Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Логіст, менеджер з логістики

Wonder

досвід роботи у сфері логістики/ освіта «логістика/ перевезення» (бажано);

комунікабельність;

стресостійкість;

уміння переконувати;

оптимізм;

впевненість в собі;

впевнений користувач ПК (MS Office), досвід із CRM;

вміння працювати в умовах багатозадачності.

прийом і обробка замовлень, розрахунок вартості доставки (автотранспорт, самовивіз, Нова Пошта) та подача замовлень на склади;

вибір оптимального транспорту (морський, повітряний, авто) і маршруту доставки з урахуванням характеристик вантажу та вимог клієнта;

контроль якості автоперевезень, пошук нових перевізників і співпраця з постійними;

підготовка експортних та імпортних документів (інвойси, пакування, сертифікати) і співпраця з митними брокерами;

страхування вантажів при міжнародних перевезеннях і відстеження їхнього руху за допомогою GPS;

аналіз міжнародних логістичних процесів для усунення вузьких місць.

комфортний офіс;

графік (full time офіс): 08:30 - 17:30 (пн-чт), 08:30—16:30 (пт);

офіційне працевлаштування;

цікаве корпоративне життя;

можливість впливати на власний дохід (ставка + KPI);

навчання.

Відправити резюме можна за посиланням

Юрист

Правовий Лідер

цілеспрямований спеціаліст, який хоче реалізувати себе у сфері юриспруденції;

бажання отримувати новий досвід;

амбіційність;

вища юридична освіта;

знання законодавства та актуальної судової практики;

вміння працювати з великими обсягами інформації.

надання консультацій;

аналіз та побудова стратегії вирішення питання клієнта;

проведення комунікації;

супровід клієнта впродовж всього шляху вирішення проблеми;

комунікація з клієнтами онлайн;

підписання договорів на надання юридичних послуг.

рафік роботи з 09:30 до 18:30;

професійний розвиток;

кар'єрний ріст;

практичний досвід роботи;

гідна заробітна плата;

система бонусів та премій;

офіційне працевлаштування;

дружній колектив;

навчання, тренінги;

зручне розташування офісу у центрі міста.

Відправити резюме можна за посиланням

Інженер з комп’ютерних систем

ТРК Еверест

вік: від 18−45 років;

вища технічна освіта;

знання протоколів: DNS/DHCP/SNMP/TCP/IP на базовому рівні, вміння виявляти та вирішувати проблеми з мережею;

відповідальність;

високий рівень комунікативних навичок;

вміння працювати в команді;

уважність;

оперативність;

пунктуальність.

обслуговування системи моніторингу (Zabbix);

налаштування мережевого обладнання;

консультація співробітників в телефонному режимі;

діагностика та вирішення дрібних проблем на мережі (перезавантажити обладнання, додати vlan).

стабільну зарплату;

можливість розвиватись в команді професіоналів;

можливість самореалізації.

Відправити резюме можна за посиланням

Викладач програмування

ТОВ АРІТ

комунікабельність;

презентабельність;

грамотна та чітка мова;

вік від 20 до 40 років;

знання основ HTML5, CSS3, Python, Scratch (знання інших мов програмування буде перевагою);

бажання працювати з дітьми шкільного віку (10−16 років);

викладання.

підготовка до занять з наданих матеріалів (курс містить теоретичну та практичну частини, до кожної теми є коментарі та відео для підготовки викладачів);

проведення занять (пояснення теоретичної частини теми у доступній для дітей формі, допомога з виконанням практичних завдань);

тестування та відстеження успішності учнів.

 

неповний робочий тиждень;

гнучкий графік роботи — субота/неділя, перша/друга половина дня;

погодинна заробітна плата — за результатами співбесіди;

своєчасна виплата заробітної плати;

професійне зростання — розвиток професійних якостей, використання сервісів Kahoot, HTML5, надалі — робота з Python, Розробка чат-ботів, JavaScript, Java.

Відправити резюме можна за посиланням

Працівник закладу ресторанного господарства

ЛТД ПІІ МакДональдз Юкрейн

любов до спілкування;

бажання розвиватися та зростати.

приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії;

формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану;

підтримання чистоти у ресторані.

робота в міжнародній компанії;

стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно;

додатково можна отримати щомісячний та річний бонус;

гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу;

офіційне працевлаштування;

соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії;

знижка на продукцію компанії;

різноманітні конкурси та мотиваційні програми;

можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси;

молода, енергійна та надзвичайно дружна команда;

кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; 

перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час.

Відправити резюме можна за посиланням

Web Developer (Front-End)

швейне виробництво Kiborg

PHP від (7.4+), JavaScript, jQuery, Bootstrap (для OpenCart), HTML, TWIG, CSS (Grid, Flexbox), SQL;

розробка та підтримка сайтів на OpenCart, доробка функціоналу (модулі, API, SQL-запити);

підтримка сайту: імпорт товарів, оновлення цін постачальників, виправлення помилок (всі необхідні модулі є);

«натягування» верстки на опенкарт, використані технології: PHP від (7.4+), JavaScript, jQuery, Bootstrap (для OpenCart), HTML, TWIG, CSS (Grid, Flexbox), SQL;

підтримка та адміністрування сайтів на Хорошоп;

робота з контентом (товари, категорії, SEO-оптимізація);

імпорт/експорт прайсів, налаштування структури каталогу;

робота з маркетплейсами;

ведення кабінетів продавця, завантаження та оновлення товарів;

формування та корекція прайсів/фідів;

контроль замовлень, залишків та актуальності інформації;

маркетплейси: Rozetka, Prom, Каста, Епіцентр, BezET;

використані інструменти: Excel, Google Sheets, XML/CSV-фіди;

верстка та frontend-розробка;

створення та правки лендінгів;

адаптивна верстка для мобільних і десктопних пристроїв;

Back-end розробка;

написання та оптимізація PHP-коду (функції, класи, логіка CMS);

написання скриптів, в основному php (майже зі всім чим прийдеться працювати на php);

робота з базою даних: створення, оптимізація SQL-запитів. Використані технології: PHP (7.4+), SQL, JSON, XML.

SEO та технічна оптимізація;

налаштування мета-тегів, ЧПУ-URL, sitemap, robots.txt;

оптимізація структури категорій і карток товарів, використані технології: HTML, CSS, базові SEO-інструменти;

налаштування хостингу, SSL, DNS.;

захист сайтів (DDoS, firewall, Cloudflare);

виявлення та виправлення помилок у коді чи базі;

офісна техніка: ремонт/налаштування ПК, ноутбуків, принтерів;

мережа: інтернет, роутери, локальна мережа; використані інструменти: PhpStorm, VS Code, Git;

співпраця з підрядниками: дизайнери, відеомейкери, SEO-фахівці, PPC-спеціалісти;

організація та контроль процесів, делегування задач і перевірка якості результату.

робота в офісі.

Відправити резюме можна за посиланням

Психолог

центр розвитку та корекції Твій Рух

відповідальність;

пунктуальність;

гнучкість;

стресостійкість;

мати психологічну, логопедичну, педагогічну, ерготерапевтичну або реабілітаційну освіту (або перебувати на початку професійного шляху в цій сфері);

не обов’язково володіти великим досвідом, але мати щире бажання навчатися та розвиватися;

зацікавленість у допомозі дітям та готовність працювати в команді;

бажання здобути цінний досвід у сфері корекційної роботи;

любити працювати з дітьми і допомагати їм розвиватися;

базові знання з дитячої вікової психології та/або особливостей розвитку;

вміння встановлювати контакт із дітьми різного віку;

готовність працювати з проявами небажаної поведінки у дітей.

працювати з дітьми, які мають:

розлади аутистичного спектра (РАС);

синдром дефіциту уваги з гіперактивністю (РДУГ);

синдром Дауна;

органічні ураження мозку та епілепсію;

затримки розвитку чи інтелектуальні порушення.

робота на повний або частковий день (графік обговорюється індивідуально);

оплата у вигляді відсотка від проведених занять (заробіток залежить від завантаженості);

забезпечення клієнтами та всіма необхідними матеріалами;

підтримка досвідченої команди та можливості навчання;

у разі проходження додаткового навчання чи підвищення кваліфікації, центр компенсує 50% його вартості;

партнерські умови співпраці та професійне зростання.

Відправити резюме можна за посиланням

Маркетолог, помічник маркетолога

ТОВ Хостпро Лаб

бути трохи знайомим з маркетингом, і мати бажання в нього зануритися;

креативність;

допитливість;

уважність до деталей;

мати базове розуміння digital-інструментів (Google Analytics,Google Ads, email, SEO).

долучатися до створення та реалізації маркетингових стратегій (від ідеї до запуску);

аналізувати конкурентів і пропонувати фічі, які зроблять компанію ще кращою;

вивчати нашу цільову аудиторію: що болить, що драйвить, як можна бути кориснішими;

шукати нові партнерства та організовувати рекламні інтеграції;

працювати з Google Ads, соцмережами, email-маркетингом, SEO — поступово, крок за кроком.

гнучкий старт: можна бути студентом, джуном чи впевненим фахівцем — ми знайдемо, куди розвиватися;

графік: з понеділка по п’ятницю, 10:00 -18:00, офіс;

комфортні умови: офіс із сучасною технікою, весела команда, чай-кава-смаколики, підтримка менторів;

ріст і розвиток: буде навчання, реальні задачі й зворотний зв’язок;

оплата: залежить від рівня і зростає разом з твоїми навичками;

відпустка, лікарняні, бонуси.

Відправити резюме можна за посиланням

Помічник аудитора

АФ Надійність

володіти базовими знаннями бухгалтерського обліку;

орієнтуватися в формах фінансової звітності та принципах ведення бухгалтерського обліку;

вміти складати основні бухгалтерські проводки;

аналітично мислити;

бути готовим до відряджень;

бути відповідальним та надійним членом команди;

буде перевагою: досвід роботи на позиції помічника аудитора або бухгалтера;

знання англійської мови на високому рівні;

впевнене володіння MS Excel та 1C.

збирати, обробляти та аналізувати великі масиви інформації;

інспектувати бухгалтерські записи та первинні документи;

приймати участь у спостереженні за проведенням клієнтом інвентаризацій матеріальних цінностей;

проводити тестування господарських операцій, фінансових моделей, тощо;

виконувати інші аудиторські процедури з метою отримання аудиторських доказів;

працювати в команді аудиторів-професіоналів та переймає найкращий досвід.

робота в професійному та дружньому колективі;

навчання та вдосконалення знань за рахунок компанії;

професійний та кар'єрний розвиток;

курси англійської мови.

Відправити резюме можна за посиланням

Оператор з телемаркетингу (вихідна лінія)

ПриватБанк

повна середня освіта;

вільне володіння ПК та Google-сервісами (документи, таблиці, пошта, календар);

вміння ввічливо спілкуватись, структуровано та логічно висловлювати свою думку;

цілеспрямованість, націленість на результат;

вміння ефективно взаємодіяти в команді та бути клієнтоорієнтованими;

вільне володіння українською мовою (у тому числі діловою, чітка і зрозуміла вимова);

додатковою перевагою буде: досвід роботи у відповідних сферах (продажі, телекомунікації, контакт-центри);

навички ведення телефонних переговорів, активних продажів, роботи з запереченнями;

наявність тихого, віддаленого робочого місця;

інтернет зі швидкістю від 60 Мб/сек;

бажано мати оптоволокно для безперебійної роботи під час відключень світла.

здійснювати продаж продуктів та послуг клієнтам банку в телефонному режимі;

презентувати, пояснювати переваги продуктів та послуг клієнтам, працювати з запереченнями;

оформлювати послуги в телефонному режимі;

забезпечувати високий рівень якості ведення діалогів;

постійно вдосконалювати свої навички та розвиватися.

стабільна заробітна плата: постійна ставка, зрозуміла система КПЕ, а також щорічний перегляд ЗП;

можливість заробляти більше за рахунок перевиконання показників КПЕ;

доплати за лідерські позиції в рейтингу;

графік роботи 5/2 або 2/2;

оплачуване навчання посаді з «нуля» за         9 робочих днів (в 5/2 з 8:30 до 17:30) за спеціальною програмою від досвідчених тренерів;

постійна підтримка в перші місяці роботи від супервайзера та наставника, а також адаптаційна програма для новачків;

забезпечення сучасною технікою для виконання обов’язків (ПК/ноутбук та гарнітура) та комфортний віддалений формат роботи;

стабільність і впевненість у роботодавці, офіційне працевлаштування та соціальний пакет: оплачувана відпустка та лікарняні;

щорічний перегляд заробітної плати;

знижки для працівників в мережах партнерів;

медичне страхування зі 100% компенсацією вартості страхового пакету;

мотиваційні та благодійні програми підтримки для працівників;

корпоративний мобільний зв’язок;

можливість кар'єрного розвитку: більшість наших менеджерів починали з позиції оператора;

до 10 безкоштовних онлайн консультацій з психологом для працівників та їх близьких;

безкоштовне корпоративне навчання: тренінги, вебінари та програми професійного розвитку, корпоративна бібліотека, а також зовнішнє навчання за рахунок Банку;

дружній професійний колектив та сильна команда.

Відправити резюме можна за посиланням

English teacher

Space Study

обожнювати спілкування та мотивувати студентів;

мати сильну розмовну англійську (B2+ і вище);

прагнути постійно розвиватися у викладанні;

бути готови долати мовні бар'єри разом зі студентами;

бажання стати частиною креативного та нестандартного освітнього проєкту.

викладання;

індивідуальні або групові заняття;

робота з дорослими, підлітками або дітьми;

створення методичних матеріалів;

участь у маркетингових та контентних проєктах.

гнучкий графік - працювати у зручний час (від 10 уроків на тиждень);

віддалена робота - будь-де, хоч із кав’ярні, хоч із Балі;

готові матеріали - фокус тільки на викладанні;

кар'єрний ріст - від викладача до ментора, методиста, тімліда чи навіть керівника відділу;

платформа + підтримка - усе для якісного онлайн-навчання;

базова ставка за кожен проведений урок;

кожні 500 проведених уроків - підвищення фіксованої ставки;

зростання грейду = зростання ставки.

Відправити резюме можна за посиланням

Спеціаліст технічної підтримки (Linux)

ТОВ Хостпро Лаб

мати бажання працювати і розвиватись в сфері ІТ;

могти вивчити, проаналізувати та застосувати на практиці великий об'єм інформації за короткий час;

вміти працювати в команді;

буде перевагою:

досвід роботи або мінімальні знання про Linux;

розуміти що таке «Hosting, VPS, Dedicated servers, SSL Certificates, Cloudflare; Domain & domain zones».

надання технічної підтримки клієнтам в режимі телефону, онлайн-чату, через систему запитів;

допомагати клієнтам у вирішенні наявних проблем, консультація по послугам компанії.

стажування перед початком роботи;

позмінний графік роботи (5 робочих, 2 плаваючих вихідних/тиждень, 8 годин на день);

зручне робоче місце;

сучасна техніка;

професійний ріст;

дружній колектив.

Відправити резюме можна за посиланням

Аналітик операційного та прикладного програмного забезпечення

KNESS Group

мати повну вищу технічну освіту або здобуття вищої освіти;

досвід роботи в CRM або ERP системі IT-Enterprise (буде перевагою);

знання на високому рівні С#, SQL;

досвід впровадження API (буде перевагою);

швидко навчатися;

відповідальність;

активність;

націленість на результат;

мати хороші комунікативні навички;

мати бажання вивчати не тільки програмування, а й предметну область.

працювати з командою програмістів, працювати над проєктами розробки інформаційної системи;

налаштовувати системи під потреби проєкту (за допомогою конструкторів і візуальних інтерфейсів);

конфігурація ERP-системи відповідно до затверджених бізнес-процесів «to be»;

налаштовувати взаємодію IT-Enterprise з іншими інформаційними системами;

проєктувати концептуальну модель даних конкретної предметної області;

вирішувати клієнтські запити/проблеми за допомогою інформаційної системи;

розробляти/налаштовувати API інтеграцію.

роботу в успішній компанії, що активно розвивається, створює тренди ринку, є соціально-відповідальною, має відкриту культуру та цінує ідеї співробітників;

цікаві проекти в інших країнах;

стати частиною команди, яка створює інновації в найактуальнішій галузі;

офіційне працевлаштування з дотриманням КЗпП України;

конкурентний компенсаційний пакет;

піклування про ваше здоров’я, медичне страхування;

вивчення англійської мови;

сучасний та комфортний офіс, кухні та зони відпочинку;

перспективу професійного розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням

Юрист, адвокат

Центр правової допомоги

вища юридична освіта;

знання законодавства та актуальної судової практики;

досвід роботи з цивільними та адміністративними справами буде перевагою;

вміння працювати з великими обсягами інформації;

енергійну людину, незалежно від віку;

кандидатів, які чують та хочуть навчатись;

особистості, які мають цілі, хочуть розвиватись та заробляти;

грамотна українська мова.

надання безоплатних консультацій клієнтам компанії;

аналіз проблематики клієнта та побудова стратегії рішення;

аналіз документації клієнта;

залучення клієнтів до співпраці, надання фактичної юридичної допомоги відповідно договору.

супровід клієнта на усіх етапах розв’язання його питання;

претензійно-позовна робота;

підготовка процесуальних документів;

медіація;

судове врегулювання проблем клієнтів, представництво.

графік роботи: 5/2 з 09:30 до 18:30;

професійний розвиток;

кар'єрний ріст від юриста до керівника;

практичний досвід роботи;

нестандартні ситуації та стратегії вирішення;

досвідчений колектив;

гідна заробітна плата;

здорова команда ідейних людей;

офіційне працевлаштування;

корпоративний зв’язок;

дружній колектив;

цікаві проєкти.

навчання, тренінги;

навчання/стажування - неоплачувані;

зручне розташування офісу в центрі міста.

Відправити резюме можна за посиланням

Юрисконсульт

ТОВ Автосервіс-прозоро

незакінчена юридична освіта;

мінімальний досвід роботи в галузі юриспруденції;

знання законодавства України та вміння його застосовувати;

висока відповідальність;

комунікабельність;

стресостійкість;

організаційні здібності.

заповнення проєктів договорів за результатами виграних торгів, погодження їх із замовниками та надсилання підписаних примірників;

складання листів, претензій та додаткових угод за діючими договорами;

передання укладених договорів за результатами торгів менеджерам для виконання;

відповіді на телефонні дзвінки замовників.

конкурентна заробітна плата;

підвищення заробітної плати в залежності від результатів роботи;

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням

Адміністратор, організатор заходів

ГОукраїнська платформа Жінки в бізнесі

бажання навчатися та розвиватися в сфері адміністрування й івент-менеджменту;

сучасне бачення комунікації та командної роботи;

грамотна українська мова, комунікабельність, організованість;

володіння базовими комп’ютерними програмами (MS Office, пошта, онлайн-сервіси).

координація зустрічей і допомога в організації заходів (онлайн та офлайн);

комунікація з регіональними представництвами платформи;

ведення чатів та оперативна взаємодія з членкинями;

обробка заявок на вступ жінок до платформи;

виконання адміністративних завдань (документація, архівування).

графік роботи з 9.00 до 18.00;

дружній колектив та підтримку на всіх етапах роботи;

можливість отримати цінний досвід у сфері управління та адміністрування;

участь в цікавих заходах, навчальних програмах та проектах.

Відправити резюме можна за посиланням