Вакансії для студентів і випускників станом на 19.06.2025
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Виробник металевих конструкцій |
“Еверест-Тер” |
самостійність; організованість; відповідальність; аналітичність; комунікативні навички; вміти знаходити вихід з нестандартних ситуацій. |
виконання завдань керівника; організація робочого графіку; пошук інформації; організація необхідних процесів; робота з CRM-системою; допомога в організації нових проектів. |
підтримка на етапі адаптації; навчання та можливість для ефективного зростання; стабільний графік 08:40-18:00; можливість впливати на розмір заробітної плати; чіткі правила та інструкції для роботи; зрозуміла система кар’єрного зростання; дистанційний формат роботи (дозволяє вам мати додаткову годину для особистих потреб чи просто випити філіжанку кави у тиші). |
За більш детальною інформацією звертайтесь в Instagram: @work_everest |
Бухгалтер |
ТОВ "АЙПІ-КОННЕКТ" |
наявність базової профільної освіти (бухгалтерської/економічної тощо); вміння працювати з бухгалтерськими (1С) та офісними (Word/Excel) програмами; уважність до деталей; вміння працювати з великим обсягом інформації; відповідальність; організованість; значною перевагою буде знання кадрового діловодства; готові взяти на роботу студентів та людей без досвіду, адже надаємо можливість отримати практичні навички та професійний розвиток. |
обробка первинних документів та їх правильне відображення у бухгалтерському обліку; ведення типових договорів з контрагентами; підготовка та ведення типової документації в системі закупівель (тендерні майданчики); взаємодія з іншими підрозділами підприємства — контроль виконання зобов’язань перед зовнішніми контрагентами. |
|
Відправити резюме можна Тел./Viber/Telegram: - 095-049-45-55 (Марина) |
Менеджер, менеджерка з розвитку торговельної мережі |
мультимаркет Аврора |
досвід успішних переговорів у різних сферах; умієш знаходити нестандартні рішення; пунктуальність; відповідальність; уважність; ефективність; бажання вчитись та розвиватись. |
пошук приміщень (згідно вимоги компанії); ведення переговорів щодо відкриття магазину; своєчасне оформлення договорів оренди на вигідних для компанії умовах; ведення переговорів, пов'язаних з діяльністю магазинів — з орендою власників та всіма державними інстанціями; своєчасне відкриття/закриття магазинів: згідно з планом, терміном та прописаною стандартною інструкцією; виконання щомісячного плану з відкритих об'єктів роздрібної торгівлі, відповідно до річного плану розвитку; організація системної роботи з моніторингу нових (діючих) об'єктів у різних регіонах; ведення переговорів з орендодавцями. |
своєчасна заробітна плата; графік роботи: 3 дні з 08:00 до 19:30, 3 дні з 20:00 до 07:30, 3 вихідних.; офіційне працевлаштування згідно КЗпП з першого робочого дня; гідна оплата праці за результатами роботи; система наставництва та злагоджена командна робота; команда, де твоя думка буде почута та гідно оцінена; участь у цікавих та інноваційних проєктах; лояльне ставлення компанії: велопарковка, доставка обідів, біговий клуб, навчальний центр, корпоративні заходи; корпоративний магазин на території офісу; підтримки — можливість придбати товари зі знижкою до 50%; програма лояльності для співробітників компанії аврора передбачає 15% знижку на покупки в магазинах мереж; навчання та можливість підвищувати кваліфікацію; різноманітні тренінги у внутрішньому навчальному центрі; навчайся, ділись, впроваджуй знання та заощаджуй 100% вартості тренінгів, які компенсує компанія; облаштовані зони фудкорту та відпочинку, з можливість придбати смачний свіжий обід та снеки. корпоративний розвіз та власний bla-bla-car; парковка для велосипедів та автомобілів, прокат велосипедів; дисконт-клуб від партнерів; для працевлаштування на період воєнного стану обов’язково для чоловіків потрібно мати при собі дійсний документ про військовий облік. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру |
Volia Датагруп |
знання української мови; письмова грамотність; уважність до деталей; бажання навчатися та розвиватися у банківській сфері. |
консультування клієнтів по вхідній лінії одного з головних банків україни; дотримування правил та стандартів роботи; реєстрування інформації в базі даних. |
офіційне працевлаштування; оплачуване навчання; відпустки та лікарняні; медичне страхування; нормований графік: 5/2 позмінно (від 6-ти робочих годин); зручне місце роботи: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе ,82; комфортний офіс: завжди зі світлом та теплим чаєм або кавою; стабільна та гідна оплата праці: стабільна ставка+бонуси. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар |
ресторан Beatriche. Pasta e Vino |
з досвідом роботи на кухні протягом принаймні 1 року; важливо мати знання і розуміння італійської кухні; креативність; відповідальність; стресостійкість; старанність; охайність; організованість; ввічливість. |
підготовка і приготування італійських страв згідно з рецептами ресторану; забезпечення високої якості та привабливого оформлення страв; дотримання стандартів безпеки та гігієни під час готування їжі; управління запасами продуктів та замовлення інгредієнтів; підтримка чистоти та порядку на кухні. |
конкурентоспроможна заробітна плата; можливості професійного росту та розвитку; дружня та сприятлива робоча атмосфера. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з клієнтами, консультант (вхідна лінія) |
ТОВ Хоум-Нет |
грамотна письмова й усна мова; уважність до деталей та бажання допомагати людям; вища або незакінчена вища освіта; впевнений користувач ПК (вміння швидко опрацьовувати інформацію в системі); відповідальність; відкритість; відсутність судимості у вас та ваших найближчих родичів (обов'язкова вимога). |
консультувати клієнтів (виключно на вхідній лінії); обслуговування банківських карток (блокування, розблокування, перевірка транзакцій тощо); клієнтська підтримка щодо питань графіку роботи відділення, наявність готівки в банкоматі; вирішування фінансових питання (зокрема уточнення балансу та інших платіжних операцій); реєстрування інформації в CRM-системі та вести коректний облік даних; дотримуватись правил та стандартів роботи компанії та банківського партнера.
|
повна прозорість та стабільність; дотримуємось вимог КЗПУ; оплачувані відпустки та лікарняні; новий сучасний простір; в офісі є все необхідне для комфортної роботи та відпочинку; від 6 годин на день, 5 робочих днів на тиждень (плаваючі вихідні); позмінний графік: 07:00—16:00, 14:00—22:00; навчання перед стартом тривалістю 3 тижні; отримаєте необхідні знання з роботи з банківськими картками та інструментами; засвоїте системи та процеси без стресу; ваше стажування буде оплачуване; погодинна ставка + бонуси; можливість професійного зростання в компанії, що динамічно розвивається; підтримка під час адаптації і постійне вдосконалення навичок. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор call-центру (з навчанням) |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
приємний голос; хороша дикція; грамотна мова; здатність до швидкого навчання; вміння переконувати і відстоювати свою точку зору; вміння працювати в команді; досвід в даній сфері не обов’язковий. |
здійснювати телефонні переговори з клієнтами відповідно до внутрішніх процедур банку; приймати вхідні телефонні звернення; надавати консультацій клієнтам. |
офіційне працевлаштування; медичне страхування та страхування життя, повністю оплачене банком; заробітна плата на рівні провідних топ-роботодавців; 25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпустки на пам’ятні події, соціальні відпустки у відповідності до законодавства України; щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників Банку; навчання: Школа лідера, Сервіс дизайну, Бізнес аналітики, Data, Digital, Agile та програму розвитку талантів I-Players та широкий набір мікро-тренінгів (SQL, BI, EQ, тощо); можливість брати участь у програмі внутрішньої та міжнародної мобільності до BNP Paribas Group; підтримка працівників постійно навчатись та професійно розвиватись; щороку наші працівники складають індивідуальний план розвитку разом з керівником чи ментором і впевнено рухаються до мети; програма «War&Lifebalance: як повернути життя в життя» — це практичні воркшопи з фахівцями для підтримки емоційного стану; в рамках програми «New Ways of Working» дайджест з порадами від експертів щодо підтримки фізичного та ментального здоров’я; рівні можливості: різноманітність, інклюзивність; залучення до проєктів сталого розвитку та корпоративно-соціальної відповідальності. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Маркетолог |
Товариство Червоного Хреста України |
вища освіта в сфері маркетингу, PR, медіа або комунікацій; щонайменше 2 роки практичного досвіду у сфері маркетингу; впевнено працюєте з Google Ads, Meta Ads, аналітичними інструментами; основи SMM, SEO, принципи контент-стратегій; вести декілька проєктів одночасно та доводити справи до результату; відчуття стилю, хороші навички візуальної та текстової комунікації; бажає працювати в соціально важливих проєктах. |
розробка маркетингової стратегії для соціальних послуг, включно з річним планом дій та KPI; формування іміджу бренду (створення логотипу, фірмового стилю, слоганів); комунікація з підрядниками: дизайнери, копірайтери, SMM-фахівці; ведення соцмереж, запуск рекламних кампаній (Google Ads, Meta Ads); підготовка інформаційних матеріалів, презентацій, буклетів; організація подій і промо-активностей для просування соціальних послуг; розробка програми безоплатних послуг (пробний формат); моніторинг ефективності маркетингових заходів та складання звітів. |
робота в організації, яка змінює життя людей на краще; гібридний формат: частково офіс, частково віддалено; участь у проєктах, що мають суспільне значення; можливості професійного розвитку та навчання; підтримка дружньої та мотивованої команди. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Працівник ресторану |
ЛТД, ПІІ МакДональдз Юкрейн |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер, менеджерка з розвитку торговельної мережі |
мультимаркет Аврора |
досвід успішних переговорів у різних сферах; умієш знаходити нестандартні рішення; пунктуальність; відповідальність; уважність; ефективність; бажання вчитись та розвиватись. |
пошук приміщень (згідно вимоги компанії); ведення переговорів щодо відкриття магазину; своєчасне оформлення договорів оренди на вигідних для компанії умовах; ведення переговорів, пов'язаних з діяльністю магазинів — з орендою власників та всіма державними інстанціями; своєчасне відкриття/закриття магазинів: згідно з планом, терміном та прописаною стандартною інструкцією; виконання щомісячного плану з відкритих об'єктів роздрібної торгівлі, відповідно до річного плану розвитку; організація системної роботи з моніторингу нових (діючих) об'єктів у різних регіонах; ведення переговорів з орендодавцями. |
своєчасна заробітна плата; графік роботи: 3 дні з 08:00 до 19:30, 3 дні з 20:00 до 07:30, 3 вихідних.; офіційне працевлаштування згідно КЗпП з першого робочого дня; гідна оплата праці за результатами роботи; система наставництва та злагоджена командна робота; команда, де твоя думка буде почута та гідно оцінена; участь у цікавих та інноваційних проєктах; лояльне ставлення компанії: велопарковка, доставка обідів, біговий клуб, навчальний центр, корпоративні заходи; корпоративний магазин на території офісу; підтримки — можливість придбати товари зі знижкою до 50%; програма лояльності для співробітників компанії аврора передбачає 15% знижку на покупки в магазинах мереж; навчання та можливість підвищувати кваліфікацію; різноманітні тренінги у внутрішньому навчальному центрі; навчайся, ділись, впроваджуй знання та заощаджуй 100% вартості тренінгів, які компенсує компанія; облаштовані зони фудкорту та відпочинку, з можливість придбати смачний свіжий обід та снеки. корпоративний розвіз та власний bla-bla-car; парковка для велосипедів та автомобілів, прокат велосипедів; дисконт-клуб від партнерів; для працевлаштування на період воєнного стану обов’язково для чоловіків потрібно мати при собі дійсний документ про військовий облік. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Інженер з комп'ютерних систем |
Конекс |
вища освіта в галузі комп’ютерних наук або суміжних спеціальностей; знання принципів побудови ІТ мереж; знання мережевих протоколів, знання побудови СКС, систем відеоспостереження та СКД; досвід адміністрування Win (+Unix буде великим плюсом); вміння працювати в команді та готовність до постійного саморозвитку; досвід роботи, але ми також готові розглянути кандидатів без досвіду. |
проводити адміністрування ПК, периферійних пристроїв, мережевого обладнання; забезпечувати безперебійну роботу комп’ютерних систем, виявляти та усувати можливі проблеми; проводити аналіз та оптимізацію комп’ютерних систем для підвищення їх ефективності; забезпечувати технічну підтримку користувачів та вирішувати їхні технічні проблеми; займатись проектуванням, монтажем та обслуговуванням систем відеоспостереження. |
конкурентна заробітна плата, що відповідає вашим навичкам і досвіду; можливості для професійного розвитку і кар'єрного зростанняє; приємна та дружню робочу атмосферу в сучасному та просторому офісіє4 можливість пограти в настільний теніс та позайматися у спортзалі не покидаючи офіс. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Вакансія «Офіціант-касир» |
ЛДЦ «Меділюкс»
|
охайність; пунктуальність; високий рівень комунікативності; вміння швидко навчатись та запам’ятовувати інформацію. |
прийом замовлень від клієнтів; видача їжі та напоїв відвідувачам відповідно до замовлення; робота з касою та розрахунок відвідувачів. |
графік роботи 3/3 (08:00 - 17:00); оплачуване стажування; офіційне працевлаштування та супутній соц.пакет; медичне страхування; знижки на послуги компанії; дружній колектив. |
Відправити резюме можна: рекрутерці Оксані, +380 67 1674890 Viber, Telegram |
Вакансія «Бариста» |
ЛДЦ «Меділюкс»
|
досвід роботи від півроку; досвід роботи з професійним кавовим обладнанням; досвід роботи з касою, терміналом; вміння приготування різноманітних кавових напоїв; знання та дотримання стандартів обслуговування та якості продукції буде перевагою. |
прийом замовлень від клієнтів; приготування класичних та прохолодних кавових напоїв; робота з касою та терміналом. |
позмінний графік роботи: 3/3 (08:00 - 18:00); обіди безкоштовно; робота на професійному обладнанні; оплачуване стажування; офіційне працевлаштування, соц.пакет; медичне страхування; знижки на послуги компанії. |
Відправити резюме можна: рекрутерці Оксані, +380 67 1674890 Viber, Telegram |
Продавець-консультант, представник бренду (Electrolux, побутова техніка) |
Havas Engage Ukraine |
|
консультування відвідувачів, які обирають техніку, для здійснення їх вибору на користь ТМ Electrolux; продаж товарів ТМ Electrolux; моніторинг вітрини продукції концерну, за можливості — вплив на дозамовлення продукції в конктретній торговій точці; підтримка нового продукту та модельного ряду у роздрібній торгівлі, забезпечення детальної консультації; підтримка чистоти продукції на вітрині, на своєму робочому місці та на бренд-зоні (якщо вона встановлена в ТТ); збір необхідної інформації на запит компанії Electrolux, заповнення звітів; розміщення POS матеріалів, формування фото-звітів, контроль наявності та дозамовлення, у разі втрати/псування. |
фіксована ставка + бонус за продаж (деталі на співбесіді); соц.пакет відповідно до законодавства україни (офіційна оплата праці, оплачувані відпустки та лікарняні); оформлення за трудовою книжкою; зп залежно від особистих результатів; 5 днів на тиждень (Середа-Неділя), 8 робочих годин на день, 2 вихідних плаваючі з пн-чт можна обрати в залежності від потреб і трафіку в точці. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фінансист, менеджер з фінансів |
Wonder |
досвід роботи фінансування/ кредитування; уважнітсь до деталей; аналітичне мислення; організованість; відповідальність; впевнений користувач ПК (MS Office). Робота з 1С/ CRM; бажання професійного розвитку та роботи на результат. |
ведення управлінського обліку грошових коштів і матеріальних цінностей; формування управлінської звітності (про дебіторську заборгованість, продажі, тощо); координування і розподіл фінансових потоків; контроль руху грошових коштів на рахунках юридичних осіб, що входять до складу групи компаній; взаємодія з банківськими і фінансовими установами. |
комфортний офіс; графік (full time): 08:30—17:30 (ПН-ЧТ), 08:30—16:30 (ПТ); можливість впливати на власний дохід (ставка+КРІ); навчання, розвиток, кар'єрний ріст. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор call-центра |
Dnipro-M |
без досвіду; відповідальність; організованість; комунікативність. |
|
можливість побудувати свою кар'єру: (зайняти позицію керуючого, тренера, категорійного та багато інших) — ми з радістю підтримаємо твою ініціативу; подорожуй вигідно. знижки на пальне та продукцію в рамках програми лояльності мережі заправок; оновлюй техніку за вигідною ціною. ти отримуєш спеціальні знижки на електроніку через нашу партнерську програму; знижки на послуги медичних лабораторій; спеціальні умови на абонементи до фітнес-клубів, щоб підтримувати здоров’я та енергію на максимум; гнучкий графік роботи (бо життя — це не лише робота) — 5/2 з 08:00 до 20:00 (по 8 годин робочих + обідня година);
безлімітна кава-брек, чай, фрукти, смаколики. |
Відправити резюме можна за посиланням. |