Вакансії для студентів і випускників станом на 11.09.2025
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Інженер з якості (виробництво) |
Промавтоматика Вінниця |
вища або технічна освіта; володіння базовими офісними програмами (Excel, Word); відповідальність; комунікабельність; не конфліктність; вміння працювати в команді та ефективно взаємодіяти з суміжними відділами; буде плюсом: досвід роботи в контролі якості або на виробництві; навички пайки, монтажу, збірки електронних приладів; знання стандартів та технічної документації. |
контроль якості продукції на всіх етапах виробництва (проміжний та вихідний); виявлення та фіксація дефектів згідно вимог; ведення звітної документації щодо браку; участь у розробці заходів для покращення якості; співпраця з виробничим відділом щодо усунення помилок. |
графік: 8:00 - 17:00 або позмінно Пн - Пт: 8:00 - 15:00 / 15:00 - 22:00, іноді робочі суботи/неділі (з додатковою погодинною оплатою); офіційне працевлаштування, всі соціальні гарантії; зарплата без затримок, чітко за домовленістю; харчування в кафе на території компанії; навчання і підтримка: внутрішні програми розвитку; можливість кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call- центру |
Датагруп Volia |
вільне володіння українською мовою; уважність; відповідальність; доброзичливість; бажання навчатися новому та розвиватися. |
приймати вхідні дзвінки клієнтів одного із найбільших банків України; ввічливо та професійно відповідати на запити; вносити інформацію в базу даних (із навчанням); робота з базою даних; дотримуватись простих внутрішніх стандартів.
|
офіційне працевлаштування; затишний офіс зі світлом, теплом, чаєм та кавою без обмежень; оплачуване навчання; графік роботи 5/2, зміни від 6 годин – з можливістю підлаштування графіка роботи; медичне страхування, оплачуванні лікарняні та відпустка; гідну зарплату: стабільна ставка + бонуси (за якісну роботу приємні надбавки).
|
Відправити резюме можна за посиланням |
Графічний дизайнер |
Blisk |
майстер поліграфічного дизайну з досвідом у цій сфері; знання Adobe Illustrator, CorelDRAW та Photoshop; розуміння принципів друку та підготовки макетів (CMYK, роздільна здатність, вимоги до файлів, особливості друку на різних матеріалах); вміння працювати в умовах дедлайнів та багатозадачності, не втрачаючи креативу. |
створювати круті візуальні рішення |
робота в компанії, яка зростає та розвивається, даючи простір для творчості; графік: ПН-ПТ, 09:00 -17:00; стабільна зарплата, оплачувана відпустка та лікарняні; комфортний офіс із приємними бонусами: чай, кава, печиво та бутерброди; команда, яка підтримає твої найсміливіші ідеї та допоможе втілити їх у життя. |
Відправити резюме можна за посиланням |
English teacher |
Space Study |
обожнювати спілкування та мотивувати студентів; мати сильну розмовну англійську (B2+ і вище); прагнути постійно розвиватися у викладанні; долати мовні бар'єри разом зі студентами; бажання стати частиною креативного та нестандартного освітнього проєкту; досвід викладання - бажаний, але не обов’язковий. |
ведення бухгалтерського обліку; ведення звітності; подання звітності у контролюючі органи.
|
гнучкий графік - працювати у зручний для себе час (від 10 уроків на тиждень); віддалена робота; готові матеріали - фокус тільки на викладанні; кар'єрний ріст - від викладача до ментора, методиста, тімліда чи навіть керівника відділу; платформа + підтримка - усе для якісного онлайн-навчання; базова ставка за кожен проведений урок; кожні 500 проведених уроків — підвищення фіксованої ставки; зростання грейду = зростання ставки.
|
Відправити резюме можна за посиланням |
Спеціаліст технічної підтримки (Linux) |
ТОВ Хостпро Лаб |
бажання працювати і розвиватись в сфері ІТ; могти вивчити, проаналізувати та застосувати на практиці великий об'єм інформації за короткий час; працювати в команді; буде перевагою: досвід роботи або мінімальні знання про Linux; розуміти що таке «Hosting, VPS, Dedicated servers, SSL Certificates, Cloudflare; Domain & domain zones» досвід не обов’язковий - навчаємо з нуля. |
надання технічної підтримки клієнтам в режимі телефону, онлайн-чату, через систему запитів; допомога клієнтам у вирішенні наявних проблем, консультація по послугам компанії. |
стажування перед початком роботи; позмінний графік роботи (5 робочих, 2 плаваючих вихідних/тиждень, 8 годин на день); зручне робоче місце; сучасна техніка; професійний ріст; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Юрист |
Правовий Лідер |
цілеспрямованих спеціалістів, які хочуть реалізувати себе у сфері юриспруденції; кандидатів, які готові отримувати новий досвід; амбіційних людей, які хочуть розвиватись та заробляти; вища юридична освіта; знання законодавства та актуальної судової практики; вміння працювати з великими обсягами інформації. |
надання консультацій; аналіз та побудова стратегії вирішення питання клієнта; проведення комунікації; супровід клієнта впродовж всього шляху вирішення проблеми; комунікація з клієнтами онлайн; підписання договорів на надання юридичних послуг. |
графік роботи з 09:30 до 18:30; професійний розвиток; кар'єрний ріст; практичний досвід роботи; гідну заробітну плату; система бонусів та премій; офіційне працевлаштування; дружній колектив; навчання, тренінги; зручне розташування офісу у центрі міста. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Фахівець з обліку |
Megasport |
маєти досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; вмієти працювати з великим об'ємом інформації; впевнений користувач ПК, з навичками роботи в MS Excel, 1С; уважність та відповідальність; мислити системно та орієнтуватися на результат; готовність до відряджень. |
робота з договорами та первинною бухгалтерською документацією в 1С; ведення обліку торгового обладнання, проведення інвентаризацій; збір та систематизація даних для фінансової звітності; контроль своєчасної оплати рахунків, перевірка та закриття взаєморозрахунків з контрагентами; ведення документообігу по переміщенню торгового обладнання, комплектуючих, аксесуарів та будівельних матеріалів; робота з заявками на комплектацію магазинів господарськими товарами. |
дружній і професійний колектив, який допоможе та підтримає на всіх етапах роботи; стабільний та конкурентний рівень винагороди; приємні корпоративні знижки на всю продукцію компанії; можливість подорожувати з роботою. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Працівник закладу ресторанного господарства |
ЛТД ПІІ МакДональдз Юкрейн |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з продажу |
юридичне бюро Аґрум Юріс |
досвід роботи менеджером з продажу, менеджером по роботі з клієнтами або оператором Call-центру (бажано, але не обов’язково); відмінні комунікативні навички; націленість на досягнення результатів; бажання навчатися та розвиватися; здатність працювати в умовах мультизадачності; вільне володіння українською мовою; енергійність; комунікабельність; цілеспрямованість. |
робота з гарячою базою клієнтів (ніяких холодних дзвінків, тільки теплі контакти з потенційними клієнтами які вже зацікавлені в юридичних послугах); ведення переговорів з потенційними клієнтами по телефону; робота у CRM системі; співпраця з іншими відділами компанії для забезпечення ефективних продажів. |
оплата - ставка + % від продажів + щомісячні премії, верхньої межі не має; графік роботи з 9:00 до 18:00, (1 година перерви); повна зайнятість; можемо розглянути дистанційний формат роботи; прозора законна діяльність в напрямку юридичних послуг населенню; зручне розташування офісу прямо в центрі міста; можливість кар'єрного зростання; гаряча база клієнтів для вашої роботи; фіксована ставка плюс бонуси та премії за досягнення високих результатів; виплати заробітної плати двічі на місяць; регулярні премії за високі результати; повноцінне навчання у нас в офісі, що допоможе зрозуміти всі нюанси послуг (юридична освіта для цього не потрібна); повна підтримка керівника та колег на період адаптації; оплачувана відпустка після 6 місяців роботи; молодий активний колектив, позитивна атмосфера та дуже лояльний керівник; підтримання дружньої атмосфери у колективі - щосезонні корпоративи, щоденні кофебрейки; кухня у якій завжди є питна вода, чай/кава, солодощі, мікрохвильовка. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Адміністратор сайту, діловод |
ТОВ Садовий Рай |
відповідальність; уважність; досвід роботи в сфері веб-дизайну, веб-розробки або адміністрування сайтів буде великою перевагою; вміння працювати з програмами BAS, Word, Excel; висока увага до деталей та здатність працювати з великим обсягом інформації; відмінні комунікаційні та організаційні навички; вміння працювати в команді та здатність працювати самостійно з мінімальним наглядом. |
оновлення та підтримка інформації на веб-сайті компанії, включаючи редагування та додавання нових товарів, акцій, новин тощо; забезпечення правильного функціонування веб-сайту, виявлення та усунення помилок, вдосконалення функціоналу сайту; організація та ведення документації компанії, включаючи рахунки, складські накладні, акти прийому-передачі товарів, договори, звіти; контроль за виконанням договорів з постачальниками та замовниками. |
пропонуємо цікаву роботу в динамічній компанії; можливістю розвитку; конкурентну заробітну плату; корпоративні пільги. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Аналітик операційного та прикладного програмного забезпечення |
Group KNESS |
мати повну вищу технічну освіту або здобуття вищої освіти; досвід роботи в CRM або ERP системі IT-Enterprise (буде перевагою); знання на високому рівні С#, SQL; досвід впровадження API (буде перевагою); швидко навчатися та бути націленим на результат; мати хороші комунікативні навички; мати бажання вивчати не тільки програмуванн, а й предметну область. |
з командою програмістів, працювати над проєктами розробки інформаційної системи; налаштовувати системи під потреби проєкту (за допомогою конструкторів і візуальних інтерфейсів); конфігурація ERP- системи відповідно до затверджених бізнес-процесів «to be»; налаштовувати взаємодію IT-Enterprise з іншими інформаційними системами; проєктувати концептуальну модель даних конкретної предметної області; вирішувати клієнтські запити/проблеми за допомогою інформаційної системи; розробляти/налаштовувати API інтеграцію. |
роботу в успішній компанії, що активно розвивається, створює тренди ринку, є соціально-відповідальною, має відкриту культуру та цінує ідеї співробітників; цікаві проекти в інших країнах; стати частиною команди, яка створює інновації в найактуальнішій галузі; офіційне працевлаштування з дотриманням КЗпП України; конкурентний компенсаційний пакет; піклування про ваше здоров’я, медичне страхування; вивчення англійської мови; сучасний та комфортний офіс, кухні та зони відпочинку; перспективу професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Фахівець контакт-центру банку (з навчанням) |
Paribas Group UKRSIBBANK BNP |
приємний голос, хорошу дикцію, грамотну мову; здатність до швидкого навчання; вміння переконувати і відстоювати свою точку зору; вміння працювати в команді; досвід в даній сфері не обов’язковий, навчання всього з нуля. |
здійснювати телефонні переговори з клієнтами відповідно до внутрішніх процедур банку; приймати вхідні телефонні звернення; надавати консультації клієнтам. |
працевлаштування з дотриманням вимог чинного законодавства України; своєчасна виплата заробітної плати; програми медичного страхування та страхування життя; 25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпочинку на пам’ятні події, соціальні відпустки у відповідності до законодавства України; щорічні перегляди заробітної плати відповідно до персональної ефективності та фінансових показників банку; встановлення строку випробування відповідно до вимог чинного законодавства; можливість навчання: Школа лідера, Сервіс дизайну, Бізнес аналітики, Data, Digital, Agile та програму розвитку талантів I-Players та широкий набір мікро-тренінгів (SQL, BI, EQ); можливість брати участь у програмі внутрішньої та міжнародної мобільності до BNP Paribas Group; робота з періодичною можливістю працювати дистанційно (для вакансій з дистанційним форматом роботи); програму «War&Life balance: як повернути життя в життя» — це практичні воркшопи з фахівцями для підтримки емоційного стану; в рамках програми «New Ways of Working» дайджест з порадами від експертів щодо підтримки фізичного та ментального здоров’я; різноманітність, інклюзивність; залучення до проєктів сталого розвитку та корпоративно-соціальної відповідальності. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Викладач англійської мови (с. Агрономічне) |
школа англійської мови Flash |
англійська – середній; готовність до постійного навчання та розвитку. |
проведення занять відповідно до закріплених груп (офлайн); проведення індивідуальних занять з клієнтами (офлайн); онлайн довантаження.
|
гідний рівень доходу та система бонусів; дієва методика викладання англійської мови; стабільне завантаження; гнучкий графік роботи (повна або часткова зайнятість, ранок чи вечір); кар'єрний ріст; власна онлайн-платформа; внутрішня академія для викладачів: постійний розвиток викладачів, є власна академія, яка допоможе підвищити професійні навички та знання. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з логістики |
ТОВ Іванець-логістик |
досвід роботи у сфері експедиційної логістики буде перевагою (готові розглянути кандидатів без досвіду, але з бажанням навчатися); знання ринку автоперевезень (Україна, Європа); впевнений користувач ПК, Excel, месенджери; відповідальність; комунікабельність; вміння працювати у стресових ситуаціях. |
організація та супровід вантажних перевезень (імпорт/експорт/внутрішні перевезення); пошук та залучення перевізників, робота з існуючою базою; контроль виконання заявок, координація роботи водіїв та клієнтів; ведення звітності, контроль дебіторської заборгованості. |
офіційне працевлаштування; конкурентна оплата праці: ставка + бонус від результату; можливість професійного росту до рівня Senior/Team Lead; сучасний офіс, дружню команду та підтримку наставників; гнучкий графік Пн. – Пт., з 9:00 до 18:00 години. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з розвитку ІТ-школи |
Bit School |
комунікативність; робота в команді; творчий підхід.
|
бути обличчям школи; мотивувати команду і не забувати святкувати їхні дні народження; писати батькам, дзвонити батькам, іноді навіть слухати батьків; стежити, щоб філія жила, процвітала і приносила кошти. |
зарплату; % від прибутку філії - чим краще працюєш, тим смачніше життя; можливість керувати, створювати, рости; команду, яка реально підтримує (і не тільки в чаті «мемами»); дітей, які роблять неймовірне - і нагадують, заради чого ти працюєш. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Маркетолог |
Felmar's Lab |
мати навички системного мислення та уважність до деталей; володіння навичками копірайтингу та сторітелінгу; знання основи аналітики (Google Analytics, метрики соцмереж, ROI кампаній); вміння створювати якісний контент і працювати з візуальною айдентикою; бажання працювати з реальними інноваціями та технологіями; готовність працювати в динамічному середовищі стартапу. |
дослідження ринку, конкурентів і трендів; формування та реалізація маркетингової стратегії для продуктів, та PR-стратегія для просування бренду; підготовка презентацій, пітчів, контенту для соцмереж і медіа; просування проєктів у digital-каналах (LinkedIn, Facebook); аналітика ефективності маркетингових кампаній. |
можливість впливати на бренд і розвиток компанії з перших кроків; гнучкий графік - можливість поєднувати роботу з навчанням; перспективу професійного зростання разом із компанією. |
Відправити резюме можна запосиланням |
Менеджер з комунікації, продажу курсів |
JustSchool |
вільне володіння українською мовою; стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном; розуміння, що чим більше результат — тим вища заробітна плата. |
знайомити клієнта з продуктами школи та продавати пакети уроків; проводити пробні уроки за розробленим сценарієм; постійно покращувати свої навички та відвідувати тренінги від професіоналів у сфері продажів. |
гнучкий графік: мінімум 8 уроків на день (1 урок - 40 хвилин), в діапазоні з 14:00 до 22:00, 5 днів на тиждень; оплачувану відпустку, лікарняні та ще +4 додаткових вихідних без пояснень; сучасне навчання з AI-тренажером для розвитку навичок; стабільну компанію, яка щодня зростає і цінує людей; корпоративна знижка на англійську для тебе і твоїх рідних; мерч, івенти та активності - бо робота має приносити не тільки дохід, а й задоволення. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Викладач англійської мови |
AntiSchool Online |
комунікабельність; позитивне мислення; креативність; мотивувати студентів і обожнювати спілкування; розвиватися у своїй професії; мати чудову розмовну англійську (досвід спілкування з іноземцями, навчання чи робота за кордоном - великий плюс); бажання стати частиною креативного, нестандартного та інноваційного освітнього проєкту; розуміння важливості роботи над подоланням мовного бар'єру та розвитком комунікативних навичок студентів; цікавитися кар'єрним зростанням і готовність розвиватися не лише як викладач. |
допомагати людям заговорити англійською легко і впевнено; заняття з дорослими; навчання дітей та підлітків; групові заняття; розробка методичних матеріалів; підтримка маркетингового відділу та створення освітнього контенту. |
конкурентна оплата: фіксована ставка за кожен проведений урок; підвищення оплати за заняття кожні 500 проведених занять (перше підняття орієнтовно через 2−3 місяці); гнучкий графік: мінімальне навантаження -10 уроків на тиждень, але ти сам обираєш зручний час для занять; повністю віддалена робота: можна викладати з будь-якого куточка світу; сучасна платформа для занять: інтерактивні матеріали для якісного навчання; готові матеріали: викладачі концентруються лише на викладанні та на успіхах своїх студентів; кар'єрний ріст: абсолютно реально зростати в розрізі грейдів через внутрішнє навчання для викладачів (від Стандартного грейду до Преміум +), що за собою несе теж підвищення матеріальної мотивації; можливість працювати не лише з учнями, а й розвивати свої навички в методиці, створенні контенту, навчанні інших викладачів і навіть зростати до тімліда або керівника відділу. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Маркетолог |
ПП Тепло-Холод |
активність; відповідальну і творчу людину, яка хоче навчатися і розвиватися у сфері маркетингу та SMM; не обов’язково мати досвід - головне бажання і готовність працювати; відкритість до нових ідей, вміння працювати в команді та відповідально ставитись до завдань. |
створювати яскравий та корисний контент, що розповідає про послуги компанії та допомагає залучати нових клієнтів; планувати та реалізовувати маркетингові кампанії, аналізувати їх ефективність і пропонувати ідеї для покращення; допомагати в організації рекламних заходів і промоакцій, працювати над іміджем бренду. |
зручний офіс у Вінниці і дружній колектив, де цінують кожного (є можливість працювати дистанційно); можливість навчання та професійного розвитку; робота в стабільній компанії, що лідирує на ринку і цінує своїх співробітників. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Молодший юрист |
юридичне бюро Аґрум Юріс |
вміння працювати з офісними програмами та профільними базами даних; уважність до деталей та бажання вчитись; активність у робочих процесах та ініціативність; вміння грамотно спілкуватися з клієнтами; пунктуальність; оперативність; організаційність; комунікабельність; відповідальність. |
написання різноманітних юридичних документів; підтримка керівника (юриста) у веденні справ; аналіз та обробка юридичної інформації; забезпечення організаційної підтримки в роботі керівника; робота з кореспонденцією; управління календарем зустрічей керівника; відповідь клієнтам у месенджерах, пошті. |
роботу у стабільній компанії; реальна можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання; роботу в офісі в самому центрі міста по вулиці Соборна. графік роботи: Пн. – Пт. з 9 до 18 години. |
Відправити резюме можна за посиланням |