Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

 

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Кухар гарячого процесу

Гастробар Резиденція Шаурми

здатність швидко навчатися;

пунктуальність;

відповідальність;

робота в команді.

приготування згідно технологічних карт;

контроль якості продуктів;

підтримка чистоти на робочому місці;

прийом товару та участь у проведенні переобліку.

позмінний графік роботи 4/2  10:00−22:00;

стабільна заробітна плата;

навчання;

прозора система мотивації;

харчування, привілеї та знижки;

перший - пробний день.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу в маркетингову компанію

GE Marketing

відповідальність;

ініціативність;

любов до спілкування з людьми;

наполегливість;

амбітність;

бажання розвиватись.

спілкування з власниками, директорами бізнесів, ведення переговорів;

заповнення договорів та внесення їх в CRM систему;

розвиток та піднімка по кар'єрному ескалаторі.

цікава робота, на якій не має рутини;

графік роботи Пн-Пт з 09:00 до 18:00;

навчання за рахунок компанії;

навчання всього з нуля;

стажування оплачується;

щотижнева виплата з/п;

система мотиваційних бонусів від компанії;

можливість кар'єрного росту і розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кухар-універсал

Лавінія

відповідальність;

цілеспрямованість;

уважність.

 

підготовка та приготування різноманітних страв згідно меню кафе;

дотримання вимог щодо якості та смаку страв;

забезпечення чистоти та порядку на кухні.

позмінний графік роботи;

стабільна заробітна плата.

Відправити резюме можна за посиланням:

Продавець-касир, оператор АЗК

OKKO

досвід роботи в продажах, роздрібній торгівлі або сфері обслуговування (бажано).

консультація клієнтів щодо асортименту АЗК;

активний продаж пального, товарів кафе та магазину;

розрахунок клієнтів на касі;

приготування продукції кафе за стандартами мережі.

впорядковані документи: напр. наявний військово-обліковий;

діючий паспорт;

вільне володіння грамотною письмовою та усною українською мовою;

готовність докладати максимум зусиль заради добробуту нашої країни.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по роботі з клієнтами

ФОП (інтернет-магазин) Сидоренко В.В.

досвід роботи в продажах або у сфері обслуговування клієнтів;

вміння добиватись практичного результату або добре організовувати роботу як свою, так і інших людей;

вміння продуктивно працювати в команді та добиватись спільного результату;

відкритість до нового та зацікавленість в розвитку;

досвід ведення проєктів, стартапів (вітається, але не є обов’язково).

розвиток та підтримувати взаємовигідні стосунки із закріпленими постійними клієнтами;

якісне обслуговування клієнтів, надавання консультацій;

закриття вхідних запитів, вирішення проблемних питань;

активна робота із закріпленими клієнтами (підключення на VIP умови, комерційні пропозиції, збільшення поточних продажів);

пошук та залучення нових клієнтів (за можливості вживу, або по телефону);

активна участь в розвитку філії та компанії.

офіційне працевлаштування;

стабільна та конкурентна заробітна плата;

корпоративні знижки;

навчання в компанії;

підтримка наставника під час випробувального терміну;

веселі корпоративи, тімбілдінги та святкові заходи, які допомагають нашим співробітникам краще пізнати один одного та зміцнити команду;

вихідний на день народження та 3 дні на визначні події(весілля, народження дитини та інше);

лікарняні дні (day off) зі збереженням заробітної плати;

відпустки зі збереженням 100% від зп, незалежно від стажу роботи;

читацький клуб та корпоративна бібліотека;

зручний графік роботи: Пн-Пт: 09:00—18:00 субота ч\з одну — 09:00—15:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник кондитера

Крафтова кондитерська Мус-Мус

любов до кондитерської справи;

уміння швидко і чітко працювати;

досвід роботи;

готовність навчатися.

 

відваження інгредієнтів;

приготування заготовок;

приготування/декорування простих тортів;

прибирання свого робочого місця.

орієнтовно 18−19 змін на місяць (орієнтовно 4 зміни на тиждень;

робочий день з 08:00 до 18:00 год;

робота в крутій команді.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Маркетолог

Полімер

уміння працювати в команді;

швидке виконання завдань;

ініціативність, комунікабельність, грамотне розпоряджатися своїм часом;

впевнене використання інструментів аналітики, розуміння на SEO просуванні;

цілеспрямованість;

досвід роботи від 1-го року;

зацікавленість у постійному покращенні своїх навичок.

впровадження маркетингової стратегії компанії;

робота з Google Ads, Google Analytics;

сегментування споживчого ринку, аналіз та сегментування конкурентів;

виявлення споживчого попиту у сегменті B2В;

обробка даних;

аналіз продажів;

аналіз роботи відділу продажів;

комунікація з відділом продажів;

робота з сайтом: додавання новин, фото, відео;

робота з цільовою аудиторією.

офіційне працевлаштування;

своєчасна виплата заробітної плати;

оплачувана відпустка;

супровід, підтримка на всіх етапах адаптації в компанії;

вища освіта;

впевнений користувач ПК;

знання програм: 1С бухгалтерія, Microsoft Office, Photoshop чи Coreldraw.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер

Пшеничний В.А., ФОП

досвід роботи від 1-го року з торговими мережами та продукцією масового попиту (буде перевагою);

уміння побудови ділових комунікацій з колегами та персоналом партнерських організацій (клієнтами);

вміння та готовність розбиратись в нюансах законодавчих та нормативних вимог у разі виникнення спірних питань бухгалтерського обліку;

розуміння основ ділової етики.

ведення документообігу та контроль дебіторської заборгованості;

основна ділянка роботи: рахунок 36, у розрізі клієнтської бази;

звірка з контрагентами;

спілкування із клієнтами з оперативних питань;

взаємодія з іншими підрозділами компанії;

підготовка формалізованих звітів до керівництва.

графік роботи: з 09:00 до 17:00;

заробітна плата за результатами співбесіди;

офіційне працевлаштування;

можливість професійного зростання та розвитку;

дружній колектив та комфортні умови праці.

Відправити резюме можна за посиланням:

Офіс-менеджер, помічник керівника, адміністратор

Бізнес-центр Corpus

вища юридична чи економічна освіта (обов’язково);

відповідальність;

вміння приймати рішення;

вольові якості для управління проміжною ланкою персоналу.

 

робота з документацією;

ведення діловодства;

робота з орендарями (комунікація, показ приміщень, супровід заселення-виселення орендарів, надання рахунків на оплату послуг оренди);

адміністрування будівлі (зняття показників комунальних послуг із завідувачем господарством);

контроль за роботою персоналу (складання графіків роботи, розрахунок робочих змін): прибиральниці, адміністратори;

контроль за підтримкою порядку у будівлі;

замовлення витратних матеріалів для обслуговування офісних приміщень.

Пн-Пт з 09:00 до 17:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бармен

Ресторан Soprano

бажання працювати в гостинній галузі;

вміння працювати в команді;

комунікабельність та уважність до деталей;

відмінні комунікаційні навички.

прийом та обслуговування гостей;

рекомендація напоїв та коктейлів;

дотримання стандартів обслуговування;

підтримання чистоти в робочому місці.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

Рекламакс, РА

вища освіта;

готовність працювати з великою кількістю інформації та документації;

досвід роботи у поліграфії та рекламорозвинуте почуття смаку та знання в композиції та колористиці;

комунікабельність;

старанність та робота в колективі вітаються.

пошук клієнтів,(телефон, ел. пошта, зустрічі);

робота з постійними клієнтами компанії;

робота із документацією;

робота в 1С;

взаємодія з клієнтами листування, погодження умов, укладання договорів, оформлення документів);

обробка запитів та підготовка комерційних пропозицій;

виконання планових показників із продажу;

контроль взаєморозрахунків, дотримання термінів відвантаження та доставки.

стабільна заробітна плата;

робота в комфортному офісі;

офіційне працевлаштування;

графік роботи: Пн. — Пт. 09:00—18:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Контент-мейкер (SMM)

MobiPrint.com.ua

навички обробки фото/відео, грамотне написання текстів;

знання SMM-стратегій та маркетингу;

вміння працювати з трендами та актуальними темами;

креативність та активна життєва позиція;

вчасність у виконанні завдань.

ведення сторінок в соцмережах (Instagram, Tiktok, Youtube, Linkedin);

створення фото/відео контенту: фотографії товарів, відео-зйомка, монтаж;

розробка та впровадження контент-стратегії;

відео-огляд товарів;

співпраця з лідерами думок;

створення та дотримання контент-плану.

офіційне працевлаштування;

знижка 40% на продукцію компанії;

швидкий кар'єрний ріст (за 12 місяців можна стати керівником напрямку);

постійне внутрішнє навчання та можливість відвідувати топові тренінги (за рахунок компанії);

веселі корпоративи: піцца-паті, настільні ігри та чемпіонати;

комфортний офіс з терасою та BBQ-зоною;

кухня зі смаколиками та кавою;

подарунки від компанії на свята;

Пн-Пт, 09:00—18:00, робота в офісі (м. Вінниця, вул. Батозька 1);

можлива часткова дистанційна робота.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер-оператор

Grono

досвід роботи на аналогічній посаді не менше 1-го року;

знання законодавства з питань бухгалтерського обліку та оподаткування;

вміння працювати з програмами бухгалтерського обліку;

відповідальність, уважність, організованість.

ведення обліку товарів та матеріалів;

оприбуткування товарів (націнка, переміщення, повернення);

списання товарів переоблік (підготовка, проведення, обробка);

робота в програмі з проведенням виручки, звірка продажів, форми оплати ведення форми товарних запасів загальна система реєстри документів;

контроль за фінансово-господарською діяльністю магазину (виробництво в тому числі);

стабільність та довгострокові трудові відносини;

конкурентна заробітна плата та бонуси для своїх в мережі Grono;

корпоративне страхування;

графік 09:00−19:00 18−19 робочих днів в місяць;

навчання;

допомога в адаптації та підтримку на посаді.

Відправити резюме можна за посиланням:

Працівник закладу ресторанного господарства

Юкрейн ЛТД, ПІІ МакДональдз

любов до спілкування;

бажання розвиватися та зростати.

приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії;

формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану;

підтримання чистоти у ресторані.

робота в міжнародній компанії;

стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно;

додатково можна отримати щомісячний та річний бонус;

гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу;

офіційне працевлаштування;

соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії;

знижка на продукцію компанії;

різноманітні конкурси та мотиваційні програми;

можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси;

молода, енергійна та надзвичайно дружна команда;

кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом;

перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

O.L.KAR

організаційність;

комунікативність;

вміння знаходити спільну мову з людьми;

здібності до навчання;

цілеспрямованість;

ініціативність;

висока працездатність;

вміння приймати рішення та розв’язувати конфліктні ситуації.

продаж продукції компанії O.L.Kar., розширення асортименту;

контроль дебіторської заборгованості клієнтів.

комфортабельне робоче місце в офісі;

можливість фахової самореалізації та професійного розвитку;

оплачуване стажування та навчання за рахунок компанії;

повний робочий тиждень (Пн-Пт з 09:00 до 18:00, Сб-Нд — вихідні).

Відправити резюме можна за посиланням:

Сушист

Синергія Тім

досвід роботи;

відповідальність;

охайність;

вміння працювати в команді;

бажання зростати та підвищувати свої знання разом із нами.

приготування та своєчасна видача страв (суші, роли) за технологією;

контроль якості продукції та дотримання стандартів закладу;

підтримання чистоти та порядку на вашому робочому місці.

графік роботи: 10:00−22:00;

можливість кар'єрного росту та професійного розвитку;

корпоративне харчування (обіди, вечері);

оплачуване стажування.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

TurboSTO

досвід роботи в продажах (бажано);

розвинені комунікативні навички;

грамотна українська мова;

орієнтація на результат;

доброзичливість.

прийом дзвінків — тільки вхідна лінія із клієнтами, які хочуть записатись на ремонт;

продаж послуг нашої компанії;

ведення клієнтів в CRM системі;

допомага клієнтам записатися на сервіс.

зручний графік: Пн — Пт, є вибір 08:00−17:00/9:00 --18:00/10:00−19:00 (1 субота на місяць з 09:00 до 15:00);

виплата заробітної плати 2 рази на місяць;

можливість розвиватися в компанії;

високопрофесійний, позитивний та захоплений своєю роботою колектив.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор

Реводент, стоматологія

приємний голос;

правильна дикція та грамотна мова;

зацікавленість;

дисциплінованість;

відповідальність;

пунктуальність;

охайність;

вихованість.

відповідь на телефонні дзвінки;

консультація з послуг клініки та їх вартість;

запис на прийом;

ведення та контроль бази даних користувача;

впевнений користувач ПК;

робота з терміналом.

розташування: біля набережного кварталу;

графік 2\2 з 08:45 до 21:30;

офіційне працевлаштування;

кар'єрне та професійне зростання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер ЗЕД

Беліф

вища освіта (економіка, менеджмент, ЗЕД);

знання митного законодавства України, документообігу імпорт/експорт;

знання Excel, 1С;

англійська B2 Upper Intermediate;

вміння працювати з великим обсягом інформації;

комунікативність;

уважність до деталей, відповідальність.

організація та супровід процесу закупівель із зарубіжних країн (імпорт);

узгодження внутрішніх (операційних) процесів із департаментами компанії;

робота з іноземними постачальниками:(ділове листування, проведення перемовин);

ведення внутрішньої документації та формування звітів.

можливість професійного і кар'єрного зростання;

корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом;

5-денний робочий тиждень, з 09:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд;

гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань;

можливість розвиватися і навчатися в компанії та будувати власну кар'єру;

різноманітні корпоративні заходи.

Відправити резюме можна за посиланням:

Керуючий кав'ярнею, адміністратор

Coffee Boroda

досвід роботи з кавою, професійним кавовим обладнанням або бажання вчитися цьому;

здатність вести за собою та мотивувати людей;

самоорганізованість;

бажання та готовність навчатись;

вміння аналізувати показники та швидко приймати рішення;

гарні комунікативні навички;

бажано знання програми Poster або Skyservice;

впевнене користування ПК;

досвід керування невеликою групою людей буде додатковим плюсом.

координування робочого графіку роботи кав’ярень;

проведення навчання персоналу та стажування нових співробітників;

забезпечувати безперебійної роботи кав’ярень;

проводити переобліки підконтрольних кав’ярень;

контроль дотримання стандартів якості продукції та обслуговування гостей;

проведення аналізу робочих процесів та виявляти можливості для оптимізації роботи;

складення звіту про продуктивність і результативність роботи кав’ярень.

потужний колектив з мега крутим підтримуючим керівництвом;

якісний продукт;

безкоштовне навчання;

зростання за кар'єрними сходинками до начальника мережі кав’ярень і керівника підрозділу;

робота в активній команді в комфортному офісі в районі вишенька;

знижки на продукцію мережі;

перегляд заробітної плати за результатами роботи;

корпоративні посиденьки та багато іншого.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер

Coffee Boroda

відмінне знання податкового законодавства;

досвід роботи в 1С, Медок, електронний кабінет платника, вчасно;

наявність аналітичного мислення;

готовність бути командним гравцем;

навички роботи з ПРРО.

робота в команді;

ведення бухгалтерського, податкового та кадрового обліку;

гарантована підтримка та наставництво від керівника;

знижки для співробітників на продукцію наших кав’ярень;

робота з певною кількістю ФОП 2 група (реєстрація, подання звітності, закриття);

ведення внутрішніх фінансових Excel таблиць для проведення щотижневого фінансового розподілу коштів;

зміни у податковому законодавстві;

взаємодіяти з банками з усіх робочих питань, пов’язаних саме з роботою бухгалтера (перекидання терміналів, у випадку якихось розбіжностей).

 

проведення всіх оплат компанії;

комфортний графік роботи: Пн-Пт з 10:00 до 18:00, робота в офісі;

можливість безкоштовного навчання, завдяки якому буде  змога прокачати свої Soft Skills;

робоче місце в комфортному офісі, який знаходиться по вулиці 600-річчя, 17.

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник у відділ фінансів

Бізнес-клуб підприємців Конс на Бі$

бажання вчитися та розвиватися у сфері бухгалтерського обліку;

базові знання MS Office (Excel, Word) і вміння швидко опановувати нові програми;

висока увага до деталей;

відповідальність і точність;

досвід роботи (не обов’язковий).

внесення первинної документації у систему бухгалтерського обліку — робити так, щоб дані були точними і вчасно заносилися до системи;

контроль введення даних у CRM: перевірка оплат, закриття задач і підтримка в актуальному стані робочих записів;

допомога бухгалтеру у підготовці звітності та виконанні інших поточних завдань.

достойна оплата праці з чіткою системою бонусів та мотивації;

навчання та розвиток;

колектив професіоналів.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор ресторану

Країна Мрій

досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року у ресторанній сфері;

успішний досвід у формуванні та мотивації команди;

вміння ставити завдання та контролювати їх виконання

ініціативність та проактивність.

 

графік роботи: 4/2, з 09:00 — 22:00.

розташування: проспект Юності, 18, ТЦ «Small»

корпоративний університет з унікальним контентом для розвитку soft та hard скілів;

індивідуальний підхід до розвитку вашого потенціалу та кар'єрний ріст у нашій мережі;

гарантоване оплачуване стажування;

стабільні виплати заробітної плати двічі на місяць;

система бонусів та премій;

ранкова кава та обід за рахунок закладу;

офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняний;

безлімітні розваги для ваших діток у найкращому розважальному центрі;

щорічна легендарна традиція підкорення Говерли та відпочинок з колегами у Карпатах;

яскраві корпоративи;

програма well-being.

Відправити резюме можна за посиланням:

Фахівець з обліку

OKKO

знання програм MC Office, Exel;

знання первинного бухгалтерського документообігу;

навики ефективних комунікацій, навики роботи з документообігом та договірною діяльністю;

уміння ефективно планувати час з метою досягнення поставлених завдань;

навики публічних виступів;

неконфліктність;

цілеспрямованість;

комунікабельність.

поточне обслуговування клієнтів;

контроль і супроводження документообігу, видача бланків дозволів;

підготовка тендерних документацій та участь у тендерних закупівлях;

робота з обліковими програмами;

адміністрування роботи офісу.

офіційний і швидкий прийом на роботу з першого дня;

без затримки зарплати;

оплачувані відпустки (24 дні в рік) та лікарняні;

безкоштовне медичне страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.);

підтримка та допомога один одному.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор рецепції, хостес

ЧаЧа

досвід роботи на посаді хостес або у сфері horeca (буде перевагою);

гарна чітка вимова та дикція;

презентабельний зовнішній вигляд;

гарна посмішка;

створення атмосфери гостинності.

створення атмосфери доброзичливості та гостинності в ресторані;

досконально знати меню;

прийом телефонних дзвінків та резервування столиків;

розміщення гостей у залі та контроль за посадкою.

графік роботи: позмінний з 10:00 до 22:00;

найкраща команда;

смачні обіди та розвезення команди;

щорічна відпустка.

Відправити резюме можна за посиланням: