Вакансії для студентів і випускників станом на 02.10.2025
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Логіст, менеджер з логістики |
Wonder |
досвід роботи у сфері логістики/ освіта «логістика/ перевезення» (бажано); комунікабельність; стресостійкість; уміння переконувати; оптимізм; впевненість в собі; впевнений користувач ПК (MS Office), досвід із CRM; вміння працювати в умовах багатозадачності. |
прийом і обробка замовлень, розрахунок вартості доставки (автотранспорт, самовивіз, Нова Пошта) та подача замовлень на склади; вибір оптимального транспорту (морський, повітряний, авто) і маршруту доставки з урахуванням характеристик вантажу та вимог клієнта; контроль якості автоперевезень, пошук нових перевізників і співпраця з постійними; підготовка експортних та імпортних документів (інвойси, пакування, сертифікати) і співпраця з митними брокерами; страхування вантажів при міжнародних перевезеннях і відстеження їхнього руху за допомогою GPS; аналіз міжнародних логістичних процесів для усунення вузьких місць. |
комфортний офіс; графік (full time офіс): 08:30 - 17:30 (пн-чт), 08:30—16:30 (пт); офіційне працевлаштування; цікаве корпоративне життя; можливість впливати на власний дохід (ставка + KPI); навчання. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Юрист |
Правовий Лідер |
цілеспрямований спеціаліст, який хоче реалізувати себе у сфері юриспруденції; бажання отримувати новий досвід; амбіційність; вища юридична освіта; знання законодавства та актуальної судової практики; вміння працювати з великими обсягами інформації. |
надання консультацій; аналіз та побудова стратегії вирішення питання клієнта; проведення комунікації; супровід клієнта впродовж всього шляху вирішення проблеми; комунікація з клієнтами онлайн; підписання договорів на надання юридичних послуг. |
рафік роботи з 09:30 до 18:30; професійний розвиток; кар'єрний ріст; практичний досвід роботи; гідна заробітна плата; система бонусів та премій; офіційне працевлаштування; дружній колектив; навчання, тренінги; зручне розташування офісу у центрі міста. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Інженер з комп’ютерних систем |
ТРК Еверест |
вік: від 18−45 років; вища технічна освіта; знання протоколів: DNS/DHCP/SNMP/TCP/IP на базовому рівні, вміння виявляти та вирішувати проблеми з мережею; відповідальність; високий рівень комунікативних навичок; вміння працювати в команді; уважність; оперативність; пунктуальність. |
обслуговування системи моніторингу (Zabbix); налаштування мережевого обладнання; консультація співробітників в телефонному режимі; діагностика та вирішення дрібних проблем на мережі (перезавантажити обладнання, додати vlan). |
стабільну зарплату; можливість розвиватись в команді професіоналів; можливість самореалізації. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Викладач програмування |
ТОВ АРІТ |
комунікабельність; презентабельність; грамотна та чітка мова; вік від 20 до 40 років; знання основ HTML5, CSS3, Python, Scratch (знання інших мов програмування буде перевагою); бажання працювати з дітьми шкільного віку (10−16 років); викладання. |
підготовка до занять з наданих матеріалів (курс містить теоретичну та практичну частини, до кожної теми є коментарі та відео для підготовки викладачів); проведення занять (пояснення теоретичної частини теми у доступній для дітей формі, допомога з виконанням практичних завдань); тестування та відстеження успішності учнів.
|
неповний робочий тиждень; гнучкий графік роботи — субота/неділя, перша/друга половина дня; погодинна заробітна плата — за результатами співбесіди; своєчасна виплата заробітної плати; професійне зростання — розвиток професійних якостей, використання сервісів Kahoot, HTML5, надалі — робота з Python, Розробка чат-ботів, JavaScript, Java. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Працівник закладу ресторанного господарства |
ЛТД ПІІ МакДональдз Юкрейн |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Web Developer (Front-End) |
швейне виробництво Kiborg |
PHP від (7.4+), JavaScript, jQuery, Bootstrap (для OpenCart), HTML, TWIG, CSS (Grid, Flexbox), SQL; |
розробка та підтримка сайтів на OpenCart, доробка функціоналу (модулі, API, SQL-запити); підтримка сайту: імпорт товарів, оновлення цін постачальників, виправлення помилок (всі необхідні модулі є); «натягування» верстки на опенкарт, використані технології: PHP від (7.4+), JavaScript, jQuery, Bootstrap (для OpenCart), HTML, TWIG, CSS (Grid, Flexbox), SQL; підтримка та адміністрування сайтів на Хорошоп; робота з контентом (товари, категорії, SEO-оптимізація); імпорт/експорт прайсів, налаштування структури каталогу; робота з маркетплейсами; ведення кабінетів продавця, завантаження та оновлення товарів; формування та корекція прайсів/фідів; контроль замовлень, залишків та актуальності інформації; маркетплейси: Rozetka, Prom, Каста, Епіцентр, BezET; використані інструменти: Excel, Google Sheets, XML/CSV-фіди; верстка та frontend-розробка; створення та правки лендінгів; адаптивна верстка для мобільних і десктопних пристроїв; Back-end розробка; написання та оптимізація PHP-коду (функції, класи, логіка CMS); написання скриптів, в основному php (майже зі всім чим прийдеться працювати на php); робота з базою даних: створення, оптимізація SQL-запитів. Використані технології: PHP (7.4+), SQL, JSON, XML. SEO та технічна оптимізація; налаштування мета-тегів, ЧПУ-URL, sitemap, robots.txt; оптимізація структури категорій і карток товарів, використані технології: HTML, CSS, базові SEO-інструменти; налаштування хостингу, SSL, DNS.; захист сайтів (DDoS, firewall, Cloudflare); виявлення та виправлення помилок у коді чи базі; офісна техніка: ремонт/налаштування ПК, ноутбуків, принтерів; мережа: інтернет, роутери, локальна мережа; використані інструменти: PhpStorm, VS Code, Git; співпраця з підрядниками: дизайнери, відеомейкери, SEO-фахівці, PPC-спеціалісти; організація та контроль процесів, делегування задач і перевірка якості результату. |
робота в офісі. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Психолог |
центр розвитку та корекції Твій Рух |
відповідальність; пунктуальність; гнучкість; стресостійкість; мати психологічну, логопедичну, педагогічну, ерготерапевтичну або реабілітаційну освіту (або перебувати на початку професійного шляху в цій сфері); не обов’язково володіти великим досвідом, але мати щире бажання навчатися та розвиватися; зацікавленість у допомозі дітям та готовність працювати в команді; бажання здобути цінний досвід у сфері корекційної роботи; любити працювати з дітьми і допомагати їм розвиватися; базові знання з дитячої вікової психології та/або особливостей розвитку; вміння встановлювати контакт із дітьми різного віку; готовність працювати з проявами небажаної поведінки у дітей. |
працювати з дітьми, які мають: розлади аутистичного спектра (РАС); синдром дефіциту уваги з гіперактивністю (РДУГ); синдром Дауна; органічні ураження мозку та епілепсію; затримки розвитку чи інтелектуальні порушення. |
робота на повний або частковий день (графік обговорюється індивідуально); оплата у вигляді відсотка від проведених занять (заробіток залежить від завантаженості); забезпечення клієнтами та всіма необхідними матеріалами; підтримка досвідченої команди та можливості навчання; у разі проходження додаткового навчання чи підвищення кваліфікації, центр компенсує 50% його вартості; партнерські умови співпраці та професійне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Маркетолог, помічник маркетолога |
ТОВ Хостпро Лаб |
бути трохи знайомим з маркетингом, і мати бажання в нього зануритися; креативність; допитливість; уважність до деталей; мати базове розуміння digital-інструментів (Google Analytics,Google Ads, email, SEO). |
долучатися до створення та реалізації маркетингових стратегій (від ідеї до запуску); аналізувати конкурентів і пропонувати фічі, які зроблять компанію ще кращою; вивчати нашу цільову аудиторію: що болить, що драйвить, як можна бути кориснішими; шукати нові партнерства та організовувати рекламні інтеграції; працювати з Google Ads, соцмережами, email-маркетингом, SEO — поступово, крок за кроком. |
гнучкий старт: можна бути студентом, джуном чи впевненим фахівцем — ми знайдемо, куди розвиватися; графік: з понеділка по п’ятницю, 10:00 -18:00, офіс; комфортні умови: офіс із сучасною технікою, весела команда, чай-кава-смаколики, підтримка менторів; ріст і розвиток: буде навчання, реальні задачі й зворотний зв’язок; оплата: залежить від рівня і зростає разом з твоїми навичками; відпустка, лікарняні, бонуси. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Помічник аудитора |
АФ Надійність |
володіти базовими знаннями бухгалтерського обліку; орієнтуватися в формах фінансової звітності та принципах ведення бухгалтерського обліку; вміти складати основні бухгалтерські проводки; аналітично мислити; бути готовим до відряджень; бути відповідальним та надійним членом команди; буде перевагою: досвід роботи на позиції помічника аудитора або бухгалтера; знання англійської мови на високому рівні; впевнене володіння MS Excel та 1C. |
збирати, обробляти та аналізувати великі масиви інформації; інспектувати бухгалтерські записи та первинні документи; приймати участь у спостереженні за проведенням клієнтом інвентаризацій матеріальних цінностей; проводити тестування господарських операцій, фінансових моделей, тощо; виконувати інші аудиторські процедури з метою отримання аудиторських доказів; працювати в команді аудиторів-професіоналів та переймає найкращий досвід. |
робота в професійному та дружньому колективі; навчання та вдосконалення знань за рахунок компанії; професійний та кар'єрний розвиток; курси англійської мови. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Оператор з телемаркетингу (вихідна лінія) |
ПриватБанк |
повна середня освіта; вільне володіння ПК та Google-сервісами (документи, таблиці, пошта, календар); вміння ввічливо спілкуватись, структуровано та логічно висловлювати свою думку; цілеспрямованість, націленість на результат; вміння ефективно взаємодіяти в команді та бути клієнтоорієнтованими; вільне володіння українською мовою (у тому числі діловою, чітка і зрозуміла вимова); додатковою перевагою буде: досвід роботи у відповідних сферах (продажі, телекомунікації, контакт-центри); навички ведення телефонних переговорів, активних продажів, роботи з запереченнями; наявність тихого, віддаленого робочого місця; інтернет зі швидкістю від 60 Мб/сек; бажано мати оптоволокно для безперебійної роботи під час відключень світла. |
здійснювати продаж продуктів та послуг клієнтам банку в телефонному режимі; презентувати, пояснювати переваги продуктів та послуг клієнтам, працювати з запереченнями; оформлювати послуги в телефонному режимі; забезпечувати високий рівень якості ведення діалогів; постійно вдосконалювати свої навички та розвиватися. |
стабільна заробітна плата: постійна ставка, зрозуміла система КПЕ, а також щорічний перегляд ЗП; можливість заробляти більше за рахунок перевиконання показників КПЕ; доплати за лідерські позиції в рейтингу; графік роботи 5/2 або 2/2; оплачуване навчання посаді з «нуля» за 9 робочих днів (в 5/2 з 8:30 до 17:30) за спеціальною програмою від досвідчених тренерів; постійна підтримка в перші місяці роботи від супервайзера та наставника, а також адаптаційна програма для новачків; забезпечення сучасною технікою для виконання обов’язків (ПК/ноутбук та гарнітура) та комфортний віддалений формат роботи; стабільність і впевненість у роботодавці, офіційне працевлаштування та соціальний пакет: оплачувана відпустка та лікарняні; щорічний перегляд заробітної плати; знижки для працівників в мережах партнерів; медичне страхування зі 100% компенсацією вартості страхового пакету; мотиваційні та благодійні програми підтримки для працівників; корпоративний мобільний зв’язок; можливість кар'єрного розвитку: більшість наших менеджерів починали з позиції оператора; до 10 безкоштовних онлайн консультацій з психологом для працівників та їх близьких; безкоштовне корпоративне навчання: тренінги, вебінари та програми професійного розвитку, корпоративна бібліотека, а також зовнішнє навчання за рахунок Банку; дружній професійний колектив та сильна команда. |
Відправити резюме можна за посиланням |
English teacher |
Space Study |
обожнювати спілкування та мотивувати студентів; мати сильну розмовну англійську (B2+ і вище); прагнути постійно розвиватися у викладанні; бути готови долати мовні бар'єри разом зі студентами; бажання стати частиною креативного та нестандартного освітнього проєкту. |
викладання; індивідуальні або групові заняття; робота з дорослими, підлітками або дітьми; створення методичних матеріалів; участь у маркетингових та контентних проєктах. |
гнучкий графік - працювати у зручний час (від 10 уроків на тиждень); віддалена робота - будь-де, хоч із кав’ярні, хоч із Балі; готові матеріали - фокус тільки на викладанні; кар'єрний ріст - від викладача до ментора, методиста, тімліда чи навіть керівника відділу; платформа + підтримка - усе для якісного онлайн-навчання; базова ставка за кожен проведений урок; кожні 500 проведених уроків - підвищення фіксованої ставки; зростання грейду = зростання ставки. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Спеціаліст технічної підтримки (Linux) |
ТОВ Хостпро Лаб |
мати бажання працювати і розвиватись в сфері ІТ; могти вивчити, проаналізувати та застосувати на практиці великий об'єм інформації за короткий час; вміти працювати в команді; буде перевагою: досвід роботи або мінімальні знання про Linux; розуміти що таке «Hosting, VPS, Dedicated servers, SSL Certificates, Cloudflare; Domain & domain zones». |
надання технічної підтримки клієнтам в режимі телефону, онлайн-чату, через систему запитів; допомагати клієнтам у вирішенні наявних проблем, консультація по послугам компанії. |
стажування перед початком роботи; позмінний графік роботи (5 робочих, 2 плаваючих вихідних/тиждень, 8 годин на день); зручне робоче місце; сучасна техніка; професійний ріст; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Аналітик операційного та прикладного програмного забезпечення |
KNESS Group |
мати повну вищу технічну освіту або здобуття вищої освіти; досвід роботи в CRM або ERP системі IT-Enterprise (буде перевагою); знання на високому рівні С#, SQL; досвід впровадження API (буде перевагою); швидко навчатися; відповідальність; активність; націленість на результат; мати хороші комунікативні навички; мати бажання вивчати не тільки програмування, а й предметну область. |
працювати з командою програмістів, працювати над проєктами розробки інформаційної системи; налаштовувати системи під потреби проєкту (за допомогою конструкторів і візуальних інтерфейсів); конфігурація ERP-системи відповідно до затверджених бізнес-процесів «to be»; налаштовувати взаємодію IT-Enterprise з іншими інформаційними системами; проєктувати концептуальну модель даних конкретної предметної області; вирішувати клієнтські запити/проблеми за допомогою інформаційної системи; розробляти/налаштовувати API інтеграцію. |
роботу в успішній компанії, що активно розвивається, створює тренди ринку, є соціально-відповідальною, має відкриту культуру та цінує ідеї співробітників; цікаві проекти в інших країнах; стати частиною команди, яка створює інновації в найактуальнішій галузі; офіційне працевлаштування з дотриманням КЗпП України; конкурентний компенсаційний пакет; піклування про ваше здоров’я, медичне страхування; вивчення англійської мови; сучасний та комфортний офіс, кухні та зони відпочинку; перспективу професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Юрист, адвокат |
Центр правової допомоги |
вища юридична освіта; знання законодавства та актуальної судової практики; досвід роботи з цивільними та адміністративними справами буде перевагою; вміння працювати з великими обсягами інформації; енергійну людину, незалежно від віку; кандидатів, які чують та хочуть навчатись; особистості, які мають цілі, хочуть розвиватись та заробляти; грамотна українська мова. |
надання безоплатних консультацій клієнтам компанії; аналіз проблематики клієнта та побудова стратегії рішення; аналіз документації клієнта; залучення клієнтів до співпраці, надання фактичної юридичної допомоги відповідно договору. супровід клієнта на усіх етапах розв’язання його питання; претензійно-позовна робота; підготовка процесуальних документів; медіація; судове врегулювання проблем клієнтів, представництво. |
графік роботи: 5/2 з 09:30 до 18:30; професійний розвиток; кар'єрний ріст від юриста до керівника; практичний досвід роботи; нестандартні ситуації та стратегії вирішення; досвідчений колектив; гідна заробітна плата; здорова команда ідейних людей; офіційне працевлаштування; корпоративний зв’язок; дружній колектив; цікаві проєкти. навчання, тренінги; навчання/стажування - неоплачувані; зручне розташування офісу в центрі міста. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Юрисконсульт |
ТОВ Автосервіс-прозоро |
незакінчена юридична освіта; мінімальний досвід роботи в галузі юриспруденції; знання законодавства України та вміння його застосовувати; висока відповідальність; комунікабельність; стресостійкість; організаційні здібності. |
заповнення проєктів договорів за результатами виграних торгів, погодження їх із замовниками та надсилання підписаних примірників; складання листів, претензій та додаткових угод за діючими договорами; передання укладених договорів за результатами торгів менеджерам для виконання; відповіді на телефонні дзвінки замовників. |
конкурентна заробітна плата; підвищення заробітної плати в залежності від результатів роботи; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Адміністратор, організатор заходів |
ГОукраїнська платформа Жінки в бізнесі |
бажання навчатися та розвиватися в сфері адміністрування й івент-менеджменту; сучасне бачення комунікації та командної роботи; грамотна українська мова, комунікабельність, організованість; володіння базовими комп’ютерними програмами (MS Office, пошта, онлайн-сервіси). |
координація зустрічей і допомога в організації заходів (онлайн та офлайн); комунікація з регіональними представництвами платформи; ведення чатів та оперативна взаємодія з членкинями; обробка заявок на вступ жінок до платформи; виконання адміністративних завдань (документація, архівування). |
графік роботи з 9.00 до 18.00; дружній колектив та підтримку на всіх етапах роботи; можливість отримати цінний досвід у сфері управління та адміністрування; участь в цікавих заходах, навчальних програмах та проектах. |
Відправити резюме можна за посиланням |