка; супровід, підтримка на всіх етапах адаптації в компанії; вища освіта; впевнений користувач ПК; знання програм: 1С бухгалтерія, Microsoft Office, Photoshop чи Coreldraw. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
Пшеничний В.А., ФОП |
досвід роботи від 1-го року з торговими мережами та продукцією масового попиту (буде перевагою); уміння побудови ділових комунікацій з колегами та персоналом партнерських організацій (клієнтами); вміння та готовність розбиратись в нюансах законодавчих та нормативних вимог у разі виникнення спірних питань бухгалтерського обліку; розуміння основ ділової етики. |
ведення документообігу та контроль дебіторської заборгованості; основна ділянка роботи: рахунок 36, у розрізі клієнтської бази; звірка з контрагентами; спілкування із клієнтами з оперативних питань; взаємодія з іншими підрозділами компанії; підготовка формалізованих звітів до керівництва. |
графік роботи: з 09:00 до 17:00; заробітна плата за результатами співбесіди; офіційне працевлаштування; можливість професійного зростання та розвитку; дружній колектив та комфортні умови праці. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіс-менеджер, помічник керівника, адміністратор |
Бізнес-центр Corpus |
вища юридична чи економічна освіта (обов’язково); відповідальність; вміння приймати рішення; вольові якості для управління проміжною ланкою персоналу.
|
робота з документацією; ведення діловодства; робота з орендарями (комунікація, показ приміщень, супровід заселення-виселення орендарів, надання рахунків на оплату послуг оренди); адміністрування будівлі (зняття показників комунальних послуг із завідувачем господарством); контроль за роботою персоналу (складання графіків роботи, розрахунок робочих змін): прибиральниці, адміністратори; контроль за підтримкою порядку у будівлі; замовлення витратних матеріалів для обслуговування офісних приміщень. |
Пн-Пт з 09:00 до 17:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бармен |
Ресторан Soprano |
бажання працювати в гостинній галузі; вміння працювати в команді; комунікабельність та уважність до деталей; відмінні комунікаційні навички. |
прийом та обслуговування гостей; рекомендація напоїв та коктейлів; дотримання стандартів обслуговування; підтримання чистоти в робочому місці. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Рекламакс, РА |
вища освіта; готовність працювати з великою кількістю інформації та документації; досвід роботи у поліграфії та рекламорозвинуте почуття смаку та знання в композиції та колористиці; комунікабельність; старанність та робота в колективі вітаються. |
пошук клієнтів,(телефон, ел. пошта, зустрічі); робота з постійними клієнтами компанії; робота із документацією; робота в 1С; взаємодія з клієнтами листування, погодження умов, укладання договорів, оформлення документів); обробка запитів та підготовка комерційних пропозицій; виконання планових показників із продажу; контроль взаєморозрахунків, дотримання термінів відвантаження та доставки. |
стабільна заробітна плата; робота в комфортному офісі; офіційне працевлаштування; графік роботи: Пн. — Пт. 09:00—18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Контент-мейкер (SMM) |
MobiPrint.com.ua |
навички обробки фото/відео, грамотне написання текстів; знання SMM-стратегій та маркетингу; вміння працювати з трендами та актуальними темами; креативність та активна життєва позиція; вчасність у виконанні завдань. |
ведення сторінок в соцмережах (Instagram, Tiktok, Youtube, Linkedin); створення фото/відео контенту: фотографії товарів, відео-зйомка, монтаж; розробка та впровадження контент-стратегії; відео-огляд товарів; співпраця з лідерами думок; створення та дотримання контент-плану. |
офіційне працевлаштування; знижка 40% на продукцію компанії; швидкий кар'єрний ріст (за 12 місяців можна стати керівником напрямку); постійне внутрішнє навчання та можливість відвідувати топові тренінги (за рахунок компанії); веселі корпоративи: піцца-паті, настільні ігри та чемпіонати; комфортний офіс з терасою та BBQ-зоною; кухня зі смаколиками та кавою; подарунки від компанії на свята; Пн-Пт, 09:00—18:00, робота в офісі (м. Вінниця, вул. Батозька 1); можлива часткова дистанційна робота. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер-оператор |
Grono |
досвід роботи на аналогічній посаді не менше 1-го року; знання законодавства з питань бухгалтерського обліку та оподаткування; вміння працювати з програмами бухгалтерського обліку; відповідальність, уважність, організованість. |
ведення обліку товарів та матеріалів; оприбуткування товарів (націнка, переміщення, повернення); списання товарів переоблік (підготовка, проведення, обробка); робота в програмі з проведенням виручки, звірка продажів, форми оплати ведення форми товарних запасів загальна система реєстри документів; контроль за фінансово-господарською діяльністю магазину (виробництво в тому числі); |
стабільність та довгострокові трудові відносини; конкурентна заробітна плата та бонуси для своїх в мережі Grono; корпоративне страхування; графік 09:00−19:00 18−19 робочих днів в місяць; навчання; допомога в адаптації та підтримку на посаді. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Працівник закладу ресторанного господарства |
Юкрейн ЛТД, ПІІ МакДональдз |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
O.L.KAR |
організаційність; комунікативність; вміння знаходити спільну мову з людьми; здібності до навчання; цілеспрямованість; ініціативність; висока працездатність; вміння приймати рішення та розв’язувати конфліктні ситуації. |
продаж продукції компанії O.L.Kar., розширення асортименту; контроль дебіторської заборгованості клієнтів. |
комфортабельне робоче місце в офісі; можливість фахової самореалізації та професійного розвитку; оплачуване стажування та навчання за рахунок компанії; повний робочий тиждень (Пн-Пт з 09:00 до 18:00, Сб-Нд — вихідні). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Сушист |
Синергія Тім |
досвід роботи; відповідальність; охайність; вміння працювати в команді; бажання зростати та підвищувати свої знання разом із нами. |
приготування та своєчасна видача страв (суші, роли) за технологією; контроль якості продукції та дотримання стандартів закладу; підтримання чистоти та порядку на вашому робочому місці. |
графік роботи: 10:00−22:00; можливість кар'єрного росту та професійного розвитку; корпоративне харчування (обіди, вечері); оплачуване стажування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
TurboSTO |
досвід роботи в продажах (бажано); розвинені комунікативні навички; грамотна українська мова; орієнтація на результат; доброзичливість. |
прийом дзвінків — тільки вхідна лінія із клієнтами, які хочуть записатись на ремонт; продаж послуг нашої компанії; ведення клієнтів в CRM системі; допомага клієнтам записатися на сервіс. |
зручний графік: Пн — Пт, є вибір 08:00−17:00/9:00 --18:00/10:00−19:00 (1 субота на місяць з 09:00 до 15:00); виплата заробітної плати 2 рази на місяць; можливість розвиватися в компанії; високопрофесійний, позитивний та захоплений своєю роботою колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор |
Реводент, стоматологія |
приємний голос; правильна дикція та грамотна мова; зацікавленість; дисциплінованість; відповідальність; пунктуальність; охайність; вихованість. |
відповідь на телефонні дзвінки; консультація з послуг клініки та їх вартість; запис на прийом; ведення та контроль бази даних користувача; впевнений користувач ПК; робота з терміналом. |
розташування: біля набережного кварталу; графік 2\2 з 08:45 до 21:30; офіційне працевлаштування; кар'єрне та професійне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер ЗЕД |
Беліф |
вища освіта (економіка, менеджмент, ЗЕД); знання митного законодавства України, документообігу імпорт/експорт; знання Excel, 1С; англійська B2 Upper Intermediate; вміння працювати з великим обсягом інформації; комунікативність; уважність до деталей, відповідальність. |
організація та супровід процесу закупівель із зарубіжних країн (імпорт); узгодження внутрішніх (операційних) процесів із департаментами компанії; робота з іноземними постачальниками:(ділове листування, проведення перемовин); ведення внутрішньої документації та формування звітів. |
можливість професійного і кар'єрного зростання; корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом; 5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд; гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань; можливість розвиватися і навчатися в компанії та будувати власну кар'єру; різноманітні корпоративні заходи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керуючий кав'ярнею, адміністратор |
Coffee Boroda |
досвід роботи з кавою, професійним кавовим обладнанням або бажання вчитися цьому; здатність вести за собою та мотивувати людей; самоорганізованість; бажання та готовність навчатись; вміння аналізувати показники та швидко приймати рішення; гарні комунікативні навички; бажано знання програми Poster або Skyservice; впевнене користування ПК; досвід керування невеликою групою людей буде додатковим плюсом. |
координування робочого графіку роботи кав’ярень; проведення навчання персоналу та стажування нових співробітників; забезпечувати безперебійної роботи кав’ярень; проводити переобліки підконтрольних кав’ярень; контроль дотримання стандартів якості продукції та обслуговування гостей; проведення аналізу робочих процесів та виявляти можливості для оптимізації роботи; складення звіту про продуктивність і результативність роботи кав’ярень. |
потужний колектив з мега крутим підтримуючим керівництвом; якісний продукт; безкоштовне навчання; зростання за кар'єрними сходинками до начальника мережі кав’ярень і керівника підрозділу; робота в активній команді в комфортному офісі в районі вишенька; знижки на продукцію мережі; перегляд заробітної плати за результатами роботи; корпоративні посиденьки та багато іншого. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
Coffee Boroda |
відмінне знання податкового законодавства; досвід роботи в 1С, Медок, електронний кабінет платника, вчасно; наявність аналітичного мислення; готовність бути командним гравцем; навички роботи з ПРРО. |
робота в команді; ведення бухгалтерського, податкового та кадрового обліку; гарантована підтримка та наставництво від керівника; знижки для співробітників на продукцію наших кав’ярень; робота з певною кількістю ФОП 2 група (реєстрація, подання звітності, закриття); ведення внутрішніх фінансових Excel таблиць для проведення щотижневого фінансового розподілу коштів; зміни у податковому законодавстві; взаємодіяти з банками з усіх робочих питань, пов’язаних саме з роботою бухгалтера (перекидання терміналів, у випадку якихось розбіжностей).
|
проведення всіх оплат компанії; комфортний графік роботи: Пн-Пт з 10:00 до 18:00, робота в офісі; можливість безкоштовного навчання, завдяки якому буде змога прокачати свої Soft Skills; робоче місце в комфортному офісі, який знаходиться по вулиці 600-річчя, 17.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник у відділ фінансів |
Бізнес-клуб підприємців Конс на Бі$ |
бажання вчитися та розвиватися у сфері бухгалтерського обліку; базові знання MS Office (Excel, Word) і вміння швидко опановувати нові програми; висока увага до деталей; відповідальність і точність; досвід роботи (не обов’язковий). |
внесення первинної документації у систему бухгалтерського обліку — робити так, щоб дані були точними і вчасно заносилися до системи; контроль введення даних у CRM: перевірка оплат, закриття задач і підтримка в актуальному стані робочих записів; допомога бухгалтеру у підготовці звітності та виконанні інших поточних завдань. |
достойна оплата праці з чіткою системою бонусів та мотивації; навчання та розвиток; колектив професіоналів. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор ресторану |
Країна Мрій |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року у ресторанній сфері; успішний досвід у формуванні та мотивації команди; вміння ставити завдання та контролювати їх виконання ініціативність та проактивність. |
|
графік роботи: 4/2, з 09:00 — 22:00. розташування: проспект Юності, 18, ТЦ «Small» корпоративний університет з унікальним контентом для розвитку soft та hard скілів; індивідуальний підхід до розвитку вашого потенціалу та кар'єрний ріст у нашій мережі; гарантоване оплачуване стажування; стабільні виплати заробітної плати двічі на місяць; система бонусів та премій; ранкова кава та обід за рахунок закладу; офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняний; безлімітні розваги для ваших діток у найкращому розважальному центрі; щорічна легендарна традиція підкорення Говерли та відпочинок з колегами у Карпатах; яскраві корпоративи; програма well-being. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з обліку |
OKKO |
знання програм MC Office, Exel; знання первинного бухгалтерського документообігу; навики ефективних комунікацій, навики роботи з документообігом та договірною діяльністю; уміння ефективно планувати час з метою досягнення поставлених завдань; навики публічних виступів; неконфліктність; цілеспрямованість; комунікабельність. |
поточне обслуговування клієнтів; контроль і супроводження документообігу, видача бланків дозволів; підготовка тендерних документацій та участь у тендерних закупівлях; робота з обліковими програмами; адміністрування роботи офісу. |
офіційний і швидкий прийом на роботу з першого дня; без затримки зарплати; оплачувані відпустки (24 дні в рік) та лікарняні; безкоштовне медичне страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.); підтримка та допомога один одному. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор рецепції, хостес |
ЧаЧа |
досвід роботи на посаді хостес або у сфері horeca (буде перевагою); гарна чітка вимова та дикція; презентабельний зовнішній вигляд; гарна посмішка; створення атмосфери гостинності. |
створення атмосфери доброзичливості та гостинності в ресторані; досконально знати меню; прийом телефонних дзвінків та резервування столиків; розміщення гостей у залі та контроль за посадкою. |
графік роботи: позмінний з 10:00 до 22:00; найкраща команда; смачні обіди та розвезення команди; щорічна відпустка. |
Відправити резюме можна за посиланням: |