Вакансії для студентів і випускників станом на 03.07.2025
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер з продажу |
“Мобільна Оптика” |
бажання вчитися; орієнтація на результат і прагнення заробляти більше; уважність до інструкцій та дотримання регламентів компанії для збільшення продажів; охайний, діловий вигляд, здатність викликати довіру клієнтів; комунікабельність і відкритість у спілкуванні; буде перевагою: досвід у прямих продажах. |
обслуговувати нових та наявних клієнтів (гуртові й роздрібні продажі); підвищувати рівень продажів компанії (використовувати ефективні техніки та інструменти). |
графік роботи Пн-Пт з 08:00 -18:00; прозора і зрозуміла систему нарахування заробітку; службове авто (з можливістю надання водія); індивідуальне навчання та підтримка досвідченого наставника. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Логіст |
IElectronics |
уважність до деталей; вміння працювати з великим обсягом інформації; відповідальність; організованість; буде перевагою: якщо в тебе є досвід роботи на аналогічній позиції; буде перевагою: якщо володієш знаннями специфіки ринку електроніки, техніки Apple. |
якісне фірмове пакування товарів; відправка товарів на Новій Пошті; тестування пристроїв; контроль та координація руху товарів для наших клієнтів; організація доставки цих товарів згідно визначеному графіку; взаємодія зі складом компанії та іншими відділами компанії. |
стабільний рівень доходу; розвиток в команді кар'єристів; підтримку колег та особистого куратора на період навчання; швидке кар'єрне зростання для найамбітніших; зручний оффлайн формат роботи у комфортному офісі. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Торговий представник |
Алан |
вміння вести переговори, переконувати, працювати із запереченнями; знання технік продаж- бажано; впевненні знання ПК; ініціативність, націленість на результат, стресостійкість. |
виконання параметрів представленості ТМ у торгових точках по м. Вінниця та області (виконання плану продаж вже існуючим кліентам та збільшення обсягу продажів-бажано). |
графік роботи: Пн- Пт; роботу в стабільній та відомій на ринку компанії; щомісяця приємний бонус у вигляді ковбасних виробів; популярний, конкурентний продукт; забезпечення необхідними ресурсами для досягнення результату; наявність можливостей для професійного та кар'єрного зростання, допомогу колег і керівників у адаптації. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Логіст |
Селтік Агро |
впевнений користувач Office 365 (Word, Excel, PowerPoint), BAF; досвід роботи в сфері логістики від 2 років; досвід роботи в 1С; досвід роботи у Медок/Вчасно буде перевагою; вміння працювати в команді та в умовах багатозадачності, уважність до деталей, націленість на результат. |
організація та контроль підписання документів у Медок/Вчасно (ТТН, Акти, Договори, специфікації), сканування документів та розміщення на спільному диску компанії.; контролювати процес угоди на всіх етапах від прийняття заявки до оплати та закриття угоди; контроль ведення складського обліку в 1С, залишків товарів на складах, перевірка відповідності партій та кількостей; контроль своєчасного підписання документів (накладні, акти), організація документообігу по складам (договори, додаткові угоди, акти, накладні, інвентаризаційні відомості), щомісячна звірка залишків, пошук нових складів за потреби; організація поставок товару по Україні: виставлення рахунків, підготовка договорів та специфікацій, надсилання заявок на відвантаження постачальникам, доставка товару (Новою поштою або найманим транспортом); організація та участь у річній інвентаризації товарів на складах, оформлення результатів інвентаризації. |
графік роботи з Понеділка по П’ятницю, з 09:00-18:00год в зручному затишному офісі; офіційне працевлаштування згідно КЗпП України; оплачувана відпустка (24 календарні дні); оплачуваний мобільний зв’язок; роботу в дружній команді фахівців. Зручне місцерозташування офісу в 10 хв. від вул. Соборна; своєчасна виплата заробітної плати. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Фахівець, фахівчиня відділу контролю якості |
Аврора, мультимаркет |
уважність; гарна фізична підготовка; орієнтація на результат; готовність до монотонної роботи. |
перевірка скомплектованих товарів на відповідність з накладною; проведення поштучного перерахунку товарів; фіксація помилок; |
графік роботи: 5 робочих з 08:00 до 17:00/ 2 вихідних (плаваючі); розвезення корпоративним автобусом; офіційне працевлаштування згідно КЗпП з першого робочого дня; систему наставництва та злагоджену командну роботу; команду, де твоя думка буде почута та гідно оцінена; участь у цікавих та інноваційних проєктах; лояльне ставлення компанії: велопарковка, доставка обідів, біговий клуб, навчальний центр, корпоративні заходи; корпоративний магазин на території офісу підтримки — можливість придбати товари зі знижкою до 50%; програма лояльності для співробітників компанії Аврора передбачає 15% знижку на покупки в магазинах мереж; навчання та можливість підвищувати кваліфікацію; різноманітні тренінги у внутрішньому навчальному центрі; навчайся, ділись, впроваджуй знання та заощаджуй 100% вартості тренінгів, які компенсує компанія! |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу, закупівель |
ТОВ, Дана плюс К |
досвід роботи в сфері продажу харчових продуктів; ведення переговорів, знання торгової мережі, дистриб’юторів на ввіреній території; відмінні комунікаційні та переговірні навички; вміння працювати в команді та досягати поставлених цілей; впевнений користувач ПК та знання програм MS Office; водійські права категорії В. |
підтримка існуючої клієнтської бази; контроль за виконанням укладених угод; аналіз ринку та конкурентної ситуації. . |
конкурентна заробітна плата та система премій; стабільне та перспективне працевлаштування; професійний розвиток та можливості постійного кар'єрного зростання; дружній колектив та комфортні умови роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Кухар гарячого процесу |
ресторан, Базилік |
відповідальність; чесність; працелюбивість; |
приготування страв згідно ТК; підтримання чистоти на робочому місці; дотримання санітарних норм. |
графік роботи з 10:00 до 22:15, к-ть змін обговорюється на співбесіді; двохразове харчування; розвозка додому; своєчасна виплата заробітньої плати 2 рази на місяць; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Продуктовий маркетолог |
KNESS Group |
має повну вищу освіту за одним з напрямів підготовки «Енергетика», «Маркетинг», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», «Менеджмент»; володіння на високому рівні microsoft office (Word, Excel, PowerPoint) та Google Workspace (Документи, Таблиці, Презентації, Форми); можливий досвід роботи у координації розробки стратегії розвитку продукту та компанії, виведення нового продукту на ринок; успішний досвід в бізнес-аналізі ринків, прогнозування трендів на ринках, розрахунку бізнес кейсів з запуску продуктів та нових бізнес-моделей; вільне володіння англійською мовою не нижче рівня А2. |
координація розвитку продуктів відповідно до потреб цільової аудиторії та загальної стратегії компанії; вивчення ринку, сегментів та споживчих трендів, конкурентний аналіз, відстеження розвитку технологій та функціональних можливостей конкурентів та ринку; розуміння потреб користувачів, управління клієнтським досвідом в межах продукту, в тому клієнтським шляхом, LTV та зворотнім зв’язком клієнтів; розвиток продукту на основі споживчих трендів та конкурентного аналізу; відповідальність за P&L продукту (категорії), у тому числі KPIs продукту у (короткостроковому та довгостроковому), прогнозуванні прибутковості продукту та окупності розробки в певній країні (регіоні); розробка цінової політики, системи знижок та пільг, механізмів продажу, та формування попиту на продукт; проведення маркетингових досліджень з метою подальшого вдосконалення продукту; адаптація функціональних властивостей продукту з урахуванням законодавчих вимог, стандартів та інших особливостей територіальних ринків присутності; координація всіх робіт зі створення бачення та стратегії розвитку продукту, управління продуктом. |
робота в успішній Компанії, що активно розвивається, створює тренди ринку, є соціально-відповідальною, має відкриту культуру та цінує ідеї співробітників; цікаві проекти в інших країнах; стати частиною команди, яка створює інновації в найактуальніший галузі; офіційне працевлаштування з дотриманням КЗпП України; конкурентний компенсаційний пакет; сучасний та комфортний офіс, кухні та зони відпочинку; перспективу професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Бухгалтер-обліковець |
Ukravit |
досвід роботи в документальному супроводі продажів: договори, специфікації, видаткові накладні, ТТН. уважність, вміння працювати з великим об'ємом інформації, високий рівень самоорганізації, стресостійкість. знання програми 1С; володіння ПК на рівні впевненого користувача; знання пакету програм MS Office (Word, Excel). |
документальний супровід продажів ЗЗР, МД, насіння (ведення первинної документації: рахунки, видаткові накладні, акти звірок, ТТН і т.д.). контроль дебіторської заборгованості. оформлення договорів та специфікацій. оформлення відвантажень автотранспортом та кур'єрськими службами. проведення звірок з клієнтами. контроль документообігу. |
стабільна та прозора заробітна плата; офіційне працевлаштування (оплачувані відпустка 24 днів та лікарняний); медичне страхування після випробувального терміну; комп’ютер та корпоративний мобільний телефон; графік роботи — 5/2, з 08:30 до 17:30; багаторівневе навчання і підтримку на всіх етапах розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Кухар (гарячий процес) |
Домашня Редакція |
досвід роботи на кухні та любиш готувати; працьовитість; відповідальність; охайність; уважність.
|
готувати страви, які радують око та смак, за нашими фірмовими рецептами; працювати в дружній команді, де кожен підтримує один одного; забезпечувати високу якість страв та дотримуватися стандартів нашої кухні; слідкувати за свіжістю продуктів та порядком на робочому місці. |
стабільна та конкурентна заробітна плата; зручний графік роботи: 4/2, або 3/3 (враховуємо побажання); офіційне працевлаштування; Робота в гарні атмосфері. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Заступник директора ресторану |
мережа дитячих розважальних закладів, Країна Мрій |
досвід роботи на керівній посаді від 1-го року у ресторанній сфері; успішний досвід у формуванні та мотивації команди; вміння ставити завдання та контролювати їх виконання. |
сприяння підвищенню об'єму продажів і прибутку шляхом послідовного; дотримання стандартів якості, культури обслуговування і санітарних норм; забезпечення дотримання всіх організаційних і робочих інструкцій, положень, прийнятих в ресторанах та дитячих розважальних центрах мережі; організація роботи усіх підрозділів; управління командою; формування та ведення внутрішньої звітності; контроль проведення інвентаризацій та їх аналіз; контроль наявності необхідного обладнання, інвентарю, витратних матеріалів в центрі та їх технічний стан. |
функціонує корпоративний університет з унікальним контентом для розвитку soft та hard скілів; індивідуальний підхід до розвитку вашого потенціалу та кар'єрний ріст у нашій мережі; гарантоване оплачуване стажування; стабільні виплати заробітної плати двічі на місяць; система бонусів та премій; ранкова кава та обід за рахунок закладу; офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняний; безлімітні розваги для ваших діток у найкращому розважальному центрі; щорічна легендарна традиція підкорення Говерли⛰ та відпочинок з колегами у Карпатах; організовуємо яскраві корпоративи; піклуємось про ваш добробут у рамках програми Well-being; на ваші особливі та професійні свята. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Бармен |
готельно-ресторанний комплекс, Хутір |
досвід роботи барменом від 1 року; знаєш базові техніки приготування напоїв, вмієш працювати з кавою, алкоголем та безалкогольною продукцією; відкритий до спілкування, любиш працювати з людьми та заряджати їх гарним настроєм; пунктуальний (-на), акуратний (-на), відповідальний (-на); готовий (-а) навчатися і вдосконалювати свої навички; вмієш працювати в команді та цінуєш взаємопідтримку. |
готувати класичні та авторські напої згідно з рецептурою комплексу; консультувати гостей щодо вибору напоїв, допомагати визначитися з коктейлем чи вином; дотримуватися стандартів обслуговування та чистоти на барі; контролювати наявність продуктів, вести облік барної продукції; створювати атмосферу гостинності та комфорту для кожного гостя; брати участь у внутрішніх тренінгах, опановувати нове меню та напої.
|
дружній та згуртований колектив; стабільний графік та своєчасну оплату праці; комфортне робоче місце у сучасному закладі; смачне харчування під час зміни; можливість професійного росту та навчання за рахунок компанії; підтримку адміністрації та наставництво на період адаптації; знижки на послуги комплексу для співробітників. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Оператор лінії (виробництво харчової продукції) |
Кондитерська Корпорація ROSHEN
|
середня спеціальна освіта; профільний досвід роботи буде перевагою; вміння самостійно проводити ремонтні роботи електромеханічного обладнання, виконувати роботи по металу; вміння читати креслення; відповідальність; уважність; вміння працювати в багатозадачному режимі; стресостійкість. |
контроль за роботою ділянки лінії, регулювання швидкості лінії, контроль синхронізації швидкостей стрічок транспортерів формування рядів; слідкування за технічним станом стрічок, забезпечення їх правильної експлуатації, не допускаючи пошкоджень; налагодження обладнання у випадку його пошкодження; підтримка санітарного стану робочого місця, технологічного інвентаря та устаткування, прибирання сировини, що падає на підлогу у санітарний брак; звітування перед керівником про закінчення роботи, надання підписаних карт контролю техпроцесу; замивка технологічного інвентаря; здача зміни оператору наступної зміни; участь у проведенні ремонтно-профілактичних робіт обладнання; заповнення та ведення робочих журналів стану обладнання та карт контролю техпроцесу відповідно до інструкцій. |
конкурентна заробітна плата;
змінний графік роботи;
медичне страхування;
компенсацію обідів;
програми навчання. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Промоутер |
мережа продуктових магазинів, Mа́shket |
активність; ввічливість; охайний зовнішній вигляд; вміння знаходити спільну мову з людьми. |
роздача рекламної продукції;
запрошувати на дегустацію відвідувачів. |
від 3-х годин; конкурентна заробітна плата; підтримка на всіх етапах роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Туристичний менеджер |
Verona-tour |
стресостійкість; відповідальність; комунікабельність; бажання працювати з людьми; уважна; креативна. |
консультування людей; підбір туру; бронювання туру та оформлення документів; ведення соціальних мереж; ведення клієнта на всіх етапах подорожі; обзвон та робота з клієнтами; відвідування рекламних турів; закордонних відряджень. |
робота в центрі міста; коллектив який завжди розвивається; робота в агенції, яка входить в топ 10 кращих агенцій України; ти можеш самостійно впливати на рівень зарплатні (ставка + %). |
Відправити резюме можна за посиланням |
Редактор, журналіст онлайн-меморіалу "Книга Героїв" |
онлайн-медіа, газета Новини Вінниці |
володіння українською мовою на високому рівні (усно й письмово); досвід підготовки журналістських/біографічних/меморіальних текстів (від 1 року); інтерв'ювати родичів, побратимів, володіти емпатією та вміє працювати з чутливими темами; навички фактчекінгу, редагування, стилистичної та логічної обробки текстів. |
писати й редагувати біографічні матеріали про полеглих Захисників/Захисниць (на основі анкет, інтерв'ю, відкритих джерел); спілкуватися з родинами Героїв (онлайн/офлайн); готувати публікації для сайту heroesua.com; брати участь у розвитку проєкту — від концепції до реалізації нових ідей; допомагати поширювати пам’ять про Героїв через якісне слово. |
гнучкий графік; можливість працювати над важливою соціальною та гуманною місією; підтримку редакторської та волонтерської команди; можливість стати частиною великої справи — збереження історичної пам’яті України.
|
Відправити резюме можна за посиланням |
Юрист |
Вінницький центр професійно-технічної освіти переробної промисловості, ДНЗ |
вища освіта; організаваність; відповідальність. |
представляти інтереси закладу освіти; надавати правову допомогу адміністрації; засвідчувати копії документів; надавати висновки по судових документах, протестах та інші. |
конкурентна заробітна плата; карєрне зростання; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Адвокат |
Правовий Лідер |
цілеспрямований; відповідальність; амбітність; вища юридична освіта; знання законодавства та актуальної судової практики; вміння працювати з великими обсягами інформації. |
аналіз та побудова стратегії вирішення питання клієнта; підготовка процесуальних документів; проведення комунікації; судове врегулювання проблем клієнтів; представництво інтересів клієнта; супровід клієнта впродовж всього шляху вирішення проблеми; комунікація з клієнтами онлайн. |
графік роботи з 09:30 до 18:30; професійний розвиток; кар'єрний ріст від юриста до керівника; практичний досвід роботи; гідну заробітну плату; офіційне працевлаштування; дружній колектив; Навчання; тренінги; зручне розташування офісу у центрі міста. |
Відправити резюме можна за посиланням
|
Графічний дизайнер (поліграфія, широкоформатний друк) |
ФОП,. Олейник Є.О. |
досвід роботи з широкоформатним принтером; навики роботи з AdobePhotoshop обов’язково; порядність; відповідальніст; бажання розвиватись. |
широкоформатний друк (друк на банері, на папері, на сітці та плівці); інтер'єрний друк; друк на полотні, на шпалерах; після-друкарська обробка; вивіски. |
офіційне працевлаштування; супровід та адаптація з першого робочого дня; Висока і стабільна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Інженер з комп'ютерних систем |
Вінтелепорт, ТК, ТОВ |
знання операційних систем Windows, Linux; неповна вища або вища освіта; вміння працювати в команді. |
системне адміністрування (MS Windows і/або Unix); вміння працювати з офісним ПО; налаштування і підтримка L2 комутаторів різних виробників (D-Link, TP-Link, Cisco і т.д.); налаштування ADSL,PON та Ethernet маршрутизаторів різних виробників.
|
офіційне працевлаштування згідно КЗпП України; 5-тиденний робочий тиждень, Сб-Нд вихідні; графік роботи: з 09−00 до 18−00. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з продажу електроенергії |
KNESS Group |
досвід роботи з продажів не менше двох років; досвід роботи в енергетичній сфері (бажано); повна вища освіта; високий рівень володіння техніками холодних дзвінків та продажів клієнтам бізнес сегменту; досвід проведення переговорів з ЛПР/ЛВР; досвід підготовки та проведення презентацій; впевнений користувач ПК: MS Office, Excel, Internet, Power Рoint, ЕRР системі; вміння працювати в команді, системне мислення, націленість на результат, активна життєва позиція, комунікабельність; готовність до відряджень по Україні; наявність водійського посвідчення бажано. |
продаж послуг та продуктів юридичним особам великого та середнього бізнесу, спілкування з іноземними інвесторами; холодні дзвінки, пошук клієнтів, підготовка комерційних пропозицій, організація та проведення зустрічей; ведення переговорів до моменту укладення договорів; виконання планових показників; розвиток відносин з існуючими та потенційними клієнтами бюджетних і комерційних сегментів бізнесу; участь у комерційних та державних тендерних процедурах та публічних закупках. |
робота в успішній Компанії, що активно розвивається, створює тренди ринку, є соціально-відповідальною, має відкриту культуру та цінує ідеї співробітників; стати частиною команди, яка створює інновації в найактуальніший галузі; офіційне працевлаштування з дотриманням КЗпП України; конкурентний компенсаційний пакет; сучасний та комфортний офіс, кухні та зони відпочинку; перспективу професійного розвитку; |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з продажу |
CleanExpert, ТМ |
комунікабельність; навички ведення телефонних переговорів та підтримання високого рівня обслуговування, вибудовування довгострокових відносин із потенційними клієнтам. |
пошук нових клієнтів, вихід на відповідальну особу; робота з існуючою базою; надсилання презентаційних матеріалів, комерційних пропозицій; опрацювання замовлень з сайтів компанії; здійснення продажу; формування та ведення клієнтської бази в CRM. |
робота в офісі в центрі міста; Понеділок — П’ятниця. 09:00 — 17:00. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Кухар |
Sharikava |
відкритий та комунікабельний; уважний та відповідальний; ініціативний; порядний та охайний. |
приготування сніданків та обідів згідно Технологічних Карт; підготовка заготовок для страв; дотримання чистоти на робочому місці та працювати згідно санітарних норм. |
гідна та вчасна заробітня плата двічі на місяць; змінний графік роботи: 3/3; графік роботи локації з 07:30 до 19:30; повне навчання роботі; можливість кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням |