Вакансії для студентів і випускників станом на 05.12.2024
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Старший менеджер з контролю обліку договорів та фінансових операцій |
Авто з США |
бажання розвиватись; аналітичність; готовність вчитися новому; відповідальність; організованість; комунікативність; досвід у фінансовій сфері (бажано). |
організовувати роботу команди; координування; підтримка та мотивація співробітників; підвищення ефективності команди; розвиток і впровадження нових стратегій для покращення результатів; працювати з аналітичними даними для прийняття обґрунтованих рішень. |
офіційне працевлаштування, з гарантією дотримання всіх норм трудового законодавства; графік роботи: з Понеділка по П'ятницю, з 09:00 до 18:00; робота в комфортному офісі в центрі міста, який забезпечений генератором, дров'яним опаленням та STARLINK на випадок блекаутів; робота пліч-о-пліч з власником міжнародної компані; кар'єрне зростання: можливість розвиватися в надійній компанії, яка підтримує навчання та професійний розвиток; сучасна техніка для роботи; молода, сформована команда професіоналів; тренінги, майстер-класи, підвищення кваліфікації за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
Мільйон Квітів |
користувач 1с; стресостійкість; досвід роботи в онлайн-комунікаціях; розуміння етапів продажу/консультації; комунікабельність; відповідальність. |
ведення CRM; ведення соціальних мереж; продаж; прийом та обробка замовлень; прийом вхідних дзвінків; |
прозора системи оплати: % від продажів + бонусна система; робота в затишному офісі; можливість кар'єрного зростання; вибір з графіком 08:00 — 21:00 (2/2, 3/3); офіційне працевлаштування; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Direct-менеджер |
ФОП Мартинюк В.П. |
володіти українською мовою на високому рівні; ефективність; здатність працювати в режимі онлайн/офлайн; командність; активність; цілеспрямованість; відповідальність; рішучість; досвід роботи в продажах товарів онлайн. |
ведення телеграм каналу (контроль розпродажу, оформлення фотографій та загрузка інформації в групу); обробка вхідних повідомлень в чаті згідно з встановленими скриптами; забезпечення якісного обслуговування клієнтів та вирішення їх питань у найкоротший термін; консультація клієнтів та підбір одягу за потреби; швидке реагування на зміни цін та сезонні знижки; допомога в веденні/ведення прямих ефірів в Тік Ток; контроль відправки замовлень нп; робота з таблицями звітності; з’ясовувати потребу клієнта, підібрати товар, який принесе найбільше задоволення від використання, щоб спонукати до повторних покупок ; швидко реагувати на запитання та коментарі користувачів. |
повний робочий день; робоче місце в магазині; робота в дружньому молодому колективі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Спеціаліст з обслуговування клієнтів |
ПриватБанк |
користувач ПК; активність; цілеспрямованість; ініціативність; відкритість; повна загальна середня освіта; впевнений користувач пк та планшетом; вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою); фахова передвища освіта і вища або у процесі навчання у закладі вищої освіти; досвід у продажах та роботі з клієнтами; навички активних продажів, проведення презентацій та роботи із запереченнями; знання продуктів, послуг та сервісів банку в частині продажів та обслуговування клієнтів. |
продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими Kpi; здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку; обслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банку; оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях); дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів; виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс. |
робота в найбільшому та інноваційному банку України; офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки; конкурентна заробітна плата; медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок; корпоративне навчання; сучасний комфортний офіс; цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток; дружній професійний колектив та сильна команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар |
Грош |
відповідальність; працьовитість; акуратність; любити готувати. |
приготування продукції згідно технологічної карти; слідкування за якістю сировини та зовнішнім виглядом; дотримання усіх санітарних норм. |
робота у великій та успішній компанії; офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗПП України; графік роботи з 07:00 до 19:00, 7/7; стабільна та грошова виплата заробітної плати, двічі на місяць. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Піцайоло |
Ресторан Базилік |
уважність; акуратність; охайність; бажання працювати; готовність до навчання. |
приготування страв згідно з технологічними картами; знання санітарних норм та правил виробництва. |
можливість кар'єрного зростання; графік роботи з 10:00 до 22:15; позмінний графік; стабільна заробітна плата двічі на місяць; безкоштовне харчування; дружній молодий колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-менеджер, контент-мейкер |
Agency Беліф |
успішні кейси запуску брендів у соцмережах; навички обробки фото/відео, грамотне написання текстів; знання SMM-стратегій та маркетингу; вміння працювати з трендами та актуальними темами; креативність та активну життєву позицію; вчасність у виконанні завдань. |
ведення сторінок в соцмережах (Instagram, TikTok, YouTube, LinkedIn); створення фото/відео контенту: фотографії товарів, відео-зйомка, монтаж; розробка та впровадження контент-стратегії відео-огляд товарів; співпраця з лідерами думок; створення та дотримання контент-плану. |
професійне і кар'єрне зростання в дружньому та професійному колективі; корпоративна культура; внутрішнє навчання та регулярний перегляд зп; бенефіти: можливість брати 1 раз в місяць додатковий вихідний-відгул; корпоративні знижки на продукцію та знижки у мережі спортзалів «SportLife». |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з прийому замовлень |
ФОП Котляревский Ю.Б. |
креативність; комунікабельність; стресостійкість; ініціативність; активність; готовність вчитися, слухати, розуміти та ставати професіоналом своєї справи; досвід роботи (бажано).
|
вміння легко спілкуватися і писати українською мовою; знання програм 1С, СRM; цікава та динамічна робота; прийом замовлень із сайту; переписка в месенджерах; консультація на замовлення; допомога клієнтам у виборі.
|
кар'єрний зріст у вибраному напрямку; дружній, згуртований колектив однодумців; комфортне робоче місце; п’ятиденний робочий тиждень із двома вихідними; час роботи з 09:00 до 18.00; офіційне працевлаштування; конкурентна заробітна плата; система наставництва та підтримка на всіх етапах адаптації. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Працівник закладу ресторанного господарства |
ЛТД, ПІІ МакДональдз Юкрейн |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Графічний дизайнер в поліграфії |
АКцентр |
досвід в розробці дизайнів; художній смак; креативність; відповідальність; стресостійкість. |
робота в програмах: Corel Draw, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator; розробка, макетування, дизайн різної поліграфічної продукції, повний цикл роботи з клієнтом. |
офіційне працевлаштування; 5-ти денний робочий тиждень Пн-Пт; графік роботи 08:30−18:00; робота в компанії-лідері і можливість постійного професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу (B2В) |
MobiPrint.com.ua |
успішні кейси запуску брендів у соцмережах; навички обробки фото/відео, грамотне написання текстів; знання smm-стратегій та маркетингу; вміння працювати з трендами та актуальними темами; креативність та активну життєву позицію; вчасність у виконанні завдань. |
опрацювання корпоративних замовлень в переписках і дзвінках; формування та ведення клієнтської бази; виконання плану продажів; комунікація з відділами виробництва, постачання та складом; робота в CRM системі OneBox — зміна етапів замовлень, контроль оплати, контроль термінів. |
виплати зарплати 2 рази на місяць; офіційне працевлаштування; знижка 40% на продукцію компанії; швидкий кар'єрний ріст (за 12 місяців можна стати керівником напрямку); постійне внутрішнє навчання та можливість відвідувати топові тренінги (за рахунок компанії); веселі корпоративи: піцца-паті, настільні ігри та чемпіонати в ps; комфортний офіс з терасою та bbq-зоною; кухня зі смаколиками та кавою; подарунки від компанії на свята. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу (Google maps) |
GE Marketing |
відповідальність; ініціативність; комунікативність; наполегливість; стресостійкість;
|
спілкування з власниками, директорами бізнесу; ведення переговорів; заповнення договорів та внесення їх у систему CRM.
|
графік роботи Пн-Пт з 09:00 до 18:00; навчання за рахунок компанії; готові взяти без досвіду і вивчити все із нуля; стажування оплачується; щотижнева виплата з/п; система мотиваційних бонусів від компанії; можливість кар'єрного росту і розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець контакт-центру банку |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
приємний голос; хороша дикція; грамотна українська мова; переконувати і відстоювати свою точку зору; відповідальність; вміння працювати в команді; досвід в даній сфері (не обов'язковий); здатність до навчання. |
проведення телефонних переговорів з клієнтами відповідно до внутрішніх процедур банк; прийом вхідних телефонних звернень; надавання консультацій клієнтам. |
офіційне працевлаштування; медичне страхування та страхування життя, повністю оплачене банком; заробітна плата на рівні роботодавців; 25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпустки на пам'ятні події, соціальні відпустки відповідно до законодавства України; щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників банку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ІЕлектроніка |
кар'єрист, власний розвиток на першому місці; відкритість до навчання; відповідальність; комунікабельність; вміння працювати у команді; робота на результат; готовність приймати самостійні рішення. |
виконання плану продажу; забезпечення високої якості комунікації з клієнтом; виконання запланованих результатів компанії; робота в CRM-системі. |
стабільний рівень доходу; розвиток в команді кар'єристів; підтримка колег та особистого куратора на період навчання базових знань у сфері фінансів; швидке кар'єрне зростання зі значним збільшенням доходу. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бармен-офіціант |
ФЛП Мазур А.В. |
відповідальність; вік від 18 років; відсутність шкідливих звичок; чуйність; бажання працювати в гостинній галузі; вміння працювати в команді; комунікабельність та уважність до деталей; відмінні комунікаційні навички. |
робота з касовим апаратом; барна справа; забезпечення чистоти порядку та на робочому місці; прийом та обслуговування гостей; рекомендація напоїв та коктейлів.
|
гнучкий графік роботи; офіційне працевлаштування; перспектива кар'єрного росту; підтримка та навчання від керівництва. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами (з навчанням) |
Dnipro-M |
володіння українською мовою як усно, так і письмово; бажання допомагати клієнтам і проявляти увагу до їх потреб; гнучкість та готовність швидко адаптуватися до змін. |
консультація споживачів та надання професійної допомоги та відповіді на запитання через телефону комунікацію; забезпечення високим рівнем обслуговування клієнтів; розвиток з командою однодумців. |
робота у компанії що розвивається та дружньому колективі, який заряджає, де кожен цінується та підтримується; комфортний офіс, кава-брейки та смаколики; графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні) з 08:00 до 20:00 (8 годин робочих + обідня година); конкурентоспроможна заробітна плата та можливість кар'єрного зростання; тренінги та бізнес-івенти від нашої академії корпоративної освіти; можливість роботи з міжнародними проектами (представлені в країнах Європи); крута програма лояльності для працівників; індивідуальна система знижок в мережі заправок Wog; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Піцайоло |
GTB |
відповідальність; працьовитість; акуратність; любити готувати. |
вміння готувати та декорувати піци швидко та якісно; знання основ приготування тіста та соусів для піци; вміння працювати в швидкому темпі та в команді; бажання розвивати свої кулінарні навички та пропонувати нові ідеї. |
гнучкий графік роботи; конкурентна заробітна плата; можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання; дружня атмосфера та професійна команда. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець відділу технічної підтримки |
ТК, ТОВ Вінтелепорт, |
комунікабельність; організованість; гарна дикція; |
технічна підтримка користувачів; надання консультацій технічного характеру по телефону; налаштування обладнання ADSL модемів, Wi-Fi роутерів; користувач ОС Linux; користувач ОС Windows.
|
офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-менеджер |
MobiPrint.com.ua |
успішні кейси запуску брендів у соцмережах; навички обробки фото/відео, грамотне написання текстів; знання SMM-стратегій та маркетингу; вміння працювати з трендами та актуальними темами; креативність та активну життєву позицію; вчасність у виконанні завдань. |
ведення сторінок в соцмережах (Instagram, TikTok, YouTube, LinkedIn); створення фото/відео контенту: фотографії товарів, відео-зйомка, монтаж; розробка та впровадження контент-стратегії відео-огляд товарів; співпраця з лідерами думок; створення та дотримання контент-плану. |
виплати зарплати 2 рази на місяць; офіційне працевлаштування; знижка 40% на продукцію компанії; швидкий кар'єрний ріст (за 12 місяців можна стати керівником напрямку); постійне внутрішнє навчання та можливість відвідувати топові тренінги (за рахунок компанії); веселі корпоративи: піцца-паті, настільні ігри та чемпіонати в ps; комфортний офіс з терасою та bbq-зоною; кухня зі смаколиками та кавою; подарунки від компанії на свята. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Викладач англійської мови (онлайн) |
Англійський клуб друзів |
любов до англійської і володіння нею на високому рівні; досвід викладання або репетиторства; знання, як привести студента до результату; постійно розвиваєтеся і прокачуєте свої скілли. |
|
робота з дому (ПК/ноутбук, гарнітура і стабільний Інтернет must have); викладач може проводити як індивідуальні, так і групові заняття (від 2 до 6 осіб у групі), за групові уроки ставка підвищена; тривалість 1-го уроку — 50 хвилин. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Економіст |
Kiborg |
відповідальність; вища освіта з економічного напрямку; досвід роботи на аналогічній посаді; високий рівень економічної та фінансової грамотності; впевнений користувач БАС (1С), Excel; аналітичність; відповідальність; уважність до деталей; навички розрахунку собівартості продукції; вміння працювати в команді та володіння лідерськими навичками. |
MS Excel; користувач 1С; фінансовий аналіз; проведення аналізу фінансово-економічної діяльності виробництва та складання відповідних звітів; . визначення ефективності використання ресурсів та розробка заходів щодо їх оптимізації; моніторинг фінансових показників компанії та підготовка рекомендацій для підвищення ефективності діяльності; проведення аналізу витрат та доходів, підготовка фінансових звітів; розрахунок планової/фактичної собівартості готової продукції, контроль та аналіз відхилень фактичної собівартості від планової (розробка калькуляцій собівартості готової продукції за елементами витрат; план-факт аналіз собівартості за елементами витрат); розрахунок планово-економічних показників (загальновиробничі витрати, постійні витрати, складські витрати та ін.), аналіз план/факт. витрати сировини та матеріалів, контроль коректності списання сировини та матеріалів; планування бюджету: розробка бюджету для різних ділянок компанії, контроль за його виконанням; підготовка фінансових звітів та аналіз результатів (бюджет руху грошових коштів, бюджет прибутку та витрат, баланс); формування цін продажу на базі закупівельних цін, адміністративних витрат, витрат на збут, інших операційних витрат, з урахуванням цін конкурентів та динаміки цін постачальників; аналіз продажу товарів, вплив цін на обсяги продажу товарів, оптимізація цін в ринкових умовах; підготовка фінансового плану на місяць; формування внутрішньої звітності за запитами керівництва (звіти щодо продажу, витрат за напрямками, використання коштів, тощо); контроль за процесом ціноутворення на продукцію з урахуванням аналізу конкурентного середовища та ринкових умов; виконання інших завдань, пов’язаних з фінансовим управлінням та аналітикою. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
Кава Борода |
досвід роботи в 1С, Медок; наявність аналітичного мислення; командність; відповідальність; стресостійкість; навички роботи з ПРРО. |
проведення всіх оплат компаній; робота з певною кількістю ФОП 2 група (реєстрація, подання звітності, закриття); ведення бухгалтерський, податковий та кадровий облік; взаємодія з банками з усіх робочих питань, пов’язаних саме з роботою бухгалтера (перекидання терміналів, у випадку якихось розбіжностей); ведення внутрішніх фінансових таблиць excel для проведення щотижневого фінансового розподілу коштів; робота з ПРРО та ведення обліку P&L звіту та CashFlou; вивчення зміни у податковому законодавстві;; відмінне знання податкового законодавства.
|
робоче місце в комфортному офісі; робота в команді яскраво адаптується до будь-яких змін та викликів і має позитивне мислення; безкоштовне навчання, за допомогою якого ви можете прокачати свої Soft Skills; гарантована підтримка та наставництво від керівника; комфортний графік роботи: Пн-Пт з 10:00 до 18:00. знижки для співробітників на продукцію наших кав'ярень; висока заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Продавець-консультант |
Вина Світу |
комунікабельність; відповідальність; здатність до навчання; стресостійкість; бажання працювати та навчатися чомусь новому. |
консультація клієнтів щодо асортименту; здійснення продажу алкогольних напоїв та іншої продукції; підтримання порядку в торговому залі. |
робота у дружній та професійній команді; можливість розвитку; зручний графік роботи: (7/7 з 09:00 до 21:00) |
Відправити резюме можна за посиланням: |