Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Мережевий інженер

 

ТОВ НПК ХОУМ-НЕТ

знання протоколів динамічної маршрутизації сімейства OSPF, BGP;

розумієте сучасні телекомунікаційні технології — IP, Ethernet, VLAN, QinQ, STP, VPN, PON, ВОЛЗ;

досвід роботи з обладнанням Juniper, Huawei, Cisco, A10.

участь в проектуванні архітектури корпоративної та технологічних мереж компанії;

підтримка актуальності IP плану, нумерації VLAN;

налаштування та адміністрування комутаторів рівня доступу;

технічна підтримка користувачів;

налаштування маршрутизаторів.

драйвова крута команда;

конкурентна та стабільна зарплата;

соціальні гарантії;

супровід наставника/ментора;

корпоративне навчання, тренінги, командні заходи;

можливості професійного та кар'єрного росту.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Direct-менеджер

Gift Up

активність;

комунікабельність;

робота з клієнтами;

продаж;

стабільна заробітна плата без затримок;

дізнаєтесь більше про мистецтво;

станете частиною арт-студії, що активно розвиває культуру україни;

зручний графік роботи по 7 годин в день;

гібридний формат роботи: частково в арт-студії (вінниця), частково віддалено;

комфортне робоче місце — студія в 250 кв. м., де завжди чисто, тепло, є генератор, стабільний інтернет;

зустрічі з командою, тренінги, навчання за рахунок компанії;

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з продажу

IElectronics

кар’єрність;

відповідальність;

комунікативність;

вміння працювати в команді;

самостійність;

вміння приймати швидко рішення.

виконання плану продажу;

забезпечення високої якості комунікації з клієнтом;

виконання запланованих результатів компанії;

робота в CRM-системі.

стабільний і прозорий рівень доходу;

робота в команді кар'єристів;

підтримка колег та викладача на період навчання;

швидке кар'єрне зростання зі значним збільшенням ЗП;

робота в комфортному офісі;

зручний графік 5/2, з можливістю звернути вихідні.

Відправити резюме можна за посиланням.

Працівник закладу ресторанного господарства

ЛТД, ПІІ МакДональдз Юкрейн

любов до спілкування;

бажання розвиватися та зростати.

приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії;

формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану;

підтримання чистоти у ресторані.

робота в міжнародній компанії;

стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно;

додатково можна отримати щомісячний та річний бонус;

гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу;

офіційне працевлаштування;

соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії;

знижка на продукцію компанії;

різноманітні конкурси та мотиваційні програми;

можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси;

молода, енергійна та надзвичайно дружна команда;

кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом;

перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час.

Відправити резюме можна за посиланням.

Інспектор відділу кадрів

ТОВ Ліс Торг Поділля

досвід роботи від 1 року;

вища освіта;

вміння працювати в команді;

відмінні комунікативні навички;

відповідальність;

організованість.

формування і ведення особових справ працівників;

оформлення прийому, переведення і звільнення працівників;

ведення військового обліку;

ведення табельного обліку на всіх працівників;

складання встановленої звітності та поточної інформації про роботу з кадрами;

розроблення посадових інструкцій;

складання штатного розкладу.

офіційне працевлаштування;

конкурентна заробітна плата;

можливості для професійного зростання та розвитку;

дружній колектив та комфортні умови роботи.

Відправити резюме можна за посиланням.

Мерчендайзер

 

VGP (ТМ Ruta)

організаторські здібності;

уважність;

досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року;

вміння ефективно організовувати робочий час;

відповідальність;

уважність до деталей;

готовність до виконання поставлених завдань відповідно до вимог компанії.

контроль залишків;

представленість продукції на полицях згідно стандартів компанії;

забезпечення належного вигляду та представленості продукції;

взаємодія з персоналом магазинів для вирішення питань щодо розміщення продукції.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з продажу у компанію-партнер Google

Cube Online Україна

комунікабельність;

відповідальність;

активність;

ініціативність;

дисциплінованість;

знання технік продажу;

бажання вчитися і розвиватися.

ведення переговорів;

проведення презентацій;

продаж B2B;

продаж;

укладання договорів;

пошук нових клієнтів;

презентація послуг Google;

використання скриптів та технік продажу.

Пн-Пт, 09:00 — 18:00 (субота-неділя — вихідні);

заробіток залежить від результатів;

навчання коштом компанії;

кар'єрний ріст: можливість стати керівником філії;

бонуси та премії за ефективність і виконання планових показників.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з продажу

Перчатка-центр

активна життєва позиція;

орієнтація на результат;

відповідальність;

комунікативність;

бажання розвиватися та навчатися новому.

розвиток клієнтської бази, пошук, аналіз та підключення клієнтів;

робота з існуючою базою (перемовини, викладання договорів, контроль поставок та оплати);

виконання планових показників.

компанія в якій ти випускаєш можливість розвиватися як професійно так і особистісно;

конкурентна та стабільна оплата праці (ставка+%);

зручний графік роботи: (Пн-Пт, з 09:00—17:00);

комфортні умови праці;

драйвовий колектив;

корпоративний відпочинок.

Відправити резюме можна за посиланням.

Помічник баристи

Coffee Boroda

комунікабельність;

відповідальність;

креативність.

готувати нескладні, але смачні сніданки протягом дня (робити заготовки, сендвічі, безпосередньо сніданки);

видавати нашим гостям замовлення;

підтримувати чистоту в залі, за баром та забезпечувати чистоту прилеглої території;

забезпечувати, щоб вітрина була гарною, охайною та привабливою;

допомагати приймати постачання товару та перевіряти на відповідність з накладною;

допомагати бариста вчасно поповнювати запаси витратних матеріалів та продуктів, наприклад, допомогти поповнити бункер з кавою, донести упаковки стаканчиків зі складу у кав’ярню, наповнити графін з водою для відвідувачів тощо.

Навчання та підтримку не лише на випробувальному терміні;

Робоче місце в комфортній кав’ярні, де все продумано до дрібниць і створені всі умови для того, щоб працювати було зручно та в задоволення;

Зростання за кар'єрними сходинками;

Робота в проактивній команді з крутим підтримуючим керівництвом;

Можливість смакувати нашими десертами та напоями зі знижкою в будь-якій кав’ярні мережі;

Графік роботи: позмінно 2/2, 3/2 (за домовленістю з колегою);

Пн-Пт 08:00 — 21:00; Сб-Нд 09:00 — 21:00.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер по роботі з клієнтами

Dnipro-M

здатність до навчання;

емпатійність;

толерантність;

підхід до найемоційнішого співрозмовника;

умієте чути та розуміти;

володіння українською мовою як усно, так і письмово;

бажання допомагати клієнтам і проявляти увагу до їх потреб;

гнучкість та готовність швидко адаптуватися до змін.

консультація споживачів та надання професійної допомоги та відповіді на запитання через телефону комунікацію;

забезпечення високим рівнем обслуговування клієнтів;

розвиток з командою однодумців.

робота у компанії що розвивається та дружньому колективі, який заряджає, де кожен цінується та підтримується;

комфортний офіс, кава-брейки та смаколики;

графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні) з 08:00 до 20:00 (8 годин робочих + обідня година);

конкурентоспроможна заробітна плата та можливість кар'єрного зростання;

тренінги та бізнес-івенти від нашої академії корпоративної освіти;

можливість роботи з міжнародними проектами (представлені в країнах Європи);

крута програма лояльності для працівників;

індивідуальна система знижок в мережі заправок Wog.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер по роботі з клієнтами

Staleks

досвід роботи на подібній посаді;

вільне володіння системами електронного документообігу (Вчасно, Един, Медок);

впевнений рівень користування Excel, Word;

навички роботи з великими обсягами даних, створення звітів, аналізу інформації;

досвід ведення ділового листування та комунікації з клієнтами;

досвід роботи з CRM-системами та знання основ маркетингових інструментів (буде перевагою).

MS Word;

MS Excel;

ведення CRM;

M.E.Doc;

контроль документообігу;

уміння аналізувати;

аналіз даних;

ділове листування;

ведення звітності;

робота з великим обсягом інформації;

прийом та обробка замовлень;

прийом вхідних дзвінків;

забезпечення повного циклу документообігу, включаючи акти звірки, специфікації, та інші фінансові документи;

контроль взаєморозрахунків із клієнтами, перевірка коректності нарахування маркетингових бонусів та звітів за результатами промо-акцій;

формування та оновлення специфікацій, асортиментних матриць для ключових клієнтів;

підготовка звітності за запитом керівника;

участь у плануванні та контролі виконання маркетингових кампаній;

підтримка актуальності даних клієнтів у CRM-системах, оновлення контактної інформації та умов співпраці.

робота в офісі, або можливість працювати віддаленно;

графік роботи: з Понеділка по П’ятницю, з 09:00 по 18:00;

конкурентна заробітна плата з можливістю отримання бонусів за результатами роботи;

офіційне працевлаштування;

робота в міжнародній компанії;

професійний розвиток, дружню команду та можливість впливати на вдосконалення процесів у компанії.

Відправити резюме можна за посиланням.

Програміст 1С

мережа продуктових магазинів Ма́шкет

досвід програмування в 1C8;

досвід роботи в керованих формах;

досвід створення звітів на СКД;

знання прикладної області 1С на рівні, необхідному для взаєморозуміння з колегами;

досвід роботи з http сервісами;

інтеграції між 1С і іншими обліковими

системами;

уважність;

відповідальність;

бажання розвиватися.

розробка та доопрацювання модулів в конфігураціях BAS:ERP, BAS:роздрібна торгівля.

робота в офісі

графік роботи: з 00:09 по 18:00, Пн — Пт.

Відправити резюме можна за посиланням.

Оператор підтримки клієнтів банку (гаряча лінія)

ТОВ НПК ХОУМ-НЕТ

уважність;

відповідальність;

готовність працювати у гнучкому графіку;

вільне володіння українською мовою;

вища освіта;

впевнений користувач ПК, базові знання роботи в інтернет-браузерах;

вміння засвоювати великі об’єми інформації у короткі терміни;

відсутність судимості і кредитних заборгованостей.

інформаційна підтримка клієнтів;

надання консультацій щодо платіжних карток, тарифів, блокування/зміни лімітів тощо;

поступове підвищення кваліфікації;

лише вхідні дзвінки (жодних продажів чи реклами).

графік: 5 робочих днів на тиждень, 6-8 годин на день. гнучкий розклад із можливістю поєднання роботи та навчання.

оплата: погодинна + бонуси;

навчання: 4 тижні, оплачується + грошова премія за швидке проходження навчання (до 3 тижнів);

робота стаціонарно з офісі у Вінниці;

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням.

Фахівець по роботі з клієнтами

ТОВ НПК ХОУМ-НЕТ

вільне володіння українською мовою;

базові знання англійської для роботи з інтерфейсом;

впевненість у користуванні ПК;

уважність;

бажання допомагати людям;

вища освіта або незакінчена вища (фінанси, бухгалтерія чи банківська справа — перевага);

відсутність судимості у вас та родичів.

надання консультацій клієнтам щодо обслуговування банківських карток;

підтримка у вирішенні фінансових питань (зокрема, блокування/розблокування карток, перевірка транзакцій тощо);

виконання операцій із банківськими картками;

внесення даних у CRM-систему.

графік роботи проекту: з 07:00 до 22:00;

робочий графік оператора: 5 робочих днів на тиждень (два вихідних плаваючі);

мінімум 6 годин на день, графік на вибір: 07:00—16:00 або 14:00−22:00;

не менше 130 годин на місяць;

наявність безперебійного живлення, робота в обладнаному укритті;

навчання: фіксовано оплачуване, триває 3 тижні (частково самостійне);

система оплати: погодинна, залежить від кількості відпрацьованих годин, якості консультацій і виконання KPI;

прозора система мотивації та можливість кар'єрного зростання;

офіційне працевлаштування;

дружній колектив і підтримка на етапі адаптації;

гнучкі умови — можливість роботи як на повну, так і на часткову зайнятість.

Відправити резюме можна за посиланням.

Керівник з маркетингу

ФОП Бондар Ю.Д.

навички управління бюджетом та розрахунку ROI;

досвід створення контенту, управління контент-планами та їх реалізації;

розуміння основ брендингу, мерчандайзингу та розробки стилістики для магазинів;

навички аналізу ринку та конкурентного середовища;

креативність та вміння генерувати нові ідеї;

організованість та вміння працювати з великими обсягами інформації;

відповідальності;

аналітичне мислення для оцінки результатів та внесення корективів у стратегію.

розробка та впровадження маркетингової стратегії, спрямованої на зростання продажів, прибутковості та ефективності роботи мережі;

аналіз конкурентів: контенту, акційних пропозицій, новинок;

впровадження стратегій щодо збільшення впізнаваності компанії та їх реалізація;

оцінка результативності рекламних кампаній та впровадження коригувань для підвищення їх ефективності;

управління бюджетом на маркетинг та рекламу, аналіз витрат та ROI;

генерування нових ідей, формати та рубрики контенту;

постановка задач, їх контроль, проживання контент-плану;

аналізування зовнішнього виду магазинів, розробка та друк рекламної продукції, формування стилістики магазину, навігації і тд;

співпраця з мерчендайзером, учать у формуванні наповнення магазинів;

вести звітність по своїй роботі.

можливість реалізації своїх ідей та планів;

стабільний графік роботи — 09:00−18.00 з Пн-Пт;

якісна продукціа, яку хочеться продавати;

високий рівень довіри клієнтів до компанії;

можливість реалізовувати власні ідеї та впливати на розвиток бренду;

конкурентна заробітна плата та бонуси за досягнення цілей.

Відправити резюме можна за посиланням.

Кухар (гарячий цех)

мережа ресторанів TerraMare

охайність;

досвід роботи кухарем буде перевагою;

бажання працювати, навчатися новому та розвиватися;

знання санітарно-гігієнічних норм та стандартів.

приготування страв.

стабільна та тимчасова заробітна плата, виплати двічі на місяць;

оплата праці: ставка + %;

позмінний графік 4/2;

робочий час: з 10:00 до 22:00;

надається харчування за рахунок закладу;

система премій та бонусів за: ініціативність, наполегливу працю, вислугу років тощо;

оплачуване стажування;

можливість кар'єрного зростання та професійного розвитку;

робота в дружньому колективі з підтримкою керівництва.

Відправити резюме можна за посиланням.

Помічник менеджера з продажу (Google maps)

GE Marketing

відповідальність;

ініціативність;

комунікативність;

наполегливість;

амбітність;

бажання розвиватись.

спілкування з власниками, директорами бізнесу;

ведення переговорів;

заповнення договорів та внесення їх в систему CRM;

розвиток по карʼєрному ескалаторі.

графік роботи ПН-ПТ з 09:00 до 18:00;

навчання за рахунок компанії, готові взяти без досвіду і вивчити всього 1з нуля, головне це бажання;

стажування оплачується;

щотижнева виплата 3/п;

система мотиваційних бонусів від компанії;

можливість карʼєрного росту і розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Бариста

Coffe Boroda

привітність до гостей та справжнє бажання спілкуватися з ними;

швидкість в роботі;

готовність працювати за стандартами та правилами;

здатність займатись кількома справами одночасно;

любов до чистоти та порядку;

бажання працювати та розвиватися в професії бариста;

привітність;

доссвід роботи (бажано).

вивчання рецептури напоїв напам’ять в перші дні стажування.

потужний колектив з мега крутим підтримуючим керівництвом: поважаємо, цінуємо, чуємо кожного;

робота з якісним зерном на сучасному обладнанні;

робоче місце в комфортній кав’ярні, де все продумано до дрібниць і створені всі умови для того, щоб працювати було зручно та в задоволення;

можливість впливати на свій заробіток. зарплата: ставка + % від каси (15−17 робочих змін);

гнучкий позмінний графік роботи: 2/2, 3/3 (за домовленістю з колегою) у будні з 08:00 до 20:00, вихідні з 09:00 до 19:00;

премії та бонуси за гарні показники твоєї роботи;

знижки на продукцію та напої нашої мережі.

Відправити резюме можна за посиланням.

PR-менеджер, начальник відділу зв'язків з громадськістю

 

Coffe Boroda

досвід роботи в сфері SMM або в PR та може поділитися гарними результатами своєї роботи;

комунікабельність;

привітність;

відповідальність;

здатність до самостійного прийняття рішень;

позитивна та активна життєва позиція;

естетичний смак .

збирати та транслювати гарні новини про життя та досягнення компанії в медіа, соц. мережах, у внутрішніх групах компаній тощо;

організовувати PR заходи, акції та активності;

координувати роботу SMM спеціаліста;

організовувати співпрацю з блогерами та лідерами думок для підвищення впізнаваності нашого бренду;

взаємодіяти з відділом просування;

організовувати корпоративні заходи , створювати позитивний імідж компанії в очах працівників;

разом з HR підрозділом працюють над розвитком бренду роботодавця;

забезпечення святкового оформлення кав'ярень (відкриття нової кав'ярні або тематичне оформлення);

вміння аналізувати дані з надання покращення PR-процесів.

динамічна та креативна робоча атмосфера;

робота в команді яскраво адаптується до будь-яких змін та викликів і має позитивне мислення;

великий простір для самовираження та професійного зростання. дружня мережа, яка дає якісний продукт та має гарну мету: «зробити якісну каву доступною шкірній людині, даруючи радість та задоволення з шкірною випитою чашкою»;

крутий надихаючий керівник;

можливість безкоштовного навчання, завдяки якому ти можеш прокачати свої Soft Skills;

бонуси за круті показники в роботі;

графік роботи: ПН-ПТ з 10:00 до 18:00.

Відправити резюме можна за посиланням.

Кондитер

Тіп Топ

відповідальність;

досвід роботи кондитером або пекарем;

вміння працювати в команді;

бажання збільшити та підвищувати свої знання разом із нами;

креативність.

виготовлення кондитерських виробів (мусові торти, бісквіти, чизкейки, тістечка, випікання круасанів та ін.);

декорування десертів;

дотримання правил безпеки та санітарних норм;

знання ДСанПіН.

можливості професійного та кар'єрного росту;

у роботі використовуються високоякісні продукти;

оплачуване навчання.

Відправити резюме можна за посиланням.

Фахівець контакт-центру банку

UKRSIBBANK BNP Paribas Group

приємний голос;

хороша дикція;

грамотна українська мова;

переконувати і відстоювати свою точку зору;

відповідальність;

вміння працювати в команді;

досвід в даній сфері (не обов'язковий);

здатність до навчання.

проведення телефонних переговорів з клієнтами відповідно до внутрішніх процедур банк;

прийом вхідних телефонних звернень;

надавання консультацій клієнтам.

 

 

офіційне працевлаштування;

медичне страхування та страхування життя, повністю оплачене банком;

заробітна плата на рівні роботодавців;

25 днів щорічної відпустки, додаткові дні

відпустки на пам'ятні події, соціальні відпустки відповідно до законодавства України;

щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників банку.

Відправити резюме можна за посиланням.

Фахівець, фахівчиня відділу впровадження та підтримки WMS-системи

мультимаркет Аврора

комунікабельність;

проактивність;

бажання вчитися і розвиватися;

розуміння бізнес-процесів в логістиці та вміння їх аналізувати;

досвід роботи хоча б з однією WMS-системою буде перевагою;

знання WMS G.O.L.D буде перевагою;

аналітичне та логічне мислення;

прагнення до навчання.

налаштування роботи WMS для складу (ів);

тестування патчів/нових процесів;

забезпечення безперебійної та стабільної роботу системи управління складом G.O.L.D;

участь у проектах оптимізації та автоматизації процесів компанії, якщо вони перетинаються з WMS;

оперативна підтримка та вирішення складнощів користувачів;

навчання нового персоналу роботі в системі, написання та постійна актуалізація інструкцій для працівників складу.

своєчасна заробітн; плата;

графік роботи: 3 дні з 08:00 до 19:30, 3 дні з 20:00 до 07:30, 3 вихідних.;

офіційне працевлаштування згідно КЗпП з першого робочого дня;

гідна оплата праці за результатами роботи;

система наставництва та злагоджена командна робота;

команда, де твоя думка буде почута та гідно оцінена;

участь у цікавих та інноваційних проєктах;

лояльне ставлення компанії: велопарковка, доставка обідів, біговий клуб, навчальний центр, корпоративні заходи;

корпоративний магазин на території офісу; підтримки — можливість придбати товари зі знижкою до 50%;

програма лояльності для співробітників компанії аврора передбачає 15% знижку на покупки в магазинах мереж;

навчання та можливість підвищувати кваліфікацію;

різноманітні тренінги у внутрішньому навчальному центрі;

навчайся, ділись, впроваджуй знання та заощаджуй 100% вартості тренінгів, які компенсує компанія.

Відправити резюме можна за посиланням.

Товарознавець у магазин взуття (ТРЦ "Скайпарк")

магазин Respect

досвід роботи в магазині буде перевагою;

володіння MS Office Word, Excel, 1С обов’язково;

повна середня або вища освіта.

MS Word;

MS Office;

MS Excel;

користувач 1С;

роздрібна торгівля;

складські роботи;

інвентаризація;

прийом- переміщення товару за накладними через сканер;

навантаження-вивантаження товару;

розміщення товару за місцями зберігання згідно складської матриці;

підтримка на складі порядку і чистоти;

відбраковування товару;

участь в переоцінці товару.

стабільна та цікава робота в постійно розвиваючій компанії;

офіційне працевлаштування з першого робочого дня;

фінансова стабільність: високий рівень заробітної плати та своєчасна виплата;

зручний графік роботи — 5/2, з 09:30 до 18:30 Пн-Пт;

корпоративні знижки на взуття та аксесуари компанії RESPECT;

процес наставництва і навчання;

кар'єрний ріст для найкращих працівників;

можливість працювати в найкращій команді.

Відправити резюме можна за посиланням.