Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Логіст

IElectronics

кар'єрист, у якого власний розвиток на першому місці;

відкритий до навчання та чогось нового;

відповідальність;

комунікабельність;

вміння працювати у команді;

працювати на результат та готовність приймати самостійні рішення;

буде плюсом, якщо є досвід роботи на аналогічній позиції;

буде плюсом, якщо володієш знаннями специфіки ринку електроніки, техніки Apple.

якісне фірмове пакування товарів;

відправка товарів на Новій Пошті;

тестування пристроїв;

контроль та координація руху товарів для наших клієнтів;

організація доставки цих товарів згідно визначеному графіку;

взаємодія зі складом компанії та іншими відділами компанії.

стабільний рівень доходу;

розвиток в команді кар'єристів;

підтримка колег та особистого куратора на період навчання;

швидке кар'єрне зростання для найамбітніших;

зручний оффлайн формат роботи у комфортному офісі.

Відправити резюме можна за посиланням

Маркетолог

група компаній Автомир

Adobe Photoshop;

Adobe Lightroom;

комунікабельність;

фотозйомка;

знання інструментів digital-реклами, навички в SMM;

уміння працювати з великими обсягами інформації та з відеоредакторами;

творчий потенціал і вміння генерувати ідеї;

бажання до особистого та професійного розвитку.

організація рекламних компаній;

аналіз та звітність;

проведення комплексу маркетингових заходів щодо просування і розвитку автомобільного бренду;

ведення соціальних мереж, створення контент-плану, розробка макетів;

створення фото і відео контенту.

офіційне працевлаштування;

графік роботи: з ПН – ПТ 09:00 до 18:00;

комп’ютеризоване робоче місце та безлімітний зв’язок;

нові цікаві знайомства, корисні зв’язки та насичене корпоративне життя.

Відправити резюме можна за посиланням

Бухгалтер з первинної документації

ТОВ Рефлекс-Текс

освіта за спеціальністю «Облік і аудит», «Фінанси», «Економіка»;

відповідальність;

уважність;

досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року (бажано);

впевнений користувач ПК (Excel, Word).

робота з бухгалтерською документацією (прибуткові накладні, акти виконаних робіт, акти звірок тощо);

ведення бухгалтерського обліку;

формування актів виконаних робіт;

набір платежів у системі клієнт-банк;

контроль документообігу;

робота у програмах 1С / M.E.Doc / Вчасно;

взаємодія з контрагентами щодо первинних документів;

своєчасна оплата праці;

можливість професійного зростання;

графік роботи: 5/2.

Відправити резюме можна за посиланням

Бухгалтер

Грош

досвід роботи з первинною бухгалтерією та товарним обліком;

знання принципів складського обліку;

відповідальність;

уважність;

системність у роботі;

впевнений користувач Excel;

знання бухгалтерських програм буде перевагою.

оприбуткування та переміщення товару;

документальне ведення виробництва;

ведення видаткових накладних;

уцінка та списання товару;

проведення інвентаризацій.

стабільна робота в надійній компанії;

конкурентна та своєчасна оплата праці;

дружній колектив та підтримка у період адаптації;

можливості для розвитку та навчання.

Відправити резюме можна за посиланням

Бухгалтер у Стрижавку

ТОВ (меблева фабрика) Аншар Груп

досвід роботи в бухгалтерії принаймні 1 рік;

знання бухгалтерського обліку та податкового законодавства;

вміння працювати з програмами бухгалтерського обліку 1С 8;

висока уважність до деталей та орієнтація на результат;

вміння працювати у команді та виконувати завдання відповідно до встановлених термінів;

відповідальність;

уважність;

добросовісність у виконанні покладених обов’язків.

облік основних засобів, інвентаризація;

виписка податкових накладних, РК та реєстрація їх в ЄРПН;

контроль за веденням рахунків (6412,6432,6431, 6442,6441);

формування і подача декларації по ПДВ.

40-ти годинний робочий тиждень;

оформлення на роботу відповідно до вимог КЗпП;

робота безпосередньо на підприємстві смт.Стрижавка, вул.Приміська, 19 (6 хвилин від Вінниці);

існує безкоштовна доставка з Вінниці та в зворотному напрямку;

робочий час з 08.00 до 17.00.

Відправити резюме можна за посиланням

English teacher (online)

Friends English Club

мати пристрасть до викладання і вщент руйнувати стереотипи про нудних вчителів;

володіння англійською на рівні В2 і вище;

викладання протягом щонайменше    1-го року для дорослих студентів рівнів А1-В1 та вище;

готовність працювати від 25 годин на тиждень;

мати ПК, гарнітуру й стабільний інтернет;

проживання на території України або за кордоном (окрім Росії та Білорусі).

викладання.

справжнє комʼюніті, де про комфорт і мотивацію піклується People Partner, про успіхи - Team Leader, про доходи - sales-відділ, про поповнення скарбнички знань - методист, про карʼєрне зростання -керівник, а весь «головний біль» беруть на себе клієнт-менеджери;

гнучкий графік роботи - обирай дні та час занять, поєднуй з навчанням і хобі;

стабільне повне навантаження незалежно від сезону;

віддалена робота online, а отже більше часу на себе і свої потреби;

кар'єрне зростання: від Junior до Senior teacher і Team leader і Методиста;

дорослих студентів, які бажають навчатись і досягати результатів;

особистий кабінет з готовою програмою і автоперевіркою домашки (підготовка до уроку ще ніколи не була такою простою);

безкоштовна підготовка до здачі та компенсацію 50% вартості міжнародних екзаменів;

підписка на корисні ресурси, доступ до онлайн-бібліотеки та методичних курсів, speaking club, воркшопи і ще безліч можливостей для професійного і особистісного розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням

Event-менеджер

ТОВ Книгарня Є

досвід роботи в комунікаціях/зв'язках з громадськістю буде перевагою;

навички Project management буде перевагою;

організованість;

креативність;

високі комунікаційні навички, досвід ділового спілкування, знання MS Office.

організація та модерація заходів, які будуть відбуватись на базі книгарень (зустрічі з митцями, авторами, презентації книг, тощо);

ведення комунікації з видавництвами та авторами;

планування заходів і бюджетів;

звіти по виконаних роботах (визначена кількість заходів/місяців);

залучення місцевих культурних діячів і блогерів до івентів;

інформування про подію (афіші, створення подій у соцмережах, інше);

пошук підрядників для різних заходів;

комунікація з видавництвами та авторами;

ведення звітності та аналіз результативності заходів;

створення у книгарні культурного осередку.

робота в  книжковій мережі, що  постійно розвивається;

договірна оплата (за кожен захід);

формат роботи - віддалено, присутність на заходах;

знижка працівника.

Відправити резюме можна за посиланням

Працівник закладу ресторанного господарства

ЛТД ПІІ МакДональдз Юкрейн

любов до спілкування;

бажання розвиватися та зростати.

приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії;

формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану;

підтримання чистоти у ресторані.

робота в міжнародній компанії;

стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно;

додатково можна отримати щомісячний та річний бонус;

гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу;

офіційне працевлаштування;

соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії;

знижка на продукцію компанії;

різноманітні конкурси та мотиваційні програми;

можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси;

молода, енергійна та надзвичайно дружна команда;

кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; 

перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час.

Відправити резюме можна за посиланням

Аналітик продажу

ТОВ Рошен-Поділля

знання програм 1С, самостійна організація збору необхідної інформації, обробки та аналізу інформаційних потоків;

впевнений користувач ПК: Excel досконало, зведені таблиці, написання складних формул, 1С самостійна зміна та налагодження існуючих звітів, здатність робити висновки за результатами, PowerPoint (бажано);

вища технічна, або економічна освіта;

досвід роботи на посаді бізнес-аналітика, аналітика (бажано);

уміння робити висновки на підставі проведеної аналітичної роботи;

енергійність;

позитивне мислення;

готовність навчатися і навчати;

вміння аргументовано відстоювати свою точку зору;

аналітичний склад розуму;

орієнтація на результат;

системність;

уважність;

порядність;

відповідальність;

бажання працювати.

консолідація великих обсягів інформації в MS Excel;

ведення звітності, щоденні звіти з продажу, виконання планів продажів, динаміці продажів;

розробка нових підходів і показників по оцінці ефективної роботи торгової команди;

аналіз та планування продажів, збір та консолідація планів продажів по області, продажі до клієнтів, ведення графіків промо заходів.

висока заробітна плата;

офіційне працевлаштування;

безкоштовне навчання;

безлімітний мобільний зв’язок;

своєчасна заробітна плата;

можливість кар'єрного зростання;

комфортні умови праці в офісі;

робота у дружньому колективі.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з продажу в маркетингову компанію

GE Marketing

відповідальність;

ініціативність;

бажання спілкуватися з людьми;

наполегливість;

бажання розвиватися.

спілкування з власниками, директорами бізнесів, ведення переговорів;

заповнення договорів та внесення їх в CRM систему;

розвиватись, постійно удосконалювати свої вміння і знання.

перспективна робота в успішній компанії на якій немає рутини;

графік роботи ПН-ПТ з 9:30 до 18:00;

навчання за рахунок компанії, готові взяти і без досвіду роботи та навчити всього з нуля, головне це бажання;

стажування оплачується;

щотижнева виплата 3/п;

система мотиваційних бонусів від компанії;

можливість карʼєрного росту і розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням

Вчитель англійської мови (ранок)

ФОП Давиденко Д.А.

натхненність;

креативність;

викладач, який вільно володіє англійською (B2 і вище);

людина, яка легко знаходить спільну мову з дітьми та заряджає їх любов’ю до навчання;

ентузіаста, готового постійно вчитися й розвиватися разом із нами.

працювати із душею, ділитися знаннями і водночас рости разом із колективом;

бути, як команда, джерелом підтримки, розвитку та тепла для учнів.

завжди на крок уперед: постійне навчання, воркшопи й можливість розвиватися;

повністю готові, прописані уроки для кожної вікової категорії;

підтримуємо талант і допомагаємо розкривати його щодня;

будеш частиною команди, яка щиро захоплена своєю справою та створює комфортні умови для викладання;

робота, яка винагороджується - як фінансово, так і емоційно.

Відправити резюме можна за посиланням

Бухгалтер

Numera Consulting

стресостійкість;

комунікабельність;

уважність;

бажано досвід роботи бухгалтером;

бажання вчитися і розвиватися.

набір та відправка платежів у системі клієнт-банк;

створення первинних документів;

перевірка електронного кабінету;

надання консультації клієнтам, щодо сплати платежів;

вивантаження документів та завантаження на гугл диск;

підрахунок доходу;

інші доручення керівника.

робота в офісі з 9:00 до 18:00 з понеділка по пʼятницю.

Відправити резюме можна запосиланням

Маркетолог

Felmar's Lab

мати навички системного мислення та уважність до деталей;

володіння навичками копірайтингу та сторітелінгу;

знати основи аналітики (Google Analytics, метрики соцмереж, ROI кампаній);

вміти створювати якісний контент і працювати з візуальною айдентикою;

бажання працювати з реальними інноваціями та технологіями;

готовність працювати в динамічному середовищі стартапу.

дослідження ринку, конкурентів і трендів;

формування та реалізація маркетингової стратегії для продуктів, та PR-стратегія для просування бренду;

підготовка презентацій, пітчів, контенту для соцмереж і медіа;

просування проєктів у digital-каналах (LinkedIn, Facebook);

аналітика ефективності маркетингових кампаній.

можливість впливати на бренд і розвиток компанії з перших кроків;

гнучкий графік - можливість поєднувати роботу з навчанням;

перспективу професійного зростання разом із компанією.

Відправити резюме можна за посиланням

Вчитель англійської

Розумашка

досвід роботи з дітьми від 1 року;

навчаєшся або маєш незакінчену вищу освіту, бажано за спеціальністю, пов’язаною з англійською мовою або педагогікою;

енергійність;

доброзичливість;

відповідальність;

бажання розвиватися у сфері викладання;

відкритість до нових ідей та готовий працювати у творчому середовищі;

вміння знаходити підхід до кожної дитини і мотивувати її на навчання.

проведення цікавих та інтерактивних уроків англійської для дітей 1−4 класів;

використання ігрових та творчих методик, щоб зробити навчання живим і ефективним;

підтримка позитивного настрою і мотивації у дітей під час занять;

співпраця з командою центру для організації цікавих заходів і розвитку комунікативних навичок учнів;

планувати і проводити уроки з урахуванням вікових особливостей та рівня знань дітей;

створювати безпечне і доброзичливе середовище для навчання;

підтримувати постійний контакт із батьками щодо успіхів та потреб дітей;

удосконалювати свої педагогічні навички і впроваджувати нові методики.

гнучкий графік роботи, що ідеально підходить для студентів і тих, хто цінує баланс між роботою і особистим життям;

тепла, підтримуюча атмосфера в колективі, де цінують твої ідеї та ініціативу;

можливість професійного зростання та участі в тренінгах і майстер-класах;

робота в центрі, який поєднує навчання з розвитком комунікації та вихованням;

можливість бачити реальні результати своєї праці у щасливих очах дітей і вдячності батьків.

Відправити резюме можна за посиланням

Помічник бухгалтера

ТОВ Україна Громад

здатність швидко навчатись новим інструментам і процесам;

уважність до деталей;

аналітичне мислення;

високий рівень організованості, вміння систематизувати інформацію та документи;

доброзичливість;

відкритість до комунікації;

вміння працювати в команді;

відповідальність;

пунктуальність у виконанні завдань;

базові знання бухгалтерського обліку/кадрового обліку - буде плюсом;

досвід роботи з Excel/Google Таблицями - обов’язковий;

розуміння роботи в банківських клієнт-системах - буде плюсом.

проведення регулярних оплат через банківські системи;

організація та підтримка внутрішнього документообігу (рахунки, акти, договори);

контроль строків оплат та комунікація з контрагентами за потреби;

виконання поточних доручень головного бухгалтера;

ведення облікових таблиць, архівація фінансових документів;

участь у внутрішніх задачах бухгалтерського та адміністративного характеру.

роботу в дружній ІТ-команді з можливістю навчання та професійного росту;

гнучкий графік (обговорюється індивідуально);

стабільна оплата праці;

підтримка та наставництво головного бухгалтера.

Відправити резюме можна за посиланням

Audit Assistant, стажер в аудиторську команду

Parker Russell

студент 3−5 курсу або випускник фінансових, економічних чи пов’язаних спеціальностей;

мати знання з бухгалтерського обліку, аудиту, фінансів та оподаткування;

володіти аналітичним мисленням;

уважність до деталей;

відповідальність;

здатність працювати з великими обсягами даних;

англійська мова — рівень B2 і вище (знання фінансової та аудиторської термінології буде перевагою);

мати щире бажання розвиватися у сфері аудиту, фінансів і консалтингу.

брати участь у складанні робочих документів аудитора;

аналізувати фінансову звітність клієнтів і робити первинні висновки щодо ризиків;

допомагати у перевірках відповідності облікової політики та внутрішніх процедур клієнтів вимогам законодавства та МСФЗ;

долучатися до командної роботи з аудиторами, податковими консультантами й фінансистами.

оплачуване стажування тривалістю 2−3 місяці з можливістю подальшого офіційного працевлаштування;

гнучкий графік, що дозволяє поєднувати роботу з навчанням;

практичний досвід участі в аудиторських перевірках компаній різних галузей: IT, нерухомість, енергетика, агросектор, військово-промисловий комплекс та ін.;

залучення до підготовки робочих документів аудитора, первинного аналізу фінансової звітності та оцінки систем внутрішнього контролю;

ознайомлення з вимогами МСФЗ (IFRS) та особливостями ведення обліку в Україні;

наставництво від досвідчених аудиторів і фінансових консультантів;

перспективп подальшої кар'єри в Parker Russell Ukraine після успішного завершення стажування;

локація: м. Вінниця, (регіональний офіс Parker Russell).

Відправити резюме можна за посиланням

Бухгалтер з первинної документації

Aйпi-koннеkт

наявність базової профільної освіти (бухгалтерської/економічної тощо);

вміння працювати з бухгалтерськими (1С) та офісними (Word/Excel) програмами;

важність до деталей;

відповідальність;

організованість;

значною перевагою буде знання кадрового діловодства.

обробка первинних документів та їх правильне відображення у бухгалтерському обліку;

ведення типових договорів з контрагентами;

взаємодія з контрагентами — контроль щодо своєчасного відправлення/отримання первинної документації;

великим плюсом буде досвід ведення кадрового та військового обліку.

повна зайнятість;

офіційне працевлаштування згідно чинного законодавства;

конкурентна заробітна плата;

графік роботи 5/2 з 09.00 до 18.00 з Пн.-Пт.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з туризму

туристична компанія Свіжий вітер

вищу освіту у сфері туризму;

можна з досвідом роботи і без досвіду;

креативність;

комунікабельність;

відповідальність;

самонавчання.

організація та супровід туристичних подорожей;

консультація клієнтів;

підбір та бронювання готелів, авіаквитків та екскурсій;

оформлення документів.

 

Відправити резюме можна за посиланням

Викладач програмування

ТОВ АРІТ

комунікабельність;

викладання;

презентабельність;

грамотна та чітка мова;

вік від 20 та 40 років;

знання основ HTML5, CSS3, Python, Scratch (знання інших мов програмування буде перевагою);

бажання працювати з дітьми шкільного віку (10−16 років).

підготовка до занять з наданих матеріалів;

проведення занять;

тестування та відстеження успішності учнів.

 

неповний робочий тиждень;

 

гнучкий графік роботи — субота/неділя;

 

перша/друга половина дня;

погодинна заробітна плата - за результатами співбесіди;

 

своєчасна виплата заробітної плати;

 

професійне зростання — розвиток професійних якостей, використання сервісів Kahoot, HTML5, надалі — робота з Python, Розробка чат-ботів, JavaScript, Java.

 

Відправити резюме можна за посиланням

 

Оператор 1C

ТОВ Юдар-М

пунктуальність;

бажання вчитися і розвиватися;

уважність.

робота в програмі 1С8.3;

прийом замовлення по телефону;

внесення замовлення в програму 1С.

графік роботи з 10:00 год. до 19:00 год. 5/2;

офіційне працевлаштування;

дружній колектив.

Відправити резюме можна за посиланням

Юрист, адвокат

Центр правової допомоги

вища юридична освіта;

знання законодавства та актуальної судової практики;

досвід роботи з цивільними та адміністративними справами буде перевагою;

вміння працювати з великими обсягами інформації;

грамотна українська мова.

надання безоплатних консультацій клієнтам компанії;

аналіз проблематики клієнта та побудова стратегії рішення;

аналіз документації клієнта;

залучення клієнтів до співпраці, надання фактичної юридичної допомоги відповідно договору;

супровід клієнта на усіх етапах розв’язання його питання;

претензійно-позовна робота;

підготовка процесуальних документів;

медіація;

судове врегулювання проблем клієнтів, представництво.

графік роботи: 5/2 з 09:30 до 18:30;

професійний розвиток;

кар'єрний ріст від юриста до керівника;

практичний досвід роботи;

нестандартні ситуації та стратегії вирішення;

досвідчений колектив;

гідну заробітну плату;

здорова команда ідейних людей;

офіційне працевлаштування;

корпоративний зв’язок;

дружній колектив;

цікаві проєкти;

навчання, тренінги;

навчання/стажування — неоплачувані;

зручне розташування офісу в центрі міста.

Відправити резюме можна за посиланням