Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Адміністратор

ФОП Шляхтюк Т.Р.

відповідальність;

привітність;

охайність;

комунікабельність;

доброзичливість;

пріоритет з досвідом роботи від 1 року та з SMM навичками.

зустріч та запис клієнтів (телефон/Instagram/Месенджери);

ведення графіка майстрів;

підтримка порядку та затишку у клініці;

контроль наявності витратних матеріалів;

прийом оплати, ведення каси;

активна участь у житті клініки (акції, сторіс, пости, відгуки клієнтів);

допомога з веденням Instagram, Tik Tok сторінок.

 

Відправити резюме можна запосиланням

Продавець-консультант

Щодня

бажання працювати та розвиватися;

відповідальність;

пунктуальність;

старанність;

охайність;

організованість;

готовність працювати у зручному для вас графіку;

вміння працювати в команді.

прийом товару та його розміщення на полицях магазину;

консультування покупців про товари та акції;

обслуговування покупців на касі;

підтримка чистоти і порядку на торговому залі;

виконання інших завдань, пов’язаних із роботою в магазині.

гнучкий графік роботи;

оплата праці згідно угоди;

можливість кар'єрного росту та професійного розвитку.

Відправити резюме можна запосиланням

Менеджер з продажу нерухомості

Фемелі Резорт Буковель

бажання швидко опановувати нову професію;

відмінні комунікативні навики;

вміння будувати довірливі відносини з клієнтами як при спілкуванні у телефонному форматі так і вживу;

вміння працювати в команді та досягати поставлених цілей, бути одним цілим та діяти як один єдиний злагоджений рушійний механізм у синергії;

високий рівень самоорганізації;

вміння працювати зі стресом;

чітко розуміти поставлені задачі та миттєва їх реалізація;

вміння приймати рішення та нести відповідальність за них;

знання ринку нерухомості та туристичних локацій;

вміння бути в контексті змін у даній сфері і динамічно адаптуватись до них.

опрацювання бази потенційних клієнтів та ведення їх в системі СРМ;

консультування клієнтів щодо доступних об'єктів нерухомості в комплексах компанії;

проведення оглядів нерухомості та організація показів об'єктів;

переговори з потенційними покупцями та укладання угод;

ведення документації та підготовка необхідних договорів;

забезпечення високої якості обслуговування клієнтів.

конкурентна заробітна плата та постійна система бонусів, лояльність та індивідуальний підхід;

гнучкий графік роботи, легке погодження відпусток та додаткових вихідних;

професійний розвиток та можливості постійного кар'єрного зростання;

дружна та позитивна робоча атмосфера в супер команді;

робота в успішній порядній компанії зі унікальними позиціями на ринку в котрі неможливо не закохатись з першого знайомства.

Відправити резюме можна за посиланням

Маркетолог

 

Товариство Червоного Хреста України

вища освіта в сфері маркетингу, PR, медіа або комунікацій;

щонайменше 2 роки практичного досвіду у сфері маркетингу;

впевнено працюєте з Google Ads, Meta Ads, аналітичними інструментами;

основи SMM, SEO, принципи контент-стратегій;

вести декілька проєктів одночасно та доводити справи до результату;

відчуття стилю, хороші навички візуальної та текстової комунікації;

бажає працювати в соціально важливих проєктах.

розробка маркетингової стратегії для соціальних послуг, включно з річним планом дій та KPI;

формування іміджу бренду (створення логотипу, фірмового стилю, слоганів);

комунікація з підрядниками: дизайнери, копірайтери, SMM-фахівці;

ведення соцмереж, запуск рекламних кампаній (Google Ads, Meta Ads);

підготовка інформаційних матеріалів, презентацій, буклетів;

організація подій і промо-активностей для просування соціальних послуг;

розробка програми безоплатних послуг (пробний формат);

моніторинг ефективності маркетингових заходів та складання звітів.

робота в організації, яка змінює життя людей на краще;

гібридний формат: частково офіс, частково віддалено;

участь у проєктах, що мають суспільне значення;

можливості професійного розвитку та навчання;

підтримка дружньої та мотивованої команди.

Відправити резюме можна запосиланням

Фінансовий директор

Енергооблік

досвід роботи на посаді фінансиста, фінансового аналітика або бухгалтера-аналітика;

впевнений користувач excel (зведені таблиці, формули, візуалізація);

досвід формування управлінської звітності, знання основ фінансового аналізу;

знання 1С — буде плюсом;

уважність до деталей, відповідальність, аналітичне мислення;

вміння працювати в команді, дотримання термінів і логіки в цифрах.

формування управлінської фінансової звітності (P&L, Cashflow, Balance);

план-фактний аналіз витрат, виручки, прибутковості проєктів;

контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;

участь у формуванні бюджетів (по підрозділах і в цілому);

аналіз витрат і рентабельності угод;

підготовка звітів для фінансового директора та керівництва;

перевірка договорів на відповідність фінансовим умовам;

участь у впровадженні нових підходів до фінансового обліку;

робота в 1С, Excel, ведення архіву звітів та табличок.

повна зайнятість в офісі у вінниці;

офіційне працевлаштування;

стабільна зарплата;

чіткі задачі, адекватне навантаження, можливість професійного зростання.

Відправити резюме можна запосиланням

Бренд-консультант, промоутер

Search & hunt agency

можеш з легкістю завести розмову з незнайомою людиною;

висловлюєш думки так, що тебе слухати і слухати;

любиш працювати в команді;

наполегливо йдеш до цілі, яку перед собою ставиш;

не боїшся труднощів, а нові виклики тебе надихають;

відповідальність;

стресостійкість.

розповідати про новинки тютюнової продукції місцях її продажу — МАФах, кіосках, супермаркетах;

відчувати потреби клієнтів і зможе надати кваліфіковану консультацію;

надання усієї необхідної інформації про продукт;

вести звітність своєї роботи.

гнучкий графік (6 годин/день, 120 годин/місяць — тобто 20 робочих днів на вибір);

проведемо для тебе інструктаж та навчимо усьому.

Відправити резюме можна запосиланням

Фахівець, фахівчиня відділу контролю якості

 

Мультимаркет Аврора

 

уважність;

гарна фізична підготовка;

орієнтація на результат;

готовність до монотонної роботи.

перевірка скомплектованих товарів на відповідність з накладною;

проведення поштучного перерахунку товарів;

фіксація помилок.

графік роботи: 5 робочих з 08:00 до 17:00 / 2 вихідних (плаваючі);

розвезення корпоративним автобусом;

офіційне працевлаштування згідно КЗпП з першого робочого дня;

систему наставництва та злагоджену командну роботу;

команду, де твоя думка буде почута та гідно оцінена;

участь у цікавих та інноваційних проєктах;

лояльне ставлення компанії: велопарковка, доставка обідів, біговий клуб, навчальний центр, корпоративні заходи;

корпоративний магазин на території офісу підтримки — можливість придбати товари зі знижкою до 50%;

програма лояльності для співробітників компанії Аврора передбачає 15% знижку на покупки в магазинах мереж;

навчання та можливість підвищувати кваліфікацію;

різноманітні тренінги у внутрішньому навчальному центрі;

навчайся, ділись, впроваджуй знання та заощаджуй 100% вартості тренінгів, які компенсує компанія!

Відправити резюме можна запосиланням

Працівник закладу ресторанного господарства

 

ЛТД, ПІІ МакДональдз Юкрейн

любов до спілкування;

 бажання розвиватися та зростати.

приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії;

 формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану;

підтримання чистоти у ресторані.

робота в міжнародній компанії;

стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно;

додатково можна отримати щомісячний та річний бонус;

гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу;

офіційне працевлаштування;

соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії;

знижка на продукцію компанії;

різноманітні конкурси та мотиваційні програми;

можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси;

молода, енергійна та надзвичайно дружна команда;

кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; 

перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час.

Відправити резюме можна запосиланням

Менеджер з продажів

ТОВ Терравін

впевнений користувач ПК (MS Office);

бажання працювати і бути ефективним;

комунікабельність;

стресостійкість;

відповідальність;

пунктуальність;

порядність;

ініціативність;

високовмотивованість;

оптимістичність;

вміння та бажання навчатися і працювати у команді, націленість на результат;

досвід роботи в продажах не обов’язковий.

робота з існуючою клієнтською базою та пошук нових клієнтів;

розвиток прямих продажів в регіоні по телефону;

презентація продукції клієнтам;

ведення переговорів, консультації клієнтів;

аналіз ринку в регіоні, комерційної політики конкурентів;

контроль виконання договірних зобов’язань, дебіторської заборгованості;

виконання планів продажів.

робота в колективі де поважають та допомагають один одному;

робота у зручному офісі, у центрі району Вишенька;

гідна та своєчасна оплата праці (ставка + комісійні від продажів);

графік роботи 08:30 — 17:30 (обідня перерва 12:00 — 13:00) з Понеділка по Пʼятницю;

корпоративні заходи;

можливість кар'єрного зросту;

безоплатне навчання працівників.

Відправити резюме можна запосиланням

Менеджер з продажу

O.L.KAR.

організованість;

відповідальність;

комунікативність;

вміння знаходити спільну мову з людьми;

цілеспрямованість;

ініціативність;

висока працездатність, то можемо розглянути кандитата без досвіду роботи;

вміння приймати рішення та розв’язувати конфліктні ситуації.

продаж продукції компанії O.L.KAR., розширення асортименту;

контроль дебіторської заборгованості клієнтів.

зарплата та відсоток;

комфортабельне робоче місце в офісі;

можливість фахової самореалізації та професійного розвитку;

оплачуване стажування та навчання за рахунок компанії;

повний робочий тиждень (Пн-Пт з 09:00 до 18:00, Сб-Нд — вихідні).

Відправити резюме можна запосиланням

Інженер з комп'ютерних систем

 

Конекс

вища освіта в галузі комп’ютерних наук або суміжних спеціальностей;

знання принципів побудови ІТ мереж;

знання мережевих протоколів, знання побудови СКС, систем відеоспостереження та СКД;

досвід адміністрування Win (+Unix буде великим плюсом);

вміння працювати в команді та готовність до постійного саморозвитку;

досвід роботи, але ми також готові розглянути кандидатів без досвіду.

проводити адміністрування ПК, периферійних пристроїв, мережевого обладнання;

забезпечувати безперебійну роботу комп’ютерних систем, виявляти та усувати можливі проблеми;

проводити аналіз та оптимізацію комп’ютерних систем для підвищення їх ефективності;

забезпечувати технічну підтримку користувачів та вирішувати їхні технічні проблеми;

займатись проектуванням, монтажем та обслуговуванням систем відеоспостереження.

Конкурентна заробітна плата, що відповідає вашим навичкам і досвіду;

Можливості для професійного розвитку і кар'єрного зростанняє;

Приємна та дружню робочу атмосферу в сучасному та просторому офісіє4

Можливість пограти в настільний теніс та позайматися у спортзалі не покидаючи офіс.

Відправити резюме можна за посиланням

SMM-менеджер, контент-мейкер

Авалакс

досвід у SMM та відеопродакшені від 1−2 років;

вільно почуваєшся в Adobe Premiere / Canva / Figma / Photoshop (на базовому рівні — ок);

портфоліо текстів і відео;

самостійність;

готовність навчатись;

володіння навичками дизайну та робота з професійними графічними редакторами;

досвід роботи в B2B;

приклади ваших робіт, що демонструють і текстові, і візуальні навички.

вести соцмережі: Facebook, Instagram, TikTok, Telegram, YouTube;

створювати тексти — для сторіз, постів, відео;

знімати відео, монтувати, накладати субтитри, оформлювати графіку;

брати участь у розробці креативних кампаній;

аналізувати метрики, оптимізувати контент.

конкурентна зарплата, яка залежить від вашого унікального набору навичок;

чим більше ви вмієте, тим більше ви заробляєте;

навчання та підвищення кваліфікації в тих напрямках, де вам не вистачає досвіду;

комфортний офіс у м. Вінниця;

офіційне працевлаштування після успішного проходження випробувального терміну.

Відправити резюме можна запосиланням

Кухар гарячого та холодного цеху

 

ТМ Україночка

вміння працювати у команді;

відсутність шкідливих звичок;

бажання розвиватися та вдосконалювати свої кулінарні навички.

приготування страв відповідно до рецептів компанії;

дотримання чистоти та порядку на кухні;.

гнучкий графік роботи з 07:00 до 18:00 — 5/2;

своєчасна зарплата;

дружній колектив та підтримка на кожному кроці;

можливість професійного зростання та кар'єрного росту.

Відправити резюме можна запосиланням

Оператор вхідної лінії, менеджер з підтримки клієнтів

ТОВ Хоум-Нет

легко вмієш знаходити спільну мову з людьми;

комунікативність;

хочеш вчитись, розвиватись та завжди орієнтуєшся на результат;

маєш від середньої спеціальної освіту або ще навчаєшся;

впевнено користуєшся ПК (Word / Excel на базовому рівні);

організованість;

відповідальність;

ввічливість;

стресостійкість.

відповідати на телефонні запити клієнтів (тільки вхідна лінія жодних продажів). допомага з технічними чи банківськими питаннями по картах;

внесення інформації в систему, дотримання стандартів сервісу.

стабільна заробітна плата;

можливість кар'єрного росту, підвищення кваліфікації за рахунок компанії;

сучасний простір поруч зі зручною транспортною розв’язкою;

тренажерна зала — за рахунок компанії;

вітальні бокси з мерчем. на старті тебе чекатиме приємний welcome-бокс — бо дрібниці мають значення;

крута команда;

молоді, відкриті, прості в спілкуванні — саме такі люди тебе оточуватимуть щодня.тут ти реально відчуєш себе «в своїй тарілці»;

своя зона відпочинку в офісі;

масажне крісло, playstation, пуфи й кава — все, щоб перезавантажитись між перервами або після роботи.

Відправити резюме можна запосиланням

Логіст

Нікан Груп

досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року;

впевнений користувач ПК: Word, Excel, бажане володіння Lardi-trans, Della; досвід роботи з 1С буде перевагою;

відповідальність;

самостійність;

ефективне виконання поставлених завдань, орієнтованість на досягнення результату, прагнення заробляти більше.

повноцінна взаємодія із замовниками щодо продажу послуг з перевезення вантажів;

ведення бази клієнтів та її розширення, робота із вхідними запитами та проведення ефективних перемовин для збільшення продажу послуг;

контроль ланцюжка від завантаження до розвантаження товару;

планування, організація та операційний супровід перевезень;

контроль комплектності, оформлення товарно-супровідної документації, ведення звітності;

контроль взаєморозрахунків із контрагентами;

моніторинг ставок на ринку транспортних послуг;

взаємодія з митно-брокерським відділом;

пошук нових маршрутів перевезень та оптимізація наявних.

робота в дружній команді професіоналів та професійний розвиток;

конкурентний рівень ЗП із своєчасними виплатами двічі на місяць (враховуємо Ваші фінансові очікування та досвід);

офіційне працевлаштування та відпустка згідно з КЗпП;

графік роботи: повний робочий день з ПН-ПТ;

корпоративний мобільний зв’язок;

участь у різноманітних проектах та цікавих задачах.

Відправити резюме можна запосиланням

Продавець-консультант, помічник сомельє

мережа виномаркетів OKWINE

 

допомагати клієнтам з вибором алкогольних напоїв базуючись на їх побажаннях;

розвиваюти культуру споживання вина і інших напоїв;

підбираюти найкращий гастрономічний супровід;

створювати теплу і домашню атмосферу;

розраховувати покупців за касою.

своєчасна виплата заробітної плати і можливість збільшення свого доходу;

офіційне оформлення;

графік гнучкий, 4/2, з 10:00 по 21:00;

безкоштовне навчання в школі сомельє;

кар'єрний ріст від помічника сомельє до керівника магазину/магазинів.

Відправити резюме можна запосиланням

Менеджер з комунікації, продажу курсів

 

JustSchool

вільне володіння українською мовою;

стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном;

розуміння, що чим більше результат — тим вища заробітна плата.

знайомити клієнта з продуктами школи та продавати пакети уроків;

проводити пробні уроки за розробленим сценарієм;

постійно покращувати свої навички та відвідувати тренінги від професіоналів у сфері продажів.

ми пропонуємо роботу за гнучким графіком: мінімум 8 уроків на день (1 урок — 40хвилин), в діапазоні з 14:00 до 22:00, 5 днів на тиждень;

якісне навчання новій роботі, до того ж ми використовуємо сучасний AI тренажер, який допомагає швидко та ефективно освоїти всі необхідні навички. це забезпечує якісне навчання та прискорює твій професійний ріст;

виплати заробітної плати двічі на місяць, без затримок;

оплачувана відпустка та лікарняні;

4 додаткових вихідних на рік без пояснень причини — для свят, морального відпочинку або просто так;

корпоративна знижка на англійську для тебе і твоїх рідних;

мерч, івенти та активності — тому що робота має приносити не тільки дохід, а й задоволення.

Відправити резюме можна запосиланням

Кухар

beer&blues

любиш готувати або хочеш навчитися цій справі;

відповідальний, уважний, акуратний;

вмієш працювати у команді та цінуєш дружню атмосферу;

готовий працювати у динамічному ритмі закладу;

студент? для нас це не проблема — ми допоможемо поєднати навчання з роботою.

готувати страви за рецептурою нашого закладу (все навчимо — не хвилюйся!);

допомагати старшим кухарям і поступово братися за нові задачі;

дотримуватись стандартів чистоти, акуратності та безпеки на кухні;

готувати заготовки, нарізки, підтримувати порядок на робочому місці;

брати участь у командній роботі та допомагати створювати атмосферу, за яку нас люблять гості.

працювати на різних кухонних процесах — від закусок до основних страв;

слідкувати за якістю приготування та подачі;

бути відкритим до навчання та розвитку власних кулінарних навичок;

допомагати команді під час завантаження.

вчасна виплата заробітної плати;

зручний графік, який можна підлаштувати під навчання;

навчання на місці — ти швидко опануєш нові навички;

молодий, дружній та підтримуючий колектив

штатне харчування та розвозку персоналу

знижки на кухню та напої;

робота у закладі, де цінують кожного.

Відправити резюме можна за посиланням