Вакансії для студентів і випускників станом на 09.01.2025
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер з продажу (Google maps) |
GE Marketing |
відповідальність; ініціативність; комунікативність; наполегливість; амбітність; бажання розвиватись. |
спілкування з власниками, директорами бізнесу; ведення переговорів; заповнення договорів та внесення їх в систему CRM; розвиток по карʼєрному ескалаторі. |
графік роботи ПН-ПТ з 09:00 до 18:00; навчання за рахунок компанії, готові взяти без досвіду і вивчити всього 1з нуля, головне це бажання; стажування оплачується; щотижнева виплата 3/п; система мотиваційних бонусів від компанії; можливість карʼєрного росту і розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру |
Датагруп Volia |
знання української мови; письмова грамотність; уважність до деталей; бажання навчатися та розвиватися у банківській сфері; надійність; відповідальність; креативність. |
консультування клієнтів по вхідній лінії; дотримання правил та стандартів роботи; коректно реєстрування інформації в базі даних. |
офіційне працевлаштування; оплачуване навчання; відпустки та лікарняні; медичне страхування; нормований графік: 5/2 позмінно (від 6-ти робочих годин); комфортний офіс: завжди зі світлом та теплим чаєм або кавою; стабільна та гідна оплата праці: ставка+бонуси. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кондитер |
ФОП Григораш А. В. |
уважність; креативність; досвід роботи в кондитерській галузі принаймні 1 рік; креативність у створенні нових рецептів та дизайну; вміння працювати в команді та виконувати завдання в умовах обмеженого часу; енергійність та витримка в умовах високої робочої навантаженості. |
виготовлення кондитерських виробів; випікання; декорування ; знання технологій випікання та декорування десертів; уважність до деталей та вміння дотримуватися рецептів.
|
конкурентна заробітна плата, яка залежить від досвіду та кваліфікації; можливість розвитку та професійного зростання; приємна та дружня атмосфера у колективі; своєчасна оплата праці. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Керуючий магазином Cropp (Мегамолл) |
LPP Ukraine |
орієнтація на результат; досвід в роздрібній торгівлі (одяг/аксесуари/взуття); мотивація; відкритість до змін; відповідальність; креативність. |
проведення касових операцій; продаж; роздрібна торгівля; робота з клієнтами; управління командою; організація роботи магазину; виконання визначеного плану продажів та інших KPI; побудова та мотивація команди; робота з товаром на основі результатів продажів та стандартів VM; координація та контроль розрахунково — касових операцій; приємне та професійне обслуговування клієнтів; володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача; знання принципів VM. |
офіційне працевлаштування та соц. гарантії; знижки на покупки в магазинах LPP; цікава робота в індустрії моди; професійне навчання та здобуття практичних навичок згідно європейських стандартів; кар'єрний зріст. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Заступник директора |
Доставка-Авто |
вища освіта в галузі логістики або суміжної галузі; досвід роботи в галузі логістики від 1 року; відповідальність; організаційні навички; вміння працювати в команді та приймати рішення. |
керування завідуючими складами; контроль за виконанням планів перевезень та грошового обігу; взаємодія з компаніями-постачальниками та клієнтами; забезпечення складів усіма необхідними матеріалами; формування бюджету. |
кар'єрний ріст у стабільній компанії; конкурентна заробітна плата та бонусна система; можливість професійного розвитку та отримання нових навичок; графік роботи: Пн-Пт з 09:00 — 18:00; компенсація ПММ. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ТОВ Системи для бізнесу |
комунікабельність; грамотна усна та письмова мова; бажання вчитися і розвиватися; знання теорії продажів (бажано); грамотна мова; бажання навчатись; знання ПК на рівні впевненого користувача; досвід роботи — бажано у сфері продажів B2B, або у сфері бухгалтерія/економіка. |
продаж B2B; укладання угод; ведення клієнтської бази; прийом вхідних дзвінків; здійснення вихідних дзвінків; робота з клієнтською базою (вхідні та вихідні дзвінки), обробка заявок від клієнтів; підбір та презентація сервісів компанії, укладання та оформлення угод із клієнтами; участь у івентах компанії (форуми, семінари, навчання). |
цікаві проекти та робота з передовими технологіями; оплачуване стажування та навчання за рахунок компанії; гідна та своєчасна оплата праці, оклад + %; офіційне працевлаштування, повний соц.пакет; робочі дні: Пн-Пт, час роботи: з 09:00 до 18:00 (з перервою на обід), стабільна робота під час блекаутів. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-спеціаліст |
ТОВ Френдт |
організаторські здібності; аналітичне мислення; уміння аналізувати; бажання вчитися і розвиватися; комунікабельність; досвід роботи в сфері інтернет-маркетингу, SMM, таргетингу від 1 року; знання і розуміння основних інструментів і стратегій маркетингу в соціальних мережах (Facebook, Instagram, Tik-Tok, LinkedIn та ін.); вміння створювати та оптимізувати рекламні кампанії на цифрових платформах (Facebook Ads, та ін.); аналітичні здібності та вміння працювати з веб-аналітикою; креативність, вміння працювати з контентом та графічними редакторами; відмінне володіння українською мовою; творчий підхід до роботи та бажання розвиватись. |
знання графічних редакторів; Facebook Ads Manager; SMM; маркетинг; інтернет-маркетинг; редагування текстів; налаштування таргетованої реклами; творчий підхід; проведення рекламних кампаній; розробка контент-плану; розробляння та реалізовуваності стратегії просування компанії в соціальних мережах (Facebook, Instagram, Tik-Tok та ін.); Створювати контент-плани та регулярно публікувати цікавий та актуальний контент; управління та модерування сторінки компанії в соціальних мережах; відстежувати реакції аудиторії та взаємодіяти з нею; налаштовування таргетну рекламу, щоб влучати в саме «яблучко»; залучання цільової аудиторії через соціальні медіа, шукати нові канали просування бренду компанії та продукту; аналізування ефективності рекламних кампаній та регулярно звітувати про результати; розширювання кола наших друзів і прихильників в соц.мережах; взаємодіяти з підрядниками та виконувати інші завдання керівника.
|
робота в драйвовій і креативній команді однодумців; цікаві проекти та можливість реалізувати усі свої самі сміливі професійні ідеї; стабільна, конкурентна та вчасна оплата праці; комфортне робоче місце в сучасному офісі з гарною логістичною розв’язкою; звичайний графік роботи 5 днів на тиждень (пн-пт) з 09:00 до 18:00; яскраве корпоративне життя. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Працівник закладу ресторанного господарства |
ЛТД, ПІІ МакДональдз Юкрейн |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Програміст 1C |
мережа продуктових магазинів Mа́shket |
досвід програмування в 1C8; досвід роботи в керованих формах; досвід створення звітів на СКД; знання прикладної області 1С на рівні, необхідному для взаєморозуміння з колегами; досвід роботи з http сервісами; інтеграції між 1С і іншими обліковими системами; уважність; відповідальність; бажання розвиватися. |
розробка та доопрацювання модулів в конфігураціях BAS:ERP, BAS:роздрібна торгівля |
робота в офісі графік роботи: з 00:09 по 18:00, Пн — Пт |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Customer support specialist |
BillTech |
рівень English — B2-С1 (обов'язкове проходження тесту!); вміння працювати з Google Docs; аналітичний склад розуму, інтерес до криптовалюти; комунікативні навички та почуття гумору; стресостійкість; бажання навчатись і розвиватись у сфері digital. |
підтримування клієнтів в чаті, комунікувати з ними англійською мовою (письмово); навчання нових користувачів і допомагати їм пізнавати проєкт; максимально швидко і якісно надавати відповідь користувачам; збирати фідбек від користувачів по продукту та передавати їх команді; крос комунікація з іншими відділами для вирішення проблем різного характеру. |
20 робочих днів відпустки; необмежену к-сть оплачуваних лікарняних; компенсація медичних послуг, річний check up, корпоративний лікар; компенсація навчання (BillTech Academy, курси, тренінги, вебінари тощо); спортивна компенсацію; компенсація обідів; заняття з англ. мови; річний Performance Review; team buildings та івенти; подарунки на річниці, свята та день народження; графік позмінний (4/2, 2/2), денні та нічні зміни по 8 годин: 07:00−15:00, 15:00−23:00, 23:00−07:00 (в середньому 18 робочих, 12 вихідних днів на місяць); надаємо техніку для роботи (Macbook Apple); стажування 3 тижні; гібридний формат роботи (обираєш офіс або ремоут після випробувального терміну); можливість працювати в денні та нічні зміни (обов'язково).
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Оператор call-центру (вхідна лінія) |
ТОВ Хоум-Нет |
вільне володіння українською мовою, базові знання англійської (для роботи з інтерфейсом програм); вища або незакінчена вища освіта (перевагою будуть спеціальності у сферах фінансів, бухгалтерського обліку чи банківської справи); впевнений користувач ПК, базові знання роботи з інтернет-браузерами; відповідальність; уважність; бажання допомагати клієнтам; від 18 років; відсутність судимості у вас та ваших близьких родичів; активність.
|
надання консультацій клієнтам щодо обслуговування банківських карток; підтримка у вирішенні фінансових питань (зокрема, блокування/розблокування карток, перевірка транзакцій тощо); виконання активних операцій із банківськими картками; внесення даних у CRM-систему. |
графік роботи проекту: з 07:00 до 22:00; робочий графік оператора: 5 робочих днів на тиждень (два вихідних плаваючі); мінімум 6 годин на день, графік на вибір: 07:00—16:00 або 14:00−22:00; не менше 130 годин на місяць; наявність безперебійного живлення, робота в обладнаному укритті; навчання: фіксовано оплачуване, триває 3 тижні (частково самостійне); система оплати: погодинна, залежить від кількості відпрацьованих годин, якості консультацій і виконання KPI; прозора система мотивації та можливість кар'єрного зростання; офіційне працевлаштування; дружній колектив і підтримка на етапі адаптації; гнучкі умови — можливість роботи як на повну, так і на часткову зайнятість. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з підтримки клієнтів |
Dnipro-M |
володіння українською мовою як усно, так і письмово; бажання допомагати клієнтам і проявляти увагу до їх потреб; гнучкість та готовність швидко адаптуватися до змін. |
консультація споживачів та надання професійної допомоги та відповіді на запитання через телефону комунікацію; забезпечення високим рівнем обслуговування клієнтів; розвиток з командою однодумців. |
робота у компанії що розвивається та дружньому колективі, який заряджає, де кожен цінується та підтримується; комфортний офіс, кава-брейки та смаколики; графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні) з 08:00 до 20:00 (8 годин робочих + обідня година); конкурентоспроможна заробітна плата та можливість кар'єрного зростання; тренінги та бізнес-івенти від нашої академії корпоративної освіти; можливість роботи з міжнародними проектами (представлені в країнах Європи); крута програма лояльності для працівників; індивідуальна система знижок в мережі заправок Wog. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
SMM-менеджер |
ElectroPro |
креативність та вміння генерувати цікавий контент для соціальних мереж; бажання розвиватися та вдосконалювати свої навички; відповідальність; стресостійкість; аналітичність. |
розробка стратегії присутності в соціальних мережах; створення та планування контенту; комунікація з аудиторією та взаємодія з підписниками; моніторинг та аналіз ефективності рекламних кампаній; розуміння трендів у smm та досвід їх використання для просування бренду; вміння аналізувати результати та працювати з аналітикою соцмереж.
|
наші спеціалісти готові навчити вас всьому необхійдному для початку роботи під час оплачуваного стажування. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер мережі кав'ярень |
Coffee Boroda |
відмінне знання податкового законодавства; досвід роботи з 1С, Медок, електронним кабінетом платника; досвід роботи від 1 року; аналітичне мислення та увага до деталей; досвід роботи з ПРРО (бажано). |
ведення бухгалтерського, кадрового обліку та обліку ФОП (2 група: реєстрація, звітність, закриття); проведення всіх оплат компанії (2 рази на тиждень); контроль доходів, витрат і матеріальних активів; ведення внутрішніх фінансових звітів; взаємодія з банками (еквайринг); моніторинг змін у податковому законодавстві; робота з ПРРО (програма Poster). |
комфортний офіс з усім необхідним для роботи; позитивна атмосфера в команді, яка швидко адаптується до викликів; безкоштовне навчання для прокачки Soft Skills; наставництво від керівника для комфортної адаптації; знижки для співробітників на продукцію кав’ярень; можливість кар'єрного росту в розширюваній мережі; графік роботи: Пн-Пт, з 10:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
PR-менеджер, начальник відділу зв'язків з громадськістю |
Coffee Boroda |
досвід роботи в сфері SMM або в PR та може поділитися гарними результатами своєї роботи; комунікативність; відповідальність; самостійність; активність; позитивне мислення; естетичний смак. |
збирати та транслювати гарні новини про життя та досягнення компанії в медіа, соц. мережах, у внутрішніх групах компанії тощо; організовування PR заходи, акції та активності; координування роботи SMM спеціаліста; організовування колаборації з блогерами та лідерами думок для підвищення впізнаваності нашого бренду; взаємодіяти з відділом просування; організовування корпоративних заходів, створювати позитивний імідж компанії в очах працівників; разом з HR підрозділом працювати над розвитком бренду роботодавця; святкове оформлення кав’ярень (відкриття нової кав’ярні або тематичне оформлення). |
динамічна та креативна робоча атмосфера; робота в команді яка блискавично адаптується до будь яких змін та викликів і має позитивне мислення; великий простір для самовираження та професійного зростання; friendly мережа яка надає якісний продукт та має гарну мету: «зробити якісну каву доступною кожній людині, даруючи радість та задоволення з кожною випитою чашкою»; крутий надихаючий керівник; можливість безкоштовного навчання, завдяки якому ти зможеш прокачати свої Soft Skills; бонуси за круті показники в роботі; графік роботи: ПН-ПТ з 10:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста |
ФОП Білик О.Ю. |
відповідальність; ввічливість; досвід роботи бариста вітається. |
приготування напоїв; ввічливе обслуговування гостей; підтримка порядку та чистоти в кавʼярні. |
позмінний графік роботи; стабільна виплата зп; дружній колектив; комфортні умови праці. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Контент-менеджер (SMM) |
Kiborg |
грамотна українська мова; вміння і досвід роботи в фото/відео програмах та редакторах; навички володіння технікою для зйомок та пк на високому рівні; креативність; вміння працювати як самостійно так і у команді. |
презентація нашого продукту (розповідь на камеру про властивості і перваги товару); досвід і ідеї для зйомок і монтажу reels, TikTok; організація студійних і вуличних зйомок (білий фон, предметка, живі фото); пошук та робота з моделями; зйомка та монтаж відеооглядів продукції. |
графік роботи — гібридний (оіфс + віддалено); зп — ставка + КРІ ; колектив креативних однодумців. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Логіст |
ТОВ Пл-Авто |
середня спеціальна освіта; наявність досвіду вітається; вміння працювати в команді; відповідальність; організованість. |
організація та контроль вантажних перевезень; планування маршрутів доставки; ведення документації та звітність; взаємодія з водіями та клієнтами; вирішення поточних питань, пов’язаних з логістикою. |
офіційне працевлаштування; гнучкий графік роботи; можливість професійного зростання та розвитку; дружній колектив та комфортні умови праці. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Юрист, помічник юриста |
Всеукраїнський юридичний центр |
вища юридична або економічна освіта (або студент 3−5 курсів заочної форми навчання); вміння роботи з пк; знання ділової української мови; ґрунтовні теоретичні знання господарського права та процесу (бажано). |
ведення діловодства (реєстрація договорів, сканування оригіналів); спілкування з клієнтом; підготовка процесуальних документів; супровід клієнта з моменту підписання договору до остаточного рішення суду. |
офіційне працевлаштування; своєчасні виплати заробітної плати; можливість кар'єрного зросту; можливість проходження стажування (університетської практики). |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Графічний дизайнер-друкар (поліграфія, широкоформатний друк) |
ФОП Олейник Є.О. |
порядність; відповідальність; бажання розвиватись. |
широкоформатний друк (друк на банері, на папері, на сітці та плівці); інтер'єрний друк; друк на полотні, на шпалерах; після-друкарська обробка; вивіски. |
офіційне працевлаштування; супровід та адаптація з першого робочого дня; висока і стабільна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер по роботі з клієнтами |
ТОВ Центр муніципальних систем управління |
досвід роботи в спілкуванні з людьми від 1 року; вміння ефективно спілкуватися з різними типами клієнтів; вміння працювати в команді та самостійно приймати рішення; здатність до швидкого навчання; високий рівень володіння українською мовою, як усною, так і писемною; готовність працювати з комп’ютером та використовувати програми MS Office; вміння працювати у стресових ситуаціях та швидко приймати рішення. |
надання консультацій клієнтам щодо наших послуг, тарифів та процедур в прозорому офісі; прийом та обробку вхідних дзвінків, повідомлень та запитів від клієнтів; вирішення питань споживачів та відповідь на запити та скарги клієнтів щодо нарахованих комунальних послуг; побудова взаємодовірливих стосунків з споживачами; прийом та опрацювання первинних документів від споживачів. |
конкурентна заробітна плата та система бонусів; офіційне працевлаштування з належними соціальними гарантіями; графік роботи Пн-Пт. з 08:00 до 17:00; добровільне медичне страхування здоров’я; дружню та підтримуючу робочу атмосферу; роботу в стабільній компанії з великим потенціалом росту. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор продуктового магазину |
мережа продуктових магазинів Mа́shket |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року; знання та розуміння принципів торгівлі та управління магазином; вміння працювати в команді та керувати персоналом; відповідальність; організованість; швидкість прийняття рішень. |
управління та організація роботи магазину згідно зі стандартами компанії; контроль за торговим процесом, включаючи викладку товару, актуальність цінників, наявність акційних позиції та контроль за залишками; забезпечення високої якості обслуговування гостей та вирішення їх запитів та скарг; участь у переобліках. |
графік роботи: 08:00 18:00 (Пн-Пт); конкурентна заробітна плата та можливість отримувати бонуси за досягнення цілей; можливості для професійного та кар'єрного росту в мережі магазинів; навчання та підтримку від досвідчених фахівців; дружня та динамічна робоча атмосфера. |
Відправити резюме можна за посиланням: |