Вакансії для студентів і випускників станом на 14.11.2024
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Візуальний мерчандайзер в Вershka |
Індітекс Україна |
досвід роботи в сфері візуального мерчендайзингу; любов до сучасної моди та знання трендів; креативність; естетичне чуття та комерційне мислення; вміння працювати в динамічному середовищі. |
надання зворотнього зв’язку. |
офіційне працевлаштування; стабільна заробітна плата; знижка 25% у будь-якому з брендів; покриття транспортних витрат; страховка від нещасних випадків; внутрішні програми просування та інші бонуси. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Промо Лайн |
досвід роботи (бажано); навички ведення переговорів та побудови відносин; знання інтернет-маркетингу (буде перевагою). |
робота з гарячою базою клієнтів; ведення переговорів; викладання договорів; презентаційні послуги компанії: SEO, розробка сайтів, SMM, контекстна реклама; виконання планів продажів, аналіз потреб клієнтів; ведення звітності в CRM-системі. |
графік роботи: Пн — Пт з 10:00 до 19:00; оплачуване стажування, кар'єрне зростання; дружній колектив, комфортний офіс, вчасні виплати. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер відділу закупівель |
ПП Молоток |
активність; відповідальність; комунікабельність; бажання розвиватись. |
складання замовлень постачальникам; забезпечення та контроль своєчасності поставки товарів; проведення переговорів/супровід та укладання угод з постачальниками; ведення балансів— звірка вхідних цін та контроль за дотриманням домовленостей; аналіз цін і умов постачальників за матеріалами, що закуповуються, моніторинг ринку, пошук постачальників; обробка первинної документації, формування календаря оплати, контроль термінів оплати та закриття заборгованості; робота з 1С та CRM та офісними програмами. |
висока заробітна плата; кар'єрний розвиток; фіксована ставка + премії; офіційне працевлаштування, оплата відпусток, лікарняних; комфортне робоче місце в сучасному офісі; навчання з наставником; зручний графік роботи: Пн-Пт, 09:00—17:30, Сб-Нд-вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Продавець-касир/оператор АЗК |
OKKO |
впорядковані документи; досвід роботи в продажах, роздрібній торгівлі або сфері обслуговування (бажано); вільне володіння грамотною письмовою та усною українською мовою; готовність докладати максимум зусиль. |
консультація клієнтів щодо асортименту АЗК; активний продаж пального, товарів кафе та магазину; розрахунок клієнтів на касі; приготування продукції кафе за стандартами мережі. |
офіційний і швидкий прийом на роботу з першого дня; без затримки зарплати; оплачувана відпустка (24 дні в рік) та лікарняний; безкоштовне медичне страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.); підримка один одного. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Спеціаліст з обслуговування клієнтів |
ПриватБанк |
повна загальна середня освіта; впевнений користувач ПК та планшетом; вільне володіння українською мовою (у більшості діловою). |
продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими KPI; здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку; обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку; оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях); дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів; виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс. |
робота в найбільшому та інноваційному банку України; офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки; конкурентна заробітна плата; медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок; корпоративне навчання; сучасний комфортний офіс; цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток; дружній професійний колектив та сильна команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-менеджер |
Kiborg |
практичний досвід у створенні та реалізації маркетингових стратегій; навички роботи з інструментами для планування, аналізу та реалізації маркетингових кампаній і SMM стратегії; глибоке розуміння основних платформ (Instagram, Facebook, Tiktok, Youtube, Telegram); вміння писати цікаві та ефективні тексти для постів; досвід організації студійних та вуличних зйомок (фото та відео); вміння самостійно або з командою знімати та монтувати відео-контент для ситуативного обзору продукції; здатність ефективно співпрацювати з маркетологом, комерційним директором, дизайнером, партнерами та підрядниками; здатність ефективно планувати і координувати кілька проектів одночасно; вміння розставляти пріоритети та дотримуватися дедлайнів; володіння трендами в соціальних мережах та відеоконтенті; розуміння актуальних інструментів та методів для залучення аудиторії; базові навички відеомонтажу та фотообробки. |
представлення продукції; зйомка відео для Reels та Tiktok; створення контенту для соцмереж: організація як студійних, так і вуличних зйомок, працюючи з білим фоном, предметною зйомкою та живим контентом; пошук і робота з моделями; управління соціальними мережами: ведення сторінок бренду в Instagram, Facebook, Tiktok та інших платформах, відповідно до контент-планів; аналіз та оптимізація маркетингових активностей; підготовка звітів та рекомендацій для покращення стратегії; внесення коректив у контент-плани на основі даних аналітики; підтримка візуальної єдності бренду;. моніторинг трендів та конкурентного середовища; слідкування за актуальними трендами у соціальних мережах. |
графік роботи — з Пн по Пт з 09:30 до 18:00; стабільна заробітня плата; колектив креативних однодумців. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор готелю |
готель Франція |
досвід роботи в готельному бізнесі від 1-го року (бажано); володіння англійською мовою — вище середнього рівня. Знання інших мов вітається; добрі знання ПК, правила ділового етикету; грамотне мовлення; високий культурний рівень; доброзичливість, комунікабельність, вміння працювати в команді, відповідальність, уважність. |
прийом та розміщення гостей; прийом телефонних дзвінків, електронної пошти та кореспонденції; реєстрація гостей; консультація щодо послуг, що надані готелем. |
офіційне працевлаштування; перспективи кар'єрного зростання та навчання; безкоштовна уніформа, харчування; дружній колектив та цікаву роботу.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-менеджер, контент-мейкер |
Беліф |
наявність кейсів та досвіду в SMM; досвід роботи в сфері Household (буде перевагою); організованість та оперативність; володіння фото та відеоредакторами для підготовки та створення контенту. |
ведення та розвиток сторінки в Instagram та Tiktok; регулярні публікації постів, сторіз та Reels; створення стратегій просування бренду в соціальних мережах, аналіз їх ефективності; генерування та виконання контент-плани; робота в графічних редакторах (монтаж та підготовка контенту). |
можливість професійного і кар'єрного зростання в дружньому та професійному колективі; корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом; внутрішнє навчання та регулярний перегляд ЗП; бенефіти: можливість брати 1 раз в місяць додатковий вихідний-відгул; корпоративні знижки на продукцію; знижки у мережі спортзалів «Sportlife». |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Спеціаліст відділу ЗЕД, перекладач |
ВКФ, ТОВ Козак+ |
письмове та усне володіння англійською мовою на рівні В2; важливість та відповідальність; хороші комунікативні можливості; навички володіння ПК (Word, Excel) на рівні впевнений користувач. |
ведення ділової переписки з іноземними партнерами; опрацювання замовлень для іноземних постачальників; підготовка та перевірка документів на імпорт/експорт товарів; переклад документів, каталогів та інструкцій. |
робота в комфортному та сучасному офісі. графік роботи: Пн — Пт з 08:30 до 17:30/Сб-Нд — вихідні |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Інженер з якості нафтопродуктів |
OKKO |
навички роботи із Microsoft Office.; вища освіта.
|
підтримка діяльності лабораторії; забезпечення контролю якості нафтопродуктів, відбір проб, участь у інвентаризаціях; ведення баз даних, оформлення документації та формування та подання звітності;. участь у веденні та впровадженні системи управління; контроль якості та термінів проведення випробувань. |
офіційний і швидкий прийом на роботу з першого дня; без затримки зарплати; оплачувана відпустка (24 дні в рік) та лікарняний; безкоштовне медичне страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.); підримка один одного. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керівник фінансового відділу |
Гранд автомобіль |
досвід роботи на керівній посаді; знання у сфері фінансів; досвід роботи з аналітикою; відповідальність; організованість; комунікативність; прагнення до розвитку. |
організація роботи відділу фінансів; координація та підтримка команди; контроль виконання фінансових завдань та цілого відділу; робота з аналітичними даними для підтримки фінансових стратегій компанії. |
офіційне працевлаштування, з гарантією дотримання всіх норм трудового законодавства; графік роботи: з Пн по Пт, з 09:00 до 18:00; комфортний офіс у центрі міста; робота пліч-о-пліч з власником міжнародної компанії; кар'єрне зростання; можливість розвиватися в надійній компанії; сучасна техніка для роботи; молода, сформована команда фінансістів і бухгалтерів; тренінги, майстер-класи, підвищення кваліфікації за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу в маркетингову компанію |
GE Marketing |
відповідальність; ініціативність; комунікативність; наполегливість; амбітність. |
спілкування з власниками, директорами бізнесу, ведення переговорів; заповнення договорів та внесення їх в систему CRM; розвиватись та зменшитися по кар'єрному ескалаторі. |
цікава робота; графік роботи Пн-Пт з 09:00 до 18:00; навчання за рахунок компанії; стажування оплачується; щотижнева виплата з/п; система мотиваційних бонусів від компанії; кар'єрний розвиток. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор магазину |
МегаСмак |
досвід роботи в програмі «1С:підприємство 8»; висока швидкість набору накладних; вміння розподіляти свій робочий час; знання офісних програм «Microsoft» (Word, Excel тощо); вміння мотивувати працівників на результат; вміння будувати власну команду; досвід роботи керівником. |
контроль виконання стандартів компанії; забезпечення безперебійної роботи підпорядкованих магазинів; організація та контроль роботи підлеглих працівників; виконання планів виторгів та підвищення продажів; організація та контроль проведення переобліків; контроль дотримання чистоти торговельного залу та прилеглої території; формування та подання звітів згідно графіка; виконання операцій з даними в «1С:підприємство 8». |
дружній колектив; підвищення кваліфікації; офіційне працевлаштування; зручний графік роботи; комфортні умови праці. графік роботи: 09:00 до 18:00 з Вт по Сб, вихідні: Нд та Пн. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор-логіст |
ЕкоДім |
активність; комунікабельність; пунктуальність; клієнтоорієнтованість; доглянутий та охайний зовнішній вигляд; вміння організувати свій робочий час; знання і вміння працювати з програмами Microsoft Office; знання програми «1С:підприємство 8» (вітається). |
організація доставки товару по м. Вінниця; оформлення, видача та приймання дорожніх листів та інших документів, які відображають роботу, виконану водіями; виконання доручень керівника компанії (приготування кави для директора і гостей). |
робота в стабільній компанії, яка постійно розвивається; графік роботи: Пн-Пт 08:30−18:00, Сб 09:00−15:00 (в сезон) Нд - вихідний; професійне та кар'єрне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Оператор ПК |
Makeup |
досвідчений користувач ПК; досвід роботи в 1С (бажано, але не обов’язково). |
аналіз товарів конкурентів по заданим критеріям; співставлення даних асортименту конкурентів з нашим. |
графік роботи з Пн. по Пт. з 09:00 до 18:00; перші 1−2 місяці навчання в офісі, далі можливий віддалений формат роботи; офіційне працевлаштування, та всі соціальні гарантії згідно КЗПП України. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Dnipro-M |
відмінне володіння українською мовою як усно, так і письмово; вміння ефективно працювати в команді та співпрацювати з колегами; бажання допомагати клієнтам і проявляти увагу до їх потреб у кожному спілкуванні; позитивне ставлення та любов до спілкування з клієнтами; гнучкість та готовність швидко адаптуватися до змін. |
консультацієя споживачів та надання допомоги та відповіді на їх запитання через телефону комунікацію; забезпечення високим рівнем обслуговування наших клієнтів; розвиваток разом з командою однодумців. |
робота у компанії, що розвивається та дружньому колективі, який заряджає, де кожен цінується та підтримується; комфортний офіс, каво-брейки та смаколики; графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні) з 08:00 до 20:00 (8 годин робочих + обідня година); конкурентоспроможна заробітна плата та можливість кар'єрного зростання; тренінги та бізнес-івенти від нашої академії корпоративної освіти можливість роботи з міжнародними проєктами; крута програма лояльності для працівників; індивідуальна система знижок в мережі заправок WOG. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Сушеф процесу "Ланчі" в ресторан Italian factory |
мережа ресторанів Файні Справи |
|
допомога шеф-кухарю в управлінні закупівлі продукції; контроль якості та свіжості інгредієнтів; оптимізація витрат на продовольство в процесі бізнес ланч в цьому ресторані; організація робочого процесу на кухнях, включаючи розподіл обов'язків між персоналом і контроль за дотриманням стандартів приготування страв; розробка нових страв для меню ланчів, аналіз продажів, постійна робота з фудкостом ланчів. |
робота в змінах; зміна 12 год.; чудове місце для старту на посаді: су-шеф або шеф-кухар в інших ресторанах мережі (всього 10 закладів у Вінниці). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з комерційної оренди |
Укртелеком, АТ |
вища освіта; знання нормативних документів, що стосуються орендних відносин, та розрахунків за договорами оренди; розвинені комунікативні навички, самостійність, проактивність, відповідальність, орієнтація на досягнення результату; рівень досвідченого користувача Power Point, Word, Excel, Outlook; впорядкований пакет документів. |
аналіз використання приміщень компанії; підготовка інформації зокрема презентацій про оренду нерухомості, паспортів торгів для розміщення в системі Prozorro; пошук нових орендарів, показ вільних приміщень потенційним орендарям, їх консультування; ведення бази потенційних орендарів; організація укладення та подальший супровід договорів оренди нерухомого майна відпрацювання документів, пов’язаних з їх виконанням, складання звітності; контроль за виконанням орендарями умов договору оренди; контроль, перевірка, виконання робіт з мінімізації дебіторської заборгованості орендарів; розгляд та виконання звернень орендарів, які адресовані компанії; проведення аудиту об'єктів нерухомого майна зокрема вакантних площ, з фотофіксацією і завантаженням в систему фото приміщень. |
офіційне працевлаштування з першого робочого дня; стабільна та своєчасна виплата заробітної плати двічі на місяць згідно норм трудового кодексу України; оплачувана відпустка (24+7) та лікарняні; гібридний формат роботи; команда однодумців, яка може надати допомогу і підтримку; середовище для навчання та професійного розвитку навіть в умовах воєнного часу. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Провідний бухгалтер |
ТОВ Дистриб'юшн Рітейл Компані |
досвід роботи від 1-го року на аналогічній посаді; знання та практичні навички роботи в програмі 1С; відмінне знання податкового законодавства, бухгалтерських стандартів та вимог щодо обліку та постачання товарів; аналітичне мислення, уважність до деталей, відповідальність. високий рівень організованості та вміння працювати в команді. |
оприбутковування товарів від постачальників; участь в обліку та проведенні інвентаризації складів; виписування документів по реалізації товару; списання та оприбуткування товару; ведення обліку та контролю торгових націнок; проведення звірки з контрагентами по заборгованості; комунікація з іншими відділами щодо відображення операцій. |
офіційне працевлаштування у компанії, що розвивається; стабільний графік роботи з 09:00 до 18:00; комфортні умови праці; конкурентна заробітна плата з можливістю перегляду; соціальні гарантії відповідно до законодавства; професійний розвиток та можливість кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Заступник начальника дирекції з розвитку VIP-бізнесу |
АБ, АТ Радабанк, |
досвід роботи на посадах у банківській системі; досвід із залучення і обслуговування клієнтів; навички прямих продажів; досвід збільшення клієнтського портфелю; аналітичні та організаторські можливості, вміння вирішувати конфліктні ситуації; бездоганна ділова репутаціі; орієнтовність на результат, комунікабельність, клієнторієнтованість, вміння вести переговори; вища освіта (банківська справа, економіка підприємства, фінанси). |
залучення VIP-клієнтів та продаж усіх видів банківських продуктів; здійснення кваліфікованого та якісного банківського обслуговування VIP-клієнтів; забезпечення документообігу з усіх видів банківських операцій відповідно до внутрішніх нормативних та розпорядчих документів банку; обробка заявок та обслуговування індивідуальних тарифів для VIP-клієнтів, консолідація інформації та підготовка пропозицій на розгляд керівництва. |
можливість для творчого розвитку власної концепції; офіційне працевлаштування та соціальні гарантії; 28 днів оплачуваної відпустки щорічно; медичне страхування; конкурентна заробітна плата та бонуси; корпоративне навчання для вашого професійного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
Лавінія |
|
обслуговування гостей ресторану; прийом замовлень від відвідувачів; проведення консультацій щодо меню та напоїв. |
робочі дні: по домовленості; години роботи — з 09:00 до 22:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Рекрутер |
Company is hidden |
|
створювання та запуск реклами вакансій на різних робочих ресурсах для пошуку персоналу; здійснення пошуку та підбору персоналу на різні позиції; проведення первинного відбору кандидатів по резюме; проведення співбесіди з релевантними кандидатами; ведення комунікації із замовниками вакансій; супроводження кандидатів до моменту працевлаштування; забезпечування виконання плану закритих вакансій; ведення звітність по своїй роботі. |
хороша заробітна плата; графік роботи пн-пт з 09:00 до 18:00; віддалений формат роботи; внутрішнє навчання за рахунок компанії; професійний ріст та розвиток; дружній та лояльний колектив; премії за ефективну роботу; комфортні умови роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Укрпошта |
повна вища освіта; досвід роботи у продажу в сегменті В2В; вміння вести переговори; впевненість у користуванні ПК (Ms Office) націленість на результат; комунікабельність; наполегливість; витримка; здатність орієнтуватися у складних ситуаціях. |
пошук та залучення нових клієнтів; виконання встановлених планів отримання доходів від реалізації послуг корпоративним клієнтам бізнес сегменту; моніторинг конкурентів; супровід клієнта (погодження схеми роботи, встановлення додаткових знижок, спільні маркетингові активності); укладання договорів, додаткових угод з корпоративними клієнтами. |
офіційне працевлаштування у великої компанії, що розвивається; стабільна заробітна плата; премія за виконання планових показників; навчання та професійне розвиток; можливості кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-менеджер |
IElectronics |
досвід роботи; володіння знаннями специфіки ринку електроніки; кар’єрність; здатність до швидкого навчання; комунікативність; відповідальність; охайність; відмінне володіння українською мовою як усно, так і письмово; робота в команді; самостійність. |
участь у створенні контенту на Instagram-сторінку; зйомка фото та відео з метою продажу; співпраця з командою маркетологів, фотографа та відеографа. |
можливість стати амбасадором компанії; стабільний і прозорий рівень доходу; робота в колективі кар'єристів; підтримка колег та наставника на період навчання; амбіції та бажання рости кар'єрними сходами; цікава оффлайн-зайнятість. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
\