Вакансії для студентів і випускників станом на 18.09.2025
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Логіст |
IElectronics |
кар'єрист, у якого власний розвиток на першому місці; відкритий до навчання та чогось нового; відповідальність; комунікабельність; вміння працювати у команді; працювати на результат та готовність приймати самостійні рішення; буде плюсом, якщо є досвід роботи на аналогічній позиції; буде плюсом, якщо володієш знаннями специфіки ринку електроніки, техніки Apple. |
якісне фірмове пакування товарів; відправка товарів на Новій Пошті; тестування пристроїв; контроль та координація руху товарів для наших клієнтів; організація доставки цих товарів згідно визначеному графіку; взаємодія зі складом компанії та іншими відділами компанії. |
стабільний рівень доходу; розвиток в команді кар'єристів; підтримка колег та особистого куратора на період навчання; швидке кар'єрне зростання для найамбітніших; зручний оффлайн формат роботи у комфортному офісі. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Маркетолог |
група компаній Автомир |
Adobe Photoshop; Adobe Lightroom; комунікабельність; фотозйомка; знання інструментів digital-реклами, навички в SMM; уміння працювати з великими обсягами інформації та з відеоредакторами; творчий потенціал і вміння генерувати ідеї; бажання до особистого та професійного розвитку. |
організація рекламних компаній; аналіз та звітність; проведення комплексу маркетингових заходів щодо просування і розвитку автомобільного бренду; ведення соціальних мереж, створення контент-плану, розробка макетів; створення фото і відео контенту. |
офіційне працевлаштування; графік роботи: з ПН – ПТ 09:00 до 18:00; комп’ютеризоване робоче місце та безлімітний зв’язок; нові цікаві знайомства, корисні зв’язки та насичене корпоративне життя. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Бухгалтер з первинної документації |
ТОВ Рефлекс-Текс |
освіта за спеціальністю «Облік і аудит», «Фінанси», «Економіка»; відповідальність; уважність; досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року (бажано); впевнений користувач ПК (Excel, Word). |
робота з бухгалтерською документацією (прибуткові накладні, акти виконаних робіт, акти звірок тощо); ведення бухгалтерського обліку; формування актів виконаних робіт; набір платежів у системі клієнт-банк; контроль документообігу; робота у програмах 1С / M.E.Doc / Вчасно; взаємодія з контрагентами щодо первинних документів; |
своєчасна оплата праці; можливість професійного зростання; графік роботи: 5/2. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Бухгалтер |
Грош |
досвід роботи з первинною бухгалтерією та товарним обліком; знання принципів складського обліку; відповідальність; уважність; системність у роботі; впевнений користувач Excel; знання бухгалтерських програм буде перевагою. |
оприбуткування та переміщення товару; документальне ведення виробництва; ведення видаткових накладних; уцінка та списання товару; проведення інвентаризацій. |
стабільна робота в надійній компанії; конкурентна та своєчасна оплата праці; дружній колектив та підтримка у період адаптації; можливості для розвитку та навчання. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Бухгалтер у Стрижавку |
ТОВ (меблева фабрика) Аншар Груп |
досвід роботи в бухгалтерії принаймні 1 рік; знання бухгалтерського обліку та податкового законодавства; вміння працювати з програмами бухгалтерського обліку 1С 8; висока уважність до деталей та орієнтація на результат; вміння працювати у команді та виконувати завдання відповідно до встановлених термінів; відповідальність; уважність; добросовісність у виконанні покладених обов’язків. |
облік основних засобів, інвентаризація; виписка податкових накладних, РК та реєстрація їх в ЄРПН; контроль за веденням рахунків (6412,6432,6431, 6442,6441); формування і подача декларації по ПДВ. |
40-ти годинний робочий тиждень; оформлення на роботу відповідно до вимог КЗпП; робота безпосередньо на підприємстві смт.Стрижавка, вул.Приміська, 19 (6 хвилин від Вінниці); існує безкоштовна доставка з Вінниці та в зворотному напрямку; робочий час з 08.00 до 17.00. |
Відправити резюме можна за посиланням |
English teacher (online) |
Friends English Club |
мати пристрасть до викладання і вщент руйнувати стереотипи про нудних вчителів; володіння англійською на рівні В2 і вище; викладання протягом щонайменше 1-го року для дорослих студентів рівнів А1-В1 та вище; готовність працювати від 25 годин на тиждень; мати ПК, гарнітуру й стабільний інтернет; проживання на території України або за кордоном (окрім Росії та Білорусі). |
викладання. |
справжнє комʼюніті, де про комфорт і мотивацію піклується People Partner, про успіхи - Team Leader, про доходи - sales-відділ, про поповнення скарбнички знань - методист, про карʼєрне зростання -керівник, а весь «головний біль» беруть на себе клієнт-менеджери; гнучкий графік роботи - обирай дні та час занять, поєднуй з навчанням і хобі; стабільне повне навантаження незалежно від сезону; віддалена робота online, а отже більше часу на себе і свої потреби; кар'єрне зростання: від Junior до Senior teacher і Team leader і Методиста; дорослих студентів, які бажають навчатись і досягати результатів; особистий кабінет з готовою програмою і автоперевіркою домашки (підготовка до уроку ще ніколи не була такою простою); безкоштовна підготовка до здачі та компенсацію 50% вартості міжнародних екзаменів; підписка на корисні ресурси, доступ до онлайн-бібліотеки та методичних курсів, speaking club, воркшопи і ще безліч можливостей для професійного і особистісного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Event-менеджер |
ТОВ Книгарня Є |
досвід роботи в комунікаціях/зв'язках з громадськістю буде перевагою; навички Project management буде перевагою; організованість; креативність; високі комунікаційні навички, досвід ділового спілкування, знання MS Office. |
організація та модерація заходів, які будуть відбуватись на базі книгарень (зустрічі з митцями, авторами, презентації книг, тощо); ведення комунікації з видавництвами та авторами; планування заходів і бюджетів; звіти по виконаних роботах (визначена кількість заходів/місяців); залучення місцевих культурних діячів і блогерів до івентів; інформування про подію (афіші, створення подій у соцмережах, інше); пошук підрядників для різних заходів; комунікація з видавництвами та авторами; ведення звітності та аналіз результативності заходів; створення у книгарні культурного осередку. |
робота в книжковій мережі, що постійно розвивається; договірна оплата (за кожен захід); формат роботи - віддалено, присутність на заходах; знижка працівника. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Працівник закладу ресторанного господарства |
ЛТД ПІІ МакДональдз Юкрейн |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Аналітик продажу |
ТОВ Рошен-Поділля |
знання програм 1С, самостійна організація збору необхідної інформації, обробки та аналізу інформаційних потоків; впевнений користувач ПК: Excel досконало, зведені таблиці, написання складних формул, 1С самостійна зміна та налагодження існуючих звітів, здатність робити висновки за результатами, PowerPoint (бажано); вища технічна, або економічна освіта; досвід роботи на посаді бізнес-аналітика, аналітика (бажано); уміння робити висновки на підставі проведеної аналітичної роботи; енергійність; позитивне мислення; готовність навчатися і навчати; вміння аргументовано відстоювати свою точку зору; аналітичний склад розуму; орієнтація на результат; системність; уважність; порядність; відповідальність; бажання працювати. |
консолідація великих обсягів інформації в MS Excel; ведення звітності, щоденні звіти з продажу, виконання планів продажів, динаміці продажів; розробка нових підходів і показників по оцінці ефективної роботи торгової команди; аналіз та планування продажів, збір та консолідація планів продажів по області, продажі до клієнтів, ведення графіків промо заходів. |
висока заробітна плата; офіційне працевлаштування; безкоштовне навчання; безлімітний мобільний зв’язок; своєчасна заробітна плата; можливість кар'єрного зростання; комфортні умови праці в офісі; робота у дружньому колективі. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з продажу в маркетингову компанію |
GE Marketing |
відповідальність; ініціативність; бажання спілкуватися з людьми; наполегливість; бажання розвиватися. |
спілкування з власниками, директорами бізнесів, ведення переговорів; заповнення договорів та внесення їх в CRM систему; розвиватись, постійно удосконалювати свої вміння і знання. |
перспективна робота в успішній компанії на якій немає рутини; графік роботи ПН-ПТ з 9:30 до 18:00; навчання за рахунок компанії, готові взяти і без досвіду роботи та навчити всього з нуля, головне це бажання; стажування оплачується; щотижнева виплата 3/п; система мотиваційних бонусів від компанії; можливість карʼєрного росту і розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Вчитель англійської мови (ранок) |
ФОП Давиденко Д.А. |
натхненність; креативність; викладач, який вільно володіє англійською (B2 і вище); людина, яка легко знаходить спільну мову з дітьми та заряджає їх любов’ю до навчання; ентузіаста, готового постійно вчитися й розвиватися разом із нами. |
працювати із душею, ділитися знаннями і водночас рости разом із колективом; бути, як команда, джерелом підтримки, розвитку та тепла для учнів. |
завжди на крок уперед: постійне навчання, воркшопи й можливість розвиватися; повністю готові, прописані уроки для кожної вікової категорії; підтримуємо талант і допомагаємо розкривати його щодня; будеш частиною команди, яка щиро захоплена своєю справою та створює комфортні умови для викладання; робота, яка винагороджується - як фінансово, так і емоційно. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Бухгалтер |
Numera Consulting |
стресостійкість; комунікабельність; уважність; бажано досвід роботи бухгалтером; бажання вчитися і розвиватися. |
набір та відправка платежів у системі клієнт-банк; створення первинних документів; перевірка електронного кабінету; надання консультації клієнтам, щодо сплати платежів; вивантаження документів та завантаження на гугл диск; підрахунок доходу; інші доручення керівника. |
робота в офісі з 9:00 до 18:00 з понеділка по пʼятницю. |
Відправити резюме можна запосиланням |
Маркетолог |
Felmar's Lab |
мати навички системного мислення та уважність до деталей; володіння навичками копірайтингу та сторітелінгу; знати основи аналітики (Google Analytics, метрики соцмереж, ROI кампаній); вміти створювати якісний контент і працювати з візуальною айдентикою; бажання працювати з реальними інноваціями та технологіями; готовність працювати в динамічному середовищі стартапу. |
дослідження ринку, конкурентів і трендів; формування та реалізація маркетингової стратегії для продуктів, та PR-стратегія для просування бренду; підготовка презентацій, пітчів, контенту для соцмереж і медіа; просування проєктів у digital-каналах (LinkedIn, Facebook); аналітика ефективності маркетингових кампаній. |
можливість впливати на бренд і розвиток компанії з перших кроків; гнучкий графік - можливість поєднувати роботу з навчанням; перспективу професійного зростання разом із компанією. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Вчитель англійської |
Розумашка |
досвід роботи з дітьми від 1 року; навчаєшся або маєш незакінчену вищу освіту, бажано за спеціальністю, пов’язаною з англійською мовою або педагогікою; енергійність; доброзичливість; відповідальність; бажання розвиватися у сфері викладання; відкритість до нових ідей та готовий працювати у творчому середовищі; вміння знаходити підхід до кожної дитини і мотивувати її на навчання. |
проведення цікавих та інтерактивних уроків англійської для дітей 1−4 класів; використання ігрових та творчих методик, щоб зробити навчання живим і ефективним; підтримка позитивного настрою і мотивації у дітей під час занять; співпраця з командою центру для організації цікавих заходів і розвитку комунікативних навичок учнів; планувати і проводити уроки з урахуванням вікових особливостей та рівня знань дітей; створювати безпечне і доброзичливе середовище для навчання; підтримувати постійний контакт із батьками щодо успіхів та потреб дітей; удосконалювати свої педагогічні навички і впроваджувати нові методики. |
гнучкий графік роботи, що ідеально підходить для студентів і тих, хто цінує баланс між роботою і особистим життям; тепла, підтримуюча атмосфера в колективі, де цінують твої ідеї та ініціативу; можливість професійного зростання та участі в тренінгах і майстер-класах; робота в центрі, який поєднує навчання з розвитком комунікації та вихованням; можливість бачити реальні результати своєї праці у щасливих очах дітей і вдячності батьків. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Помічник бухгалтера |
ТОВ Україна Громад |
здатність швидко навчатись новим інструментам і процесам; уважність до деталей; аналітичне мислення; високий рівень організованості, вміння систематизувати інформацію та документи; доброзичливість; відкритість до комунікації; вміння працювати в команді; відповідальність; пунктуальність у виконанні завдань; базові знання бухгалтерського обліку/кадрового обліку - буде плюсом; досвід роботи з Excel/Google Таблицями - обов’язковий; розуміння роботи в банківських клієнт-системах - буде плюсом. |
проведення регулярних оплат через банківські системи; організація та підтримка внутрішнього документообігу (рахунки, акти, договори); контроль строків оплат та комунікація з контрагентами за потреби; виконання поточних доручень головного бухгалтера; ведення облікових таблиць, архівація фінансових документів; участь у внутрішніх задачах бухгалтерського та адміністративного характеру. |
роботу в дружній ІТ-команді з можливістю навчання та професійного росту; гнучкий графік (обговорюється індивідуально); стабільна оплата праці; підтримка та наставництво головного бухгалтера. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Audit Assistant, стажер в аудиторську команду |
Parker Russell |
студент 3−5 курсу або випускник фінансових, економічних чи пов’язаних спеціальностей; мати знання з бухгалтерського обліку, аудиту, фінансів та оподаткування; володіти аналітичним мисленням; уважність до деталей; відповідальність; здатність працювати з великими обсягами даних; англійська мова — рівень B2 і вище (знання фінансової та аудиторської термінології буде перевагою); мати щире бажання розвиватися у сфері аудиту, фінансів і консалтингу. |
брати участь у складанні робочих документів аудитора; аналізувати фінансову звітність клієнтів і робити первинні висновки щодо ризиків; допомагати у перевірках відповідності облікової політики та внутрішніх процедур клієнтів вимогам законодавства та МСФЗ; долучатися до командної роботи з аудиторами, податковими консультантами й фінансистами. |
оплачуване стажування тривалістю 2−3 місяці з можливістю подальшого офіційного працевлаштування; гнучкий графік, що дозволяє поєднувати роботу з навчанням; практичний досвід участі в аудиторських перевірках компаній різних галузей: IT, нерухомість, енергетика, агросектор, військово-промисловий комплекс та ін.; залучення до підготовки робочих документів аудитора, первинного аналізу фінансової звітності та оцінки систем внутрішнього контролю; ознайомлення з вимогами МСФЗ (IFRS) та особливостями ведення обліку в Україні; наставництво від досвідчених аудиторів і фінансових консультантів; перспективп подальшої кар'єри в Parker Russell Ukraine після успішного завершення стажування; локація: м. Вінниця, (регіональний офіс Parker Russell). |
Відправити резюме можна за посиланням |
Бухгалтер з первинної документації |
Aйпi-koннеkт |
наявність базової профільної освіти (бухгалтерської/економічної тощо); вміння працювати з бухгалтерськими (1С) та офісними (Word/Excel) програмами; важність до деталей; відповідальність; організованість; значною перевагою буде знання кадрового діловодства. |
обробка первинних документів та їх правильне відображення у бухгалтерському обліку; ведення типових договорів з контрагентами; взаємодія з контрагентами — контроль щодо своєчасного відправлення/отримання первинної документації; великим плюсом буде досвід ведення кадрового та військового обліку. |
повна зайнятість; офіційне працевлаштування згідно чинного законодавства; конкурентна заробітна плата; графік роботи 5/2 з 09.00 до 18.00 з Пн.-Пт. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з туризму |
туристична компанія Свіжий вітер |
вищу освіту у сфері туризму; можна з досвідом роботи і без досвіду; креативність; комунікабельність; відповідальність; самонавчання. |
організація та супровід туристичних подорожей; консультація клієнтів; підбір та бронювання готелів, авіаквитків та екскурсій; оформлення документів. |
|
Відправити резюме можна за посиланням |
Викладач програмування |
ТОВ АРІТ |
комунікабельність; викладання; презентабельність; грамотна та чітка мова; вік від 20 та 40 років; знання основ HTML5, CSS3, Python, Scratch (знання інших мов програмування буде перевагою); бажання працювати з дітьми шкільного віку (10−16 років). |
підготовка до занять з наданих матеріалів; проведення занять; тестування та відстеження успішності учнів.
|
неповний робочий тиждень;
гнучкий графік роботи — субота/неділя;
перша/друга половина дня; погодинна заробітна плата - за результатами співбесіди;
своєчасна виплата заробітної плати;
професійне зростання — розвиток професійних якостей, використання сервісів Kahoot, HTML5, надалі — робота з Python, Розробка чат-ботів, JavaScript, Java.
|
Відправити резюме можна за посиланням
|
Оператор 1C |
ТОВ Юдар-М |
пунктуальність; бажання вчитися і розвиватися; уважність. |
робота в програмі 1С8.3; прийом замовлення по телефону; внесення замовлення в програму 1С. |
графік роботи з 10:00 год. до 19:00 год. 5/2; офіційне працевлаштування; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Юрист, адвокат |
Центр правової допомоги |
вища юридична освіта; знання законодавства та актуальної судової практики; досвід роботи з цивільними та адміністративними справами буде перевагою; вміння працювати з великими обсягами інформації; грамотна українська мова. |
надання безоплатних консультацій клієнтам компанії; аналіз проблематики клієнта та побудова стратегії рішення; аналіз документації клієнта; залучення клієнтів до співпраці, надання фактичної юридичної допомоги відповідно договору; супровід клієнта на усіх етапах розв’язання його питання; претензійно-позовна робота; підготовка процесуальних документів; медіація; судове врегулювання проблем клієнтів, представництво. |
графік роботи: 5/2 з 09:30 до 18:30; професійний розвиток; кар'єрний ріст від юриста до керівника; практичний досвід роботи; нестандартні ситуації та стратегії вирішення; досвідчений колектив; гідну заробітну плату; здорова команда ідейних людей; офіційне працевлаштування; корпоративний зв’язок; дружній колектив; цікаві проєкти; навчання, тренінги; навчання/стажування — неоплачувані; зручне розташування офісу в центрі міста. |
Відправити резюме можна за посиланням |