Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

 

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Менеджер з продажу (Google maps)

GE Marketing

відповідальність;

ініціативність;

комунікативність;

наполегливість;

амбітність;

бажання розвиватись.

спілкування з власниками, директорами бізнесу;

ведення переговорів;

заповнення договорів та внесення їх в систему CRM;

розвиток по карʼєрному ескалаторі.

графік роботи ПН-ПТ з 09:00 до 18:00;

навчання за рахунок компанії, готові взяти без досвіду і вивчити всього 1з нуля, головне це бажання;

стажування оплачується;

щотижнева виплата 3/п;

система мотиваційних бонусів від компанії;

можливість карʼєрного росту і розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру

Датагруп Volia

знання української мови;

письмова грамотність;

уважність до деталей;

бажання навчатися та розвиватися у банківській сфері;

надійність;

відповідальність;

креативність.

консультування клієнтів по вхідній лінії;

дотримання правил та стандартів роботи;

коректно реєстрування інформації в базі даних.

офіційне працевлаштування;

оплачуване навчання;

відпустки та лікарняні;

медичне страхування;

нормований графік: 5/2 позмінно (від 6-ти робочих годин);

комфортний офіс: завжди зі світлом та теплим чаєм або кавою;

стабільна та гідна оплата праці: ставка+бонуси.

Відправити резюме можна за посиланням:

Кондитер

ФОП Григораш А. В.

уважність;

креативність;

досвід роботи в кондитерській галузі принаймні 1 рік;

креативність у створенні нових рецептів та дизайну;

вміння працювати в команді та виконувати завдання в умовах обмеженого часу;

енергійність та витримка в умовах високої робочої навантаженості.

виготовлення кондитерських виробів;

випікання;

декорування ;

знання технологій випікання та декорування десертів;

уважність до деталей та вміння дотримуватися рецептів.

 

конкурентна заробітна плата, яка залежить від досвіду та кваліфікації;

можливість розвитку та професійного зростання;

приємна та дружня атмосфера у колективі;

своєчасна оплата праці.

Відправити резюме можна за посиланням:

Керуючий магазином Cropp (Мегамолл)

LPP Ukraine

орієнтація на результат;

досвід в роздрібній торгівлі (одяг/аксесуари/взуття);

мотивація;

відкритість до змін;

відповідальність;

креативність.

проведення касових операцій;

продаж;

роздрібна торгівля;

робота з клієнтами;

управління командою;

організація роботи магазину;

виконання визначеного плану продажів та інших KPI;

побудова та мотивація команди;

робота з товаром на основі результатів продажів та стандартів VM;

координація та контроль розрахунково — касових операцій;

приємне та професійне обслуговування клієнтів;

володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача;

знання принципів VM.

офіційне працевлаштування та соц. гарантії;

знижки на покупки в магазинах LPP;

цікава робота в індустрії моди;

професійне навчання та здобуття практичних навичок згідно європейських стандартів;

кар'єрний зріст.

Відправити резюме можна за посиланням:

Заступник директора

Доставка-Авто

вища освіта в галузі логістики або суміжної галузі;

досвід роботи в галузі логістики від 1 року;

відповідальність;

організаційні навички;

вміння працювати в команді та приймати рішення.

керування завідуючими складами;

контроль за виконанням планів перевезень та грошового обігу;

взаємодія з компаніями-постачальниками та клієнтами;

забезпечення складів усіма необхідними матеріалами;

формування бюджету.

кар'єрний ріст у стабільній компанії;

конкурентна заробітна плата та бонусна система;

можливість професійного розвитку та отримання нових навичок;

графік роботи: Пн-Пт з 09:00 — 18:00;

компенсація ПММ.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з продажу

ТОВ Системи для бізнесу

комунікабельність;

грамотна усна та письмова мова;

бажання вчитися і розвиватися;

знання теорії продажів (бажано);

грамотна мова;

бажання навчатись;

знання ПК на рівні впевненого користувача;

досвід роботи — бажано у сфері продажів B2B, або у сфері бухгалтерія/економіка.

продаж B2B;

укладання угод;

ведення клієнтської бази;

прийом вхідних дзвінків;

здійснення вихідних дзвінків;

робота з клієнтською базою (вхідні та вихідні дзвінки), обробка заявок від клієнтів;

підбір та презентація сервісів компанії, укладання та оформлення угод із клієнтами;

участь у івентах компанії (форуми, семінари, навчання).

цікаві проекти та робота з передовими технологіями;

оплачуване стажування та навчання за рахунок компанії;

гідна та своєчасна оплата праці, оклад + %;

офіційне працевлаштування, повний соц.пакет;

робочі дні: Пн-Пт, час роботи: з 09:00 до 18:00 (з перервою на обід), стабільна робота під час блекаутів.

Відправити резюме можна за посиланням:

SMM-спеціаліст

ТОВ Френдт

організаторські здібності;

аналітичне мислення;

уміння аналізувати;

бажання вчитися і розвиватися;

комунікабельність;

досвід роботи в сфері інтернет-маркетингу, SMM, таргетингу від 1 року;

знання і розуміння основних інструментів і стратегій маркетингу в соціальних мережах (Facebook, Instagram, Tik-Tok, LinkedIn та ін.);

вміння створювати та оптимізувати рекламні кампанії на цифрових платформах (Facebook Ads, та ін.);

аналітичні здібності та вміння працювати з веб-аналітикою;

креативність, вміння працювати з контентом та графічними редакторами;

відмінне володіння українською мовою;

творчий підхід до роботи та бажання розвиватись.

знання графічних редакторів;

Facebook Ads Manager;

SMM;

маркетинг;

інтернет-маркетинг;

редагування текстів;

налаштування таргетованої реклами;

творчий підхід;

проведення рекламних кампаній;

розробка контент-плану;

розробляння та реалізовуваності стратегії просування компанії в соціальних мережах (Facebook, Instagram, Tik-Tok та ін.);

Створювати контент-плани та регулярно публікувати цікавий та актуальний контент;

управління та модерування сторінки компанії в соціальних мережах; відстежувати реакції аудиторії та взаємодіяти з нею;

налаштовування таргетну рекламу, щоб влучати в саме «яблучко»;

залучання цільової аудиторії через соціальні медіа, шукати нові канали просування бренду компанії та продукту;

аналізування ефективності рекламних кампаній та регулярно звітувати про результати;

розширювання кола наших друзів і прихильників в соц.мережах;

взаємодіяти з підрядниками та виконувати інші завдання керівника.

 

робота в драйвовій і креативній команді однодумців;

цікаві проекти та можливість реалізувати усі свої самі сміливі професійні ідеї;

стабільна, конкурентна та вчасна оплата праці;

комфортне робоче місце в сучасному офісі з гарною логістичною розв’язкою;

звичайний графік роботи 5 днів на тиждень (пн-пт) з 09:00 до 18:00;

яскраве корпоративне життя.

Відправити резюме можна за посиланням:

Працівник закладу ресторанного господарства

ЛТД, ПІІ МакДональдз Юкрейн

любов до спілкування;

бажання розвиватися та зростати.

приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії;

формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану;

підтримання чистоти у ресторані.

робота в міжнародній компанії;

стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно;

додатково можна отримати щомісячний та річний бонус;

гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу;

офіційне працевлаштування;

соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії;

знижка на продукцію компанії;

різноманітні конкурси та мотиваційні програми;

можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси;

молода, енергійна та надзвичайно дружна команда;

кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом;

перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час.

Відправити резюме можна за посиланням:

Програміст 1C

мережа продуктових магазинів Mа́shket

досвід програмування в 1C8;

досвід роботи в керованих формах;

досвід створення звітів на СКД;

знання прикладної області 1С на рівні, необхідному для взаєморозуміння з колегами;

досвід роботи з http сервісами;

інтеграції між 1С і іншими обліковими системами;

уважність;

відповідальність;

бажання розвиватися.

розробка та доопрацювання модулів в конфігураціях BAS:ERP, BAS:роздрібна торгівля

робота в офісі

графік роботи: з 00:09 по 18:00, Пн — Пт

Відправити резюме можна за посиланням:

Customer support specialist

BillTech

рівень English — B2-С1 (обов'язкове проходження тесту!);

вміння працювати з Google Docs;

аналітичний склад розуму, інтерес до криптовалюти;

комунікативні навички та почуття гумору;

стресостійкість;

бажання навчатись і розвиватись у сфері digital.

підтримування клієнтів в чаті, комунікувати з ними англійською мовою (письмово);

навчання нових користувачів і допомагати їм пізнавати проєкт;

максимально швидко і якісно надавати відповідь користувачам;

збирати фідбек від користувачів по продукту та передавати їх команді;

крос комунікація з іншими відділами для вирішення проблем різного характеру.

20 робочих днів відпустки;

необмежену к-сть оплачуваних лікарняних;

компенсація медичних послуг, річний check up, корпоративний лікар;

компенсація навчання (BillTech Academy, курси, тренінги, вебінари тощо);

спортивна компенсацію;

компенсація обідів;

заняття з англ. мови;

річний Performance Review;

team buildings та івенти;

подарунки на річниці, свята та день народження;

графік позмінний (4/2, 2/2), денні та нічні зміни по 8 годин: 07:00−15:00, 15:00−23:00, 23:00−07:00 (в середньому 18 робочих, 12 вихідних днів на місяць);

надаємо техніку для роботи (Macbook Apple);

стажування 3 тижні;

гібридний формат роботи (обираєш офіс або ремоут після випробувального терміну);

можливість працювати в денні та нічні зміни (обов'язково).

 

Відправити резюме можна за посиланням:

Оператор call-центру (вхідна лінія)

ТОВ Хоум-Нет

вільне володіння українською мовою, базові знання англійської (для роботи з інтерфейсом програм);

вища або незакінчена вища освіта (перевагою будуть спеціальності у сферах фінансів, бухгалтерського обліку чи банківської справи);

впевнений користувач ПК, базові знання роботи з інтернет-браузерами;

відповідальність;

уважність;

бажання допомагати клієнтам;

від 18 років;

відсутність судимості у вас та ваших близьких родичів;

активність.

 

надання консультацій клієнтам щодо обслуговування банківських карток;

підтримка у вирішенні фінансових питань (зокрема, блокування/розблокування карток, перевірка транзакцій тощо);

виконання активних операцій із банківськими картками;

внесення даних у CRM-систему.

графік роботи проекту: з 07:00 до 22:00;

робочий графік оператора: 5 робочих днів на тиждень (два вихідних плаваючі);

мінімум 6 годин на день, графік на вибір: 07:00—16:00 або 14:00−22:00;

не менше 130 годин на місяць;

наявність безперебійного живлення, робота в обладнаному укритті;

навчання: фіксовано оплачуване, триває 3 тижні (частково самостійне);

система оплати: погодинна, залежить від кількості відпрацьованих годин, якості консультацій і виконання KPI;

прозора система мотивації та можливість кар'єрного зростання;

офіційне працевлаштування;

дружній колектив і підтримка на етапі адаптації;

гнучкі умови — можливість роботи як на повну, так і на часткову зайнятість.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер з підтримки клієнтів

Dnipro-M

володіння українською мовою як усно, так і письмово;

бажання допомагати клієнтам і проявляти увагу до їх потреб;

гнучкість та готовність швидко адаптуватися до змін.

консультація споживачів та надання професійної допомоги та відповіді на запитання через телефону комунікацію;

забезпечення високим рівнем обслуговування клієнтів;

розвиток з командою однодумців.

робота у компанії що розвивається та дружньому колективі, який заряджає, де кожен цінується та підтримується;

комфортний офіс, кава-брейки та смаколики;

графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні) з 08:00 до 20:00 (8 годин робочих + обідня година);

конкурентоспроможна заробітна плата та можливість кар'єрного зростання;

тренінги та бізнес-івенти від нашої академії корпоративної освіти;

можливість роботи з міжнародними проектами (представлені в країнах Європи);

крута програма лояльності для працівників;

індивідуальна система знижок в мережі заправок Wog.

Відправити резюме можна за посиланням:

SMM-менеджер

ElectroPro

креативність та вміння генерувати цікавий контент для соціальних мереж;

бажання розвиватися та вдосконалювати свої навички;

відповідальність;

стресостійкість;

аналітичність.

розробка стратегії присутності в соціальних мережах;

створення та планування контенту;

комунікація з аудиторією та взаємодія з підписниками;

моніторинг та аналіз ефективності рекламних кампаній;

розуміння трендів у smm та досвід їх використання для просування бренду;

вміння аналізувати результати та працювати з аналітикою соцмереж.

 

наші спеціалісти готові навчити вас всьому необхійдному для початку роботи під час оплачуваного стажування.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бухгалтер мережі кав'ярень

Coffee Boroda

відмінне знання податкового законодавства;

досвід роботи з 1С, Медок, електронним кабінетом платника;

досвід роботи від 1 року;

аналітичне мислення та увага до деталей;

досвід роботи з ПРРО (бажано).

ведення бухгалтерського, кадрового обліку та обліку ФОП (2 група: реєстрація, звітність, закриття);

проведення всіх оплат компанії (2 рази на тиждень);

контроль доходів, витрат і матеріальних активів;

ведення внутрішніх фінансових звітів;

взаємодія з банками (еквайринг);

моніторинг змін у податковому законодавстві;

робота з ПРРО (програма Poster).

комфортний офіс з усім необхідним для роботи;

позитивна атмосфера в команді, яка швидко адаптується до викликів;

безкоштовне навчання для прокачки Soft Skills;

наставництво від керівника для комфортної адаптації;

знижки для співробітників на продукцію кав’ярень;

можливість кар'єрного росту в розширюваній мережі;

графік роботи: Пн-Пт, з 10:00 до 18:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

PR-менеджер, начальник відділу зв'язків з громадськістю

Coffee Boroda

досвід роботи в сфері SMM або в PR та може поділитися гарними результатами своєї роботи;

комунікативність;

відповідальність;

самостійність;

активність;

позитивне мислення;

естетичний смак.

збирати та транслювати гарні новини про життя та досягнення компанії в медіа, соц. мережах, у внутрішніх групах компанії тощо;

організовування PR заходи, акції та активності;

координування роботи SMM спеціаліста;

організовування колаборації з блогерами та лідерами думок для підвищення впізнаваності нашого бренду;

взаємодіяти з відділом просування;

організовування корпоративних заходів, створювати позитивний імідж компанії в очах працівників;

разом з HR підрозділом працювати над розвитком бренду роботодавця;

святкове оформлення кав’ярень (відкриття нової кав’ярні або тематичне оформлення).

динамічна та креативна робоча атмосфера;

робота в команді яка блискавично адаптується до будь яких змін та викликів і має позитивне мислення;

великий простір для самовираження та професійного зростання;

friendly мережа яка надає якісний продукт та має гарну мету: «зробити якісну каву доступною кожній людині, даруючи радість та задоволення з кожною випитою чашкою»;

крутий надихаючий керівник;

можливість безкоштовного навчання, завдяки якому ти зможеш прокачати свої Soft Skills;

бонуси за круті показники в роботі;

графік роботи: ПН-ПТ з 10:00 до 18:00.

Відправити резюме можна за посиланням:

Бариста

ФОП Білик О.Ю.

відповідальність;

ввічливість;

досвід роботи бариста вітається.

приготування напоїв;

ввічливе обслуговування гостей;

підтримка порядку та чистоти в кавʼярні.

позмінний графік роботи;

стабільна виплата зп;

дружній колектив;

комфортні умови праці.

Відправити резюме можна за посиланням:

Контент-менеджер (SMM)

Kiborg

грамотна українська мова;

вміння і досвід роботи в фото/відео програмах та редакторах;

навички володіння технікою для зйомок та пк на високому рівні;

креативність;

вміння працювати як самостійно так і у команді.

презентація нашого продукту (розповідь на камеру про властивості і перваги товару);

досвід і ідеї для зйомок і монтажу reels, TikTok;

організація студійних і вуличних зйомок (білий фон, предметка, живі фото);

пошук та робота з моделями;

зйомка та монтаж відеооглядів продукції.

графік роботи — гібридний (оіфс + віддалено);

зп — ставка + КРІ ;

колектив креативних однодумців.

Відправити резюме можна за посиланням:

Логіст

ТОВ Пл-Авто

середня спеціальна освіта;

наявність досвіду вітається;

вміння працювати в команді;

відповідальність;

організованість.

організація та контроль вантажних перевезень;

планування маршрутів доставки;

ведення документації та звітність;

взаємодія з водіями та клієнтами;

вирішення поточних питань, пов’язаних з логістикою.

офіційне працевлаштування;

гнучкий графік роботи;

можливість професійного зростання та розвитку;

дружній колектив та комфортні умови праці.

Відправити резюме можна за посиланням:

Юрист, помічник юриста

Всеукраїнський юридичний центр

вища юридична або економічна освіта (або студент 3−5 курсів заочної форми навчання);

вміння роботи з пк;

знання ділової української мови;

ґрунтовні теоретичні знання господарського права та процесу (бажано).

ведення діловодства (реєстрація договорів, сканування оригіналів);

спілкування з клієнтом;

підготовка процесуальних документів;

супровід клієнта з моменту підписання договору до остаточного рішення суду.

офіційне працевлаштування;

своєчасні виплати заробітної плати;

можливість кар'єрного зросту;

можливість проходження стажування (університетської практики).

Відправити резюме можна за посиланням:

 

Графічний дизайнер-друкар (поліграфія, широкоформатний друк)

ФОП Олейник Є.О.

порядність;

відповідальність;

бажання розвиватись.

широкоформатний друк (друк на банері, на папері, на сітці та плівці);

інтер'єрний друк;

друк на полотні, на шпалерах;

після-друкарська обробка;

вивіски.

офіційне працевлаштування;

супровід та адаптація з першого робочого дня;

висока і стабільна заробітна плата.

Відправити резюме можна за посиланням:

Менеджер по роботі з клієнтами

ТОВ Центр муніципальних систем управління

досвід роботи в спілкуванні з людьми від 1 року;

вміння ефективно спілкуватися з різними типами клієнтів;

вміння працювати в команді та самостійно приймати рішення;

здатність до швидкого навчання;

високий рівень володіння українською мовою, як усною, так і писемною;

готовність працювати з комп’ютером та використовувати програми MS Office;

вміння працювати у стресових ситуаціях та швидко приймати рішення.

надання консультацій клієнтам щодо наших послуг, тарифів та процедур в прозорому офісі;

прийом та обробку вхідних дзвінків, повідомлень та запитів від клієнтів;

вирішення питань споживачів та відповідь на запити та скарги клієнтів щодо нарахованих комунальних послуг;

побудова взаємодовірливих стосунків з споживачами;

прийом та опрацювання первинних документів від споживачів.

конкурентна заробітна плата та система бонусів;

офіційне працевлаштування з належними соціальними гарантіями;

графік роботи Пн-Пт. з 08:00 до 17:00;

добровільне медичне страхування здоров’я;

дружню та підтримуючу робочу атмосферу;

роботу в стабільній компанії з великим потенціалом росту.

Відправити резюме можна за посиланням:

Адміністратор продуктового магазину

мережа продуктових магазинів Mа́shket

досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року;

знання та розуміння принципів торгівлі та управління магазином;

вміння працювати в команді та керувати персоналом;

відповідальність;

організованість;

швидкість прийняття рішень.

управління та організація роботи магазину згідно зі стандартами компанії;

контроль за торговим процесом, включаючи викладку товару, актуальність цінників, наявність акційних позиції та контроль за залишками;

забезпечення високої якості обслуговування гостей та вирішення їх запитів та скарг;

участь у переобліках.

графік роботи: 08:00 18:00 (Пн-Пт);

конкурентна заробітна плата та можливість отримувати бонуси за досягнення цілей;

можливості для професійного та кар'єрного росту в мережі магазинів;

навчання та підтримку від досвідчених фахівців;

дружня та динамічна робоча атмосфера.

Відправити резюме можна за посиланням: