Вакансії для студентів і випускників станом на 21.08.2025
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Кухар |
beer&blues |
любиш готувати або хочеш навчитися цій справі; відповідальний, уважний, акуратний; вмієш працювати у команді та цінуєш дружню атмосферу; готовий працювати у динамічному ритмі закладу; студент? для нас це не проблема — ми допоможемо поєднати навчання з роботою. |
готувати страви за рецептурою нашого закладу (все навчимо — не хвилюйся!); допомагати старшим кухарям і поступово братися за нові задачі; дотримуватись стандартів чистоти, акуратності та безпеки на кухні; готувати заготовки, нарізки, підтримувати порядок на робочому місці; брати участь у командній роботі та допомагати створювати атмосферу, за яку нас люблять гості. працювати на різних кухонних процесах — від закусок до основних страв; слідкувати за якістю приготування та подачі; бути відкритим до навчання та розвитку власних кулінарних навичок; допомагати команді під час завантаження. |
вчасна виплата заробітної плати; зручний графік, який можна підлаштувати під навчання; навчання на місці — ти швидко опануєш нові навички; молодий, дружній та підтримуючий колектив штатне харчування та розвозку персоналу знижки на кухню та напої; робота у закладі, де цінують кожного. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з комунікації, продажу курсів |
JustSchool |
вільне володіння українською мовою; стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном; розуміння, що чим більше результат — тим вища заробітна плата. |
знайомити клієнта з продуктами школи та продавати пакети уроків; проводити пробні уроки за розробленим сценарієм; постійно покращувати свої навички та відвідувати тренінги від професіоналів у сфері продажів. |
ми пропонуємо роботу за гнучким графіком: мінімум 8 уроків на день (1 урок — 40хвилин), в діапазоні з 14:00 до 22:00, 5 днів на тиждень; якісне навчання новій роботі, до того ж ми використовуємо сучасний AI тренажер, який допомагає швидко та ефективно освоїти всі необхідні навички. це забезпечує якісне навчання та прискорює твій професійний ріст; виплати заробітної плати двічі на місяць, без затримок; оплачувана відпустка та лікарняні; 4 додаткових вихідних на рік без пояснень причини — для свят, морального відпочинку або просто так; корпоративна знижка на англійську для тебе і твоїх рідних; мерч, івенти та активності — тому що робота має приносити не тільки дохід, а й задоволення. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Продавець-консультант, помічник сомельє |
мережа виномаркетів OKWINE |
|
допомагати клієнтам з вибором алкогольних напоїв базуючись на їх побажаннях; розвиваюти культуру споживання вина і інших напоїв; підбираюти найкращий гастрономічний супровід; створювати теплу і домашню атмосферу; розраховувати покупців за касою. |
своєчасна виплата заробітної плати і можливість збільшення свого доходу; офіційне оформлення; графік гнучкий, 4/2, з 10:00 по 21:00; безкоштовне навчання в школі сомельє; кар'єрний ріст від помічника сомельє до керівника магазину/магазинів. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Логіст |
Нікан Груп |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; впевнений користувач ПК: Word, Excel, бажане володіння Lardi-trans, Della; досвід роботи з 1С буде перевагою; відповідальність; самостійність; ефективне виконання поставлених завдань, орієнтованість на досягнення результату, прагнення заробляти більше. |
повноцінна взаємодія із замовниками щодо продажу послуг з перевезення вантажів; ведення бази клієнтів та її розширення, робота із вхідними запитами та проведення ефективних перемовин для збільшення продажу послуг; контроль ланцюжка від завантаження до розвантаження товару; планування, організація та операційний супровід перевезень; контроль комплектності, оформлення товарно-супровідної документації, ведення звітності; контроль взаєморозрахунків із контрагентами; моніторинг ставок на ринку транспортних послуг; взаємодія з митно-брокерським відділом; пошук нових маршрутів перевезень та оптимізація наявних. |
робота в дружній команді професіоналів та професійний розвиток; конкурентний рівень ЗП із своєчасними виплатами двічі на місяць (враховуємо Ваші фінансові очікування та досвід); офіційне працевлаштування та відпустка згідно з КЗпП; графік роботи: повний робочий день з ПН-ПТ; корпоративний мобільний зв’язок; участь у різноманітних проектах та цікавих задачах. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Оператор вхідної лінії, менеджер з підтримки клієнтів |
ТОВ Хоум-Нет |
легко вмієш знаходити спільну мову з людьми; комунікативність; хочеш вчитись, розвиватись та завжди орієнтуєшся на результат; маєш від середньої спеціальної освіту або ще навчаєшся; впевнено користуєшся ПК (Word / Excel на базовому рівні); організованість; відповідальність; ввічливість; стресостійкість. |
відповідати на телефонні запити клієнтів (тільки вхідна лінія жодних продажів). допомага з технічними чи банківськими питаннями по картах; внесення інформації в систему, дотримання стандартів сервісу. |
стабільна заробітна плата; можливість кар'єрного росту, підвищення кваліфікації за рахунок компанії; сучасний простір поруч зі зручною транспортною розв’язкою; тренажерна зала — за рахунок компанії; вітальні бокси з мерчем. на старті тебе чекатиме приємний welcome-бокс — бо дрібниці мають значення; крута команда; молоді, відкриті, прості в спілкуванні — саме такі люди тебе оточуватимуть щодня.тут ти реально відчуєш себе «в своїй тарілці»; своя зона відпочинку в офісі; масажне крісло, playstation, пуфи й кава — все, щоб перезавантажитись між перервами або після роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням |
SMM-менеджер, контент-мейкер |
Авалакс |
досвід у SMM та відеопродакшені від 1−2 років; вільно почуваєшся в Adobe Premiere / Canva / Figma / Photoshop (на базовому рівні — ок); портфоліо текстів і відео; самостійність; готовність навчатись; володіння навичками дизайну та робота з професійними графічними редакторами; досвід роботи в B2B; приклади ваших робіт, що демонструють і текстові, і візуальні навички. |
вести соцмережі: Facebook, Instagram, TikTok, Telegram, YouTube; створювати тексти — для сторіз, постів, відео; знімати відео, монтувати, накладати субтитри, оформлювати графіку; брати участь у розробці креативних кампаній; аналізувати метрики, оптимізувати контент. |
конкурентна зарплата, яка залежить від вашого унікального набору навичок; чим більше ви вмієте, тим більше ви заробляєте; навчання та підвищення кваліфікації в тих напрямках, де вам не вистачає досвіду; комфортний офіс у м. Вінниця; офіційне працевлаштування після успішного проходження випробувального терміну. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Інженер з комп'ютерних систем |
Конекс |
вища освіта в галузі комп’ютерних наук або суміжних спеціальностей; знання принципів побудови ІТ мереж; знання мережевих протоколів, знання побудови СКС, систем відеоспостереження та СКД; досвід адміністрування Win (+Unix буде великим плюсом); вміння працювати в команді та готовність до постійного саморозвитку; досвід роботи, але ми також готові розглянути кандидатів без досвіду. |
проводити адміністрування ПК, периферійних пристроїв, мережевого обладнання; забезпечувати безперебійну роботу комп’ютерних систем, виявляти та усувати можливі проблеми; проводити аналіз та оптимізацію комп’ютерних систем для підвищення їх ефективності; забезпечувати технічну підтримку користувачів та вирішувати їхні технічні проблеми; займатись проектуванням, монтажем та обслуговуванням систем відеоспостереження. |
Конкурентна заробітна плата, що відповідає вашим навичкам і досвіду; Можливості для професійного розвитку і кар'єрного зростанняє; Приємна та дружню робочу атмосферу в сучасному та просторому офісіє4 Можливість пограти в настільний теніс та позайматися у спортзалі не покидаючи офіс. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з продажу |
O.L.KAR. |
організованість; відповідальність; комунікативність; вміння знаходити спільну мову з людьми; цілеспрямованість; ініціативність; висока працездатність, то можемо розглянути кандитата без досвіду роботи; вміння приймати рішення та розв’язувати конфліктні ситуації. |
продаж продукції компанії O.L.KAR., розширення асортименту; контроль дебіторської заборгованості клієнтів. |
зарплата та відсоток; комфортабельне робоче місце в офісі; можливість фахової самореалізації та професійного розвитку; оплачуване стажування та навчання за рахунок компанії; повний робочий тиждень (Пн-Пт з 09:00 до 18:00, Сб-Нд — вихідні). |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з продажів |
ТОВ Терравін |
впевнений користувач ПК (MS Office); бажання працювати і бути ефективним; комунікабельність; стресостійкість; відповідальність; пунктуальність; порядність; ініціативність; високовмотивованість; оптимістичність; вміння та бажання навчатися і працювати у команді, націленість на результат; досвід роботи в продажах не обов’язковий. |
робота з існуючою клієнтською базою та пошук нових клієнтів; розвиток прямих продажів в регіоні по телефону; презентація продукції клієнтам; ведення переговорів, консультації клієнтів; аналіз ринку в регіоні, комерційної політики конкурентів; контроль виконання договірних зобов’язань, дебіторської заборгованості; виконання планів продажів. |
робота в колективі де поважають та допомагають один одному; робота у зручному офісі, у центрі району Вишенька; гідна та своєчасна оплата праці (ставка + комісійні від продажів); графік роботи 08:30 — 17:30 (обідня перерва 12:00 — 13:00) з Понеділка по Пʼятницю; корпоративні заходи; можливість кар'єрного зросту; безоплатне навчання працівників. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Працівник закладу ресторанного господарства |
ЛТД, ПІІ МакДональдз Юкрейн |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Фахівець, фахівчиня відділу контролю якості |
Мультимаркет Аврора
|
уважність; гарна фізична підготовка; орієнтація на результат; готовність до монотонної роботи. |
перевірка скомплектованих товарів на відповідність з накладною; проведення поштучного перерахунку товарів; фіксація помилок. |
графік роботи: 5 робочих з 08:00 до 17:00 / 2 вихідних (плаваючі); розвезення корпоративним автобусом; офіційне працевлаштування згідно КЗпП з першого робочого дня; систему наставництва та злагоджену командну роботу; команду, де твоя думка буде почута та гідно оцінена; участь у цікавих та інноваційних проєктах; лояльне ставлення компанії: велопарковка, доставка обідів, біговий клуб, навчальний центр, корпоративні заходи; корпоративний магазин на території офісу підтримки — можливість придбати товари зі знижкою до 50%; програма лояльності для співробітників компанії Аврора передбачає 15% знижку на покупки в магазинах мереж; навчання та можливість підвищувати кваліфікацію; різноманітні тренінги у внутрішньому навчальному центрі; навчайся, ділись, впроваджуй знання та заощаджуй 100% вартості тренінгів, які компенсує компанія! |
Відправити резюме можна за посиланням |
Бренд-консультант, промоутер |
Search & hunt agency |
можеш з легкістю завести розмову з незнайомою людиною; висловлюєш думки так, що тебе слухати і слухати; любиш працювати в команді; наполегливо йдеш до цілі, яку перед собою ставиш; не боїшся труднощів, а нові виклики тебе надихають; відповідальність; стресостійкість. |
розповідати про новинки тютюнової продукції місцях її продажу — МАФах, кіосках, супермаркетах; відчувати потреби клієнтів і зможе надати кваліфіковану консультацію; надання усієї необхідної інформації про продукт; вести звітність своєї роботи. |
гнучкий графік (6 годин/день, 120 годин/місяць — тобто 20 робочих днів на вибір); проведемо для тебе інструктаж та навчимо усьому. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Фінансовий директор |
Енергооблік |
досвід роботи на посаді фінансиста, фінансового аналітика або бухгалтера-аналітика; впевнений користувач excel (зведені таблиці, формули, візуалізація); досвід формування управлінської звітності, знання основ фінансового аналізу; знання 1С — буде плюсом; уважність до деталей, відповідальність, аналітичне мислення; вміння працювати в команді, дотримання термінів і логіки в цифрах. |
формування управлінської фінансової звітності (P&L, Cashflow, Balance); план-фактний аналіз витрат, виручки, прибутковості проєктів; контроль дебіторської та кредиторської заборгованості; участь у формуванні бюджетів (по підрозділах і в цілому); аналіз витрат і рентабельності угод; підготовка звітів для фінансового директора та керівництва; перевірка договорів на відповідність фінансовим умовам; участь у впровадженні нових підходів до фінансового обліку; робота в 1С, Excel, ведення архіву звітів та табличок. |
повна зайнятість в офісі у вінниці; офіційне працевлаштування; стабільна зарплата; чіткі задачі, адекватне навантаження, можливість професійного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Продавець-консультант |
Щодня |
бажання працювати та розвиватися; відповідальність; пунктуальність; старанність; охайність; організованість; готовність працювати у зручному для вас графіку; вміння працювати в команді. |
прийом товару та його розміщення на полицях магазину; консультування покупців про товари та акції; обслуговування покупців на касі; підтримка чистоти і порядку на торговому залі; виконання інших завдань, пов’язаних із роботою в магазині. |
гнучкий графік роботи; оплата праці згідно угоди; можливість кар'єрного росту та професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Адміністратор магазину |
Telemart.ua |
досвід роботи від 1 року на аналогічній посаді; знання та розуміння основ продажів; знання структури ПК; комп’ютерна грамотність; готовність приймати відповідальність за дії і результати команди; бачення мети та напрямків розвитку команди; відкритість до спілкування з усіма членами команди; здатність мотивувати команду до досягнення спільних цілей і високих. |
внутрішні процеси шоуруму; операційна діяльність; обслуговування відвідувачів, продажі; зберігання ТМЦ; управління персоналом; фінансовий аналіз і контроль; управління кризовими ситуаціями; наставництво та розвиток команди. |
заробітна плата: ставка + бонуси (особисті продажі, бонуси від прибутку, досягнення KPI); графік: 4/2, дві зміни, з 09:00 до 19:00, з 12:00−20:00; випробувальний період — 2 місяці, котрий оплачується; фантастична атмосфера швидкозростаючої компанії; можливість максимально ефективно застосувати свій досвід і знання; можливість реалізовувати свої сміливі ідеї та вдосконалювати процеси; дружню підтримку від нашої команди; корпоративні курси, хаби знань та оплата професійного навчання; можливості кар'єрного зростання; стабільні виплати зарплати, офіційне працевлаштування, соціальний пакет. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Фінансист, помічник керівника у фінансовий відділ |
ielectronics |
уважність; відповідальність; організованість; маєш базові знання бухгалтерії чи фінансів (буде плюсом, але не обов’язково); хочеш розвиватися і рости разом з компанією. |
вести внутрішній контроль фінансових процесів і моніторити оборотні активи підприємства; готувати щомісячну управлінську звітність (планування фінрезультату + фіксація фактичних результатів); взаємодіяти з іншими відділами компанії для планування бюджетів та контролю витрат; брати участь у розрахунку собівартості товару та аналізі ціноутворення; складати звіти по бюджетуванню, план-факт та робити аналітику. |
стабільний рівень доходу; розвиток в команді кар'єристів; підтримка колег та особистого куратора на період навчання базових знань у сфері фінансів; швидке кар'єрне зростання зі значним збільшенням доходу; гібридний формат роботи (частково дистанційно + офлайн офіс в центрі міста), Пн-Сб 10:00—20:00. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Викладач англійської мови |
центр іноземних мов Kingdom |
бажання розвиватись та любов до професії; знання англійської мови вище B2+; вища або неповна вища педагогічна освіта; бажання працювати на результат та проведення уроків згідно плану курсу; відмінні комунікаційні навички та здатність працювати з різними віковими групами; відкритість до сучасної методики викладання та сучасних технологій; оцінка прогресу студентів на платформі та звітність про їхній успіх. |
|
офіційне працевлаштування; своєчасна та достойна заробітна плата; система бонусів за результати учнів; стабільний графік роботи; навчальна платформа, методичні матеріали та книги; дружній колектив націлений на результат та зручний облаштований офіс з укриттям, генератором та Starlink; навчання та стажування. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Фахівець контакт-центру банку (з навчанням) |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
приємний голос, хорошу дикцію, грамотна мова; здатність до швидкого навчання; вміння переконувати і відстоювати свою точку зору; вміння працювати в команді; досвід в даній сфері не обов’язковий ми навчаємо всього з нуля. |
здійснювати телефонні переговори з клієнтами відповідно до внутрішніх процедур банку; приймати вхідні телефонні звернення; надавати консультацій клієнтам. |
працевлаштування з дотриманням вимог чинного законодавства України; своєчасна виплата заробітної плати; програми медичного страхування та страхування життя; 25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпочинку на пам’ятні події, соціальні відпустки у відповідності до законодавства України; щорічні перегляди заробітної плати відповідно до персональної ефективності та фінансових показників банку; встановлення строку випробування відповідно до вимог чинного законодавства; можливість навчання: Школа лідера, Сервіс дизайну, Бізнес аналітики, Data, Digital, Agile та програму розвитку талантів I-Players та широкий набір мікро-тренінгів (SQL, BI, EQ, тощо); можливість брати участь у програмі внутрішньої та міжнародної мобільності до BNP Paribas Group; підтримка працівників постійно навчатись та професійно розвиватись; робота з періодичною можливістю працювати дистанційно (для вакансій з дистанційним форматом роботи); програма «War&Life balance: як повернути життя в життя» — це практичні воркшопи з фахівцями для підтримки емоційного стану; в рамках програми «New Ways of Working» дайджест з порадами від експертів щодо підтримки фізичного та ментального здоров’я; різноманітність, інклюзивність; залучення до проєктів сталого розвитку та корпоративно-соціальної відповідальності. |
Відправити резюме можна за посиланням |