Вакансії для студентів і випускників станом на 28.08.2025
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер з продажу |
Holy Land Cosmetics |
вміння роботи з клієнтами, домовлятись і переконувати; відповідальність, комунікабельність; високий рівень самомотивації, стресостійкість та позитивність; досвід в продажах косметичних засобів; досвід ведення соціальних мереж у б’юті сфері; водійське посвідчення та уміння керувати авто. |
виконання поставлених завдань керівником; залучення у продажі; робота з клієнтами (робота з діючими клієнтами та пошук нових); опрацювання вхідних заявок та консультація клієнтів; ведення соціальних мереж; креативні рішення для збільшення продажів; розуміння маркетингу. |
сучасний офіс в центрі міста; дружній колектив; підтримка та навчання для швидкої адаптації до робочого процесу; своєчасна виплата усіх нарахувань (2 рази на місяць). |
Відправити резюме можна за посиланням |
TikTok maker |
Flash, школа англійської мови |
креативність; ініціативність; адаптивність; селф-менеджмент; зйомка якісних відео-роликів; знання інструментів та алгоритмів TikTok і YouTube; досвід роботи з редакторами (VN, Adobe Premiere, CapCut); грамотна усна та письмова мова. |
створювати стратегічний та тактичний контент-план; знімати відео для TikTok і YouTube; співпрацювати з SMM Meta-менеджером; знімати відео-відгуки клієнтів + контент для внутрішніх потреб компанії; аналізувати результати та робити щотижневу звітність. |
локація: м. Вінниця; формат роботи: part-time зі зйомками в офісі. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Фахівець з управлінського обліку |
Агрі Трейд |
впевнений користувач офісних програм, особливо Excel. (формули, зведені таблиці, Power Query, робота з великими масивами даних); досвід роботи з управлінською чи фінансовою звітністю; аналітичний склад розуму, увага до деталей; вміння структурувати та візуалізувати дані; досвід роботи в сфері управлінського обліку від 1 року. |
ведення управлінського обліку підприємства; збір, обробка та аналіз фінансової інформації; підготовка регулярних звітів та аналітики для керівництва; контроль фінансових потоків; план-факт аналіз; автоматизація процесів звітування в Excel. |
стабільну робота у динамічній компанії, яка розвивається на ринку України та за кордоном; офіційне працевлаштування та своєчасну виплату заробітної плати; повний робочий день у комфортному офісі у Вінниці; можливості для професійного росту та навчання. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Помічник кухаря |
Molen Molen |
щире бажання працювати в сфері кулінарії; бажання працювати в команді; відповідальність; охайність.
|
допомога кухарям у приготуванні страв; підготовка продуктів; підтримання чистоти на робочому місці. |
стабільна роботу; дружня команда; можливість навчатися й розвиватися у сфері кулінарії; локація: центр Вінниці.
|
Відправити резюме можна за посиланням |
Помічник адвоката, юрист |
Sliziak, адвокатська сім’я |
наявність вищої освіти не нижче ступеня «бакалавр»; знання норм ЦПК України, КАС України, знання сімейного, військового, мобілізаційного законодавства вітається; досвід роботи (навіть мінімальний) матиме перевагу; відповідальність; бажання вчитись та швидко виправляти помилки; уважність; комунікабельність; бажання розвиватись; ініціативність; пунктуальність; стійкість до критики; вміння працювати в команді. |
складення процесуальних документів для подання до суду; складення різного роду заяв, скарг, звернень, вимог, запитів, тощо; ведення реєстру справ та реєстру клієнтів; виконання інших доручень адвоката. |
повний робочий день; робота в офісі у Вінниці. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Помічник кондитера |
Ocake |
досвід роботи від 1 року у кондитерській сфері; бажання працювати та розвиватися; охайність; увага до деталей.
|
підготовка до роботи овочів, фруктів, ягід (чищення, нарізання); виготовлення заготовок основ для чізкейків, пирогів і тартів; заварювання начинок; робота з начиненням мафінів, горішків і трубочок згущеним молоком; формування десертів в банках. |
роботу згідно графіка, робочі зміни 7:30−16.00 з перервами; два вихідних протягом тижня (графік — по домовленості); медичну страховку в страховій компанії через пів року роботи; роботу в сучасному, обладнаному цеху; чай, кава, вершки для 5-ти хвилинок; оплачувана відпустка; допомога та підтримка команди на всіх етапах роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Адміністратор рецепції в фітнес-клуб |
Xtreme Fit |
готова вчитися; відкрито спілкуєшся; маєш доброзичливий і спокійний характер; відповідальна, пунктуальна і уважна до деталей; бажаєш працювати у дружньому колективі і допомагати людям ставати кращими; студент або людина, яка шукає часткову зайнятість - ми радо підтримаємо твій ритм життя. |
вітати та консультувати клієнтів, створюючи теплу і привітну атмосферу з першої хвилини їхнього візиту; реєструвати нових відвідувачів, оформлювати абонементи та допомагати у вирішенні організаційних питань; керувати записом на тренування; підтримувати порядок на рецепції та в залі, стежити за чистотою робочого простору; співпрацювати з тренерами та адміністрацією для забезпечення комфортного і ефективного сервісу; забезпечувати оперативне і ввічливе обслуговування гостей; допомагати у вирішенні побутових та організаційних питань клієнтів; підтримувати позитивний імідж Xtreme Fit, адже ти - обличчя нашого залу; вести просту документацію та звіти, що стосуються роботи рецепції. |
зручний графік неповної зайнятості, який легко поєднувати з навчанням чи іншими справами; дружній колектив, де цінують кожного і підтримують у професійному зростанні; можливість отримати перший досвід у сфері обслуговування та спорту; комфортні умови роботи в сучасному фітнес залі з позитивною атмосферою; стабільну заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з продажу пакувальних та витратних матеріалів |
ІСА Груп |
досвід у продажах, перевага - у сфері пакувальних та витратних матеріалів; знання 1С: Підприємство обовязково; відмінні комунікативні навички та вміння переконливо презентувати продукт; навички ведення переговорів та уміння збирати та аналізувати інформацію; ініціативність та вміння працювати в умовах постійних викликів та змін; сміливість і бажання розвиватися разом з компанією. |
проведення ефективних телефонних переговорів для залучення нових клієнтів; участь в розробці та впровадження стратегій продажу для збільшення ефективності роботи відділу; підтримка та розвиток вже існуючого клієнтського портфоліо; ведення переговорів та укладання угод з новими партнерами; аналіз ринку та конкурентної ситуації для виявлення нових можливостей. |
своєчасна та офіційна зарплата; супровід та підтримка керівника відділу і всієї команди; тренінги і додаткові навчання. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Спеціаліст з логістики та прийому товару |
ЕкоДім |
відповідальність, організованість, уважність до деталей; базове знання ПК, вміння користуватися додатками (особливо «Нова пошта»); вміння комунікувати з клієнтами та працювати в команді; досвід у логістиці, адмініструванні або роботі на складі буде перевагою; |
отримання оригіналів складських документів при відправці замовлень Новою поштою; сортування та рознесення оригіналів замовлень по відповідних складах; контроль якісного пакування товарів і своєчасної відправки Новою поштою; вимірювання габаритів посилок перед відправленням; формування ТТН у додатку «Нова пошта»; супровід клієнтів під час завантаження товару на центральних складах |
роботу у стабільній, надійній компанії; графік роботи пн-пт з 8:30 до 18:00, сб (почергово з 9:00 до 15:00); дружній колектив; комфортні умови; професійне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Direct-менеджер |
Мартинюк В.П., ФОП |
володіння українською мовою; ведення діалогу з дотриманням орфографії та вміння швидко та чітко виражати свої думки; здатність ефективно працювати в режимі онлайн/офлайн; швидко реагувати на запитання та коментарі користувачів; вміння працювати в команді та дотримуватися встановлених процедур та стандартів обслуговування клієнтів; бути активним, відповідальним та швидко приймати рішення; досвід роботи в продажах товарів в переписці дірект. |
ведення телеграм каналу (контроль розпродажу, оформлення фотографій та загрузка інформації в групу); обробка вхідних повідомлень в чаті згідно з встановленими скриптами; забезпечення якісного обслуговування клієнтів та вирішення їх питань у найкоротший термін; консультація клієнтів та підбір одягу за потреби; швидке реагування на зміни цін та сезонні знижки; допомога в веденні/ведення прямих ефірів в тікток; контроль відправки замовлень НП; робота з таблицями звітності; з’ясовувати потребу клієнта, підібрати товар, який принесе найбільше задоволення від використання, щоб спонукати до повторних покупок. |
повний робочий день; робоче місце у магазині; робота в дружньому молодому колективі. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Інспектор з кадрів |
Конекс |
досвід роботи від 1 року; досвід роботи з 1С, BAS; знання кадрового діловодства та військового обліку; уважність та відповідальність в роботі з документами. |
ведення кадрового діловодства та військового обліку (штат до 50 чол.); адміністративна підтримка офісу. |
конкурентний рівень заробітної плати; можливість реалізувати себе та розвиватись в команді професіоналів; можливість навчання за рахунок компанії (семінари, конференції, курси); офіс в центрі міста; графік роботи: пн-пт з 9:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер по роботі з клієнтами (десант) |
Sense Bank |
маєш бажання розвивати кар'єру в банківській сфері (навчимо всьому!); ти активний, дисциплінований і маєш круті комунікаційні навички; любиш допомагати людям і отримуєш задоволення від хорошого сервісу; є готовність до відряджень. |
сприяти фізичним особам-клієнтам банку у вирішенні фінансових питань та забезпечувати їх обслуговування; пропонувати наші круті послуги та допомагати клієнтам вибирати те, що їм підходить; розвивати довготривалі стосунки з клієнтами та робити їх досвід у банку максимально комфортним; ділитися своїм досвідом з колегами, працюючи на інших відділеннях Банку. |
конкурентну заробітну плату; щорічні перегляди заробітної плати відповідно до власної ефективності та фінансових показників Банку; бонуси за досягнення КРІ; медичне страхування; підтримку та допомогу у кризових ситуаціях завдяки благодійній програмі «Допоможемо разом»; 28 днів щорічної відпустки та додаткові дні відпустки; навчання у безоплатній внутрішній школі DOSVID за менеджерськими, лідерськими та професійними навичками та ІТ-школа за напрямками SQL, Data Science та іншим технічними спеціальностями; Sport Community, які проводять безкоштовні тренування кожного дня: від спортивних танців до силових тренувань. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Адміністратор ресторану |
Yoy |
досвід роботи в ресторані на посаді адміністратора протягом (мінімум 1 року); вміння працювати в команді та керувати персоналом; відповідальність та орієнтованість на результат; відмінні комунікативні навички та вміння працювати з клієнтами; вміння ефективно працювати в умовах високого навантаження; увага до дрібниць та швидке реагування на будь-яку ситуацію; знання ПК: Word, Excel (буде великим +). |
контроль роботи персоналу;
контроль чистоти та порядку.
|
графік роботи з 10:00 — 23:00, 3/3 (позмінний); стабільна виплата заробітної плати 2 рази на місяць; безкоштовне харчування від закладу; корпоративні знижки; розвозка персоналу; можливість професійного росту та розвитку в нашій команді; дружній колектив та командну роботу. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Фахівець з обліку |
Megasport |
маєш досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; вмієш працювати з великим об'ємом інформації; впевнений користувач ПК, з навичками роботи в MS Excel, 1С; уважний та відповідальний; мислиш системно та орієнтуєшся на результат; готовий до відряджень. |
робота з договорами та первинною бухгалтерською документацією в 1С; ведення обліку торгового обладнання, проведення інвентаризацій; збір та систематизація даних для фінансової звітності; контроль своєчасної оплати рахунків, перевірка та закриття взаєморозрахунків з контрагентами; ведення документообігу по переміщенню торгового обладнання, комплектуючих, аксесуарів та будівельних матеріалів; Робота з заявками на комплектацію магазинів господарськими товарами. |
дружній і професійний колектив, який допоможе та підтримає на всіх етапах роботи; стабільний та конкурентний рівень винагороди; приємні корпоративні знижки на всю продукцію компанії; можливість подорожувати з роботою.масажне крісло, playstation, пуфи й кава - все, щоб перезавантажитись між перервами або після роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Контент-мейкер |
Еверест, ТРК |
креативне мислення та неординарність в вирішенні поставлених задач; досвід роботи блогером, контент-мейкером, мобіографом або журналістом в команді з відеоператором; вміння професійно говорити на камеру; знання принципів роботи, трендів та особливостей просування контенту в соціальних медіа: Instagram, YouTube, TikTok; уміння створювати привабливі тексти, грамотна українська мова (усна та письмова). |
генерація креативних ідей: створення унікальних концепцій для контенту, адаптованих до цільової аудиторії; написання сценаріїв, зйомка розважальних та ситуативних відео, лайф-контенту; організація фото/відео зйомки; робота в кадрі: stand-up, короткі опитування / інтерв'ю за абонентами, прямі-трансляції (за необхідності); створення та адаптація контенту (написання текстів, обробка зображень) для соцмереж / інтернет-ресурсів (за необхідності); моніторинг трендів та адаптація контенту під них; участь в розробці ідей та загальної концепції просування послуг, акційних пропозицій, проектів. |
стабільну заробітна плата; можливість самореалізації; сожливість працювати у лідируючій компанії міста. |
Відправити резюме можна за посиланням |
SMM-спеціаліст для мережі кав’ярень |
Cactus espresso bar |
досвід роботи у SMM від 1 року; знання трендів TikTok та Instagram; вміння знімати та монтувати відео; грамотність, креативність, уміння цікаво писати; базові навички дизайну (Canva, Figma) або досвід взаємодії з дизайнером. |
ведення сторінки в (Instagram); створення цікавого та якісного контенту; участь у створенні візуалу: зйомки, фотосесії, відео; виїзд на локації 1 раз на тиждень для створення контенту; написання креативних текстів для постів та сторіс. |
віддалений формат роботи; можливість реалізувати креативні ідеї; дружню команду та сучасний продукт, з яким приємно працювати; |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з туризму |
Marvin-Tour |
досвід роботи в туризмі; знання популярних туристичних напрямків; відкритість, відповідальність та уважність до деталей. |
консультація клієнтів та підбір турів; бронювання пакетних турів; підготовка індивідуальних програм подорожей; супровід клієнтів на всіх етапах поїздки. |
робота в стабільній компанії, яка розвивається; комфортний офіс; можливість подорожувати та відвідувати рекламні тури; конкуренту заробітну плату (ставка + % від продажів); професійний розвиток та навчання. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Бухгалтер-адміністратор (beauty, косметологія) |
Cosmetology b2b&b2c |
досвід роботи від 1 року; бажання працювати на навчатися; знання програм 1С (BAF), Exel, Word; |
|
офіційне працевлаштування; графік роботи: пн-пт з 9:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Кухар |
Secret Garden |
досвід роботи на кухні; вміння працювати з технологічними картами; виконання санітарних норм та стандартів; підтримка чистоти на процесі. |
здійснення роботи згідно вимог до кухаря; працювати відповідно до техкарт; дотримання техніки приготування страви та видачі; комунікація з командою; дотримання внутрішніх правил закладу. |
гнучкий графік з 11:00 до 22:00 — 4/2; гарні умови праці, дружній колектив; розвиток та навчання, підтримка колективу; стабільна заробітна плата, двічі на місяць; мотивація та кар'єрний зріст; корпоративне харчування; корпоративні знижки до 40%; розвозка персоналу, після закінчення робочого дня. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Хостес, адміністратор рецепції |
ChaCha |
досвід роботи на посаді хостес або у сфері HoReCa буде перевагою; має гарну чітку вимову та дикцію; знає, що таке презентабельний зовнішній вигляд; полюбляє посміхатися та створювати атмосферу гостинності. |
створення атмосфери доброзичливості та гостинності в ресторані; досконально знати меню; прийом телефонних дзвінків та резервування столиків; розміщення гостей у залі та контроль за посадкою. |
графік роботи: позмінний з 10:00 до 23:00; найкраща команда; смачні обіди та розвозка команди; щорічна відпустка. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Консультант фінансовий у Банк |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
вища освіта; досвід роботи в аналогічній сфері в банку - від 1 року. |
продавати банківських продукти (депозити, пластикові картки, пакети, рахунки тощо); проводити активний пошук, залучення та супровід клієнтів в усіх видах банківських послуг; консультувати клієнтів у відділенні; формувати та надавати звітність. |
офіційне правевлаштування; своєчасна виплата заробітної плати; програми медичного страхування та страхування життя; 25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпочинку на пам’ятні події, соціальні відпустки у відповідності до законодавства України; щорічні перегляди заробітної плати відповідно до персональної ефективності та фінансових показників банку; встановлення строку випробування відповідно до вимог чинного законодавства. |
Відправити резюме можна за посиланням |
SMM-спеціаліст |
Na5ku |
володіння редакторами: CapCut, Canva, Photoshop, VN, Figma, Captions або аналогами; бажано вміння працювати з нейромережами (ChatGPT, Leonardo AI); досвід розробки SMM-стратегій та проведення інтерактивів; бажано досвід співпраці з лідерами думок (блогерами); бажано вміння готувати щомісячні звіти; базові навички налаштування реклами у Facebook Ads Manager; грамотна українська письмова та розмовна мова; креативність, комунікабельність; чітка дикція для відеозйомок; відповідальність, багатозадачність і вміння працювати в дедлайни; вміння делегувати та контролювати виконання завдань (у вас буде помічник). |
розробка довгострокової стратегії для соцмереж (Instagram, TikTok); складання щомісячного контент-плану відповідно до ЦА та глобального маркетингово плану компанії (пости, Reels, сторіс, Threads, канал Instagram); генерація ідей, створення та публікація контенту для Instagram та TikTok + републікація в Facebook та YouTube Shorts; запис і монтаж інформативних, навчальних та розважальних відео (зйомка та монтаж розмовних сторіс, роликів); написання текстів, що чіпляють та мотивують до дії; відстеження трендів та їх адаптація під бренд; взаємодія з підписниками (відповіді на коментарі); робота з Influencer (пошук, комунікація, підготовка ТЗ, контроль виконання); організація інтерактивів (конкурси, акції, відправка подарунків); співпраця з UGC — та EGC-креаторами; щомісячна звітність по всім соцмережам. |
віддалена робота. Графік: Пн-Пт (бажано з 10:00, але головна вимога — 7 годин на день); оплачувана відпустка та лікарняні (після року роботи); робота з помічником; адекватний та дружній колектив і керівництво. |
Відправити резюме можна за посиланням
|
Менеджер по роботі з клієнтами зі знанням англійської мови (FashionRetail) |
Lookie Atelier |
вища освіта бажано; досвід продажу B2B/B2C буде перевагою; відмінні комунікативні навички; відмінне володіння усною та письмовою українською мовою; вміння вести ділове листування українською/англійською мовою; знання англійської мови на рівні upper-intermediate (письмова); розуміння потреб клієнтів, їх виявлення та отримання задоволення від допомоги їм; |
обробка замовлень; грамотне та доброзичливе консультування клієнтів з питань підбору розміру, посадки моделі; внесення замовлень у графік роботи виробництва; контроль оплат; контроль за виконанням замовлень та інформування клієнтів про затримки/строки; аналіз продажів по категоріях взуття та участь в розробці колекцій; участь у розробці стратегій утримання, повернення та залучення нових клієнтів. |
Графік роботи включає роботу в офісі — 5 днів на тиждень з пн. по пт. з 8:00 до 15:00, та годину ввечері + на вихідних для вчасних відповідей на нові звернення (час узгоджуємо індивідуально); можливості для розвитку та реалізації; комфортні умови роботи та доброзичливу атмосферу. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Кухар |
Debi, restaurant |
повага до продукту й процесу; бажання вчитися. |
приготування страв відповідно до технологічних карт. |
тепла команда; стабільна заробітна плата + бонуси; автентична кухня, жива атмосфера, відкриті обійми; зручний графік, щоб мати час відпочити. |
Відправити резюме можна за посиланням |