Вакансії для студентів і випускників станом на 23.01.2025
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Мережевий інженер |
ТОВ НПК ХОУМ-НЕТ |
знання протоколів динамічної маршрутизації сімейства OSPF, BGP; розумієте сучасні телекомунікаційні технології — IP, Ethernet, VLAN, QinQ, STP, VPN, PON, ВОЛЗ; досвід роботи з обладнанням Juniper, Huawei, Cisco, A10. |
участь в проектуванні архітектури корпоративної та технологічних мереж компанії; підтримка актуальності IP плану, нумерації VLAN; налаштування та адміністрування комутаторів рівня доступу; технічна підтримка користувачів; налаштування маршрутизаторів. |
драйвова крута команда; конкурентна та стабільна зарплата; соціальні гарантії; супровід наставника/ментора; корпоративне навчання, тренінги, командні заходи; можливості професійного та кар'єрного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Direct-менеджер |
Gift Up |
активність; комунікабельність; |
робота з клієнтами; продаж; |
стабільна заробітна плата без затримок; дізнаєтесь більше про мистецтво; станете частиною арт-студії, що активно розвиває культуру україни; зручний графік роботи по 7 годин в день; гібридний формат роботи: частково в арт-студії (вінниця), частково віддалено; комфортне робоче місце — студія в 250 кв. м., де завжди чисто, тепло, є генератор, стабільний інтернет; зустрічі з командою, тренінги, навчання за рахунок компанії; |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
IElectronics |
кар’єрність; відповідальність; комунікативність; вміння працювати в команді; самостійність; вміння приймати швидко рішення. |
виконання плану продажу; забезпечення високої якості комунікації з клієнтом; виконання запланованих результатів компанії; робота в CRM-системі. |
стабільний і прозорий рівень доходу; робота в команді кар'єристів; підтримка колег та викладача на період навчання; швидке кар'єрне зростання зі значним збільшенням ЗП; робота в комфортному офісі; зручний графік 5/2, з можливістю звернути вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Працівник закладу ресторанного господарства |
ЛТД, ПІІ МакДональдз Юкрейн |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Інспектор відділу кадрів |
ТОВ Ліс Торг Поділля |
досвід роботи від 1 року; вища освіта; вміння працювати в команді; відмінні комунікативні навички; відповідальність; організованість. |
формування і ведення особових справ працівників; оформлення прийому, переведення і звільнення працівників; ведення військового обліку; ведення табельного обліку на всіх працівників; складання встановленої звітності та поточної інформації про роботу з кадрами; розроблення посадових інструкцій; складання штатного розкладу. |
офіційне працевлаштування; конкурентна заробітна плата; можливості для професійного зростання та розвитку; дружній колектив та комфортні умови роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Мерчендайзер |
VGP (ТМ Ruta) |
організаторські здібності; уважність; досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року; вміння ефективно організовувати робочий час; відповідальність; уважність до деталей; готовність до виконання поставлених завдань відповідно до вимог компанії. |
контроль залишків; представленість продукції на полицях згідно стандартів компанії; забезпечення належного вигляду та представленості продукції; взаємодія з персоналом магазинів для вирішення питань щодо розміщення продукції. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу у компанію-партнер Google |
Cube Online Україна |
комунікабельність; відповідальність; активність; ініціативність; дисциплінованість; знання технік продажу; бажання вчитися і розвиватися. |
ведення переговорів; проведення презентацій; продаж B2B; продаж; укладання договорів; пошук нових клієнтів; презентація послуг Google; використання скриптів та технік продажу. |
Пн-Пт, 09:00 — 18:00 (субота-неділя — вихідні); заробіток залежить від результатів; навчання коштом компанії; кар'єрний ріст: можливість стати керівником філії; бонуси та премії за ефективність і виконання планових показників. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
Перчатка-центр |
активна життєва позиція; орієнтація на результат; відповідальність; комунікативність; бажання розвиватися та навчатися новому. |
розвиток клієнтської бази, пошук, аналіз та підключення клієнтів; робота з існуючою базою (перемовини, викладання договорів, контроль поставок та оплати); виконання планових показників. |
компанія в якій ти випускаєш можливість розвиватися як професійно так і особистісно; конкурентна та стабільна оплата праці (ставка+%); зручний графік роботи: (Пн-Пт, з 09:00—17:00); комфортні умови праці; драйвовий колектив; корпоративний відпочинок. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник баристи |
Coffee Boroda |
комунікабельність; відповідальність; креативність. |
готувати нескладні, але смачні сніданки протягом дня (робити заготовки, сендвічі, безпосередньо сніданки); видавати нашим гостям замовлення; підтримувати чистоту в залі, за баром та забезпечувати чистоту прилеглої території; забезпечувати, щоб вітрина була гарною, охайною та привабливою; допомагати приймати постачання товару та перевіряти на відповідність з накладною; допомагати бариста вчасно поповнювати запаси витратних матеріалів та продуктів, наприклад, допомогти поповнити бункер з кавою, донести упаковки стаканчиків зі складу у кав’ярню, наповнити графін з водою для відвідувачів тощо. |
Навчання та підтримку не лише на випробувальному терміні; Робоче місце в комфортній кав’ярні, де все продумано до дрібниць і створені всі умови для того, щоб працювати було зручно та в задоволення; Зростання за кар'єрними сходинками; Робота в проактивній команді з крутим підтримуючим керівництвом; Можливість смакувати нашими десертами та напоями зі знижкою в будь-якій кав’ярні мережі; Графік роботи: позмінно 2/2, 3/2 (за домовленістю з колегою); Пн-Пт 08:00 — 21:00; Сб-Нд 09:00 — 21:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Dnipro-M |
здатність до навчання; емпатійність; толерантність; підхід до найемоційнішого співрозмовника; умієте чути та розуміти; володіння українською мовою як усно, так і письмово; бажання допомагати клієнтам і проявляти увагу до їх потреб; гнучкість та готовність швидко адаптуватися до змін. |
консультація споживачів та надання професійної допомоги та відповіді на запитання через телефону комунікацію; забезпечення високим рівнем обслуговування клієнтів; розвиток з командою однодумців. |
робота у компанії що розвивається та дружньому колективі, який заряджає, де кожен цінується та підтримується; комфортний офіс, кава-брейки та смаколики; графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні) з 08:00 до 20:00 (8 годин робочих + обідня година); конкурентоспроможна заробітна плата та можливість кар'єрного зростання; тренінги та бізнес-івенти від нашої академії корпоративної освіти; можливість роботи з міжнародними проектами (представлені в країнах Європи); крута програма лояльності для працівників; індивідуальна система знижок в мережі заправок Wog. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Staleks |
досвід роботи на подібній посаді; вільне володіння системами електронного документообігу (Вчасно, Един, Медок); впевнений рівень користування Excel, Word; навички роботи з великими обсягами даних, створення звітів, аналізу інформації; досвід ведення ділового листування та комунікації з клієнтами; досвід роботи з CRM-системами та знання основ маркетингових інструментів (буде перевагою). |
MS Word; MS Excel; ведення CRM; M.E.Doc; контроль документообігу; уміння аналізувати; аналіз даних; ділове листування; ведення звітності; робота з великим обсягом інформації; прийом та обробка замовлень; прийом вхідних дзвінків; забезпечення повного циклу документообігу, включаючи акти звірки, специфікації, та інші фінансові документи; контроль взаєморозрахунків із клієнтами, перевірка коректності нарахування маркетингових бонусів та звітів за результатами промо-акцій; формування та оновлення специфікацій, асортиментних матриць для ключових клієнтів; підготовка звітності за запитом керівника; участь у плануванні та контролі виконання маркетингових кампаній; підтримка актуальності даних клієнтів у CRM-системах, оновлення контактної інформації та умов співпраці. |
робота в офісі, або можливість працювати віддаленно; графік роботи: з Понеділка по П’ятницю, з 09:00 по 18:00; конкурентна заробітна плата з можливістю отримання бонусів за результатами роботи; офіційне працевлаштування; робота в міжнародній компанії; професійний розвиток, дружню команду та можливість впливати на вдосконалення процесів у компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Програміст 1С |
мережа продуктових магазинів Ма́шкет |
досвід програмування в 1C8; досвід роботи в керованих формах; досвід створення звітів на СКД; знання прикладної області 1С на рівні, необхідному для взаєморозуміння з колегами; досвід роботи з http сервісами; інтеграції між 1С і іншими обліковими системами; уважність; відповідальність; бажання розвиватися. |
розробка та доопрацювання модулів в конфігураціях BAS:ERP, BAS:роздрібна торгівля. |
робота в офісі графік роботи: з 00:09 по 18:00, Пн — Пт. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор підтримки клієнтів банку (гаряча лінія) |
ТОВ НПК ХОУМ-НЕТ |
уважність; відповідальність; готовність працювати у гнучкому графіку; вільне володіння українською мовою; вища освіта; впевнений користувач ПК, базові знання роботи в інтернет-браузерах; вміння засвоювати великі об’єми інформації у короткі терміни; відсутність судимості і кредитних заборгованостей. |
інформаційна підтримка клієнтів; надання консультацій щодо платіжних карток, тарифів, блокування/зміни лімітів тощо; поступове підвищення кваліфікації; лише вхідні дзвінки (жодних продажів чи реклами). |
графік: 5 робочих днів на тиждень, 6-8 годин на день. гнучкий розклад із можливістю поєднання роботи та навчання. оплата: погодинна + бонуси; навчання: 4 тижні, оплачується + грошова премія за швидке проходження навчання (до 3 тижнів); робота стаціонарно з офісі у Вінниці; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець по роботі з клієнтами |
ТОВ НПК ХОУМ-НЕТ |
вільне володіння українською мовою; базові знання англійської для роботи з інтерфейсом; впевненість у користуванні ПК; уважність; бажання допомагати людям; вища освіта або незакінчена вища (фінанси, бухгалтерія чи банківська справа — перевага); відсутність судимості у вас та родичів. |
надання консультацій клієнтам щодо обслуговування банківських карток; підтримка у вирішенні фінансових питань (зокрема, блокування/розблокування карток, перевірка транзакцій тощо); виконання операцій із банківськими картками; внесення даних у CRM-систему. |
графік роботи проекту: з 07:00 до 22:00; робочий графік оператора: 5 робочих днів на тиждень (два вихідних плаваючі); мінімум 6 годин на день, графік на вибір: 07:00—16:00 або 14:00−22:00; не менше 130 годин на місяць; наявність безперебійного живлення, робота в обладнаному укритті; навчання: фіксовано оплачуване, триває 3 тижні (частково самостійне); система оплати: погодинна, залежить від кількості відпрацьованих годин, якості консультацій і виконання KPI; прозора система мотивації та можливість кар'єрного зростання; офіційне працевлаштування; дружній колектив і підтримка на етапі адаптації; гнучкі умови — можливість роботи як на повну, так і на часткову зайнятість. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Керівник з маркетингу |
ФОП Бондар Ю.Д. |
навички управління бюджетом та розрахунку ROI; досвід створення контенту, управління контент-планами та їх реалізації; розуміння основ брендингу, мерчандайзингу та розробки стилістики для магазинів; навички аналізу ринку та конкурентного середовища; креативність та вміння генерувати нові ідеї; організованість та вміння працювати з великими обсягами інформації; відповідальності; аналітичне мислення для оцінки результатів та внесення корективів у стратегію. |
розробка та впровадження маркетингової стратегії, спрямованої на зростання продажів, прибутковості та ефективності роботи мережі; аналіз конкурентів: контенту, акційних пропозицій, новинок; впровадження стратегій щодо збільшення впізнаваності компанії та їх реалізація; оцінка результативності рекламних кампаній та впровадження коригувань для підвищення їх ефективності; управління бюджетом на маркетинг та рекламу, аналіз витрат та ROI; генерування нових ідей, формати та рубрики контенту; постановка задач, їх контроль, проживання контент-плану; аналізування зовнішнього виду магазинів, розробка та друк рекламної продукції, формування стилістики магазину, навігації і тд; співпраця з мерчендайзером, учать у формуванні наповнення магазинів; вести звітність по своїй роботі. |
можливість реалізації своїх ідей та планів; стабільний графік роботи — 09:00−18.00 з Пн-Пт; якісна продукціа, яку хочеться продавати; високий рівень довіри клієнтів до компанії; можливість реалізовувати власні ідеї та впливати на розвиток бренду; конкурентна заробітна плата та бонуси за досягнення цілей. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар (гарячий цех) |
мережа ресторанів TerraMare |
охайність; досвід роботи кухарем буде перевагою; бажання працювати, навчатися новому та розвиватися; знання санітарно-гігієнічних норм та стандартів. |
приготування страв. |
стабільна та тимчасова заробітна плата, виплати двічі на місяць; оплата праці: ставка + %; позмінний графік 4/2; робочий час: з 10:00 до 22:00; надається харчування за рахунок закладу; система премій та бонусів за: ініціативність, наполегливу працю, вислугу років тощо; оплачуване стажування; можливість кар'єрного зростання та професійного розвитку; робота в дружньому колективі з підтримкою керівництва. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник менеджера з продажу (Google maps) |
GE Marketing |
відповідальність; ініціативність; комунікативність; наполегливість; амбітність; бажання розвиватись. |
спілкування з власниками, директорами бізнесу; ведення переговорів; заповнення договорів та внесення їх в систему CRM; розвиток по карʼєрному ескалаторі. |
графік роботи ПН-ПТ з 09:00 до 18:00; навчання за рахунок компанії, готові взяти без досвіду і вивчити всього 1з нуля, головне це бажання; стажування оплачується; щотижнева виплата 3/п; система мотиваційних бонусів від компанії; можливість карʼєрного росту і розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бариста |
Coffe Boroda |
привітність до гостей та справжнє бажання спілкуватися з ними; швидкість в роботі; готовність працювати за стандартами та правилами; здатність займатись кількома справами одночасно; любов до чистоти та порядку; бажання працювати та розвиватися в професії бариста; привітність; доссвід роботи (бажано). |
вивчання рецептури напоїв напам’ять в перші дні стажування. |
потужний колектив з мега крутим підтримуючим керівництвом: поважаємо, цінуємо, чуємо кожного; робота з якісним зерном на сучасному обладнанні; робоче місце в комфортній кав’ярні, де все продумано до дрібниць і створені всі умови для того, щоб працювати було зручно та в задоволення; можливість впливати на свій заробіток. зарплата: ставка + % від каси (15−17 робочих змін); гнучкий позмінний графік роботи: 2/2, 3/3 (за домовленістю з колегою) у будні з 08:00 до 20:00, вихідні з 09:00 до 19:00; премії та бонуси за гарні показники твоєї роботи; знижки на продукцію та напої нашої мережі. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
PR-менеджер, начальник відділу зв'язків з громадськістю |
Coffe Boroda |
досвід роботи в сфері SMM або в PR та може поділитися гарними результатами своєї роботи; комунікабельність; привітність; відповідальність; здатність до самостійного прийняття рішень; позитивна та активна життєва позиція; естетичний смак . |
збирати та транслювати гарні новини про життя та досягнення компанії в медіа, соц. мережах, у внутрішніх групах компаній тощо; організовувати PR заходи, акції та активності; координувати роботу SMM спеціаліста; організовувати співпрацю з блогерами та лідерами думок для підвищення впізнаваності нашого бренду; взаємодіяти з відділом просування; організовувати корпоративні заходи , створювати позитивний імідж компанії в очах працівників; разом з HR підрозділом працюють над розвитком бренду роботодавця; забезпечення святкового оформлення кав'ярень (відкриття нової кав'ярні або тематичне оформлення); вміння аналізувати дані з надання покращення PR-процесів. |
динамічна та креативна робоча атмосфера; робота в команді яскраво адаптується до будь-яких змін та викликів і має позитивне мислення; великий простір для самовираження та професійного зростання. дружня мережа, яка дає якісний продукт та має гарну мету: «зробити якісну каву доступною шкірній людині, даруючи радість та задоволення з шкірною випитою чашкою»; крутий надихаючий керівник; можливість безкоштовного навчання, завдяки якому ти можеш прокачати свої Soft Skills; бонуси за круті показники в роботі; графік роботи: ПН-ПТ з 10:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кондитер |
Тіп Топ |
відповідальність; досвід роботи кондитером або пекарем; вміння працювати в команді; бажання збільшити та підвищувати свої знання разом із нами; креативність. |
виготовлення кондитерських виробів (мусові торти, бісквіти, чизкейки, тістечка, випікання круасанів та ін.); декорування десертів; дотримання правил безпеки та санітарних норм; знання ДСанПіН. |
можливості професійного та кар'єрного росту; у роботі використовуються високоякісні продукти; оплачуване навчання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець контакт-центру банку |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
приємний голос; хороша дикція; грамотна українська мова; переконувати і відстоювати свою точку зору; відповідальність; вміння працювати в команді; досвід в даній сфері (не обов'язковий); здатність до навчання. |
проведення телефонних переговорів з клієнтами відповідно до внутрішніх процедур банк; прийом вхідних телефонних звернень; надавання консультацій клієнтам.
|
офіційне працевлаштування; медичне страхування та страхування життя, повністю оплачене банком; заробітна плата на рівні роботодавців; 25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпустки на пам'ятні події, соціальні відпустки відповідно до законодавства України; щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників банку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець, фахівчиня відділу впровадження та підтримки WMS-системи |
мультимаркет Аврора |
комунікабельність; проактивність; бажання вчитися і розвиватися; розуміння бізнес-процесів в логістиці та вміння їх аналізувати; досвід роботи хоча б з однією WMS-системою буде перевагою; знання WMS G.O.L.D буде перевагою; аналітичне та логічне мислення; прагнення до навчання. |
налаштування роботи WMS для складу (ів); тестування патчів/нових процесів; забезпечення безперебійної та стабільної роботу системи управління складом G.O.L.D; участь у проектах оптимізації та автоматизації процесів компанії, якщо вони перетинаються з WMS; оперативна підтримка та вирішення складнощів користувачів; навчання нового персоналу роботі в системі, написання та постійна актуалізація інструкцій для працівників складу. |
своєчасна заробітн; плата; графік роботи: 3 дні з 08:00 до 19:30, 3 дні з 20:00 до 07:30, 3 вихідних.; офіційне працевлаштування згідно КЗпП з першого робочого дня; гідна оплата праці за результатами роботи; система наставництва та злагоджена командна робота; команда, де твоя думка буде почута та гідно оцінена; участь у цікавих та інноваційних проєктах; лояльне ставлення компанії: велопарковка, доставка обідів, біговий клуб, навчальний центр, корпоративні заходи; корпоративний магазин на території офісу; підтримки — можливість придбати товари зі знижкою до 50%; програма лояльності для співробітників компанії аврора передбачає 15% знижку на покупки в магазинах мереж; навчання та можливість підвищувати кваліфікацію; різноманітні тренінги у внутрішньому навчальному центрі; навчайся, ділись, впроваджуй знання та заощаджуй 100% вартості тренінгів, які компенсує компанія. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Товарознавець у магазин взуття (ТРЦ "Скайпарк") |
магазин Respect |
досвід роботи в магазині буде перевагою; володіння MS Office Word, Excel, 1С обов’язково; повна середня або вища освіта. |
MS Word; MS Office; MS Excel; користувач 1С; роздрібна торгівля; складські роботи; інвентаризація; прийом- переміщення товару за накладними через сканер; навантаження-вивантаження товару; розміщення товару за місцями зберігання згідно складської матриці; підтримка на складі порядку і чистоти; відбраковування товару; участь в переоцінці товару. |
стабільна та цікава робота в постійно розвиваючій компанії; офіційне працевлаштування з першого робочого дня; фінансова стабільність: високий рівень заробітної плати та своєчасна виплата; зручний графік роботи — 5/2, з 09:30 до 18:30 Пн-Пт; корпоративні знижки на взуття та аксесуари компанії RESPECT; процес наставництва і навчання; кар'єрний ріст для найкращих працівників; можливість працювати в найкращій команді. |
Відправити резюме можна за посиланням. |