Вакансії для студентів і випускників станом на 26.12.2024
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Адміністратор у автосалон |
ФОП Вагурін О. |
комунікабельність; відповідальність; ввічливість; бажання вчитися і розвиватися; вміння працювати в команді; знання української мови на рівні, достатньому для ведення ділового спілкування. |
робота в команді; робота з клієнтами; адміністративна робота; ділове спілкування; проведення співбесід; прийом клієнтів в автосалоні, консультування щодо автомобілів та послуг компанії; організація та підтримка порядку на ресепшені; ведення обліку вхідних і вихідних документів; взаємодія з іншими відділами компанії для вирішення питань клієнтів. |
дружня команда.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Dnipro-M |
володіння українською мовою як усно, так і письмово; гнучкість та готовність швидко адаптуватися до змін.
|
консультація споживачів та надання професійної допомоги та відповіді на запитання через телефону комунікацію; забезпечення високим рівнем обслуговування клієнтів; бажання допомагати клієнтам і проявляти увагу до їх потреб; розвиток з командою однодумців.
|
робота у компанії що розвивається та дружньому колективі, який заряджає, де кожен цінується та підтримується; комфортний офіс, кава-брейки та смаколики; графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні) з 08:00 до 20:00 (8 годин робочих + обідня година); конкурентоспроможна заробітна плата та можливість кар'єрного зростання; тренінги та бізнес-івенти від нашої академії корпоративної освіти; можливість роботи з міжнародними проектами (представлені в країнах Європи); крута програма лояльності для працівників; індивідуальна система знижок в мережі заправок Wog. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ТОВ Ван Тач |
грамотність усного та писемного мовлення; стресостійкість; варіативність мислення; відповідальність; емоційний інтелект; ініціативність; розставлення пріоритетів; результат-орієнтованість; комунікабельність. |
опрацьовування бази клієнтів; розставлення пріорітетів у діях (основна увага — найбільшим та стратегічним продажам); вироблення ефективних стратегій щодо підзвітних продажів; укладення домовленості; перетворення підзвітних продажів на замовлення; створення опрацювання актуальної бази підзвітних продажів із зазначенням їх актуального статусу та записаною історією всіх переговорів у CRM-системі; план продажів за звітний період виконано у повному обсязі (щоденний, щомісячний тощо); на регулярній основі та в повному обсязі до CRM-системи внесення всієї актуальної та достовірної інформації; подання звітів на запит керівництва; виконання регулярних дій щодо вдосконалення рівня професійних компетенцій у сфері продажу. |
Високу і стабільну З/П Цікаву роботу в стабільній компанії, що розвивається; індивідуальний підхід до співробітників; компенсація пального. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з обробки замовлень |
MobiPrint.com.ua |
знання офісних програм; грамотна усна та письмова мова; знання методик продажів; чіткість в розмові по телефону; досвід у роботі з офісними програмами (Excel, Word); вміння запам’ятовувати багато інформаці.
|
MS Word; MS Excel; ведення CRM; телефонний продаж; продаж; контроль надходження оплат; консультувати та підтверджувати замовлення клієнта; по телефону — 20 − 50 замовлень в день на менеджера; переписка — 10−20 переписок в день на менеджера; виконання додаткових продажів; робота в CRM системі OneBox — зміна етапів замовлень, контроль оплати, контроль термінів. |
можливість кар'єрного росту за 12 місяців; щомісячна зарплата, з виплатою 2 раза в місяць (ставка, + % від додаткових продажів, + бонуси за результат); знижка 40% на нашу продукцію; постійне внутрішнє навчання (за рахунок компанії); часткова або повна оплата вашого навчання в топових тренерів; подарунки на свята від компанії; Пн-Пт 09:00—18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста |
ФОП Вакуленко В. |
відповідальність; робота в команді; здатність до навчання; пунктуальність; бажання вчитися і розвиватися. |
приготування кавових напоїв; робота з клієнтами; обслуговування клієнтів та створення приємної атмосфери; дотримання стандартів якості та безпеки; допомога у збереженні чистоти та порядку на робочому місці. |
гнучкий графік роботи. дружня атмосфера та можливість професійного росту; конкурентна заробітна плата та бонусна система. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста (р-н ТЦ "Віват") |
Coffee Boroda |
привітність до гостей та справжнє бажання спілкуватися з ними; швидкість в роботі; готовність працювати за стандартами та правилами; здатність займатись кількома справами одночасно; любов до чистоти та порядку; бажання працювати та розвиватися в професії бариста; привітність; доссвід роботи (бажано). |
вивчання рецептури напоїв напам’ять в перші дні стажування. |
потужний колектив з мега крутим підтримуючим керівництвом: поважаємо, цінуємо, чуємо кожного; робота з якісним зерном на сучасному обладнанні; робоче місце в комфортній кав’ярні, де все продумано до дрібниць і створені всі умови для того, щоб працювати було зручно та в задоволення; можливість впливати на свій заробіток. зарплата: ставка + % від каси (15−17 робочих змін); гнучкий позмінний графік роботи: 2/2, 3/3 (за домовленістю з колегою) у будні з 08:00 до 20:00, вихідні з 09:00 до 19:00; премії та бонуси за гарні показники твоєї роботи; знижки на продукцію та напої нашої мережі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Експедитор |
Транс-Маркет |
|
доставка товару; оформлення супровідної документації (накладні). |
конкурентна та своєчасна заробітна плата та преміальна програма; графік роботи: Вт-Сб з 07:00 до 19:00; Нд, Пн — вих.; можливість кар'єрного зростання та професійного розвитку; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Продавець продовольчих товарів |
Продавець продовольчих товарів |
комунікабельність; відповідальність; знання касової дисципліни; здатність до навчання; пунктуальність; уважність; ініціативність; ввічливість; орієнтація на результат; тактовність; енергійність. |
розраховувати покупців на касі; приймати та викладати товар; слідкувати за відповідністю та наявністю цінників; контролювати якість та дотримання термінів придатності товарів; дотримуватись необхідних стандартів; дотримуватися санітарно-гігієнічних норм. |
офіційне працевлаштування та всі соціальні гарантії; робота в стабільній компанії, що розвивається; позмінний графік роботи 7/7 з 08:00 до 20:00; стабільна заробітна плата, оплачуване стажування; прозора система мотивації; комфортні умови роботи; навчання згідно стандартів компанії; можливість кар'єрного зростання від продавця до територіального менеджера. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Оператор на телефон |
JustSchool |
вільне володіння українською мовою; стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном; готовність стрімко рости разом з компанією; ввічливість; відповідальність. |
працювати з теплою базою клієнтів; допомагати нашим майбутнім учням визначити їх потреби в навчанні за допомогою вже розроблених скриптів; працювати в системі автодозвону та CRM системі; знайомити майбутніх учнів з нашим форматом навчання, з акціями компанії та записувати клієнтів на безкштовний пробний урок. |
робота за вільним графіком (від 5-ти годин на день) в діапазоні з 09:00 — 21:00; фіксована ставка за кожного запрошеного клієнта; оплачувана відпустка та лікарняні; безкоштовне п’ятиденне навчання, яке допоможе опанувати нову для тебе професію з нуля; підтримка від нашої команди професіоналів на всіх етапах навчання та адаптації; швидке кар'єрне зростання, оскільки більшість керівників в нашій компанії починали свій шлях з позиції менеджера і вже за декілька місяців, показуючи високі результати, пішли вгору по кар'єрним сходинкам. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Економіст |
Kiborg |
відповідальність; вища освіта з економічного напрямку; досвід роботи на аналогічній посаді; високий рівень економічної та фінансової грамотності; впевнений користувач БАС (1С), Excel; аналітичність; відповідальність; уважність до деталей; навички розрахунку собівартості продукції; вміння працювати в команді та володіння лідерськими навичками. |
MS Excel; користувач 1С; фінансовий аналіз; проведення аналізу фінансово-економічної діяльності виробництва та складання відповідних звітів; . визначення ефективності використання ресурсів та розробка заходів щодо їх оптимізації; моніторинг фінансових показників компанії та підготовка рекомендацій для підвищення ефективності діяльності; проведення аналізу витрат та доходів, підготовка фінансових звітів; розрахунок планової/фактичної собівартості готової продукції, контроль та аналіз відхилень фактичної собівартості від планової (розробка калькуляцій собівартості готової продукції за елементами витрат; план-факт аналіз собівартості за елементами витрат); розрахунок планово-економічних показників (загальновиробничі витрати, постійні витрати, складські витрати та ін.), аналіз план/факт. витрати сировини та матеріалів, контроль коректності списання сировини та матеріалів; планування бюджету: розробка бюджету для різних ділянок компанії, контроль за його виконанням; підготовка фінансових звітів та аналіз результатів (бюджет руху грошових коштів, бюджет прибутку та витрат, баланс); формування цін продажу на базі закупівельних цін, адміністративних витрат, витрат на збут, інших операційних витрат, з урахуванням цін конкурентів та динаміки цін постачальників; аналіз продажу товарів, вплив цін на обсяги продажу товарів, оптимізація цін в ринкових умовах; підготовка фінансового плану на місяць; формування внутрішньої звітності за запитами керівництва (звіти щодо продажу, витрат за напрямками, використання коштів, тощо); контроль за процесом ціноутворення на продукцію з урахуванням аналізу конкурентного середовища та ринкових умов; виконання інших завдань, пов’язаних з фінансовим управлінням та аналітикою. |
конкурентна зарплата; дружній колектив.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керівник юридичного відділу |
ЖЕО |
знання законодавства україни; відповідальність; аналітичне мислення; ініціативність; бажання вчитися і розвиватися; практичні навички в корпоративній практиці із навичками супроводження господарської діяльності клієнтів з договірних питань; хороші знання у сфері житлово-комунального господарства та договірного права; аналітичний склад розуму; вміло налагоджує контакт з людьми; орієнтація на результат роботи; досвід роботи з контролюючими органами; посвідчення адвоката (буде перевагою). |
робота з клієнтами; адвокатський супровід; проходження перевірок контролюючими органами; юридичний супровід; робота в команді; орієнтація на результат; організація роботи юридичного відділу; консультуванням клієнтів з різних галузей права; розробка та аналіз договорів (угод) і контрактів будь-якої складності; розробка корпоративних угод; підготовка та експертиза установчих, внутрішніх документів (статутів, положень, протоколів тощо); юридичний супровід господарської діяльності, претензійно-позовної роботи, представництвом інтересів товариства у різних інстанціях; супроводження діяльності ОСББ; аналітикою законодавства; здійснення правового аналізу, листів, звернень, запитів фізичних та юридичних осіб, формування проектів відповідей (шаблонів); надання консультацій щодо застосування чинного законодавства україни у питаннях діяльності компанії тощо. |
графік: 08:00−17:00 Пн.-Пт; корпоративні заходи; відпустка 24+4 дні; система винагороди — фіксована частина + бонуси; можливість кар'єрного зросту. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор |
Лабораторія Глобал Тест |
комунікабельність; відповідальність; робота з клієнтами; грамотна усна та письмова мова; уміння працювати в режимі багатозадачності.
|
консультування клієнтів щодо послуг, які надає компанія; внесення інформації до комп’ютерних систем; проведення операцій оплати за допомогою фіскальних реєстраторів; управлінні чергою; реєстрація та сортування біологічного матеріалу; здійсення обліку витратних матеріалів; облік витратних матеріалів. |
офіційна робота у професійному колективі, де всі поважають та допомагають один одному; стабільна достойна заробітна плата; можливість кар'єрного зростання; пакет соціальних гарантій; професійний розвиток в галузі медицини, комп’ютерних технологій та комунікативних навичок; Пн.-Пт.: 07:30 — 16:00; Сб (1 раз на 2 тижні): 07:30 — 13:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар |
GastroFamily |
досвід роботи (бажано); приготування страв згідно технологічних карт; готовність працювати з великою кількістю гостей. |
приготування страв відповідно до технологічних карт; дотримання санітарних норм та правил. |
формат friendly щодо наших співробітників та гостей; зп за зміну + чайові; бонуси; виплати зп два рази на місяць;% графік роботи (08:00—20:00 або 11:00—22:30); корпоративне харчування; можливість професійного та кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар з приготування шаурми (Вінницькі Хутори) |
ТОВ Дистриб'юшн Рітейл Компані, |
комунікабельність; відповідальність; здатність до навчання; пунктуальність; уважність; хороші комунікативні навички; відповідальність, ввічливість та уважність; комунікабельність, здатність швидко навчатись; тактовність, пунктуальність, енергійність; робота в команді та на результат; досвід роботи кухарем (буде перевагою); вільне володіння українською мовою. |
приготування шаурми згідно з технологічних карт; контролювати якість та дотримання термінів придатності товарів; дотримання необхідних стандартів; дотримання санітарно-гігієнічних норм. приймати товар та брати участь у проведенні переобліку. |
офіційне працевлаштування та всі соціальні гарантії; робота в стабільній компанії, що розвивається; позмінний графік роботи з 08:00 до 20:00, 4/4; стабільна заробітна плата; прозора система мотивації; комфортні умови роботи; навчання згідно стандартів компанії; можливість кар'єрного зростання від кухаря з приготування шаурми до територіального керуючого. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
ООО Рошен-Кондитер |
відповідальність; уважність; вища освіта з бухгалтерського обліку, фінансів або економіки; мінімум 1 рік досвіду роботи на аналогічній посаді; глибокі знання податкового та фінансового законодавства; вміння працювати з бухгалтерськими програмами; висока уважність до деталей та відповідальність; вміння працювати в команді та виконувати завдання в строк. |
ведення бухгалтерського обліку; знання бухгалтерських програм; знання податкового законодавства; ведення документації; ведення первинної бухгалтерської документації; нарахування зарплати; контроль дебіторської заборгованості; контроль кредиторської заборгованості. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець контакт-центру банку |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
приємний голос; хороша дикція; грамотна українська мова; переконувати і відстоювати свою точку зору; відповідальність; вміння працювати в команді; досвід в даній сфері (не обов'язковий); здатність до навчання. |
проведення телефонних переговорів з клієнтами відповідно до внутрішніх процедур банк; прийом вхідних телефонних звернень; надавання консультацій клієнтам.
|
офіційне працевлаштування; медичне страхування та страхування життя, повністю оплачене банком; заробітна плата на рівні роботодавців; 25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпустки на пам'ятні події, соціальні відпустки відповідно до законодавства України; щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників банку.
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бармен-офіціант |
ФЛП Мазур А.В. |
відповідальність; бажання вчитися і розвиватися; вік від 18 років; відсутність шкідливих звичок; бажання працювати в команді; висока відповідальність та чуйність до клієнтів; бажання розвиватися в ресторанному бізнесі. |
робота з касовим апаратом; робота з клієнтами; барна справа; забезпечення чистоти та порядку на робочому місці; виконання інших завдань керівництва. |
гнучкий графік роботи; офіційне працевлаштування; перспектива кар'єрного росту; підтримка та навчання від керівництва. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Економіст |
виробниче підприємство Маріо |
робота в команді; комунікабельність; продуктивність; досвід роботи (бажано).
|
MS Office; MS Excel; користувач 1С; знання економіки та організації виробництва; планування бюджету; уміння організувати роботу, планувати і приймати рішення; розрахунок собівартості; економічний аналіз; організація планово-економічної роботи на підприємстві; економічне планування (бюджет доходів і витрат, розрахунок планової собівартості); комплексний економічний аналіз господарської діяльності; контроль маржинального доходу і рентабельності; контроль ефективного використання ресурсів, підвищення продуктивності праці, усунення нераціональних витрат. |
робота в перспективній і постійно розвиваючій виробничо-торгівельній компанії; дружний і націлений на досягнення загального результату колектив; можливість професійного та кар'єрного зростання; офіційне працевлаштування, та доставка до місця роботи службовим транспортом; корпоративний відпочинок. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
OKKO |
знання програм MC Office та Excel; знання первинного бухгалтерського документообігу; комунікативність; неконфліктність; цілеспрямованість; відповідальність. |
пошук та залучення корпоративних клієнтів; поточне обслуговування клієнтів; контроль і супроводження документообігу; підготовка тендерних документацій та участь у тендерних закупівлях; робота з обліковими програмами. |
офіційно і швидко приймаємо на роботу з першого дня; не затримуємо зарплату; оплачуємо відпустку (24 дні в рік) та лікарняний; забезпечуємо безкоштовне медичне страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.); підтримуємо та допомагаємо один одному. |
Відправити резюме можна за посиланням: |