Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Оператор вхідної лінії, менеджер з підтримки клієнтів

 

ТОВ,Хоум-Нет

легко вмієш знаходити спільну мову з людьми;

маєш хороші комунікативні навички;

стресостійкий (-а);

емпатичний (-а) та вмієш уважно слухати;

маєш освіту від середньої спеціальної або якщо ще є студентом (-кою) та навчаєшся;

впевнений (-а) користувач ПК (браузер, месенджери, базові програми);

хочеш вчитись і розвиватись та орієнтований (-а) на результат.

відповідати на телефонні запити клієнтів (ТІЛЬКИ вхідна лінія жодних продажів);

допомага з технічними чи банківськими питаннями по картах;

внесення інформації в систему, дотримання стандартів сервісу.

стабільна заробітна плата;

гнучкий графік (від 6 год / зміна) — можна підлаштувати під навчання, домашні справи та особисте життя;

можливість кар'єрного росту — з оператора бізнес лінії в супервайзери;

сучасний простір поруч зі зручною транспортною розв’язкою. Все продумано — від кухоньки до кімнати відпочинку;

стабільність, прозорість таофіційне працевлаштування (оплачувані лікарняні, відпустки, все згідно із законом).

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з продажу та оренди нерухомості (філія, центр, з навчанням)

 

Мережа агенцій нерухомості, Avangard

маєш сильне бажання досягати високих доходів;

володієш розвиненими комунікативними навичками;

впевнено працюєш з ПК;

не обов’язково має бути досвід у сфері нерухомості — ми навчаємо з нуля вже понад 11 років.

ведення та оновлення інформації про об'єкти нерухомості;

зустрічі з власниками для реклами й продажу об'єктів;

робота з покупцями, проведення презентацій нерухомості.

гнучкий робочий графік;

комфортабельний офіс у центрі міста;

персональне обладнане робоче місце;

усі процеси автоматизовані в CRM-системі.

Відправити резюме можна за посиланням

Кухар

 

ФОП, Фукало В.В

кухар гарячого цеху, який любить свою справу та знає, як зробити мʼясо — досконалим;

професіонал з досвідом (або дуже вмотивований новачок), який розуміє: кухня — це команда і драйв;

людина, яка хоче працювати у стабільному, сучасному ресторані з душею.

приготування страв;

працювати у стабільному, сучасному ресторані.

робота у ресторані, де мʼясо — головний герой, а гості — головна цінність;

конкурентна заробітна плата та зручний графік;

команда, яка підтримує та поважає твою працю;

можливість навчання, розвитку та карʼєрного росту.

Відправити резюме можна за посиланням

Офіціант

Ресторан Асса

досвід роботи буде перевагою, але необов’язковий – навчають;

комунікабельність, ввічливість, охайність;

вміння працювати в команді;

відповідальне ставлення до роботи;

бажання розвиватись в сфері обслуговування.

знання меню;

підтримка чистоти на робочому місці;

обслуговування клієнтів.

графік роботи: змінний /за домовленістю;

стабільна зп + чайові;

зручний графік;

дружній колектив;

харчування та форма.

Відправити резюме можна за посиланням

Бариста

Кавʼярня Kult,

маєш досвід роботи баристою від 1 року;

любиш каву та цікавишся сучасними кавовими тенденціями;

відкрита до спілкування, легко знаходиш спільну мову з гостями;

охайна, відповідальна, уважна до деталей;

готова до роботи у динамічному середовищі, швидко навчаєшся новому;

вмієш працювати в команді та підтримувати колег.

приготування кавових напоїв та інших позицій з меню згідно стандартів якості;

консультування гостей, допомога при обранні напоїв, відповідати на питання;

слідкування за чистотою робочого місця — підтримувати затишок і порядок у кав’ярні;

робота з касою та розрахунок гостей;

участь у підготовці кав’ярні до відкриття та закриття зміни.

Важливо: створювати дружню, теплу атмосферу у закладі.

графік роботи з 07:00 - 19:00;

робота у місці, де цінують людяність, турботу та взаємопідтримку;

стабільний графік та своєчасна виплата заробітної плати;

можливість розвивати свої навички та дізнаватись нове про світ кави;

дружня команда, яка завжди підтримає;

атмосфера, де кожен день має значення — ти приносиш радість і підтримку гостям, для яких це дійсно важливо.

Відправити резюме можна за посиланням

Кухар гарячого та холодного цеху

 

ТМ Україночка

вміння працювати у команді;

відсутність шкідливих звичок;

бажання розвиватися та вдосконалювати свої кулінарні навички.

приготування страв відповідно до рецептів компанії;

дотримання чистоти та порядку на кухні;.

гнучкий графік роботи з 07:00 до 18:00 — 5/2;

своєчасна зарплата;

дружній колектив та підтримка на кожному кроці;

можливість професійного зростання та кар'єрного росту.

Відправити резюме можна за посиланням

Бариста

 

Komora

бажання розвиватися в кавовій сфері;

комунікабельність та відповідальність;

досвід роботи баристою;

посмішка та заряд енергії;

приготування кавових напоїв та інших позицій з меню;

консультування гостей, допомога при обранні;

участь у підготовці кав’ярні до відкриття та закриття зміни. напоїв, відповідати на питання;

робота в стильному новому кафе з дружньою атмосферою;

графік: пн-нд з 08:00 до 22:00, зміни обговорюються;

стабільну оплату праці + бонуси;

навчання та підтримку від досвідченої команди.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з кредитування

 

Ідея Банк

неповна вища або вища освіта;

наявність досвіду роботи в банківській або фінансовій сфері буде перевагою;

навики роботи з комп’ютером на рівні досвідченого користувача;

відмінні комунікативні навики;

пунктуальність, організованість, дисциплінованість;

бажання працювати на результат та розвиватись.

консультація та обслуговування клієнтів інформаційно-консультаційного центру;

оформлення заявок на відкриття кредиту чи кредитної карти;

виконання встановленого плану продажів;

післяпродажне обслуговування клієнтів.

робота в одному із найбільш надійних банків України;

лише офіційне працевлаштування;

конкурентна заробітна плата та гнучка система преміювання;

25 днів щорічної відпустки та оплачувані лікарняні;

внутрішні мотиваційні програми та заходи;

можливість підвищувати професійну кваліфікацію;

робота у динамічній командній атмосфері;

цікаві робочі завдання та можливості кар'єрного розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням

Мерчендайзер

Бонус У

досвід роботи в сфері мерчендайзингу від 1 року;

бажання працювати в команді;

вміння працювати з людьми та розуміння особливостей психології та поведінки покупців;

відповідальність, комунікабельність, організованість;

знання основ організації роботи для формування попиту і збільшення обсягів продажів;

розуміння базових принципів маркетингу і менеджменту, різновиди реклами та методів просування продукції;

знання принципів організації торгового простору та оцінки ефективності розміщення товарів на полицях;

знання основних характеристик і цінової політики продукції;

бути виконавчим, спостережливим, переконливим і впевненим у собі.

забезпечувати регулярне оновлення вітрин та розміщувати товари на полицях магазинів згідно із затвердженої планограми;

контроль за наявністю та відсутністю товарів на полицях;

взаємодія з персоналом магазинів щодо розміщення та продажу товарів;

забезпечення візуальної привабливості товарів правильне розміщення цінників на товарах, а також описової інформації про товар;

брати участь в організації рекламних акцій у місцях продажу товару.

графік роботи: повний робочий тиждень (пн.-пт.);

стабільна заробітна плата;

надання щорічних відпусток згідно КЗпП України;

оплата лікарняних листів;

можливість кар'єрного росту та професійного розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням

Фахівець, фахівчиня відділу контролю якості

 

Мультимаркет Аврора

 

уважність;

гарна фізична підготовка;

орієнтація на результат;

готовність до монотонної роботи.

перевірка скомплектованих товарів на відповідність з накладною;

проведення поштучного перерахунку товарів;

фіксація помилок.

графік роботи: 5 робочих з 08:00 до 17:00 / 2 вихідних (плаваючі);

розвезення корпоративним автобусом;

офіційне працевлаштування згідно КЗпП з першого робочого дня;

систему наставництва та злагоджену командну роботу;

команду, де твоя думка буде почута та гідно оцінена;

участь у цікавих та інноваційних проєктах;

лояльне ставлення компанії: велопарковка, доставка обідів, біговий клуб, навчальний центр, корпоративні заходи;

корпоративний магазин на території офісу підтримки — можливість придбати товари зі знижкою до 50%;

програма лояльності для співробітників компанії Аврора передбачає 15% знижку на покупки в магазинах мереж;

навчання та можливість підвищувати кваліфікацію;

різноманітні тренінги у внутрішньому навчальному центрі;

навчайся, ділись, впроваджуй знання та заощаджуй 100% вартості тренінгів, які компенсує компанія!

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер інтернет-магазину

 

Аграрна Онлайн Платформа

досвід роботи у сфері онлайн-продажів від 1 року (досвід в агросфері буде перевагою, проводиться навчання агрономії);

розуміння базових принципів роботи CRM та обробки онлайн-замовлень;

грамотна усна та письмова українська мова;

впевнене користування ПК, Excel та Google-документами;

комунікабельність, відповідальність та орієнтування на результат.

прийом і обробка замовлень з інтернет-магазину та соцмереж;

консультація клієнтів онлайн (чат, месенджери, телефон);

супровід замовлення на всіх етапах продажу;

щомісячна звітність та робота з CRM.

конкурентна заробітна плата з прозорою преміальною системою, яка напряму залежить від ваших результатів;

перспектива кар'єрного зростання в стабільній компанії;

участь у професійних тренінгах, семінарах і навчальних програмах;

сучасні робочі інструменти: ноутбук, мобільний телефон, службовий автомобіль (за потреби);

робота в комфортному офісі з дружньою атмосферою та професійною командою;

спільні розважальні заходи та поїздки;

чай, кава, смачні перекуси — завжди в доступі для співробітників.

Відправити резюме можна за посиланням

 

Менеджер з продажу (Google maps)

GE Marketing

відповідальність;

ініціативність;

любиш спілкуватися з людьми;

наполегливість;

амбітність і бажання розвиватись.

спілкування з власниками, директорами бізнесів, ведення переговорів;

заповнення договорів та внесення їх в CRM систему;

розвиток та підйом по карʼєрному ескалаторі.

 

цікава робота, на якій не має рутини;

графік роботи ПН-ПТ з 09:00 до 18:00;

навчання за рахунок компані, готові взяти без досвіду і навчити всього з нуля, головне це бажання;

стажування оплачується;

щотижнева виплата 3/П;

система мотиваційних бонусів від компанії;

можливість карʼєрного росту і розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням

 

Заступник директора ресторану

мережа дитячих розважальних закладів, Країна Мрій 

досвід роботи на керівній посаді від 1-го року у ресторанній сфері;

успішний досвід у формуванні та мотивації команди;

вміння ставити завдання та контролювати їх виконання.

сприяння підвищенню об'єму продажів і прибутку шляхом послідовного;

дотримання стандартів якості, культури обслуговування і санітарних норм;

забезпечення дотримання всіх організаційних і робочих інструкцій, положень, прийнятих в ресторанах та дитячих розважальних центрах мережі;

організація роботи усіх підрозділів;

управління командою;

формування та ведення внутрішньої звітності;

контроль проведення інвентаризацій та їх аналіз;

контроль наявності необхідного обладнання, інвентарю, витратних матеріалів в центрі та їх технічний стан.

функціонує корпоративний університет з унікальним контентом для розвитку soft та hard скілів;

індивідуальний підхід до розвитку вашого потенціалу та кар'єрний ріст у нашій мережі;

гарантоване оплачуване стажування;

стабільні виплати заробітної плати двічі на місяць;

система бонусів та премій;

ранкова кава та обід за рахунок закладу;

офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняний;

безлімітні розваги для ваших діток у найкращому розважальному центрі;

щорічна легендарна традиція підкорення Говерли та відпочинок з колегами у Карпатах;

організовуємо яскраві корпоративи;

піклуємось про ваш добробут у рамках програми Well-being;

на ваші особливі та професійні свята.

Відправити резюме можна за посиланням

Контент-менеджер

 

Pobedov

буде плюсом, якщо:

вмієш працювати з Photoshop, Canva;

користуєшся Adobe Premiere Pro / After Effects (на точкові задачі);

знаєш гарні локації у місті: квартири, студії, дахи, двори;

розумієшся на кольорокорекції;

любиш командну роботу.

зйомка фото й відео з моделями;

предметну зйомку продукції;

монтування роликів (на телефон або ноут);

генерування креативних ідей для зйомок і соцмереж;

робота зі світлом і композицією (студія/вуличне світло);

 

участь в організації зйомок: підготовка речей, техніки, локацій;

спілкування з моделями і робота з ними на зйомці.

гібридний формат:

30% — офіс;

30% — зйомки на локаціях;

30% — віддалено;

графік: 5/2, з 09:00 до 18:00;

команда, з якою легко працювати й весело ідеї генерувати;

 

наставник, який введе тебе в курс справи та допоможе на старті;

бонуси за результат, які залежать тільки від тебе;

Система лояльності.

Відправити резюме можна за посиланням

Бухгалтер-обліковець

 

Ukravit

 

досвід роботи в документальному супроводі продажів: договори, специфікації, видаткові накладні, ТТН.

уважність, вміння працювати з великим об'ємом інформації, високий рівень самоорганізації, стресостійкість.

знання програми 1С;

володіння ПК на рівні впевненого користувача;

знання пакету програм MS Office (Word, Excel).

документальний супровід продажів ЗЗР, МД, насіння (ведення первинної документації: рахунки, видаткові накладні, акти звірок, ТТН і т.д.).

контроль дебіторської заборгованості.

оформлення договорів та специфікацій.

оформлення відвантажень автотранспортом та кур'єрськими службами.

проведення звірок з клієнтами.

контроль документообігу.

стабільна та прозора заробітна плата;

офіційне працевлаштування (оплачувані відпустка 24 днів та лікарняний);

медичне страхування після випробувального терміну;

комп’ютер та корпоративний мобільний телефон;

графік роботи — 5/2, з 08:30 до 17:30;

багаторівневе навчання і підтримку на всіх етапах розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням

Junior Java Developer

 

Конекс

знання та довід роботи з Java 8+, Java 21;

досвід роботи з Spring Boot, Hibernate;

досвід роботи з Postgres / MySQL;

розуміння та практичний досвід застосування концепцій ООП, патернів проектування, чистого коду, SOLID/KISS/DRY;

досвід інтеграції API-рішень сторонніх сервісів;

розуміння концепцій MVC, REST API, JWT, HTTP;

вміння працювати з Git, maven;

англійська мова — на рівні читання технічної документації.

 

доступ до реальних бойових проєктів;

менторство від досвідчених Java-розробників;

гнучкий графік, без бюрократії та мікроменеджменту;

компенсація навчання (курси, книги, конференції);

безкоштовний доступ до спортивного залу на території офісу та дисконтна програма для співробітників;

бронювання співробітників

стабільна компанія з прозорою ІТ-стратегією;

Відправити резюме можна за посиланням

Оператор лінії (виробництво харчової продукції)

 

Кондитерська Корпорація ROSHEN

середня спеціальна освіта;

профільний досвід роботи буде перевагою;

вміння самостійно проводити ремонтні роботи електромеханічного обладнання, виконувати роботи по металу;

вміння читати креслення;

відповідальність;

уважність;

вміння працювати в багатозадачному режимі;

стресостійкість.

контроль за роботою ділянки лінії, регулювання швидкості лінії, контроль синхронізації швидкостей стрічок транспортерів формування рядів;

слідкування за технічним станом стрічок, забезпечення їх правильної експлуатації, не допускаючи пошкоджень;

налагодження обладнання у випадку його пошкодження;

підтримка санітарного стану робочого місця, технологічного інвентаря та устаткування, прибирання сировини, що падає на підлогу у санітарний брак;

звітування перед керівником про закінчення роботи, надання підписаних карт контролю техпроцесу;

замивка технологічного інвентаря;

здача зміни оператору наступної зміни;

участь у проведенні ремонтно-профілактичних робіт обладнання;

заповнення та ведення робочих журналів стану обладнання та карт контролю техпроцесу відповідно до інструкцій.

конкурентна заробітна плата;

змінний графік роботи;

медичне страхування;

компенсацію обідів;

програми навчання.

Відправити резюме можна за посиланням

Бухгалтер

 

ТОВ, Мінтар

вища освіта за напрямком «бухгалтерський облік», «фінанси», «економіка»;

досвід роботи бухгалтером від 2 років на підприємстві;

вільне володіння 1С (8.3),BAS, Excel — на рівні впевненого користувача, знання актуального законодавства з бухгалтерії та оподаткування;

уважність до деталей, відповідальність, вміння планувати та організовувати свою роботу;

вміння працювати з великим об'ємом інформації та дотримуватися строків;

відкритість до навчання, бажання розвиватись у професійній сфері.

ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємства у повному обсязі ТОВ та ФОП з ПДВ (товарообіг, первинна документація, взаєморозрахунки);

робота з банківськими операціями, касою, підготовка та подання звітності (ПДВ, податок на прибуток, ЄСВ, статистика);

підготовка внутрішньої звітності для керівництва;

взаємодія з контролюючими органами, партнерами з питань бухгалтерії;

участь у інвентаризаціях, впровадженні нових облікових процесів.

офіційне працевлаштування та повна прозорість у всіх процесах;

конкурентна заробітна плата зі своєчасною виплатою;

робота у стабільній компанії, яка входить до міжнародної групи та цінує вклад кожного співробітника;

комфортне, сучасне робоче місце та всі необхідні ресурси для якісної роботи.

Відправити резюме можна за посиланням

 

 

Менеджер з онлайн-продажів (e-commerce)

 

ТОВ, Еко Поділля

успішний досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року;

знання та розуміння бізнес-процесів e-commerce;

досвід роботи з аналітикою сайту;

досвід роботи з CRM;

розуміння принципів project-менеджменту.

розвиток напрямку e-commerce;

розвиток інтернет-магазину;

оптимізація бізнес-процесів в e-commerce;

побудова та автоматизація бізнес-процесів;

розробка маркетингової активності e-commerce;

розробка та контроль виконання планів інтернет-продажів.

кар'єрний зріст: керівник відділу, керівник напрямку;

офіційне працевлаштування;

конкурентна заробітна плата;

графік роботи з ПН. по ПТ., з 09:00 до 18:00.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з персоналу

 

Aiwa

вища освіту (в пріоритеті: управління персоналом, економіка, психологія, менеджмент);

досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років, з повним циклом HR функцій;

високий рівень відповідальності та самоорганізації;

гарні комунікаційні навички та націленість на результат;

вміння працювати у команді та в умовах багатозадачності.

пошук та найм персоналу (опис та розміщення вакансій, проведення співбесід);

організація заходів спрямованих на «введення в посаду» — швидку адаптацію нових співробітників;

розробка документів, стандартів тощо;

контроль за дотриманням стандартів обслуговування персоналу;

участь в розробці мотиваційних систем та їх подальше дотримання.

повна свобода дій у реалізації HR-стратегії;

робота в соціально відповідальній компанії, що слідкує за трендами, цінує ідеї співробітників і розвивається разом з ними;

5-денний робочий тиждень з 09:00 до 18:00, вихідні: сб, нд;

гідна оплата праці;

офіційне працевлаштування;

чудовий та лояльний колектив.

Відправити резюме можна за посиланням

Керуючий магазином

 

ТОВ, Фора

вища освіта (бажано торговельна, економічна, менеджмент);

досвід роботи від 2-ох років (на посаді керівника: магазину, ресторану, АЗС — буде перевагою);

вільне володіння українською мовою;

вміння досягати з командою високих результатів;

лідерські якості, аналітичні здібності, багатозадачність, мобільність;

досвідчений користувач ПК.

організація та контроль операційної діяльністю магазину;

вивчення та аналіз динаміки продажів, виконання показників КPІ магазину;

організація високоякісного обслуговування покупців;

виконання функцій керування та навчання персоналу;

ведення технічної та облікової документації.

висока і стабільна заробітна плата;

офіційне працевлаштування;

медичне страхування;

корпоративний мобільний звязок;

отримання досвіду від професіоналів;

можливість професійного та карєрного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням

Адвокат

 

Правовий Лідер

 

цілеспрямований;

відповідальність;

амбітність;

вища юридична освіта;

знання законодавства та актуальної судової практики;

вміння працювати з великими обсягами інформації.

аналіз та побудова стратегії вирішення питання клієнта;

підготовка процесуальних документів;

проведення комунікації;

судове врегулювання проблем клієнтів;

представництво інтересів клієнта;

супровід клієнта впродовж всього шляху вирішення проблеми;

комунікація з клієнтами онлайн.

графік роботи з 09:30 до 18:30;

професійний розвиток;

кар'єрний ріст від юриста до керівника;

практичний досвід роботи;

гідну заробітну плату;

офіційне працевлаштування;

дружній колектив;

навчання;

тренінги;

зручне розташування офісу у центрі міста.

Відправити резюме можна за посиланням

Інженер з комп'ютерних систем

 

ТОВ, Вінтелепорт, ТК

знання операційних систем Windows, Linux;

неповна вища або вища освіта;

вміння працювати в команді.

системне адміністрування (MS Windows і/або Unix);

вміння працювати з офісним ПО;

налаштування і підтримка L2 комутаторів різних виробників (D-Link, TP-Link, Cisco і т.д.);

налаштування ADSL,PON та Ethernet маршрутизаторів різних виробників.

офіційне працевлаштування згідно КЗпП України;

5-тиденний робочий тиждень, Сб-Нд вихідні;

графік роботи: з 09:00 до 18:00.

Відправити резюме можна за посиланням

Кухар

 

Sharikava

 

відкритий та комунікабельний;

уважний та відповідальний;

ініціативний;

порядний та охайний.

приготування сніданків та обідів згідно технологічних карт;

підготовка заготовок для страв;

дотримання чистоти на робочому місці та працювати згідно санітарних норм.

гідна та вчасна заробітня плата двічі на місяць;

змінний графік роботи: 3/3;

графік роботи локації з 07:30 до 19:30;

повне навчання роботі;

можливість кар'єрного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням

Рекрутер

 

Megasport

маєш визначні комунікативні навички для побудови довгострокових робочих відносин;

в курсі останніх HR-тенденцій;

об'єктивний, послідовний, саморганізований та націлений на результат;

маєш досвід роботи з персоналом, включаючи пошук та підбір;

прагматичний і гнучкий, зі здатністю працювати у насиченому і швидкоплинному робочому середовищі;

впевнено володієш аналітичними здібностями, здатний мислити стратегічно і приймати рішення;

надійний та активний командний гравець, який здатний швидко адаптовуватись до змін.

організація і координування ефективного процесу підбору персоналу;

проведення телефонних інтерв'ю, індивідуальних та групових співбесід, займатись масовим підбором працівників на нові магазини;

супроводжувати керуючих магазинів та надавати комплексну консультацію по роботі з персоналом;

підтримка комунікацій з кандидатами на всіх етапах відбору та адаптації;

створення та підтримка міцних робочих стосунків з колегами і персоналом;

сприяння вдосконаленню процесів управління персоналом, включаючи аналіз продуктивності працівників, залучення, розвиток і утримання співробітників;

бути першим контактним пунктом для вирішення нестандартних ситуацій з працівниками;

розробка та впровадження стратегій для покращення процесів і методів підбору персоналу, працювати з різними джерелами пошуку кандидатів.

постійні професійні виклики та динамічний розвиток разом з Компанією;

дружній, професійний і вмотивований колектив, який допоможе та підтримає на всіх етапах роботи;

стабільний та конкурентний рівень винагороди;

приємні корпоративні знижки на всю продукцію компанії;

можливість подорожувати з роботою.

Відправити резюме можна за посиланням