Вакансії для студентів і випускників станом на 07.08.2025
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер по роботі з клієнтами |
імпортер авто Factum Group |
досвід роботи у продажах (це буде великим плюсом, але якщо релевантного досвіду немає — не проблема, в нас є власна розроблена система навчання); стресостійкість; відповідальність; пунктуальність; порядність; ініціативність; високовмотивованість; оптимістичність; чути та розуміти поставлене завдання від керівника; правильно донести інформацію до клієнта; Має відмінні навички організації часу та планування. |
працювати виключно з гарячою базою клієнтів, холодні дзвінки відсутні; підбір варіантів автомобілів на американських аукціонах, виходячи з бюджету та побажань клієнтів стосовно майбутнього авто; ведення переговорів та укладання угод з клієнтами компанії; консультація клієнтів щодо послуг, які надає компанія; встановлення та підтримка довгострокових відносин співробітництва з клієнтами. |
можливість безпосередньо впливати на дохід; зручний графік роботи в офісі з 09:00 до 18:00 ПН-ПТ (1 година перерви на обід); оплачувані планові відпустки та лікарняні коштом компанії; спеціальні умови покупки авто тільки для працівників нашої компанії; корпоративна система навчання нових співробітників в академії продажу на базі компанії; з першого дня стажери проходять навчання з індивідуальним супроводом нашого бізнес-тренера та програму адаптації з урахуванням їх попереднього досвіду в продажах; період стажування оплачується 100%; кар'єрне зростання (від менеджера-початківця до керівника командою менеджерів), професійний розвиток за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з продажів |
ТОВ Терравін |
впевнений користувач ПК (MS Office); бажання працювати і бути ефективним; комунікабельність; стресостійкість; відповідальність; пунктуальність; порядність; ініціативність; високовмотивованість; оптимістичність; вміння та бажання навчатися і працювати у команді, націленість на результат; досвід роботи в продажах не обов’язковий. |
робота з існуючою клієнтською базою та пошук нових клієнтів; розвиток прямих продажів в регіоні по телефону; презентація продукції клієнтам; ведення переговорів, консультації клієнтів; аналіз ринку в регіоні, комерційної політики конкурентів; контроль виконання договірних зобов’язань, дебіторської заборгованості; виконання планів продажів. |
робота в колективі де поважають та допомагають один одному; робота у зручному офісі, у центрі району Вишенька; гідна та своєчасна оплата праці (ставка + комісійні від продажів); графік роботи 08:30 — 17:30 (обідня перерва 12:00 — 13:00) з Понеділка по Пʼятницю; корпоративні заходи; можливість кар'єрного зросту; безоплатне навчання працівників. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Фахівець, фахівчиня відділу контролю якості |
Мультимаркет Аврора
|
уважність; гарна фізична підготовка; орієнтація на результат; готовність до монотонної роботи. |
перевірка скомплектованих товарів на відповідність з накладною; проведення поштучного перерахунку товарів; фіксація помилок. |
графік роботи: 5 робочих з 08:00 до 17:00 / 2 вихідних (плаваючі); розвезення корпоративним автобусом; офіційне працевлаштування згідно КЗпП з першого робочого дня; система наставництва та злагоджена командна робота; команду, де твоя думка буде почута та гідно оцінена; участь у цікавих та інноваційних проєктах; лояльне ставлення компанії: велопарковка, доставка обідів, біговий клуб, навчальний центр, корпоративні заходи; корпоративний магазин на території офісу підтримки — можливість придбати товари зі знижкою до 50%; програма лояльності для співробітників компанії Аврора передбачає 15% знижку на покупки в магазинах мереж; навчання та можливість підвищувати кваліфікацію; різноманітні тренінги у внутрішньому навчальному центрі; навчайся, ділись, впроваджуй знання та заощаджуй 100% вартості тренінгів, які компенсує компанія! |
Відправити резюме можна за посиланням |
Інженер з комп'ютерних систем |
Конекс |
вища освіта в галузі комп’ютерних наук або суміжних спеціальностей; знання принципів побудови ІТ мереж; знання мережевих протоколів, знання побудови СКС, систем відеоспостереження та СКД; досвід адміністрування Win (+Unix буде великим плюсом); вміння працювати в команді та готовність до постійного саморозвитку; досвід роботи, але ми також готові розглянути кандидатів без досвіду. |
проводити адміністрування ПК, периферійних пристроїв, мережевого обладнання; забезпечувати безперебійну роботу комп’ютерних систем, виявляти та усувати можливі проблеми; проводити аналіз та оптимізацію комп’ютерних систем для підвищення їх ефективності; забезпечувати технічну підтримку користувачів та вирішувати їхні технічні проблеми; займатись проектуванням, монтажем та обслуговуванням систем відеоспостереження. |
Конкурентна заробітна плата, що відповідає вашим навичкам і досвіду; Можливості для професійного розвитку і кар'єрного зростанняє; Приємна та дружню робочу атмосферу в сучасному та просторому офісіє4 Можливість пограти в настільний теніс та позайматися у спортзалі не покидаючи офіс. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Фінансист |
Енергооблік |
досвід роботи на посаді фінансиста, фінансового аналітика або бухгалтера-аналітика; впевнений користувач excel (зведені таблиці, формули, візуалізація); досвід формування управлінської звітності, знання основ фінансового аналізу; знання 1С — буде плюсом; уважність до деталей, відповідальність, аналітичне мислення; вміння працювати в команді, дотримання термінів і логіки в цифрах. |
формування управлінської фінансової звітності (P&L, Cashflow, Balance); план-фактний аналіз витрат, виручки, прибутковості проєктів; контроль дебіторської та кредиторської заборгованості; участь у формуванні бюджетів (по підрозділах і в цілому); аналіз витрат і рентабельності угод; підготовка звітів для фінансового директора та керівництва; перевірка договорів на відповідність фінансовим умовам; участь у впровадженні нових підходів до фінансового обліку; робота в 1С, Excel, ведення архіву звітів та табличок. |
повна зайнятість в офісі у вінниці; офіційне працевлаштування; стабільна зарплата; чіткі задачі, адекватне навантаження, можливість професійного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Маркетолог |
Товариство Червоного Хреста України |
вища освіта в сфері маркетингу, PR, медіа або комунікацій; щонайменше 2 роки практичного досвіду у сфері маркетингу; впевнено працюєте з Google Ads, Meta Ads, аналітичними інструментами; основи SMM, SEO, принципи контент-стратегій; вести декілька проєктів одночасно та доводити справи до результату; відчуття стилю, хороші навички візуальної та текстової комунікації; бажає працювати в соціально важливих проєктах. |
розробка маркетингової стратегії для соціальних послуг, включно з річним планом дій та KPI; формування іміджу бренду (створення логотипу, фірмового стилю, слоганів); комунікація з підрядниками: дизайнери, копірайтери, SMM-фахівці; ведення соцмереж, запуск рекламних кампаній (Google Ads, Meta Ads); підготовка інформаційних матеріалів, презентацій, буклетів; організація подій і промо-активностей для просування соціальних послуг; розробка програми безоплатних послуг (пробний формат); моніторинг ефективності маркетингових заходів та складання звітів. |
робота в організації, яка змінює життя людей на краще; гібридний формат: частково офіс, частково віддалено; участь у проєктах, що мають суспільне значення; можливості професійного розвитку та навчання; підтримка дружньої та мотивованої команди. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з продажу |
O.L.KAR. |
організованість; відповідальність; комунікативність; вміння знаходити спільну мову з людьми; цілеспрямованість; ініціативність; висока працездатність, то можемо розглянути кандитата без досвіду роботи; вміння приймати рішення та розв’язувати конфліктні ситуації. |
продаж продукції компанії O.L.KAR., розширення асортименту; контроль дебіторської заборгованості клієнтів. |
зарплата та відсоток; комфортабельне робоче місце в офісі; можливість фахової самореалізації та професійного розвитку; оплачуване стажування та навчання за рахунок компанії; повний робочий тиждень (Пн-Пт з 09:00 до 18:00, Сб-Нд — вихідні). |
Відправити резюме можна за посиланням |
Логіст |
IElectronics |
студент, який хоче розвиватись і заробляти організованість; уважність; відповідальність; командний гравець, відкритий до навчання; орієнтований на результат і готовий рости. |
запаковувати техніку по фірмових стандартах; відправляти замовлення через Нову Пошту; контролювати логістику та рух товарів; координувати доставку за графіком; взаємодіяти зі складом та іншими відділами компанії. |
стабільний дохід; навчання з нуля та підтримка команди; справжній розвиток і кар'єрний ріст — у нас швидко ростуть навіть ті, хто вчора був студентом; зручний графік, неповна зайнятість (13:00—18:00, ПН-СБ); офлайн робота в затишному офісі. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Адміністратор |
ФОП Шляхтюк Т.Р. |
відповідальність; привітність; охайність; комунікабельність; доброзичливість; пріоритет з досвідом роботи від 1 року та з SMM навичками. |
зустріч та запис клієнтів (телефон/Instagram/Месенджери); ведення графіка майстрів; підтримка порядку та затишку у клініці; контроль наявності витратних матеріалів; прийом оплати, ведення каси; активна участь у житті клініки (акції, сторіс, пости, відгуки клієнтів); допомога з веденням Instagram, Tik Tok сторінок. |
|
Відправити резюме можна за посиланням |
Бренд-консультант, промоутер |
Search & hunt agency |
можеш з легкістю завести розмову з незнайомою людиною; висловлюєш думки так, що тебе слухати і слухати; любиш працювати в команді; наполегливо йдеш до цілі, яку перед собою ставиш; не боїшся труднощів, а нові виклики тебе надихають; відповідальність; стресостійкість. |
розповідати про новинки тютюнової продукції місцях її продажу — МАФах, кіосках, супермаркетах; відчувати потреби клієнтів і зможе надати кваліфіковану консультацію; надання усієї необхідної інформації про продукт; вести звітність своєї роботи. |
гнучкий графік (6 годин/день, 120 годин/місяць — тобто 20 робочих днів на вибір); проведемо для тебе інструктаж та навчимо усьому. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Працівник закладу ресторанного господарства |
ЛТД, ПІІ МакДональдз Юкрейн |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з логістики |
ТОВ Вінінтертрейд-Авто |
упевнений користувач ПК (MS Excel, 1С: бухгалтерія); бажання працювати на результат; досвід в сфері логістики; уважність; стресостійкість. |
оформлення передач перевізниками; розрахунок вартості автоперевезень (визначення оптимального варіанту доставки товару) для оптимізації логістичних витрат; пошук нових (альтернативних) перевізників для співпраці; оформлення та реєстрація ТТН. |
офіційне працевлаштування; конкурента заробітна плата; зручний графік роботи Пн-Пт з 09:00 до 18:00; кар'єрний ріст; дружний колектив; корпоративний відпочинок. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Логіст |
Нікан Груп |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; впевнений користувач ПК: Word, Excel, бажане володіння Lardi-trans, Della; досвід роботи з 1С буде перевагою; відповідальність; самостійність; ефективне виконання поставлених завдань, орієнтованість на досягнення результату, прагнення заробляти більше. |
повноцінна взаємодія із замовниками щодо продажу послуг з перевезення вантажів; ведення бази клієнтів та її розширення, робота із вхідними запитами та проведення ефективних перемовин для збільшення продажу послуг; контроль ланцюжка від завантаження до розвантаження товару; планування, організація та операційний супровід перевезень; контроль комплектності, оформлення товарно-супровідної документації, ведення звітності; контроль взаєморозрахунків із контрагентами; моніторинг ставок на ринку транспортних послуг; взаємодія з митно-брокерським відділом; пошук нових маршрутів перевезень та оптимізація наявних. |
робота в дружній команді професіоналів та професійний розвиток; конкурентний рівень ЗП із своєчасними виплатами двічі на місяць (враховуємо Ваші фінансові очікування та досвід); офіційне працевлаштування та відпустка згідно з КЗпП; графік роботи: повний робочий день з ПН-ПТ; корпоративний мобільний зв’язок; участь у різноманітних проектах та цікавих задачах. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Оператор вхідної лінії, менеджер з підтримки клієнтів |
ТОВ Хоум-Нет |
легко вмієш знаходити спільну мову з людьми; комунікативність; хочеш вчитись, розвиватись та завжди орієнтуєшся на результат; маєш від середньої спеціальної освіту або ще навчаєшся; впевнено користуєшся ПК (Word / Excel на базовому рівні); організованість; відповідальність; ввічливість; стресостійкість. |
відповідати на телефонні запити клієнтів (тільки вхідна лінія жодних продажів). допомага з технічними чи банківськими питаннями по картах; внесення інформації в систему, дотримання стандартів сервісу. |
стабільна заробітна плата; можливість кар'єрного росту, підвищення кваліфікації за рахунок компанії; сучасний простір поруч зі зручною транспортною розв’язкою; тренажерна зала — за рахунок компанії; вітальні бокси з мерчем. на старті тебе чекатиме приємний welcome-бокс — бо дрібниці мають значення; крута команда; молоді, відкриті, прості в спілкуванні — саме такі люди тебе оточуватимуть щодня.тут ти реально відчуєш себе «в своїй тарілці»; своя зона відпочинку в офісі; масажне крісло, playstation, пуфи й кава — все, щоб перезавантажитись між перервами або після роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з продажу (Google maps) |
GE Marketing |
бажання розвиватися у сфері продажів та заробляти; комунікабельність; вміння налагоджувати контакти; відповідальність; ініціативність; дисциплінованість.
|
спілкування з власниками, директорами бізнесів, ведення переговорів; заповнення договорів та внесення їх в CRM систему; розвиватись та підніматись по карʼєрному ескалаторі. |
графік роботи: ПН-ПТ 09:00 — 18:00 (Субота-Неділя вихідні); безкоштовне навчання: тренінги, корпоративні семінари, доступ до навчальних матеріалів; Карʼєрний ріст: можливість стати керівником філії; Бонуси та премії за ефективність і виконання планових показників. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Бариста |
Кавʼярня Kult, |
маєш досвід роботи баристою від 1 року; любиш каву та цікавишся сучасними кавовими тенденціями; комунікативність; відповідальність; охайність; уважність; готовність до роботи у динамічному середовищі; працювати на результат; організованість; працювати в команді та підтримувати колег. |
приготування кавових напоїв та інших позицій з меню згідно стандартів якості; консультування гостей, допомога при обранні напоїв, відповідати на питання; слідкування за чистотою робочого місця — підтримувати затишок і порядок у кав’ярні; робота з касою та розрахунок гостей; участь у підготовці кав’ярні до відкриття та закриття зміни;
|
графік роботи з 07:00 - 19:00; робота у місці, де цінують людяність, турботу та взаємопідтримку; стабільний графік та своєчасна виплата заробітної плати; можливість розвивати свої навички та дізнаватись нове про світ кави; дружня команда, яка завжди підтримає; атмосфера, де кожен день має значення — ти приносиш радість і підтримку гостям, для яких це дійсно важливо. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з продажу та оренди нерухомості (філія, центр, з навчанням) |
Мережа агенцій нерухомості Avangard |
маєш сильне бажання досягати високих доходів; володієш розвиненими комунікативними навичками; впевнено працюєш з ПК; не обов’язково має бути досвід у сфері нерухомості — ми навчаємо з нуля вже понад 11 років. |
ведення та оновлення інформації про об'єкти нерухомості; зустрічі з власниками для реклами й продажу об'єктів; робота з покупцями, проведення презентацій нерухомості. |
гнучкий робочий графік; комфортабельний офіс у центрі міста; персональне обладнане робоче місце; усі процеси автоматизовані в CRM-системі. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Офіціант |
Ресторан Асса |
досвід роботи буде перевагою, але необов’язковий – навчають; комунікабельність, ввічливість, охайність; вміння працювати в команді; відповідальне ставлення до роботи; бажання розвиватись в сфері обслуговування. |
знання меню; підтримка чистоти на робочому місці; обслуговування клієнтів. |
графік роботи: змінний /за домовленістю; стабільна зп + чайові; зручний графік; дружній колектив; харчування та форма. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Кухар гарячого та холодного цеху |
ТМ Україночка |
вміння працювати у команді; відсутність шкідливих звичок; бажання розвиватися та вдосконалювати свої кулінарні навички. |
приготування страв відповідно до рецептів компанії; дотримання чистоти та порядку на кухні;. |
гнучкий графік роботи з 07:00 до 18:00 — 5/2; своєчасна зарплата; дружній колектив та підтримка на кожному кроці; можливість професійного зростання та кар'єрного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Контент-менеджер |
Pobedov |
буде плюсом, якщо: вмієш працювати з Photoshop, Canva; користуєшся Adobe Premiere Pro / After Effects (на точкові задачі); знаєш гарні локації у місті: квартири, студії, дахи, двори; розумієшся на кольорокорекції; любиш командну роботу. |
зйомка фото й відео з моделями; предметну зйомку продукції; монтування роликів (на телефон або ноут); генерування креативних ідей для зйомок і соцмереж; робота зі світлом і композицією (студія/вуличне світло); участь в організації зйомок: підготовка речей, техніки, локацій; спілкування з моделями і робота з ними на зйомці. |
гібридний формат: 30% — офіс; 30% — зйомки на локаціях; 30% — віддалено; графік: 5/2, з 09:00 до 18:00; команда, з якою легко працювати й весело ідеї генерувати; наставник, який введе тебе в курс справи та допоможе на старті; бонуси за результат, які залежать тільки від тебе; система лояльності. |
Відправити резюме можна за посиланням |