Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Інженер з якості (виробництво)

Промавтоматика Вінниця

вища або технічна освіта;

володіння базовими офісними програмами (Excel, Word);

відповідальність;

комунікабельність;

не конфліктність;

вміння працювати в команді та ефективно взаємодіяти з суміжними відділами;

буде плюсом: досвід роботи в контролі якості або на виробництві; навички пайки, монтажу, збірки електронних приладів; знання стандартів та технічної документації.

контроль якості продукції на всіх етапах виробництва (проміжний та вихідний);

виявлення та фіксація дефектів згідно вимог;

ведення звітної документації щодо браку;

участь у розробці заходів для покращення якості;

співпраця з виробничим відділом щодо усунення помилок.

графік: 8:00 - 17:00 або позмінно                  Пн - Пт: 8:00 - 15:00 / 15:00 - 22:00, іноді робочі суботи/неділі (з додатковою погодинною оплатою);

офіційне працевлаштування, всі соціальні гарантії;

зарплата без затримок, чітко за домовленістю;

харчування в кафе на території компанії;

навчання і підтримка: внутрішні програми розвитку;

можливість кар'єрного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call- центру

Датагруп Volia

вільне володіння українською мовою;

уважність;

відповідальність;

доброзичливість;

бажання навчатися новому та розвиватися.

приймати вхідні дзвінки клієнтів одного із найбільших банків України;

ввічливо та професійно відповідати на запити;

вносити інформацію в базу даних (із навчанням);

робота з базою даних;

дотримуватись простих внутрішніх стандартів.

 

офіційне працевлаштування;

затишний офіс зі світлом, теплом, чаєм та кавою без обмежень;

оплачуване навчання;

графік роботи 5/2, зміни від 6 годин – з можливістю підлаштування графіка роботи;

медичне страхування, оплачуванні лікарняні та відпустка;

гідну зарплату: стабільна ставка + бонуси (за якісну роботу приємні надбавки).

 

Відправити резюме можна за посиланням

Графічний дизайнер

Blisk

майстер поліграфічного дизайну з досвідом у цій сфері;

знання Adobe Illustrator, CorelDRAW та Photoshop;

розуміння принципів друку та підготовки макетів (CMYK, роздільна здатність, вимоги до файлів, особливості друку на різних матеріалах);

вміння працювати в умовах дедлайнів та багатозадачності, не втрачаючи креативу.

створювати круті візуальні рішення

робота в компанії, яка зростає та розвивається, даючи простір для творчості;

графік: ПН-ПТ, 09:00 -17:00;

стабільна зарплата, оплачувана відпустка та лікарняні;

комфортний офіс із приємними бонусами: чай, кава, печиво та бутерброди;

команда, яка підтримає твої найсміливіші ідеї та допоможе втілити їх у життя.

Відправити резюме можна за посиланням

English teacher

Space Study

обожнювати спілкування та мотивувати студентів;

мати сильну розмовну англійську (B2+ і вище);

прагнути постійно розвиватися у викладанні;

долати мовні бар'єри разом зі студентами;

бажання стати частиною креативного та нестандартного освітнього проєкту;

досвід викладання - бажаний, але не обов’язковий.

ведення бухгалтерського обліку;

ведення  звітності;

подання звітності у контролюючі органи.

 

гнучкий графік - працювати у зручний для себе час (від 10 уроків на тиждень);

віддалена робота;

готові матеріали - фокус тільки на викладанні;

кар'єрний ріст - від викладача до ментора, методиста, тімліда чи навіть керівника відділу;

платформа + підтримка - усе для якісного онлайн-навчання;

базова ставка за кожен проведений урок;

кожні 500 проведених уроків — підвищення фіксованої ставки;

зростання грейду = зростання ставки.

 

Відправити резюме можна за посиланням

Спеціаліст технічної підтримки (Linux)

ТОВ Хостпро Лаб

бажання працювати і розвиватись в сфері ІТ;

могти вивчити, проаналізувати та застосувати на практиці великий об'єм інформації за короткий час;

працювати в команді;

буде перевагою: досвід роботи або мінімальні знання про Linux;

розуміти що таке «Hosting, VPS, Dedicated servers, SSL Certificates, Cloudflare; Domain & domain zones»

досвід не обов’язковий - навчаємо з нуля.

надання технічної підтримки клієнтам в режимі телефону, онлайн-чату, через систему запитів;

допомога клієнтам у вирішенні наявних проблем, консультація по послугам компанії.

стажування перед початком роботи;

позмінний графік роботи (5 робочих, 2 плаваючих вихідних/тиждень, 8 годин на день);

зручне робоче місце;

сучасна техніка;

професійний ріст;

дружній колектив.

Відправити резюме можна за посиланням

Юрист

Правовий Лідер

цілеспрямованих спеціалістів, які хочуть реалізувати себе у сфері юриспруденції;

кандидатів, які готові отримувати новий досвід;

амбіційних людей, які хочуть розвиватись та заробляти;

вища юридична освіта;

знання законодавства та актуальної судової практики;

вміння працювати з великими обсягами інформації.

надання консультацій;

аналіз та побудова стратегії вирішення питання клієнта;

проведення комунікації;

супровід клієнта впродовж всього шляху вирішення проблеми;

комунікація з клієнтами онлайн;

підписання договорів на надання юридичних послуг.

графік роботи з 09:30 до 18:30;

професійний розвиток;

кар'єрний ріст;

практичний досвід роботи;

гідну заробітну плату;

система бонусів та премій;

офіційне працевлаштування;

дружній колектив;

навчання, тренінги;

зручне розташування офісу у центрі міста.

Відправити резюме можна за посиланням

Фахівець з обліку

Megasport

маєти досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року;

вмієти працювати з великим об'ємом інформації;

впевнений користувач ПК, з навичками роботи в MS Excel, 1С;

уважність та відповідальність;

мислити системно та орієнтуватися на результат;

готовність до відряджень.

робота з договорами та первинною бухгалтерською документацією в 1С;

ведення обліку торгового обладнання, проведення інвентаризацій;

збір та систематизація даних для фінансової звітності;

контроль своєчасної оплати рахунків, перевірка та закриття взаєморозрахунків з контрагентами;

ведення документообігу по переміщенню торгового обладнання, комплектуючих, аксесуарів та будівельних матеріалів;

робота з заявками на комплектацію магазинів господарськими товарами.

дружній і професійний колектив, який допоможе та підтримає на всіх етапах роботи;

стабільний та конкурентний рівень винагороди;

приємні корпоративні знижки на всю продукцію компанії;

можливість подорожувати з роботою.

Відправити резюме можна за посиланням

Працівник закладу ресторанного господарства

ЛТД ПІІ МакДональдз Юкрейн

любов до спілкування;

бажання розвиватися та зростати.

приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії;

формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану;

підтримання чистоти у ресторані.

робота в міжнародній компанії;

стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно;

додатково можна отримати щомісячний та річний бонус;

гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу;

офіційне працевлаштування;

соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії;

знижка на продукцію компанії;

різноманітні конкурси та мотиваційні програми;

можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси;

молода, енергійна та надзвичайно дружна команда;

кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; 

перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з продажу

юридичне бюро Аґрум Юріс

досвід роботи менеджером з продажу, менеджером по роботі з клієнтами або оператором Call-центру (бажано, але не обов’язково);

відмінні комунікативні навички;

націленість на досягнення результатів;

бажання навчатися та розвиватися;

здатність працювати в умовах мультизадачності;

вільне володіння українською мовою;

енергійність;

комунікабельність;

цілеспрямованість.

робота з гарячою базою клієнтів (ніяких холодних дзвінків, тільки теплі контакти з потенційними клієнтами які вже зацікавлені в юридичних послугах);

ведення переговорів з потенційними клієнтами по телефону;

робота у CRM системі;

співпраця з іншими відділами компанії для забезпечення ефективних продажів.

оплата - ставка + % від продажів + щомісячні премії, верхньої межі не має;

графік роботи з 9:00 до 18:00, (1 година перерви);

повна зайнятість;

можемо розглянути дистанційний формат роботи;

прозора законна діяльність в напрямку юридичних послуг населенню;

зручне розташування офісу прямо в центрі міста;

можливість кар'єрного зростання;

гаряча база клієнтів для вашої роботи;

фіксована ставка плюс бонуси та премії за досягнення високих результатів;

виплати заробітної плати двічі на місяць;

регулярні премії за високі результати;

повноцінне навчання у нас в офісі, що допоможе зрозуміти всі нюанси послуг (юридична освіта для цього не потрібна);

повна підтримка керівника та колег на період адаптації;

оплачувана відпустка після 6 місяців роботи;

молодий активний колектив, позитивна атмосфера та дуже лояльний керівник;

підтримання дружньої атмосфери у колективі - щосезонні корпоративи, щоденні кофебрейки;

кухня у якій завжди є питна вода, чай/кава, солодощі, мікрохвильовка.

Відправити резюме можна за посиланням

Адміністратор сайту, діловод

ТОВ Садовий Рай

відповідальність;

уважність;

досвід роботи в сфері веб-дизайну, веб-розробки або адміністрування сайтів буде великою перевагою;

вміння працювати з програмами BAS, Word, Excel;

висока увага до деталей та здатність працювати з великим обсягом інформації;

відмінні комунікаційні та організаційні навички;

вміння працювати в команді та здатність працювати самостійно з мінімальним наглядом.

оновлення та підтримка інформації на  веб-сайті компанії, включаючи редагування та додавання нових товарів, акцій, новин тощо;

забезпечення правильного функціонування веб-сайту, виявлення та усунення помилок, вдосконалення функціоналу сайту;

організація та ведення документації компанії, включаючи рахунки, складські накладні, акти прийому-передачі товарів, договори, звіти;

контроль за виконанням договорів з постачальниками та замовниками.

пропонуємо цікаву роботу в динамічній компанії;

можливістю розвитку;

конкурентну заробітну плату;

корпоративні пільги.

Відправити резюме можна за посиланням

Аналітик операційного та прикладного програмного забезпечення

Group KNESS

мати повну вищу технічну освіту або здобуття вищої освіти;

досвід роботи в CRM або ERP системі IT-Enterprise (буде перевагою);

знання на високому рівні С#, SQL;

досвід впровадження API (буде перевагою);

швидко навчатися та бути націленим на результат;

мати хороші комунікативні навички;

мати бажання вивчати не тільки програмуванн, а й предметну область.

з командою програмістів, працювати над проєктами розробки інформаційної системи;

налаштовувати системи під потреби проєкту (за допомогою конструкторів і візуальних інтерфейсів);

конфігурація ERP- системи відповідно до затверджених бізнес-процесів «to be»;

налаштовувати взаємодію IT-Enterprise з іншими інформаційними системами;

проєктувати концептуальну модель даних конкретної предметної області;

вирішувати клієнтські запити/проблеми за допомогою інформаційної системи;

розробляти/налаштовувати API інтеграцію.

роботу в успішній компанії, що активно розвивається, створює тренди ринку, є соціально-відповідальною, має відкриту культуру та цінує ідеї співробітників;

цікаві проекти в інших країнах;

стати частиною команди, яка створює інновації в найактуальнішій галузі;

офіційне працевлаштування з дотриманням КЗпП України;

конкурентний компенсаційний пакет;

піклування про ваше здоров’я, медичне страхування;

вивчення англійської мови;

сучасний та комфортний офіс, кухні та зони відпочинку;

перспективу професійного розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням

Фахівець контакт-центру банку (з навчанням)

Paribas Group UKRSIBBANK BNP

приємний голос, хорошу дикцію, грамотну мову;

здатність до швидкого навчання;

вміння переконувати і відстоювати свою точку зору;

вміння працювати в команді;

досвід в даній сфері не обов’язковий, навчання всього з нуля.

здійснювати телефонні переговори з клієнтами відповідно до внутрішніх процедур банку;

приймати вхідні телефонні звернення;

надавати консультації клієнтам.

працевлаштування з дотриманням вимог чинного законодавства України;

своєчасна виплата заробітної плати;

програми медичного страхування та страхування життя;

25 днів щорічної відпустки, додаткові дні відпочинку на пам’ятні події, соціальні відпустки у відповідності до законодавства України;

щорічні перегляди заробітної плати відповідно до персональної ефективності та фінансових показників банку;

встановлення строку випробування відповідно до вимог чинного законодавства;

 можливість навчання: Школа лідера, Сервіс дизайну, Бізнес аналітики, Data, Digital, Agile та програму розвитку талантів I-Players та широкий набір мікро-тренінгів (SQL, BI, EQ);

можливість брати участь у програмі внутрішньої та міжнародної мобільності до BNP Paribas Group;

робота з періодичною можливістю працювати дистанційно (для вакансій з дистанційним форматом роботи);

програму «War&Life balance: як повернути життя в життя» — це практичні воркшопи з фахівцями для підтримки емоційного стану;

в рамках програми «New Ways of Working» дайджест з порадами від експертів щодо підтримки фізичного та ментального здоров’я;

різноманітність, інклюзивність;

залучення до проєктів сталого розвитку та корпоративно-соціальної відповідальності.

Відправити резюме можна за посиланням

Викладач англійської мови (с. Агрономічне)

школа англійської мови  Flash

англійська – середній;

готовність до постійного навчання та розвитку.

проведення занять відповідно до закріплених груп (офлайн);

проведення індивідуальних занять з клієнтами (офлайн);

онлайн довантаження.

 

гідний рівень доходу та система бонусів;

дієва методика викладання англійської мови;

стабільне завантаження;

гнучкий графік роботи (повна або часткова зайнятість, ранок чи вечір);

кар'єрний ріст;

власна онлайн-платформа;

внутрішня академія для викладачів: постійний розвиток викладачів, є власна академія, яка допоможе підвищити професійні навички та знання.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з логістики

ТОВ Іванець-логістик

досвід роботи у сфері експедиційної логістики буде перевагою (готові розглянути кандидатів без досвіду, але з бажанням навчатися);

знання ринку автоперевезень (Україна, Європа);

впевнений користувач ПК, Excel, месенджери;

відповідальність;

комунікабельність;

вміння працювати у стресових ситуаціях.

організація та супровід вантажних перевезень (імпорт/експорт/внутрішні перевезення);

пошук та залучення перевізників, робота з існуючою базою;

контроль виконання заявок, координація роботи водіїв та клієнтів;

ведення звітності, контроль дебіторської заборгованості.

офіційне працевлаштування;

конкурентна оплата праці: ставка + бонус від результату;

можливість професійного росту до рівня Senior/Team Lead;

сучасний офіс, дружню команду та підтримку наставників;

гнучкий графік Пн. – Пт., з 9:00 до 18:00 години.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з розвитку ІТ-школи

Bit School

комунікативність;

робота в команді;

творчий підхід.

 

бути обличчям школи;

мотивувати команду і не забувати святкувати їхні дні народження;

писати батькам, дзвонити батькам, іноді навіть слухати батьків;

стежити, щоб філія жила, процвітала і приносила кошти.

зарплату;

% від прибутку філії - чим краще працюєш, тим смачніше життя;

можливість керувати, створювати, рости;

команду, яка реально підтримує (і не тільки в чаті «мемами»);

дітей, які роблять неймовірне - і нагадують, заради чого ти працюєш.

Відправити резюме можна за посиланням

Маркетолог

Felmar's Lab

мати навички системного мислення та уважність до деталей;

володіння навичками копірайтингу та сторітелінгу;

знання основи аналітики (Google Analytics, метрики соцмереж, ROI кампаній);

вміння створювати якісний контент і працювати з візуальною айдентикою;

бажання працювати з реальними інноваціями та технологіями;

готовність працювати в динамічному середовищі стартапу.

дослідження ринку, конкурентів і трендів;

формування та реалізація маркетингової стратегії для продуктів, та PR-стратегія для просування бренду;

підготовка презентацій, пітчів, контенту для соцмереж і медіа;

просування проєктів у digital-каналах (LinkedIn, Facebook);

аналітика ефективності маркетингових кампаній.

можливість впливати на бренд і розвиток компанії з перших кроків;

гнучкий графік - можливість поєднувати роботу з навчанням;

перспективу професійного зростання разом із компанією.

Відправити резюме можна запосиланням

Менеджер з комунікації, продажу курсів

JustSchool

вільне володіння українською мовою;

стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном;

розуміння, що чим більше результат — тим вища заробітна плата.

знайомити клієнта з продуктами школи та продавати пакети уроків;

проводити пробні уроки за розробленим сценарієм;

постійно покращувати свої навички та відвідувати тренінги від професіоналів у сфері продажів.

гнучкий графік: мінімум 8 уроків на день     (1 урок - 40 хвилин), в діапазоні з 14:00 до 22:00, 5 днів на тиждень;

оплачувану відпустку, лікарняні та ще +4 додаткових вихідних без пояснень;

сучасне навчання з AI-тренажером для розвитку навичок;

стабільну компанію, яка щодня зростає і цінує людей;

корпоративна знижка на англійську для тебе і твоїх рідних;

мерч, івенти та активності - бо робота має приносити не тільки дохід, а й задоволення.

Відправити резюме можна за посиланням

Викладач англійської мови

AntiSchool Online

комунікабельність;

позитивне мислення;

креативність;

мотивувати студентів і обожнювати спілкування;

розвиватися у своїй професії;

мати чудову розмовну англійську (досвід спілкування з іноземцями, навчання чи робота за кордоном - великий плюс);

бажання стати частиною креативного, нестандартного та інноваційного освітнього проєкту;

розуміння важливості роботи над подоланням мовного бар'єру та розвитком комунікативних навичок студентів;

цікавитися кар'єрним зростанням і готовність розвиватися не лише як викладач.

допомагати людям заговорити англійською легко і впевнено;

заняття з дорослими;

навчання дітей та підлітків;

групові заняття;

розробка методичних матеріалів;

підтримка маркетингового відділу та створення освітнього контенту.

конкурентна оплата: фіксована ставка за кожен проведений урок;

підвищення оплати за заняття кожні 500 проведених занять (перше підняття орієнтовно через 2−3 місяці);

гнучкий графік: мінімальне навантаження -10 уроків на тиждень, але ти сам обираєш зручний час для занять;

повністю віддалена робота: можна викладати з будь-якого куточка світу;

сучасна платформа для занять: інтерактивні матеріали для якісного навчання;

готові матеріали: викладачі концентруються лише на викладанні та на успіхах своїх студентів;

кар'єрний ріст: абсолютно реально зростати в розрізі грейдів через внутрішнє навчання для  викладачів (від Стандартного грейду до Преміум +), що за собою несе теж підвищення матеріальної мотивації;

можливість працювати не лише з учнями, а й розвивати свої навички в методиці, створенні контенту, навчанні інших викладачів і навіть зростати до тімліда або керівника відділу.

Відправити резюме можна за посиланням

Маркетолог

ПП Тепло-Холод

активність;

відповідальну і творчу людину, яка хоче навчатися і розвиватися у сфері маркетингу та SMM;

не обов’язково мати досвід - головне  бажання і готовність працювати;

відкритість до нових ідей, вміння працювати в команді та відповідально ставитись до завдань.

створювати яскравий та корисний контент, що розповідає про послуги компанії та допомагає залучати нових клієнтів;

планувати та реалізовувати маркетингові кампанії, аналізувати їх ефективність і пропонувати ідеї для покращення;

допомагати в організації рекламних заходів і промоакцій, працювати над іміджем бренду.

зручний офіс у Вінниці і дружній колектив, де цінують кожного (є можливість працювати дистанційно);

можливість навчання та професійного розвитку;

робота в стабільній компанії, що лідирує на ринку і цінує своїх співробітників.

Відправити резюме можна за посиланням

Молодший юрист

юридичне бюро Аґрум Юріс

вміння працювати з офісними програмами та профільними базами даних;

уважність до деталей та бажання вчитись;

активність у робочих процесах та ініціативність;

вміння грамотно спілкуватися з клієнтами;

пунктуальність;

оперативність;

організаційність;

комунікабельність;

відповідальність.

написання різноманітних юридичних документів;

підтримка керівника (юриста) у веденні справ;

аналіз та обробка юридичної інформації;

забезпечення організаційної підтримки в роботі керівника;

робота з кореспонденцією;

управління календарем зустрічей керівника;

відповідь клієнтам у месенджерах, пошті.

роботу у стабільній компанії;

реальна можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання;

роботу в офісі в самому центрі міста по вулиці Соборна.

графік роботи: Пн. – Пт. з 9 до 18 години.

Відправити резюме можна за посиланням