Вакансії для студентів і випускників станом на 21.11.2024
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Кухар-універсал |
Лавінія |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року; знання та досконале володіння кулінарними техніками; креативність та вміння працювати зі свіжими продуктами; відповідальність та орієнтованість на результат; бажання розвиватися та вдосконалювати свої навички. |
підготовка та приготування різноманітних страв згідно меню кафе; дотримання вимог щодо якості та смаку страв; забезпечення чистоти та порядку на кухні; виконання наказів та інструкцій керівництва. |
конкурентна заробітна плата; графік 4/4 з 9:00 до 22:00; можливість розвитку та кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник HR-директора |
Grand Car |
|
пошук та підбір кандидатів — розміщення вакансій, відбір резюме, проведення первинних інтерв'ю; підтримка HR-процесів — допомога у HR-завданнях та комунікації зі співробітниками; ведення бази даних — робота в CRM-системі та ведення звітності. |
швидкий кар'єрний ріст у сфері HR; робота в затишному офісі з наданням усієї необхідної техніки та зручною транспортною розв’язкою, що дозволяє комфортно дістатися з будь-якої точки Вінниці; графік роботи: з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 18:00; робота з різноманітними проєктами та клієнтами з усього світу; прозора система KPI для оцінки результатів; організація корпоративних заходів, марафонів та додаткові мотивації за успіхи; навчання на внутрішніх і зовнішніх заходах, оплачених компанією; первинне навчання та адаптація для швидкого входу в посаду; відкрите спілкування та підтримка від команди. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер відділу закупівель |
ПП Молоток |
активність; відповідальність; комунікабельність; бажання розвиватись. |
складання замовлень постачальникам; забезпечення та контроль своєчасності поставки товарів; проведення переговорів/супровід та укладання угод з постачальниками; ведення балансів— звірка вхідних цін та контроль за дотриманням домовленостей; аналіз цін і умов постачальників за матеріалами, що закуповуються, моніторинг ринку, пошук постачальників; обробка первинної документації, формування календаря оплати, контроль термінів оплати та закриття заборгованості; робота з 1С та CRM та офісними програмами. |
висока заробітна плата; кар'єрний розвиток; фіксована ставка + премії; офіційне працевлаштування, оплата відпусток, лікарняних; комфортне робоче місце в сучасному офісі; навчання з наставником; зручний графік роботи: Пн-Пт, 09:00—17:30, Сб-Нд-вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Працівник закладу ресторанного господарства |
МакДональдз Юкрейн ЛТД, ПІІ |
|
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлень та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України, оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружня команда; доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з бронювання авіаквитків |
Aviacontact |
знання англійської мови на рівні В2 (upper-intermediate) і вище; впевнений користувач ПК; уважність, відповідальність, уміння швидко сприймати та обробляти інформацію. |
своєчасна та в повному обсязі обробка запитів з купівлі авіаквитків; купівля авіаквитків; заповнення інформації із закупівлі у системі замовника; надання звітності по виконаній роботі. |
попереднє навчання та робота в офісі; графік роботи 5/2; для студентів є можливість проходження практики; дружня атмосфера, підтримка та допомога. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу, Direct manager по роботі з корпоративними клієнтами |
MobiPrint.com.ua |
|
бажання продавати і знати як це робити; опрацювання корпоративних замовлень в переписках і дзвінках; формування та ведення клієнтської бази; виконання плану продажів; комунікація з відділами виробництва, постачання та складом; робота в CRM системі OneBox — Зміна етапів замовлень, контроль оплати, контроль термінів. |
можливість кар'єрного росту від стажера до керівника напрямку за 12 місяців; щомісячна зарплата, з виплатою 2 рази в місяць; знижка 40% на продукцію; постійне внутрішнє навчання (за рахунок компанії); часткова або повна оплата навчання в ТОПових тренерів; веселі корпоративи щомісяця, з піца-паті, настільними іграми та чемпіонатами в PS; комфортний офіс з власною терасою та барбекю зоною; кухня зі смаколиками та кавою; подарунки на свята від компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіціант |
ChaCha |
вік від 18 років; бажання працювати в галузі гостинності; вміння працювати в команді; відповідальність та уважність до деталей; бажання навчатися та розвиватися. |
|
гнучкий графік та можливість обирати зміни; дружній колектив та позитивну атмосферу; оплачуване навчання та можливість кар'єрного зростання; конкурентна заробітна плата та бонусна система; можливість працювати в елітному ресторані з неперевершеним досвідом. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор |
Revodent, стоматологія |
приємний голос, правильна дикція та грамотна мова; зацікавленість, дисциплінованість, відповідальність, пунктуальність; охайність, вихованість. |
відповідь на телефонні дзвінки; консультація з послуг клініки та їх вартості; запис пацієнтів на прийом; ведення та контроль бази даних пацієнтів; впевнений користувач ПК; робота з терміналом. |
розташування: біля набережного кварталу; графік 2\2 з 8:45 до 21:30; офіційне працевлаштування; кар'єрне та професійне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець відділу переміщень товару |
Аврора, мультимаркет |
комунікабельність; уважність; чесність; відповідальність; стресостійкість; лояльність; знання комп’ютера, впевнене володіння програмою Excel. |
прийом та відправка переміщених товарів; сканування кожного переміщення на видачу по місцям; зміна статусів переміщених товарів в програмі; оформлення та друк денних маршрутів; збір та сканування переміщень на відправку; вигрузка переміщень з авто; виявлення розбіжностей просканованого з листом переміщень; комплектування на піддони прийнятих місць. |
графік роботи: 2 дня з 8:00 до 19:30, 2 дня з 20:00 до 7:30, 4 вихідних; своєчасна заробітна плата; офіційне працевлаштування згідно КЗпП з першого робочого дня; гідна оплата праці за результатами роботи; система наставництва та злагоджена командна робота; команда, де твоя думка буде почута та гідно оцінена; участь у цікавих та інноваційних проєктах; лояльне ставлення компанії: велопарковка, доставка обідів, біговий клуб, навчальний центр, корпоративні заходи; корпоративний магазин на території офісу підтримки — можливість придбати товари зі знижкою до 50%; програма лояльності для співробітників компанії Аврора передбачає 15% знижку на покупки в магазинах мереж; навчання та можливість підвищувати кваліфікацію; різноманітні тренінги у внутрішньому навчальному центрі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер ЗЕД |
Беліф |
вища освіта (економіка, менеджмент, ЗЕД); знання митного законодавства України, документообігу імпорт/експорт; знання Excel, 1С; англійська B2 Upper Intermediate; вміння працювати з великим обсягом інформації; добре розвиненні комунікативні навички; уважність до деталей, відповідальність. |
організація та супровід процесу закупівель із зарубіжних країн (імпорт); узгодження внутрішніх (операційних) процесів із департаментами компанії; робота з іноземними постачальниками:(ділове листування, проведення перемовин); ведення внутрішньої документації та формування звітів. |
можливість професійного і кар'єрного зростання; корпоративна культура, яка мотивує та заряджає позитивом; 5-денний робочий тиждень, з 9:00 до 18:00, вихідні: сб, нд; гідна та своєчасна оплата праці з прозорою системою нарахувань; можливість розвиватися і навчатися в компанії та будувати власну кар'єру; різноманітні корпоративні заходи. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер ЗЕД |
Пеллегрін, ТОВ |
досвід роботи в сфері ЗЕД (бажано); навички ведення переговорів та презентації; вільне володіння ПК, MS Office, Google Docs; активність, націленість на результат; англійська — не нижче Intermediate (вільне спілкування). |
пошук та залучення нових клієнтів; співпраця і взаємодія з діючими клієнтами; організація зустрічей і ведення переговорів, листування з потенційними та діючими клієнтами; укладання договорів на поставку продукції, обговорення умов угоди, контроль виконання договірних зобов’язань (контроль якості і терміні відвантаження); підготовка документів для митного оформлення; участь у виставках як по Україні так і міжнародних. |
стабільність: офіційне працевлаштування, своєчасні виплати, конкурентна заробітна плата; турбота: медичне страхування, відпуска та лікарняні згідно чинного законодавства, корпоративний мобільний зв’язок, дружній колектив; графік роботи: 5/2 09:00 — 17:30. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з персоналу |
Kness Group |
робота на аналогічній посаді не менше 2 років; володіння техніками підбору, інтерв'ю і оцінки персоналу різного рівня складності; володіння сорсингом, вміння хантити цінних кандидатів і знання різноманітних каналів пошуку персоналу; досвід організації адаптації для нових працівників; знання основних процесів побудови бренду роботодавця; досвід створення контенту для сторінок компанії у соціальних мережах (Instagram, Facebook) буде перевагою; високий рівень володіння ПК; вміння проводити аналіз даних, збирати статистику, формувати звіти; сильні аналітичні здібності та здатність мислити латерально та використовувати нові технології; уважність до деталей із здатністю бачити загальну картину; високий рівень відповідальності та самоорганізації; цілеспрямованість, розвинені комунікаційні навички; бажання навчатися і розвиватися в сфері HR. |
|
робота в успішній компанії, що активно розвивається, створює тренди ринку, є соціально-відповідальною, має відкриту культуру та цінує ідеї співробітників; цікаві проекти в інших країнах; офіційне працевлаштування з дотриманням КЗпП України; конкурентний компенсаційний пакет (в тч оплата проживання); піклування про здоров’я, медичне страхування; вивчення англійської мови; сучасний та комфортний офіс, кухні та зони відпочинку; перспектива професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор сервісного центру |
Майстер Плюс |
комунікабельність та ввічливість, готовність допомогти; уважність до деталей, швидкість в роботі; впевнена робота з ПК; готовність навчатися та розвиватися разом з нами. |
прийом і видача техніки на ремонт; спілкування з клієнтами — як по телефону, так і в офісі; проведення розрахунків, оформлення замовлень і робота в CRM; пошук і підбір запчастин; оформлення заявок на виклик майстра. |
робота в компанії, яка постійно зростає та вдосконалюється; комфортний офіс у районі Вишенька — з кухнею, кавою та дружньою атмосферою; безкоштовне навчання та підтримка на кожному етапі; оплачуване стажування; графік: ПН-ПТ з 9:00 до 18:00, СБ з 10:00 до 15:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Оператор на виробництво |
Staleks |
досвід роботи — необов’язковий; уважність; відповідальність та порядність. |
нарізка, складання, склеювання та розпускання стрічок КШЛ. |
здійснення навчання — зі сторони компанії, та підтримка на всіх етапах навчання; комфортний графік роботи: з 08:00 по 17:00, з понеділка по п’ятницю; стабільна та зрозуміла система нарахування винагороди; можливість для професійного та фінансового зростання; теплий цех, комфортні умови для праці та відпочинку; знижки на продукцію виробництва. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар-шаурміст |
Шаурмішка |
відповідальність та пунктуальність; бажання вчитися та розвиватися; готовність розвивати лідерські якості. |
приготування шаурми згідно тех карт, у швидкому темпі, та відповідальність за всю кухню; робота з мясом на вертелі, одягання мяса на вертель; слідкування за продуктами, їх якістю, та залишком. |
кар'єрний розвиток у міцній та стабільній компанії, з можливістю зростати постійно; харчування за рахунок компанії; трансфер після роботи в межах міста; найвища оплата у нашій сфері. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Рекрутер |
Меділюкс, лікувально-діагностичний центр, ТОВ |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року; знання сучасних методів пошуку персоналу; практичний досвід ведення 2−4х вакансій одночасно; вміння проводити ефективні співбесіди та оцінювати кандидатів; відмінні комунікаційні та організаційні навички; висока відповідальність та орієнтованість на результат. |
активний пошук та відбір кандидатів на посади різного рівня; проведення первинних співбесід та оцінка кандидатів з урахуванням потреб компанії; відповідальність за процес найму персоналу, від пошуку кандидатів до їхнього прийому на роботу; забезпечення дотримання вимог законодавства та внутрішніх політик компанії щодо найму персоналу; супровід під час стажування та адаптації персоналу; ведення документації та бази кандидатів, статистики найму та аналітики (внесення даних у Google таблиці); участь та супровід HR-процесів компанії. |
бонуси за закриття вакансій; офіційне оформлення відповідно до вимог КЗпП України; п’ятиденний робочий тиждень (з 9:00 до 18:00 години); комфортні умови праці (генератор, кондиціонер та інші); медичне страхування після випробувального терміну (3 місяці); знижки на послуги компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Логіст, помічник начальника складу |
BusMarket Group (BM Parts) |
досвід роботи транспортним логістом не менше 1-го року; посвідчення водія кат. В та стаж водіння; володіння стандартними пакетами MS Office на рівні впевненого користувача, володіння Excel — на високому рівні, 1С; високий рівень комунікативних навичок та навичок ведення переговорів, вміння роботи в режимі багатозадачності, готовність і вміння працювати з великими обсягами інформації; аналітичний склад розуму, уважність, організованість, стійкість до стресів, націленість на результат. |
координація роботи водіїв (перевірка звітних даних водіїв з даними GPS-моніторингу); організація та контроль доставок; складання та оптимізація маршрутів (з урахуванням рентабельності, віддаленості, часу доставки ТМЦ); забезпечення та контроль трудової дисципліни працівників. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник бухгалтера |
СП Оптіма-Фарм |
комунікабельність та вміння працювати в команді; вміння працювати з ПК та офісними програмами; відповідальність та орієнтація на результат; вища/середня освіта (бухгалтерський облік). |
робота з первинним документами. |
стабільний графік роботи: пн-пт 9:00—18:00; своєчасна, конкурентоспроможна заробітна плата; можливість кар'єрного зростання і розвиток компетенцій; підтримка наставника в процесі адаптації; офіційне працевлаштування з 1-го робочого дня. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Юрист |
Герасимчук О.О., ФОП |
юридична освіта; вміння формувати процесуальні документи; грамотна ділова українська мова; навички спілкування, в тому числі по телефону; впевнена робота з комп’ютером, зокрема Word, Excel, PDF, Google Диск, Gmail; уважність і мегавідповідальність. |
підготовка адвокатських запитів, клопотань, позовних заяв, скарг, заяв, і т.п.; підготовка інформаційних запитів до органів державної влади; робота з ЄДР судових рішень; оформлення договорів з клієнтами; надання юридичних консультацій; відстеження змін в законодавстві; робота з документацією. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |