Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Менеджер з IT - навчання

ПП навчальний центр Гранд

бажання працювати та розвиватися;

впевнений користувач ПК;

відмінні комунікативні навики.

працювати за розробленою навчальною програмою;

консультувати та допомагати дітям та молоді проходити завдання;

виконання інших завдань, пов’язаних із роботою.

комфортні робочі умови у сучасних SMART-класах;

можливість кар'єрного росту та професійного розвитку;

графік: cубота обов’язково + будні дні на вибір;

є варіанти повної або часткової зайнятості.

 

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call- центру

Датагруп Volia

вільне володіння українською мовою;

уважність;

відповідальність;

доброзичливість;

бажання навчатися новому та розвиватися.

приймати вхідні дзвінки клієнтів одного із найбільших банків України;

ввічливо та професійно відповідати на запити;

вносити інформацію в базу даних (із навчанням);

робота з базою даних;

дотримуватись простих внутрішніх стандартів.

 

офіційне працевлаштування;

затишний офіс зі світлом, теплом, чаєм та кавою без обмежень;

оплачуване навчання;

графік роботи 5/2, зміни від 6 годин – з можливістю підлаштування графіка роботи;

медичне страхування, оплачуванні лікарняні та відпустка;

гідну зарплату: стабільна ставка + бонуси (за якісну роботу приємні надбавки)

 

Відправити резюме можна за посиланням

Помічник SMM -  менеджера

Persona Education

розуміння, як працюють соцмережі та тренди;

вміння писати легко та цікаво;

базові навички дизайну: canvaчи аналогічні програми;

креативне мислення;

бажання створювати щось нове.

дизайн корисних матеріалів для проектів;

презентації для партнерів/заходів;

Instagram stories - твої другі руки (регулярно, красиво, з душею);

TikTok та YouTube Shorts — постинг, тренди, креатив;

редагування презентацій;

Telegram-канали — наповнення контентом, що приносить користь.

робота в команді, яка щиро любить те, що робить;

навчання і розвиток в досвідченій команді маркетологів;

свобода для ідей та креативу (і підтримку в їх реалізації);

зручний графік та лояльне керівництво;

офіс в центрі міста з крутою терасою.

Відправити резюме можна за посиланням

Бухгалтер

Відділ освіти, молоді, спорту, культури та туризму Агрономічної сільської ради

досвід роботи з казначейством;

володіння бухгалтерськими програмами.

 

ведення бухгалтерського обліку;

ведення  звітності;

подання звітності у контролюючі органи.

 

8 годинний робочий день

Відправити резюме можна запосиланням

Викладач програмування

ТОВ АРІТ

комунікабельність;

викладання;

презентабельність;

грамотна та чітка мова;

вік від 20 та 40 років;

знання основ HTML5, CSS3, Python, Scratch (знання інших мов програмування буде перевагою);

бажання працювати з дітьми шкільного віку (10−16 років).

підготовка до занять з наданих матеріалів;

проведення занять;

тестування та відстеження успішності учнів.

 

неповний робочий тиждень;

 

гнучкий графік роботи — субота/неділя;

 

перша/друга половина дня;

 

погодинна заробітна плата - за результатами співбесіди;

 

своєчасна виплата заробітної плати;

 

професійне зростання — розвиток професійних якостей, використання сервісів Kahoot, HTML5, надалі — робота з Python, Розробка чат-ботів, JavaScript, Java.

 

Відправити резюме можна за посиланням

SMM -,  

контент -менеджер

магазин зброї Хантер

відповідальність;

вільне володіння українською мовою;

уважність;

креативність;

високий рівень роботи в мобільних застосунках, по обробці фото й відео;

почуття стилю;

Photoshop на середньому й вище рівні;

знання відеоредакторів.

 

генерувати ідеї для лайф - контенту;

писати цікаві, легкі, не нудні тексти;

створення Reels.

графік роботи гібридний (частково в офісі, частково віддалено);

оплата - ставка + премії;

щира та надійні команда, зацікавлена у спільному результаті.

Відправити резюме можна за посиланням

Бухгалтер з первинної документації

ТОВ Рефлекс-Текс

відповідальність;

уважність;

впевнений користувач ПК (Excel, Word).

 

робота з бухгалтерською документацією;

оформлення прибутково-видаткових накладних;

ведення первинної бухгалтерської документації;

набір платежів у системі клієнт-банк;

формування актів виконаних робіт;

контроль документообігу;

аудит;

1С:Документообіг;

робота у програмах 1С / M.E.Doc / Вчасно;

взаємодія з контрагентами щодо первинних документів.

своєчасна оплата праці;

можливість професійного зростання;

графік роботи: 5/2.

Відправити резюме можна за посиланням

Працівник закладу ресторанного господарства

ЛТД ПІІ МакДональдз Юкрейн

любов до спілкування;

бажання розвиватися та зростати.

приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії;

формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану;

підтримання чистоти у ресторані.

робота в міжнародній компанії;

стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно;

додатково можна отримати щомісячний та річний бонус;

гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу;

офіційне працевлаштування;

соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії;

знижка на продукцію компанії;

різноманітні конкурси та мотиваційні програми;

можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси;

молода, енергійна та надзвичайно дружна команда;

кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; 

перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з продажу (B2С)

lifecell

відповідальність;

гнучкість;

проактивність;

стабільність;

організованість;

комунікабельність;

знання законодавства України.

залучати нових користувачів послуг компанії;

консультувати потенційних абонентів щодо умов підключення послуг по телефону та під час особистих зустрічей;

планувати та контролювати розміщення промо - матеріалів компанії за встановленими адресами;

забезпечувати актуальність реклами на мережі;

вести щоденну звітність зі смартфону;

виконувати план продажів та досягати встановлених KPI.

працевлаштування згідно законодавства України в компанію «Датагруп» з першого робочого дня;

можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання у великій та надійній телеком – групі;

гарантована та своєчасна заробітна плата, а також повний соціальний пакет з першого робочого дня;

медичне страхування;

24 календарних дні відпустки + додатковий вихідний до дня народження;

мобільний зв’язок для співробітників: корпоративні тарифи, щоб завжди залишатися на зв’язку;

можливість участі у масштабних інфраструктурних і цифрових проєктах;

співпраця з талановитими та вмотивованими колегами, які підтримують один одного;

участь у волонтерських ініціативах, підтримка благодійних проєктів, програми для молоді та екологічні ініціативи.

Відправити резюме можна за посиланням

Акаунт-менеджер, оператор ПК

ЛТД Tрак Партс

відповідальність;

уважність;

впевнений користувач ПК;

уміння користуватися соціальними  мережами  та інтернетом;

здатність до навчання;

активність.

реєстрація акаунтів;

ведення соціальної активності;

своєчасне здавання акантів.

графік з 9:00 до 18:00 (є можливість обговорити індивідуальний, після навчання є змога працювати дома);

вихідні дні: субота, неділя;

комфортні умови роботи у чистому, просторому офісі;

своєчасна оплата праці (перший тиждень місяця - аванс, третій тиждень місяця - зарплата);

Відправити резюме можна за посиланням

Audit Assistant, стажер в аудиторську команду

Parker Russell

відповідальність;

знання англійської мови — рівень B2 і вище (знання фінансової та аудиторської термінології буде перевагою);

бажання розвиватися;

уважність до деталей;

здатність працювати з великими обсягами даних;

знання з бухгалтерського обліку, аудиту, фінансів та оподаткування;

володіння аналітичним мисленням;

 

брати участь у складанні робочих документів аудитора;

аналізувати фінансову звітність клієнтів і робити первинні висновки щодо ризиків;

допомагати у перевірках відповідності облікової політики та внутрішніх процедур клієнтів вимогам законодавства та МСФЗ;

долучатися до командної роботи з аудиторами, податковими консультантами й фінансистами.

оплачуване стажування тривалістю 2 - 3 місяці з можливістю подальшого офіційного працевлаштування;

гнучкий графік, що дозволяє поєднувати роботу з навчанням;

практичний досвід участі в аудиторських перевірках компаній різних галузей:             IT, нерухомість, енергетика, агросектор, військово-промисловий комплекс та інших;

залучення до підготовки робочих документів аудитора, первинного аналізу фінансової звітності та оцінки систем внутрішнього контролю;

ознайомлення з вимогами МСФЗ (IFRS) та особливостями ведення обліку в Україні;

наставництво від досвідчених аудиторів і фінансових консультантів;

перспективу подальшої кар'єри в Parker Russell Ukraine після успішного завершення стажування.

Відправити резюме можна за посиланням

Спеціаліст з продажу банківських послуг (контакт-центр)

UKRSIBBANK BNP Paribas Group

здатність швидко навчатися;

відкритість;

позитивне мислення;

відповідальність;

знання банківських програм;

грамотна усна та письмова мова;

 

обробляти вхідні та вихідні телефонні звернення;

працювати с діючими клієнтами банку в телефонному режимі;

надавати актуальні дані по продуктах банку;

заводити кредитні заявки по телефону;

допомагати клієнту у виборі банківського продукту.

своєчасна виплата заробітної плати;

програми медичного страхування та страхування життя;

25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпочинку на пам’ятні події, соціальні відпустки у відповідності до законодавства України;

щорічні перегляди заробітної плати відповідно до персональної ефективності та фінансових показників банку;

можливість навчання: Школа лідера, Сервіс дизайну, Бізнес аналітики, Data, Digital, Agile та програму розвитку талантів I-Players та широкий набір мікро-тренінгів (SQL, BI, EQ);

можливість брати участь у програмі внутрішньої та міжнародної мобільності до BNP Paribas Group;

робота з періодичною можливістю працювати дистанційно (для вакансій з дистанційним форматом роботи);

програму «War&Life balance: як повернути життя в життя» — це практичні воркшопи з фахівцями для підтримки емоційного стану;

в рамках програми «New Ways of Working» дайджест з порадами від експертів щодо підтримки фізичного та ментального здоров’я;

різноманітність, інклюзивність;

залучення до проєктів сталого розвитку та корпоративно-соціальної відповідальності.

Відправити резюме можна за посиланням

Фахівець з обслуговування клієнтів банку

АТ àбанк

відповідальність;

активність;

уважність;

ввічливість;

творчий підхід;

відкритість;

позитивне мислення;

ефективна комунікація.

надавати клієнтам високоякісне обслуговування та консультації щодо банківських продуктів і послуг, забезпечуючи позитивний клієнтський досвід на кожному етапі взаємодії;

активно продавати банківські продукти, виконуючи планові показники відповідно до затверджених стандартів;

орієнтуватися в цифрових продуктах банку та допомагати клієнтам ефективно ними користуватися;

працювати як із постійними, так і з потенційними клієнтами: виявляти їхні потреби, пропонувати релевантні рішення та будувати довгострокові взаємовідносини.

офіційне працевлаштування;

зарплата завжди вчасно і без затримок;

оплачувані 24 дні відпустки;

графік роботи: 5/2, ПН - ПТ (09:00 - 18:00 або 08:30 - 17:30);

можливість кар'єрного зростання;

корпоративний коучинг за твоїм запитом;

матеріальну допомогу у скрутній ситуації.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з підтримки клієнтів, фахівець на вхідну лінію

ТОВ Хоум-Нет

знаходити спільну мову з людьми;

комунікативність;

хочеш вчитись, розвиватись та завжди орієнтуєшся на результат;

впевнено користуєшся ПК (Word / Excel на базовому рівні);

організованість;

відповідальність;

ввічливість;

стресостійкість.

відповідати на телефонні запити клієнтів (тільки вхідна лінія жодних продажів). консультувати та вирішувати питання;

внесення інформації в систему, дотримання стандартів сервісу.

стабільна заробітна плата;

можливість кар'єрного росту, підвищення кваліфікації за рахунок компанії;

сучасний простір поруч зі зручною транспортною розв’язкою;

тренажерна зала - за рахунок компанії;

крута команда;

молоді, відкриті, прості в спілкуванні - саме такі люди тебе оточуватимуть щодня, тут ти реально відчуєш себе «в своїй тарілці»;

своя зона відпочинку в офісі;

масажне крісло, пуфи й кава - все, щоб перезавантажитись між перервами або після роботи.

Відправити резюме можна за посиланням

Викладач програмування у школу

Bit School

знання програм програмування: Java,Python, Arduino IDE;

 комунікативність;

творчий підхід;

 

викладати програмування;

допомагати на перших заняттях;

поєднувати технології, креатив та командну роботу.

 

Відправити резюме можна за посиланням

Юрист, адвокат

Центр правової допомоги

вища юридична освіта;

грамотна усна та письмова мова;

знання законодавства та актуальної судової практики;

досвід роботи з цивільними та адміністративними справами буде перевагою;

вміння працювати з великими обсягами інформації.

 

надання безоплатних консультацій клієнтам компанії;

аналіз проблематики клієнта та побудова стратегії рішення;

аналіз документації клієнта;

залучення клієнтів до співпраці, надання фактичної юридичної допомоги відповідно договору;

супровід клієнта на усіх етапах розв’язання його питання;

претензійно-позовна робота;

підготовка процесуальних документів;

медіація;

судове врегулювання проблем клієнтів, представництво.

офіційне працевлаштування;

графік роботи: 5/2 з 09:30 до 18:30;

професійний розвиток;

кар'єрний ріст від юриста до керівника;

практичний досвід роботи;

нестандартні ситуації та стратегії вирішення;

досвідчений колектив;

гідну заробітну плату;

здорову команду ідейних людей;

корпоративний зв’язок;

дружній колектив;

цікаві проєкти;

навчання, тренінги;

навчання/стажування – неоплачувані;

зручне розташування офісу в центрі міста.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з презентації, продажу курсів

JustSchool

вільне володіння українською мовою;

стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном;

розуміння, що чим більше результат — тим вища заробітна плата.

знайомити клієнта з продуктами школи та продавати пакети уроків;

проводити пробні уроки за розробленим сценарієм;

постійно покращувати свої навички та відвідувати тренінги від професіоналів у сфері продажів.

ми пропонуємо роботу за гнучким графіком: мінімум 8 уроків на день (1 урок - 40 хвилин), в діапазоні з 14:00 до 22:00, 5 днів на тиждень;

якісне навчання новій роботі, до того ж ми використовуємо сучасний AI тренажер, який допомагає швидко та ефективно освоїти всі необхідні навички. це забезпечує якісне навчання та прискорює твій професійний ріст;

виплати заробітної плати двічі на місяць, без затримок;

оплачувана відпустка та лікарняні;

4 додаткових вихідних на рік без пояснень причини — для свят, морального відпочинку або просто так;

корпоративна знижка на англійську для тебе і твоїх рідних;

мерч, івенти та активності — тому що робота має приносити не тільки дохід, а й задоволення.

Відправити резюме можна за посиланням

Бухгалтер з первинної документації

Aйпi-koннеkт

наявність базової профільної освіти (бухгалтерської/економічної тощо);

вміння працювати з бухгалтерськими (1С) та офісними (Word/Excel) програмами;

уважність до деталей та вміння працювати з великим обсягом інформації;

відповідальність;

організованість;

уважність;

перевагою буде знання кадрового діловодства.

обробка первинних документів та їх правильне відображення у бухгалтерському обліку;

ведення типових договорів з контрагентами;

підготовка та ведення типової документації в системі закупівель;

взаємодія з контрагентами - контроль щодо своєчасного відправлення/отримання первинної документації;

взаємодія з іншими підрозділами підприємства - контроль виконання зобов’язань перед зовнішніми контрагентами.

повна зайнятість;

офіційне працевлаштування згідно чинного законодавства;

конкурентна заробітна плата;

графік роботи 5/2 з 09.00 до 18.00 з понеділка по пятницю.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з туризму

туристична компанія Свіжий вітер

креативність;

комунікабельність;

відповідальність;

самоосвіта.

організація та супровід туристичних подорожей;

консультація клієнтів;

підбір та бронювання готелів, авіаквитків та екскурсій;

оформлення документів.

навчання у складі групи

Відправити резюме можна за посиланням

Оператор 1C

ТОВ Юдар-М

уважність;

пунктуальність;

бажання вчитися і розвиватися.

робота в програмі 1С8.3.;

прийом замовлення по телефону;

внесення замовлення в програму 1С.

графік роботи з 10:00 год. до 19:00 год. 5/2;

офіційне працевлаштування;

дружній колектив.

Відправити резюме можна за посиланням

Помічник юриста, юрист-стажер, адміністратор офісу

Purcen

вища або професійно-технічна освіта;

перевага надається кандидатам з юридичною освітою та студентам юридичних вишів;

грамотна усна та письмова українська мова;

впевнений користувач ПК (Excel, Word, Google - документи);

ввічливість, організованість, відповідальність, охайність;

бажання навчатись та розвиватися, зокрема у сфері юридичних послуг;

досвід роботи на аналогічній посаді -  бажаний, але не обов’язковий.

прийом вхідних дзвінків, фіксація звернень;

первинний прийом клієнтів компанії;

комунікація з клієнтами компанії;

організація відправки/отримання поштової та кур'єрської кореспонденції;

ведення адміністративної документації;

робота з Excel, Word, електронною поштою, CRM-системою (навчаємо в процесі);

виконання завдань керівництва, що випливають з питань організаційного забезпечення діяльності офісу компанії;

виконання завдань керівництва, що випливають з питань надання послуг правничої допомоги клієнтам компанії.

робота в стабільній юридичній компанії, що працює з 2015 року;

сучасний офіс у центрі міста;

наставництво та підтримку в період адаптації;

своєчасна виплата заробітної плати (ставка + премії);

дружній колектив і комфортні умови праці;

для кандидатів з юридичною освітою -можливість професійного росту до посади юриста компанії.

Відправити резюме можна за посиланням

Молодший юрист

юридичне бюро Аґрум Юріс

вміння працювати з офісними програмами та профільними базами даних;

уважність до деталей та бажання вчитись;

активність у робочих процесах та ініціативність;

вміння грамотно спілкуватися з клієнтами;

пунктуальність;

оперативність;

організаційність;

комунікабельність;

відповідальність.

написання різноманітних юридичних документів;

підтримка керівника (юриста) у веденні справ;

аналіз та обробка юридичної інформації;

забезпечення організаційної підтримки в роботі керівника;

робота з кореспонденцією;

управління календарем зустрічей керівника;

відповідь клієнтам у месенджерах, пошті.

роботу у стабільній компанії;

реальна можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання;

роботу в офісі в самому центрі міста по вулиці Соборна.

графік роботи: Пн-Пт з 9 до 18.

Відправити резюме можна за посиланням

Викладач програмування в дитячу IT-школу

всеукраїнська школа програмування для дiтей Logika

енергійні та вмотивовані викладачі, які ладнають із комп’ютером на «ти» та мають активний підхід до своєї роботи;

творчий підхід;

креативність;

викладання;

бажано, але не обов’язково — знання у Python, Scratch або Roblox Studio (або ж досвід із іншими мовами програмування та бажання вивчати нове);

великою перевагою буде вища освіта в області ІТ або ж педагогіки/психології;

кандидати з досвідом роботи з дітьми в пріоритеті.

проводити заняття із використанням уже готових методичних матеріалів школи Logika;

створювати та підтримувати дружню робочу атмосферу;

слідкувати за результатами учнів;

давати звіти за шаблонами.

робота у вихідні (субота, неділя);

заробітня плата: 400 грн / 1.5 години викладання;

постійне навчання за рахунок компанії від наших професіоналів;

зручні локації;

круте ком’юніті однодумців.

Відправити резюме можна за посиланням