Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

 

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Логіст

IElectronics

досвід роботи на аналогічній позиції;

відкритість;

відповідальність;

комунікабельність;

самостійність;

стресостійкість.

пакування товарів;

відправка товарів на новій пошті;

тестування пристроїв;

контроль та координація руху товарів для наших клієнтів;

володіння знаннями специфіки ринку електроніки, техніки apple;

вміння працювати у команді;

організація доставки товарів згідно визначеному графіку;

взаємодія зі складом компанії та іншими відділами компанії.

конкурентна заробітна плата;

розвиток в команді кар'єристів;

підтримка колег та особистого куратора на період навчання;

швидке кар’єрне зростання;

зручний оффлайн формат роботи у комфортному офісі.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з прийому замовлень

ФОП Котляревский Ю.Б.

готовність навчатися;

досвід роботи у продажах;

відповідальність;

комуніабельність.

вміння слухати;

розуміння своїх обов’язків;

вміння легко спілкуватися і писати українською мовою;

знання програм: 1С, СRM (бажано);

прийом замовлень із сайту;

переписка в месенджерах;

консультація на замовлення;

допомога клієнтам у виборі;

формування накладної на відправку.

 

цікава та динамічна робота;

кар'єрний зріст;

дружний згуртований колектив однодумців;

стажування в офісі;

дистанційна робота у графіку 2 дні через 2, графік роботи з 09:00 до 21:00, активна робота до 18:00(19:00) годин далі тільки листування;

стажування: п’ятиденний робочий тиждень із двома вихідними. час роботи з 09:00 до 18:00);

офіційне працевлаштування;

конкурентна заробітна плата, ставка є + %;

система наставництва та підтримка на всіх етапах адаптації.

Відправити резюме можна за посиланням:

Інженер-програміст

Kness Group

вища технічна освіта (автоматизація, електропостачання, інформаційні технології);

знання мов програмування Python, (буде перевагою знання JS);

досвід у написанні SQL запитів до БД Postgresql;

досвід роботи з БД Mongodb;

досвід аналізу;

досвід створення та використання REST API;

досвід роботи із проектами із високим рівнем навантаження;

досвід роботи із системами контролю версій GIT/GITLAB;

досвід роботи з ос LINUX;

досвід роботи в проектуванні та реалізації систем збору,

відповідальність;

ініціативність;

націленість на результат;

комунікабельність.

аналіз математичних моделей і алгоритмів (постановок економічних та інших задач);

розробляння програми, які реалізують розв'язання задачі;

розробляння технології, задачі на всіх етапах;

вибір мови програмування і перекладання на її алгоритмів завдань;

інформація, яка підлягає обробленню на ЕОМ, її обсяги, структуру, макети і схеми введення, оброблення, зберігання та видавання інформації, методи її контролю;

розробляння інструкції для роботи з програмами;

оформлення необхідних технічних документів;

використання готових програмних засобів;

супроводження впроваджених програм і програмних засобів;

участь у проєктних роботах;

налагодження розроблених програм;

коригування у процесі доопрацювання;

рішення та усунення проблем в режимі реального часу;

автоматизація рутинних процесів;

робота з хмарними серверами та сервісами;

зберігання та обробка даних.

робота в успішній компанії, яка активно розвивається, створює тренди ринку,  соціально-відповідальна, має відкриту культуру та цінує ідеї співробітників;

цікаві проекти в інших країнах;

офіційне працевлаштування з дотриманням КЗПП України;

конкурентний компенсаційний пакет;

сучасний та комфортний офіс, кухні та зони відпочинку;

перспектива професійного розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням:

Асистент керівника відділу маркетингу, маркетолог

Чудо

впевнений користувач ПК, Microsoft 365, Canva, Miro ;

креативність;

відповідальність;

комунікабельність.

 

здійснення вибору форм і методів реклами в засобах масової інформації , їх текстового, кольорового та музичного оформлення;

розуміння інструментів маркетингу ;

розуміння алгоритмів роботи з рекламою в соціальних мережах ;

знання англійської мови на рівнях В1/ В2 (вивчення сайтів; аналіз конкурентів);

вивчення збуту та запиту покупців з визначенням призначення найкращого часу;

розміщення реклами, масштабів та термінів проведення ринку рекламних умов ;

організація та підтримка тісних зв'язків з обраними партнерами та діловими клієнтами;

облік та звітність сувенірної та рекламної продукції;

участь у просуванні сайту Wonder та інтернет-маркетинг (сайти, мережевий PR, присутність на інформаційних дошках, пошукових порталах);

пошук нових лідів та залучення деяких клієнтів з різних джерел.

сучасний та комфортний офіс;

графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт);

офіційне працевлаштування;

цікаве корпоративне життя;

конкурентна з/п (ставка+КПІ) ;

власний тенісний корт і тренажерний зал.

Відправити резюме можна за посиланням:

Керуючий супермаркетом (с. Вінницькі Хутори)

THRASH! ТРАШ!

 

організація всіх операційних процесів магазину та безпосередня участь у них;

організація роботи персоналу;

навчання персоналу;

формування кадрового резерву;

виконання всіх операційних показників маркету (продажі, списання, плинність персоналу);

ведення необхідної звітності;

робота в торговому залі;

робота з касовим апаратом.

офіційна та вчасна заробітна плата;

повне дотримання законодавства;

офіційне працевлаштування;

оплата відпустки та страхові виплати у разі хвороби;

стрімкий кар'єрний розвиток;

оплачуване проживання;

оплачуване стажування.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу (гарячі заявки)

AntiSchool Online

досвід роботи у продажу по телефону (бажано);

переконливість;

відповідальність;

системність;

чіткість робати;

активність;

бажання вчитись і розвиватись.

телефонний продаж;

продаж;

обробка гарячих заявок;

здійснення дзвінків клієнтам, які звернулися до нашої школи та залишили заявку на сайті (робота тільки з гарячою базою);

презентування наших послуг онлайн-навчання;

допомага клієнтам у підборі відповідного пакету навчання;

консультування та заохочення;

досягання поставлених КПІ показників, щоб виходити на високий рівень доходу.

віддалений формат роботи;

зручний графік: 5/2 10:00 — 19:00;

оплата фіксована ставка та % + бонуси;

крутий колектив, лояльного тім ліда, з якими ти відразу знайдеш спільну мову;

зростання не тільки в матеріальному плані, але і в кар'єрному теж;

безкоштовне вивчення англійської та розвиток професійних навичок;

реферальна система (можливість отримати бонуси за приведення друга/знайомого).

Відправити резюме можна за посиланням:

Офіс-менеджер

Авто-комфорт Плюс

кмітливість;

грамотна усна та письмова мова;

 

MS Word;

MS Excel;

MS Office;

ведення переговорів;

робота з базою даних;

робота із запереченнями;

продаж;

ведення звітності;

орієнтація на результат;

вміння вести переговори, працювати з запереченнями та вибудовувати довгострокові відносини з клієнтами;

працювати з базою даних;

допомога у роботі менеджерам (формування звітів, обзвон клієнтів);

робота у программах Word та Excel;

складання звітів про виконану роботу.

конкурентна та стабільна заробітна плата: стартова мотивація (% від продажів);

повна зайнятість, з повним робочим днем ​​(графік з Пн. по Пт. з 08:30 до 17:30);

молодий, професійний та дружний колектив;

оплата мобільного зв’язку;

компанія, що розвивається зі сформованою культурою;

можливість професійного та кар'єрного зростання, корпоративне навчання.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор

ФОП Філіпов А.Ю.

досвід роботи адміністратором;

комунікативність;

відповідальність;

організаторські, можливості;

важливість до деталей;

стресостійкість.

керування персоналом.

 

графік: з 10:00 — 21:30;

висока заробітна плата.

Відправити резюме можна за посиланням:

Викладач робототехніки та програмування

Робокод

стресостійкість;

відповідальність;

кмітливість;

комунікабельність;

організаційність;

спрямованість на розвиток.

підготовка до занять та проведення занять відповідно до стандартів компанії;

надання зворотного зв'язку про навчання учнів;

заповнення журналу успішності учнів;

контроль та організація навчального процесу;

підготовка аудиторії до занять;

контроль за зберіганням матеріальних цінностей школи, участь у проведенні інвентаризації матеріальних цінностей школи.

зручний графік роботи: Субота, Неділя з 10:00 до 20:00. (до 10 уроків за вихідні);

можливість працювати в будні дні;

надаємо всі необхідні матеріали для проведення уроків;

регулярна прокачка Hard та Soft Skills;

можливість офіційного працевлаштування;

корпоративна форма;

поетапна адаптація та сапорт;

перспектива брати участь у додаткових проєктах компанії;

унікальна команда робокотиків.

Відправити резюме можна за посиланням:

Сушист

Синергія Тим

відповідальність;

охайність;

досвід роботи (бажано);

командність.

готування суші;

контроль якості продукції;

підтримання чистоти та порядку на вашому робочому місці.

графік роботи: 10:00−22:00,

можливість кар'єрного зростання та професійного розвитку;

корпоративне харчування (обіди, вечері);

Відправити резюме можна за посиланням:

Оператор call-центру (вхідна лінія)

ТОВ Хоум-Нет

вільне володіння українською мовою, базові знання англійської (для роботи з інтерфейсом програми);

вища або незакінчена вища (переважно будуть спеціальності у сфері фінансів, бухгалтерського обліку чи банківської справи);

впевнений користувач ПК;

базові знання роботи з інтернет-браузерами;

відповідальність;

важливість;

від 18 років;

відсутність судимості у вас та ваших близьких батьків.

надання консультацій клієнтам щодо обслуговування банківських карток;

підтримка у вирішенні фінансових питань (зокрема, блокування/розблокування карток, перевірка транзакцій тощо);

виконання активних операцій із банківськими картками;

внесення даних у CRM-систему;

бажання допомогти клієнтам.

 

рафік роботи проекту: з 08:00 до 22:00;

5 робочих днів на тиждень (обов'язковий вихідний у неділю + 1 плаваючий вихідний протягом тижня);

мінімум 6 годин на день;

не менше 130 годин на місяць;

комфортний простір;

наявність безперебійного живлення, робота в забезпеченому укритті;

навчання фіксовано оплачується, триває 3 тижні (частково самостійне);

система оплати: погодинна, залежить від кількості відпрацьованих годин, якості консультацій і виконання KPI;

заробітна плата: конкурентна, від 18 000 грн/міс, без затримок (ставка 75 грн/год + бонусна частина);

прозора системи мотивації та можливості кар'єрного зростання;

офіційне працевлаштування;

дружній колектив і підтримка на етапі адаптації;

гнучкі умови — можливість роботи як на повну, так і на часткову зайнятість.

Відправити резюме можна за посиланням:

Економіст

виробниче підприємство Маріо

робота в команді;

комунікабельність;

продуктивність;

досвід роботи (бажано).

MS Office;

MS Excel;

користувач 1С;

знання економіки та організації виробництва;

планування бюджету;

уміння організувати роботу, планувати і приймати рішення;

розрахунок собівартості;

економічний аналіз;

організація планово-економічної роботи на підприємстві;

економічне планування (бюджет доходів і витрат, розрахунок планової собівартості);

комплексний економічний аналіз господарської діяльності;

контроль маржинального доходу і рентабельності;

контроль ефективного використання ресурсів, підвищення продуктивності праці, усунення нераціональних витрат

робота в перспективній і постійно розвиваючій виробничо-торгівельній компанії;

дружний і націлений на досягнення загального результату колектив;

можливість професійного та кар'єрного зростання;

офіційне працевлаштування, та доставка до місця роботи службовим транспортом;

корпоративний відпочинок.

Відправити резюме можна за посиланням:

Спеціаліст підтримки користувачів

Dnipro-M

володіння українською мовою як усно, так і письмово;

бажання допомагати клієнтам і проявляти увагу до їх потреб;

гнучкість та готовність швидко адаптуватися до змін.

консультація споживачів та надання професійної допомоги та відповіді на запитання через телефону комунікацію;

забезпечення високим рівнем обслуговування клієнтів;

розвиток з командою однодумців

робота у компанії що розвивається та дружньому колективі, який заряджає, де кожен цінується та підтримується;

комфортний офіс, кава-брейки та смаколики;

графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні) з 08:00 до 20:00 (8 годин робочих + обідня година);

конкурентоспроможна заробітна плата та можливість кар'єрного зростання;

тренінги та бізнес-івенти від нашої академії корпоративної освіти;

можливість роботи з міжнародними проектами (представлені в країнах Європи);

крута програма лояльності для працівників;

індивідуальна система знижок в мережі заправок Wog.

Відправити резюме можна за посиланням:

Помічник на кухню, кухар

Шаурмішка

відповідальність;

пунктуальність;

бажання вчитися і розвиватися.

приготування страв.

 

кар'єрний розвиток у міцній та стабільній компанії;

харчування за наш рахунок;

розвезення після роботи в межах міста;

найвища оплата у нашій сфері;

навчання;

графік роботи 09:00−22:00;

також можлива часткова зайнятість: 09:00−16:00, 16:00−22:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Юрисконсульт

ТОВ Хоум-Нет

вища юридична освіта;

досвід роботи;

наявність адвокатського посвідчення;

досвід участі у судових процесах та складанні професійних процесуальних документів.

підготовка пропозицій, документів та участь в публічних закупівлях Prozorro;

повний супровід закупівлі, оскарження рішень закупівлі, контроль за успішним виконанням закупівлі;

знання основних галузей цивільного, адміністративного та господарського права;

знання діючого законодавства у сфері публічних закупівель;

захист та представництво компанії в судах різних інстанцій;

ведення претензійно-позовної роботи;

підготовка та своєчасне направлення відповідей на запити та інші звернення контролюючих, державних та інших адміністративних органів;

розробка, аналіз та погодження договорів, усіх його етапів, регулювання розбіжностей за умовами договору;

підписання, реєстрації, обліку, зберігання та контролю за виконанням усіх зобов'язань сторінка за договорами.

драйвова крута команда;

конкурентна та стабільна заробітна плата;

соціальні гарантії;

супровід наставника/ментора;

корпоративне навчання, тренінги, командні заходи;

можливості професійного та кар'єрного росту.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бариста

Ocake

вік від 20 років;

досвід роботи (бажано) баристою/барменом/адміністратором в закладах харчування;

енергічність;

відкритість;

привітність.

 

приготування та видача напоїв гостям розрахунок гостей на касі (готівковий, безготівковий);

консультація гостей по складу продукту, поєднанню смаків;

нарізка, викладка та видача страв гостям;

підтримка чистоти за баром та в залі (прибрати столи), на вітринах ста столику самообслуговування.

графік роботи — 6/3, 5/2 (плаваючий, з побажаннями по вашим Dayoff);

дві зміни які протягом місяця чергуються: ранкова — 07:30 — 15:30; вечірня — 15:00 — 23:00;

перерви кожні дві години (на час військового стану графік може змінюватись);

офіційне працевлаштування;

оплачуване стажування за допомогою зручного мобільного додатку та з сапортом від сервіс-менеджера та шеф-баристи наших кав’ярень.

Відправити резюме можна за посиланням:

 

Бармен-касир

New York Street Pizza

досвід роботи не обов’язковий;

відповідальність;

бажання працювати та розвиватись.

проведення касових операцій;

барна справа;

вміння працювати у команді.

 

чайові;

система преміальних;

не затримуємо зарплатню та регулярно видаємо її (видача з/п 2 рази на місяць);

позмінний графік 5/5;

харчування за рахунок компанії;

відвозимо додому в межах міста у пізній час;

надаємо корпоративні знижки;

гарантуємо роботу у дружньому колективі;

робота у найкращій локації міста.

Відправити резюме можна за посиланням:

Викладач англійської мови (онлайн)

Англійський клуб друзів

 

натхненність;

володіння англійською на рівнях в2 і вище;

досвід роботи від 1-го року для дорослих студентів рівнів а1-в1 та вище;

готовність працювати від 25 годин на тиждень;

маєш ПК, гарнітуру й стабільний Інтернет.

 

графік роботи - вільний;

стабільне повне навантаження незалежно від сезону;

віддалена робота онлайн;

кар'єрне зростання: від молодшого до старшого вчителя і керівника групи;

платформа з готовою програмою та автоперевіркою домашки;

безкоштовна підготовка до здачі міжнародних екзаменів з методистом, доступ до онлайн-бібліотеки та методичних курсів, розмовний клуб, воркшопи і ще безліч можливостей для професійного та особистісного розвитку;

підписка на корисні ресурси.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

юридичне бюро Аґрум Юріс

досвід роботи менеджером з продажу, менеджером по роботі з клієнтами або оператором Call-центру (бажано, але не обов’язково).

комунікативність;

націленість на досягнення результатів;

бажання навчатися та розвиватися;

здатність працювати в умовах мультизадачності;

вільне володіння українською мовою;

енергійність;

цілеспрямованість.

робота з гарячою базою клієнтів;

ведення переговорів з потенційними клієнтами по телефону;

робота у CRM системі;

співпраця з іншими відділами компанії для забезпечення ефективних продажів.

висока зарорбітна плата;

графік роботи з 09:00 до 18:00, (1 година перерви);

прозора законна діяльність в напрямку юридичних послуг населенню;

зручне розташування офісу прямо в центрі міста;

можливість кар'єрного зростання;

гаряча база клієнтів для вашої роботи;

фіксована ставка плюс бонуси та премії за досягнення високих результатів;

виплата заробітної плати двічі на місяць;

регулярні премії за високі результати;

повноцінне навчання у нас в офісі, що допоможе вам зрозуміти всі нюанси наших послуг (юридична освіта для цього не потрібна);

повна підтримка керівника та колег на період адаптації;

оплачувана відпустка після 6 місяців роботи;

молодий активний колектив, позитивна атмосфера та дуже лояльний керівник;

підтримка дружньої атмосфери у колективі — щосезонні корпоративи, щоденні кофебрейки;

кухня у якій завжди є питна вода, чай/кава, солодощі, мікрохвильовка.

Відправити резюме можна за посиланням: