Вакансії для студентів і випускників станом на 19.12.2024
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Логіст |
IElectronics |
досвід роботи на аналогічній позиції; відкритість; відповідальність; комунікабельність; самостійність; стресостійкість. |
пакування товарів; відправка товарів на новій пошті; тестування пристроїв; контроль та координація руху товарів для наших клієнтів; володіння знаннями специфіки ринку електроніки, техніки apple; вміння працювати у команді; організація доставки товарів згідно визначеному графіку; взаємодія зі складом компанії та іншими відділами компанії. |
конкурентна заробітна плата; розвиток в команді кар'єристів; підтримка колег та особистого куратора на період навчання; швидке кар’єрне зростання; зручний оффлайн формат роботи у комфортному офісі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з прийому замовлень |
ФОП Котляревский Ю.Б. |
готовність навчатися; досвід роботи у продажах; відповідальність; комуніабельність. |
вміння слухати; розуміння своїх обов’язків; вміння легко спілкуватися і писати українською мовою; знання програм: 1С, СRM (бажано); прийом замовлень із сайту; переписка в месенджерах; консультація на замовлення; допомога клієнтам у виборі; формування накладної на відправку.
|
цікава та динамічна робота; кар'єрний зріст; дружний згуртований колектив однодумців; стажування в офісі; дистанційна робота у графіку 2 дні через 2, графік роботи з 09:00 до 21:00, активна робота до 18:00(19:00) годин далі тільки листування; стажування: п’ятиденний робочий тиждень із двома вихідними. час роботи з 09:00 до 18:00); офіційне працевлаштування; конкурентна заробітна плата, ставка є + %; система наставництва та підтримка на всіх етапах адаптації. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Інженер-програміст |
Kness Group |
вища технічна освіта (автоматизація, електропостачання, інформаційні технології); знання мов програмування Python, (буде перевагою знання JS); досвід у написанні SQL запитів до БД Postgresql; досвід роботи з БД Mongodb; досвід аналізу; досвід створення та використання REST API; досвід роботи із проектами із високим рівнем навантаження; досвід роботи із системами контролю версій GIT/GITLAB; досвід роботи з ос LINUX; досвід роботи в проектуванні та реалізації систем збору, відповідальність; ініціативність; націленість на результат; комунікабельність. |
аналіз математичних моделей і алгоритмів (постановок економічних та інших задач); розробляння програми, які реалізують розв'язання задачі; розробляння технології, задачі на всіх етапах; вибір мови програмування і перекладання на її алгоритмів завдань; інформація, яка підлягає обробленню на ЕОМ, її обсяги, структуру, макети і схеми введення, оброблення, зберігання та видавання інформації, методи її контролю; розробляння інструкції для роботи з програмами; оформлення необхідних технічних документів; використання готових програмних засобів; супроводження впроваджених програм і програмних засобів; участь у проєктних роботах; налагодження розроблених програм; коригування у процесі доопрацювання; рішення та усунення проблем в режимі реального часу; автоматизація рутинних процесів; робота з хмарними серверами та сервісами; зберігання та обробка даних. |
робота в успішній компанії, яка активно розвивається, створює тренди ринку, соціально-відповідальна, має відкриту культуру та цінує ідеї співробітників; цікаві проекти в інших країнах; офіційне працевлаштування з дотриманням КЗПП України; конкурентний компенсаційний пакет; сучасний та комфортний офіс, кухні та зони відпочинку; перспектива професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Асистент керівника відділу маркетингу, маркетолог |
Чудо |
впевнений користувач ПК, Microsoft 365, Canva, Miro ; креативність; відповідальність; комунікабельність.
|
здійснення вибору форм і методів реклами в засобах масової інформації , їх текстового, кольорового та музичного оформлення; розуміння інструментів маркетингу ; розуміння алгоритмів роботи з рекламою в соціальних мережах ; знання англійської мови на рівнях В1/ В2 (вивчення сайтів; аналіз конкурентів); вивчення збуту та запиту покупців з визначенням призначення найкращого часу; розміщення реклами, масштабів та термінів проведення ринку рекламних умов ; організація та підтримка тісних зв'язків з обраними партнерами та діловими клієнтами; облік та звітність сувенірної та рекламної продукції; участь у просуванні сайту Wonder та інтернет-маркетинг (сайти, мережевий PR, присутність на інформаційних дошках, пошукових порталах); пошук нових лідів та залучення деяких клієнтів з різних джерел. |
сучасний та комфортний офіс; графік роботи: 08:30—17:30 (Пн-Чт), 08:30—16:30 (Пт); офіційне працевлаштування; цікаве корпоративне життя; конкурентна з/п (ставка+КПІ) ; власний тенісний корт і тренажерний зал. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керуючий супермаркетом (с. Вінницькі Хутори) |
THRASH! ТРАШ! |
|
організація всіх операційних процесів магазину та безпосередня участь у них; організація роботи персоналу; навчання персоналу; формування кадрового резерву; виконання всіх операційних показників маркету (продажі, списання, плинність персоналу); ведення необхідної звітності; робота в торговому залі; робота з касовим апаратом. |
офіційна та вчасна заробітна плата; повне дотримання законодавства; офіційне працевлаштування; оплата відпустки та страхові виплати у разі хвороби; стрімкий кар'єрний розвиток; оплачуване проживання; оплачуване стажування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу (гарячі заявки) |
AntiSchool Online |
досвід роботи у продажу по телефону (бажано); переконливість; відповідальність; системність; чіткість робати; активність; бажання вчитись і розвиватись. |
телефонний продаж; продаж; обробка гарячих заявок; здійснення дзвінків клієнтам, які звернулися до нашої школи та залишили заявку на сайті (робота тільки з гарячою базою); презентування наших послуг онлайн-навчання; допомага клієнтам у підборі відповідного пакету навчання; консультування та заохочення; досягання поставлених КПІ показників, щоб виходити на високий рівень доходу. |
віддалений формат роботи; зручний графік: 5/2 10:00 — 19:00; оплата фіксована ставка та % + бонуси; крутий колектив, лояльного тім ліда, з якими ти відразу знайдеш спільну мову; зростання не тільки в матеріальному плані, але і в кар'єрному теж; безкоштовне вивчення англійської та розвиток професійних навичок; реферальна система (можливість отримати бонуси за приведення друга/знайомого). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Офіс-менеджер |
Авто-комфорт Плюс |
кмітливість; грамотна усна та письмова мова;
|
MS Word; MS Excel; MS Office; ведення переговорів; робота з базою даних; робота із запереченнями; продаж; ведення звітності; орієнтація на результат; вміння вести переговори, працювати з запереченнями та вибудовувати довгострокові відносини з клієнтами; працювати з базою даних; допомога у роботі менеджерам (формування звітів, обзвон клієнтів); робота у программах Word та Excel; складання звітів про виконану роботу. |
конкурентна та стабільна заробітна плата: стартова мотивація (% від продажів); повна зайнятість, з повним робочим днем (графік з Пн. по Пт. з 08:30 до 17:30); молодий, професійний та дружний колектив; оплата мобільного зв’язку; компанія, що розвивається зі сформованою культурою; можливість професійного та кар'єрного зростання, корпоративне навчання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор |
ФОП Філіпов А.Ю. |
досвід роботи адміністратором; комунікативність; відповідальність; організаторські, можливості; важливість до деталей; стресостійкість. |
керування персоналом.
|
графік: з 10:00 — 21:30; висока заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Викладач робототехніки та програмування |
Робокод |
стресостійкість; відповідальність; кмітливість; комунікабельність; організаційність; спрямованість на розвиток. |
підготовка до занять та проведення занять відповідно до стандартів компанії; надання зворотного зв'язку про навчання учнів; заповнення журналу успішності учнів; контроль та організація навчального процесу; підготовка аудиторії до занять; контроль за зберіганням матеріальних цінностей школи, участь у проведенні інвентаризації матеріальних цінностей школи. |
зручний графік роботи: Субота, Неділя з 10:00 до 20:00. (до 10 уроків за вихідні); можливість працювати в будні дні; надаємо всі необхідні матеріали для проведення уроків; регулярна прокачка Hard та Soft Skills; можливість офіційного працевлаштування; корпоративна форма; поетапна адаптація та сапорт; перспектива брати участь у додаткових проєктах компанії; унікальна команда робокотиків. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Сушист |
Синергія Тим |
відповідальність; охайність; досвід роботи (бажано); командність. |
готування суші; контроль якості продукції; підтримання чистоти та порядку на вашому робочому місці. |
графік роботи: 10:00−22:00, можливість кар'єрного зростання та професійного розвитку; корпоративне харчування (обіди, вечері); |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Оператор call-центру (вхідна лінія) |
ТОВ Хоум-Нет |
вільне володіння українською мовою, базові знання англійської (для роботи з інтерфейсом програми); вища або незакінчена вища (переважно будуть спеціальності у сфері фінансів, бухгалтерського обліку чи банківської справи); впевнений користувач ПК; базові знання роботи з інтернет-браузерами; відповідальність; важливість; від 18 років; відсутність судимості у вас та ваших близьких батьків. |
надання консультацій клієнтам щодо обслуговування банківських карток; підтримка у вирішенні фінансових питань (зокрема, блокування/розблокування карток, перевірка транзакцій тощо); виконання активних операцій із банківськими картками; внесення даних у CRM-систему; бажання допомогти клієнтам.
|
рафік роботи проекту: з 08:00 до 22:00; 5 робочих днів на тиждень (обов'язковий вихідний у неділю + 1 плаваючий вихідний протягом тижня); мінімум 6 годин на день; не менше 130 годин на місяць; комфортний простір; наявність безперебійного живлення, робота в забезпеченому укритті; навчання фіксовано оплачується, триває 3 тижні (частково самостійне); система оплати: погодинна, залежить від кількості відпрацьованих годин, якості консультацій і виконання KPI; заробітна плата: конкурентна, від 18 000 грн/міс, без затримок (ставка 75 грн/год + бонусна частина); прозора системи мотивації та можливості кар'єрного зростання; офіційне працевлаштування; дружній колектив і підтримка на етапі адаптації; гнучкі умови — можливість роботи як на повну, так і на часткову зайнятість. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Економіст |
виробниче підприємство Маріо |
робота в команді; комунікабельність; продуктивність; досвід роботи (бажано). |
MS Office; MS Excel; користувач 1С; знання економіки та організації виробництва; планування бюджету; уміння організувати роботу, планувати і приймати рішення; розрахунок собівартості; економічний аналіз; організація планово-економічної роботи на підприємстві; економічне планування (бюджет доходів і витрат, розрахунок планової собівартості); комплексний економічний аналіз господарської діяльності; контроль маржинального доходу і рентабельності; контроль ефективного використання ресурсів, підвищення продуктивності праці, усунення нераціональних витрат |
робота в перспективній і постійно розвиваючій виробничо-торгівельній компанії; дружний і націлений на досягнення загального результату колектив; можливість професійного та кар'єрного зростання; офіційне працевлаштування, та доставка до місця роботи службовим транспортом; корпоративний відпочинок. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Спеціаліст підтримки користувачів |
Dnipro-M |
володіння українською мовою як усно, так і письмово; бажання допомагати клієнтам і проявляти увагу до їх потреб; гнучкість та готовність швидко адаптуватися до змін. |
консультація споживачів та надання професійної допомоги та відповіді на запитання через телефону комунікацію; забезпечення високим рівнем обслуговування клієнтів; розвиток з командою однодумців |
робота у компанії що розвивається та дружньому колективі, який заряджає, де кожен цінується та підтримується; комфортний офіс, кава-брейки та смаколики; графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні) з 08:00 до 20:00 (8 годин робочих + обідня година); конкурентоспроможна заробітна плата та можливість кар'єрного зростання; тренінги та бізнес-івенти від нашої академії корпоративної освіти; можливість роботи з міжнародними проектами (представлені в країнах Європи); крута програма лояльності для працівників; індивідуальна система знижок в мережі заправок Wog. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Помічник на кухню, кухар |
Шаурмішка |
відповідальність; пунктуальність; бажання вчитися і розвиватися. |
приготування страв.
|
кар'єрний розвиток у міцній та стабільній компанії; харчування за наш рахунок; розвезення після роботи в межах міста; найвища оплата у нашій сфері; навчання; графік роботи 09:00−22:00; також можлива часткова зайнятість: 09:00−16:00, 16:00−22:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Юрисконсульт |
ТОВ Хоум-Нет |
вища юридична освіта; досвід роботи; наявність адвокатського посвідчення; досвід участі у судових процесах та складанні професійних процесуальних документів. |
підготовка пропозицій, документів та участь в публічних закупівлях Prozorro; повний супровід закупівлі, оскарження рішень закупівлі, контроль за успішним виконанням закупівлі; знання основних галузей цивільного, адміністративного та господарського права; знання діючого законодавства у сфері публічних закупівель; захист та представництво компанії в судах різних інстанцій; ведення претензійно-позовної роботи; підготовка та своєчасне направлення відповідей на запити та інші звернення контролюючих, державних та інших адміністративних органів; розробка, аналіз та погодження договорів, усіх його етапів, регулювання розбіжностей за умовами договору; підписання, реєстрації, обліку, зберігання та контролю за виконанням усіх зобов'язань сторінка за договорами. |
драйвова крута команда; конкурентна та стабільна заробітна плата; соціальні гарантії; супровід наставника/ментора; корпоративне навчання, тренінги, командні заходи; можливості професійного та кар'єрного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста |
Ocake |
вік від 20 років; досвід роботи (бажано) баристою/барменом/адміністратором в закладах харчування; енергічність; відкритість; привітність.
|
приготування та видача напоїв гостям розрахунок гостей на касі (готівковий, безготівковий); консультація гостей по складу продукту, поєднанню смаків; нарізка, викладка та видача страв гостям; підтримка чистоти за баром та в залі (прибрати столи), на вітринах ста столику самообслуговування. |
графік роботи — 6/3, 5/2 (плаваючий, з побажаннями по вашим Dayoff); дві зміни які протягом місяця чергуються: ранкова — 07:30 — 15:30; вечірня — 15:00 — 23:00; перерви кожні дві години (на час військового стану графік може змінюватись); офіційне працевлаштування; оплачуване стажування за допомогою зручного мобільного додатку та з сапортом від сервіс-менеджера та шеф-баристи наших кав’ярень. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бармен-касир |
New York Street Pizza |
досвід роботи не обов’язковий; відповідальність; бажання працювати та розвиватись. |
проведення касових операцій; барна справа; вміння працювати у команді.
|
чайові; система преміальних; не затримуємо зарплатню та регулярно видаємо її (видача з/п 2 рази на місяць); позмінний графік 5/5; харчування за рахунок компанії; відвозимо додому в межах міста у пізній час; надаємо корпоративні знижки; гарантуємо роботу у дружньому колективі; робота у найкращій локації міста. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Викладач англійської мови (онлайн) |
Англійський клуб друзів
|
натхненність; володіння англійською на рівнях в2 і вище; досвід роботи від 1-го року для дорослих студентів рівнів а1-в1 та вище; готовність працювати від 25 годин на тиждень; маєш ПК, гарнітуру й стабільний Інтернет. |
|
графік роботи - вільний; стабільне повне навантаження незалежно від сезону; віддалена робота онлайн; кар'єрне зростання: від молодшого до старшого вчителя і керівника групи; платформа з готовою програмою та автоперевіркою домашки; безкоштовна підготовка до здачі міжнародних екзаменів з методистом, доступ до онлайн-бібліотеки та методичних курсів, розмовний клуб, воркшопи і ще безліч можливостей для професійного та особистісного розвитку; підписка на корисні ресурси. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
юридичне бюро Аґрум Юріс |
досвід роботи менеджером з продажу, менеджером по роботі з клієнтами або оператором Call-центру (бажано, але не обов’язково). комунікативність; націленість на досягнення результатів; бажання навчатися та розвиватися; здатність працювати в умовах мультизадачності; вільне володіння українською мовою; енергійність; цілеспрямованість. |
робота з гарячою базою клієнтів; ведення переговорів з потенційними клієнтами по телефону; робота у CRM системі; співпраця з іншими відділами компанії для забезпечення ефективних продажів. |
висока зарорбітна плата; графік роботи з 09:00 до 18:00, (1 година перерви); прозора законна діяльність в напрямку юридичних послуг населенню; зручне розташування офісу прямо в центрі міста; можливість кар'єрного зростання; гаряча база клієнтів для вашої роботи; фіксована ставка плюс бонуси та премії за досягнення високих результатів; виплата заробітної плати двічі на місяць; регулярні премії за високі результати; повноцінне навчання у нас в офісі, що допоможе вам зрозуміти всі нюанси наших послуг (юридична освіта для цього не потрібна); повна підтримка керівника та колег на період адаптації; оплачувана відпустка після 6 місяців роботи; молодий активний колектив, позитивна атмосфера та дуже лояльний керівник; підтримка дружньої атмосфери у колективі — щосезонні корпоративи, щоденні кофебрейки; кухня у якій завжди є питна вода, чай/кава, солодощі, мікрохвильовка. |
Відправити резюме можна за посиланням: |