Вакансії для студентів і випускників станом на 04.09.2025
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер з IT - навчання |
ПП навчальний центр Гранд |
бажання працювати та розвиватися; впевнений користувач ПК; відмінні комунікативні навики. |
працювати за розробленою навчальною програмою; консультувати та допомагати дітям та молоді проходити завдання; виконання інших завдань, пов’язаних із роботою. |
комфортні робочі умови у сучасних SMART-класах; можливість кар'єрного росту та професійного розвитку; графік: cубота обов’язково + будні дні на вибір; є варіанти повної або часткової зайнятості.
|
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call- центру |
Датагруп Volia |
вільне володіння українською мовою; уважність; відповідальність; доброзичливість; бажання навчатися новому та розвиватися. |
приймати вхідні дзвінки клієнтів одного із найбільших банків України; ввічливо та професійно відповідати на запити; вносити інформацію в базу даних (із навчанням); робота з базою даних; дотримуватись простих внутрішніх стандартів.
|
офіційне працевлаштування; затишний офіс зі світлом, теплом, чаєм та кавою без обмежень; оплачуване навчання; графік роботи 5/2, зміни від 6 годин – з можливістю підлаштування графіка роботи; медичне страхування, оплачуванні лікарняні та відпустка; гідну зарплату: стабільна ставка + бонуси (за якісну роботу приємні надбавки)
|
Відправити резюме можна за посиланням |
Помічник SMM - менеджера |
Persona Education |
розуміння, як працюють соцмережі та тренди; вміння писати легко та цікаво; базові навички дизайну: canvaчи аналогічні програми; креативне мислення; бажання створювати щось нове. |
дизайн корисних матеріалів для проектів; презентації для партнерів/заходів; Instagram stories - твої другі руки (регулярно, красиво, з душею); TikTok та YouTube Shorts — постинг, тренди, креатив; редагування презентацій; Telegram-канали — наповнення контентом, що приносить користь. |
робота в команді, яка щиро любить те, що робить; навчання і розвиток в досвідченій команді маркетологів; свобода для ідей та креативу (і підтримку в їх реалізації); зручний графік та лояльне керівництво; офіс в центрі міста з крутою терасою. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Бухгалтер |
Відділ освіти, молоді, спорту, культури та туризму Агрономічної сільської ради |
досвід роботи з казначейством; володіння бухгалтерськими програмами.
|
ведення бухгалтерського обліку; ведення звітності; подання звітності у контролюючі органи.
|
8 годинний робочий день |
Відправити резюме можна запосиланням |
Викладач програмування |
ТОВ АРІТ |
комунікабельність; викладання; презентабельність; грамотна та чітка мова; вік від 20 та 40 років; знання основ HTML5, CSS3, Python, Scratch (знання інших мов програмування буде перевагою); бажання працювати з дітьми шкільного віку (10−16 років). |
підготовка до занять з наданих матеріалів; проведення занять; тестування та відстеження успішності учнів.
|
неповний робочий тиждень;
гнучкий графік роботи — субота/неділя;
перша/друга половина дня;
погодинна заробітна плата - за результатами співбесіди;
своєчасна виплата заробітної плати;
професійне зростання — розвиток професійних якостей, використання сервісів Kahoot, HTML5, надалі — робота з Python, Розробка чат-ботів, JavaScript, Java.
|
Відправити резюме можна за посиланням |
SMM -, контент -менеджер |
магазин зброї Хантер |
відповідальність; вільне володіння українською мовою; уважність; креативність; високий рівень роботи в мобільних застосунках, по обробці фото й відео; почуття стилю; Photoshop на середньому й вище рівні; знання відеоредакторів.
|
генерувати ідеї для лайф - контенту; писати цікаві, легкі, не нудні тексти; створення Reels. |
графік роботи гібридний (частково в офісі, частково віддалено); оплата - ставка + премії; щира та надійні команда, зацікавлена у спільному результаті. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Бухгалтер з первинної документації |
ТОВ Рефлекс-Текс |
відповідальність; уважність; впевнений користувач ПК (Excel, Word).
|
робота з бухгалтерською документацією; оформлення прибутково-видаткових накладних; ведення первинної бухгалтерської документації; набір платежів у системі клієнт-банк; формування актів виконаних робіт; контроль документообігу; аудит; 1С:Документообіг; робота у програмах 1С / M.E.Doc / Вчасно; взаємодія з контрагентами щодо первинних документів. |
своєчасна оплата праці; можливість професійного зростання; графік роботи: 5/2. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Працівник закладу ресторанного господарства |
ЛТД ПІІ МакДональдз Юкрейн |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з продажу (B2С) |
lifecell |
відповідальність; гнучкість; проактивність; стабільність; організованість; комунікабельність; знання законодавства України. |
залучати нових користувачів послуг компанії; консультувати потенційних абонентів щодо умов підключення послуг по телефону та під час особистих зустрічей; планувати та контролювати розміщення промо - матеріалів компанії за встановленими адресами; забезпечувати актуальність реклами на мережі; вести щоденну звітність зі смартфону; виконувати план продажів та досягати встановлених KPI. |
працевлаштування згідно законодавства України в компанію «Датагруп» з першого робочого дня; можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання у великій та надійній телеком – групі; гарантована та своєчасна заробітна плата, а також повний соціальний пакет з першого робочого дня; медичне страхування; 24 календарних дні відпустки + додатковий вихідний до дня народження; мобільний зв’язок для співробітників: корпоративні тарифи, щоб завжди залишатися на зв’язку; можливість участі у масштабних інфраструктурних і цифрових проєктах; співпраця з талановитими та вмотивованими колегами, які підтримують один одного; участь у волонтерських ініціативах, підтримка благодійних проєктів, програми для молоді та екологічні ініціативи. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Акаунт-менеджер, оператор ПК |
ЛТД Tрак Партс |
відповідальність; уважність; впевнений користувач ПК; уміння користуватися соціальними мережами та інтернетом; здатність до навчання; активність. |
реєстрація акаунтів; ведення соціальної активності; своєчасне здавання акантів. |
графік з 9:00 до 18:00 (є можливість обговорити індивідуальний, після навчання є змога працювати дома); вихідні дні: субота, неділя; комфортні умови роботи у чистому, просторому офісі; своєчасна оплата праці (перший тиждень місяця - аванс, третій тиждень місяця - зарплата); |
Відправити резюме можна за посиланням |
Audit Assistant, стажер в аудиторську команду |
Parker Russell |
відповідальність; знання англійської мови — рівень B2 і вище (знання фінансової та аудиторської термінології буде перевагою); бажання розвиватися; уважність до деталей; здатність працювати з великими обсягами даних; знання з бухгалтерського обліку, аудиту, фінансів та оподаткування; володіння аналітичним мисленням;
|
брати участь у складанні робочих документів аудитора; аналізувати фінансову звітність клієнтів і робити первинні висновки щодо ризиків; допомагати у перевірках відповідності облікової політики та внутрішніх процедур клієнтів вимогам законодавства та МСФЗ; долучатися до командної роботи з аудиторами, податковими консультантами й фінансистами. |
оплачуване стажування тривалістю 2 - 3 місяці з можливістю подальшого офіційного працевлаштування; гнучкий графік, що дозволяє поєднувати роботу з навчанням; практичний досвід участі в аудиторських перевірках компаній різних галузей: IT, нерухомість, енергетика, агросектор, військово-промисловий комплекс та інших; залучення до підготовки робочих документів аудитора, первинного аналізу фінансової звітності та оцінки систем внутрішнього контролю; ознайомлення з вимогами МСФЗ (IFRS) та особливостями ведення обліку в Україні; наставництво від досвідчених аудиторів і фінансових консультантів; перспективу подальшої кар'єри в Parker Russell Ukraine після успішного завершення стажування. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Спеціаліст з продажу банківських послуг (контакт-центр) |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
здатність швидко навчатися; відкритість; позитивне мислення; відповідальність; знання банківських програм; грамотна усна та письмова мова;
|
обробляти вхідні та вихідні телефонні звернення; працювати с діючими клієнтами банку в телефонному режимі; надавати актуальні дані по продуктах банку; заводити кредитні заявки по телефону; допомагати клієнту у виборі банківського продукту. |
своєчасна виплата заробітної плати; програми медичного страхування та страхування життя; 25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпочинку на пам’ятні події, соціальні відпустки у відповідності до законодавства України; щорічні перегляди заробітної плати відповідно до персональної ефективності та фінансових показників банку; можливість навчання: Школа лідера, Сервіс дизайну, Бізнес аналітики, Data, Digital, Agile та програму розвитку талантів I-Players та широкий набір мікро-тренінгів (SQL, BI, EQ); можливість брати участь у програмі внутрішньої та міжнародної мобільності до BNP Paribas Group; робота з періодичною можливістю працювати дистанційно (для вакансій з дистанційним форматом роботи); програму «War&Life balance: як повернути життя в життя» — це практичні воркшопи з фахівцями для підтримки емоційного стану; в рамках програми «New Ways of Working» дайджест з порадами від експертів щодо підтримки фізичного та ментального здоров’я; різноманітність, інклюзивність; залучення до проєктів сталого розвитку та корпоративно-соціальної відповідальності. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Фахівець з обслуговування клієнтів банку |
АТ àбанк |
відповідальність; активність; уважність; ввічливість; творчий підхід; відкритість; позитивне мислення; ефективна комунікація. |
надавати клієнтам високоякісне обслуговування та консультації щодо банківських продуктів і послуг, забезпечуючи позитивний клієнтський досвід на кожному етапі взаємодії; активно продавати банківські продукти, виконуючи планові показники відповідно до затверджених стандартів; орієнтуватися в цифрових продуктах банку та допомагати клієнтам ефективно ними користуватися; працювати як із постійними, так і з потенційними клієнтами: виявляти їхні потреби, пропонувати релевантні рішення та будувати довгострокові взаємовідносини. |
офіційне працевлаштування; зарплата завжди вчасно і без затримок; оплачувані 24 дні відпустки; графік роботи: 5/2, ПН - ПТ (09:00 - 18:00 або 08:30 - 17:30); можливість кар'єрного зростання; корпоративний коучинг за твоїм запитом; матеріальну допомогу у скрутній ситуації. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з підтримки клієнтів, фахівець на вхідну лінію |
ТОВ Хоум-Нет |
знаходити спільну мову з людьми; комунікативність; хочеш вчитись, розвиватись та завжди орієнтуєшся на результат; впевнено користуєшся ПК (Word / Excel на базовому рівні); організованість; відповідальність; ввічливість; стресостійкість. |
відповідати на телефонні запити клієнтів (тільки вхідна лінія жодних продажів). консультувати та вирішувати питання; внесення інформації в систему, дотримання стандартів сервісу. |
стабільна заробітна плата; можливість кар'єрного росту, підвищення кваліфікації за рахунок компанії; сучасний простір поруч зі зручною транспортною розв’язкою; тренажерна зала - за рахунок компанії; крута команда; молоді, відкриті, прості в спілкуванні - саме такі люди тебе оточуватимуть щодня, тут ти реально відчуєш себе «в своїй тарілці»; своя зона відпочинку в офісі; масажне крісло, пуфи й кава - все, щоб перезавантажитись між перервами або після роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Викладач програмування у школу |
Bit School |
знання програм програмування: Java,Python, Arduino IDE; комунікативність; творчий підхід;
|
викладати програмування; допомагати на перших заняттях; поєднувати технології, креатив та командну роботу. |
|
Відправити резюме можна за посиланням |
Юрист, адвокат |
Центр правової допомоги |
вища юридична освіта; грамотна усна та письмова мова; знання законодавства та актуальної судової практики; досвід роботи з цивільними та адміністративними справами буде перевагою; вміння працювати з великими обсягами інформації.
|
надання безоплатних консультацій клієнтам компанії; аналіз проблематики клієнта та побудова стратегії рішення; аналіз документації клієнта; залучення клієнтів до співпраці, надання фактичної юридичної допомоги відповідно договору; супровід клієнта на усіх етапах розв’язання його питання; претензійно-позовна робота; підготовка процесуальних документів; медіація; судове врегулювання проблем клієнтів, представництво. |
офіційне працевлаштування; графік роботи: 5/2 з 09:30 до 18:30; професійний розвиток; кар'єрний ріст від юриста до керівника; практичний досвід роботи; нестандартні ситуації та стратегії вирішення; досвідчений колектив; гідну заробітну плату; здорову команду ідейних людей; корпоративний зв’язок; дружній колектив; цікаві проєкти; навчання, тренінги; навчання/стажування – неоплачувані; зручне розташування офісу в центрі міста. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з презентації, продажу курсів |
JustSchool |
вільне володіння українською мовою; стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном; розуміння, що чим більше результат — тим вища заробітна плата. |
знайомити клієнта з продуктами школи та продавати пакети уроків; проводити пробні уроки за розробленим сценарієм; постійно покращувати свої навички та відвідувати тренінги від професіоналів у сфері продажів. |
ми пропонуємо роботу за гнучким графіком: мінімум 8 уроків на день (1 урок - 40 хвилин), в діапазоні з 14:00 до 22:00, 5 днів на тиждень; якісне навчання новій роботі, до того ж ми використовуємо сучасний AI тренажер, який допомагає швидко та ефективно освоїти всі необхідні навички. це забезпечує якісне навчання та прискорює твій професійний ріст; виплати заробітної плати двічі на місяць, без затримок; оплачувана відпустка та лікарняні; 4 додаткових вихідних на рік без пояснень причини — для свят, морального відпочинку або просто так; корпоративна знижка на англійську для тебе і твоїх рідних; мерч, івенти та активності — тому що робота має приносити не тільки дохід, а й задоволення. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Бухгалтер з первинної документації |
Aйпi-koннеkт |
наявність базової профільної освіти (бухгалтерської/економічної тощо); вміння працювати з бухгалтерськими (1С) та офісними (Word/Excel) програмами; уважність до деталей та вміння працювати з великим обсягом інформації; відповідальність; організованість; уважність; перевагою буде знання кадрового діловодства. |
обробка первинних документів та їх правильне відображення у бухгалтерському обліку; ведення типових договорів з контрагентами; підготовка та ведення типової документації в системі закупівель; взаємодія з контрагентами - контроль щодо своєчасного відправлення/отримання первинної документації; взаємодія з іншими підрозділами підприємства - контроль виконання зобов’язань перед зовнішніми контрагентами. |
повна зайнятість; офіційне працевлаштування згідно чинного законодавства; конкурентна заробітна плата; графік роботи 5/2 з 09.00 до 18.00 з понеділка по п’ятницю. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з туризму |
туристична компанія Свіжий вітер |
креативність; комунікабельність; відповідальність; самоосвіта. |
організація та супровід туристичних подорожей; консультація клієнтів; підбір та бронювання готелів, авіаквитків та екскурсій; оформлення документів. |
навчання у складі групи |
Відправити резюме можна за посиланням |
Оператор 1C |
ТОВ Юдар-М |
уважність; пунктуальність; бажання вчитися і розвиватися. |
робота в програмі 1С8.3.; прийом замовлення по телефону; внесення замовлення в програму 1С. |
графік роботи з 10:00 год. до 19:00 год. 5/2; офіційне працевлаштування; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Помічник юриста, юрист-стажер, адміністратор офісу |
Purcen |
вища або професійно-технічна освіта; перевага надається кандидатам з юридичною освітою та студентам юридичних вишів; грамотна усна та письмова українська мова; впевнений користувач ПК (Excel, Word, Google - документи); ввічливість, організованість, відповідальність, охайність; бажання навчатись та розвиватися, зокрема у сфері юридичних послуг; досвід роботи на аналогічній посаді - бажаний, але не обов’язковий. |
прийом вхідних дзвінків, фіксація звернень; первинний прийом клієнтів компанії; комунікація з клієнтами компанії; організація відправки/отримання поштової та кур'єрської кореспонденції; ведення адміністративної документації; робота з Excel, Word, електронною поштою, CRM-системою (навчаємо в процесі); виконання завдань керівництва, що випливають з питань організаційного забезпечення діяльності офісу компанії; виконання завдань керівництва, що випливають з питань надання послуг правничої допомоги клієнтам компанії. |
робота в стабільній юридичній компанії, що працює з 2015 року; сучасний офіс у центрі міста; наставництво та підтримку в період адаптації; своєчасна виплата заробітної плати (ставка + премії); дружній колектив і комфортні умови праці; для кандидатів з юридичною освітою -можливість професійного росту до посади юриста компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Молодший юрист |
юридичне бюро Аґрум Юріс |
вміння працювати з офісними програмами та профільними базами даних; уважність до деталей та бажання вчитись; активність у робочих процесах та ініціативність; вміння грамотно спілкуватися з клієнтами; пунктуальність; оперативність; організаційність; комунікабельність; відповідальність. |
написання різноманітних юридичних документів; підтримка керівника (юриста) у веденні справ; аналіз та обробка юридичної інформації; забезпечення організаційної підтримки в роботі керівника; робота з кореспонденцією; управління календарем зустрічей керівника; відповідь клієнтам у месенджерах, пошті. |
роботу у стабільній компанії; реальна можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання; роботу в офісі в самому центрі міста по вулиці Соборна. графік роботи: Пн-Пт з 9 до 18. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Викладач програмування в дитячу IT-школу |
всеукраїнська школа програмування для дiтей Logika |
енергійні та вмотивовані викладачі, які ладнають із комп’ютером на «ти» та мають активний підхід до своєї роботи; творчий підхід; креативність; викладання; бажано, але не обов’язково — знання у Python, Scratch або Roblox Studio (або ж досвід із іншими мовами програмування та бажання вивчати нове); великою перевагою буде вища освіта в області ІТ або ж педагогіки/психології; кандидати з досвідом роботи з дітьми в пріоритеті. |
проводити заняття із використанням уже готових методичних матеріалів школи Logika; створювати та підтримувати дружню робочу атмосферу; слідкувати за результатами учнів; давати звіти за шаблонами. |
робота у вихідні (субота, неділя); заробітня плата: 400 грн / 1.5 години викладання; постійне навчання за рахунок компанії від наших професіоналів; зручні локації; круте ком’юніті однодумців. |
Відправити резюме можна за посиланням |