Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Контент-менеджер у квітковий бутік

Rosso

досвід у контенті або портфоліо;

вміння знімати естетично, в трендах, «нативно»;

розуміння Instagram та сучасної подачі;

акуратність;

швидка комунікація;

відповідальність;

любов до краси, деталів та квітів - великий плюс.

створювати фото та відео для Instagram (сторіс, рілс, контент для стрічки);

знімати процеси: складання букетів, атмосфера салону, збори замовлень;

монтувати стильні, ніжні, естетичні відео;

генерувати ідеї для контенту та допомагати з візуальною айдентикою бренду.

робота з красивим продуктом у преміум просторі;

гнучкий графік / погодинна або проєктна оплата;

атмосфера підтримки, творчості й розвитку;

можливість рости разом з брендом.

Відправити резюме можна за посиланням

Бармен-бариста

ФОП             Костецький А. Е.

досвід роботи барменом або баристою від 1 року;

відкритість до спілкування та вміння працювати з різними людьми;

бажання вчитися і розвиватися у сфері приготування кави та напоїв;

відповідальність;

акуратність;

готовність працювати у команді;

освіта не має значення – компанія цінує практичний досвід і бажання працювати.

готувати смачні кавові напої та коктейлі, створюючи затишну атмосферу для гостей;

обслуговувати відвідувачів, підтримувати доброзичливий контакт і допомагати з вибором напоїв;

підтримувати чистоту і порядок на робочому місці, забезпечувати своєчасне поповнення запасів;

співпрацювати з командою ресторану, щоб кожен гість залишився задоволеним;

дотримуватися стандартів якості і безпеки приготування напоїв.

стабільна повна зайнятість з конкурентною зарплатою;

дружня атмосфера в невеликому, але згуртованому колективі;

можливість професійного росту та освоєння нових навичок;

зручне розташування у Вінниці, комфортні умови праці;

підтримка керівництва і комфортні робочі графіки.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з продажу

Ledua

вік від 18 років;

бажання працювати у сфері продажів;

вміння ефективно спілкуватися з клієнтами;

готовність до виконання поставлених цілей і завдань;

комунікабельність;

вміння працювати в команді.

проведення активних продажів світлодіодної продукції;

консультування клієнтів з питань вибору та використання світлодіодних виробів;

пошук нових клієнтів та розширення клієнтської бази;

підтримка відносин з постійними клієнтами;

дотримання встановлених стандартів обслуговування клієнтів.

стабільний графік роботи;

заробітна плата залежно від продажів;

можливість кар'єрного росту та професійного розвитку;

дружній колектив та підтримка з боку керівництва.

Відправити резюме можна за посиланням

Кухар гарячого процесу

ChaCha

вміння працювати в команді;

відповідально відноситись до поставлених завдань;

досвід на посаді вітається;

готувати з любов’ю;

вміти швидко реагувати на стресові ситуації.

готувати з любов`ю та натхненням;

приготування страв з дотриманням технологічних карт;

працювати в швидкому темпі;

дотримання санітарних норм.

гнучкий графік роботи;

своєчасна виплата заробітної плати;

дружня атмосфера в колективі;

швидке кар'єрне зростання;

смачні обіди та вечеря;

щорічна оплачувана відпустка (24 календарних дні).

Відправити резюме можна за посиланням

Експедитор

ТОВ Рошен-Поділля

відповідальність;

порядність;

охайний зовнішній вигляд;

надійність;

вміння працювати в команді;

готовність до ненормованого робочого дня.

доставка кондитерських виробів та обладнання до торгових точок, прийомка та вигрузка;

оформлення супроводжувальної документації на вантаж.

офіційне працевлаштування;

своєчасна заробітна плата (два рази на місяць: аванс та заробітна плата);

можливість кар'єрного зростання;

робота в дружньому колективі;

графік роботи: вівторок - субота з 07:00 год;

вихідні: неділя - понеділок.

Відправити резюме можна за посиланням

SMM-менеджер

Mobilsab

досвід роботи у SMM від 1 року або бажання швидко навчатися;

впевнене володіння соціальними мережами і розуміння їх специфіки;

креативність;

відповідальність;

бажання розвиватися у маркетингу;

вміння працювати з текстом і базовими графічними редакторами буде перевагою;

відкритість до нових ідей і готовність працювати у команді;

компанія рада прийняти студентів, які хочуть здобути практичні навички.

планувати та створювати цікаві й корисні пости для соціальних мереж;

вести акаунти компанії у TikTok, Instagram та інших актуальних платформах;

взаємодіяти з аудиторією: відповідати на коментарі, вести діалог, підтримувати позитивний імідж;

аналізувати ефективність публікацій і пропонувати ідеї для покращення;

слідкувати за трендами у соцмережах і впроваджувати їх у роботу.

зручний формат неповної зайнятості - ідеально підходить для студентів та тих, хто шукає гнучкий графік;

заробітна плата, яка залежить від навичок і результатів;

дружня атмосфера і підтримка команди, яка цінує кожного співробітника.

Відправити резюме можна за посиланням

Викладач програмування в дитячу IT-школу

всеукраїнська школа програмування для дiтей Logika

енергійні та вмотивовані викладачі, які ладнають із комп’ютером на «ти» та мають активний підхід до своєї роботи;

бажано, але не обов’язково - знання у Python, Scratch або Roblox Studio (або ж досвід із іншими мовами програмування та бажання вивчати нове);

великою перевагою буде вища освіта в області ІТ або ж педагогіки/психології;

кандидати з досвідом роботи з дітьми в пріоритеті;

якщо ще не має досвіду, але є хист і бажання, школа пропонує навчання і підтримку.

проводити заняття із використанням уже готових методичних матеріалів школи Logika;

створювати та підтримувати дружню робочу атмосферу;

слідкувати за результатами учнів;

давати звіти за шаблонами;

отримувати задоволення від роботи із майбутнім нашої країни.

робота у вихідні (субота, неділя);

заробітна плата;

постійне навчання за рахунок компанії від наших професіоналів;

зручні локації;

круте ком’юніті однодумців.

Відправити резюме можна за посиланням

Фахівець з обліку

KNESS Group

Вища освіта, бажано облік та аудит або енергетичного фаху;

досвід роботи від 1-го року;

вміти пріоритизувати задачі;

знати постанови, розпорядження, накази, методичні, нормативні та інші керівні матеріали з питань розроблення, оформлення та застосування технічної документації;

бути ознайомленим з останніми тенденціями ринку електричної енергії;

вміти орієнтуватись у стандартах та нормативах з підготовки виробництва, швидко знаходити необхідну інформацію;

мати управлінські якості, здатність забезпечити виконання цілей;

чесність та порядність.

своєчасне оформлення та контроль всієї необхідної технічної документації відповідно до переліку;

систематичне внесення уточнень, доповнень та змін до переліку технічної документації;

збирання та обробка інформації щодо роботи ФЕС та УЗЕ;

систематизувати, обробляти та готувати дані для складання необхідних звітів.

роботу в успішній енергетичній компанії, яка створює інновації, є соціально відповідальною, має відкриту культуру та цінує ідеї співробітників;

цікаві проєкти в Україні та за кордоном;

стабільність завдяки офіційному працевлаштуванню з дотриманням КЗпП України;

конкурентний компенсаційний пакет;

медичне страхування;

сучасний та комфортний офіс із кухнями, зонами відпочинку та простором для спільної роботи;

перспективу професійного розвитку через внутрішні програми навчання, обмін досвідом і систему наставництва;

стати частиною дружньої до ветеранів команди.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер школи програмування

Robocode

цінувати людей понад усе – для компанії дуже важлива команда та екологічні відносини у ній;

лідер для своєї команди - той, хто поведе за собою до досягнення цілей;

організованість - налаштовувати робочі процеси так, щоб вони були реально ефективними;

самостійність;

ініціативність;

системність;

проактивність;

клієнтоорієнтованість - компанія надає якісні послуги та сервіс, важливо щоб кандидат та компанія були на одній хвилі.

організація процесів роботи школи;

управління командою;

контроль фінансової діяльності та матеріального забезпечення локації;

супровід клієнтів та підвищення лояльності;

реалізація цілей та планів компанії;

проведення маркетингових заходів для розвитку локації.

графік роботи: СБ та НД з 09:30 до 18:30. ПН, ВТ, ПТ з 10:00 до 18:00; (години та тип роботи: віддалено/на філії) може залежати від розкладу філії, але не більше 5 робочих днів на тиждень;

компанія надає всі необхідні матеріали для надання якісного сервісу;

регулярна прокачка hard та soft skills;

корпоративна форма;

поетапна адаптація та сапорт;

подарунки до дня народження;

спільні корпоративи та цікаві конкурси;

50% знижки для дітей (братів/сестер) співробітника на навчання;

подарунки дітям співробітника до НР.

Відправити резюме можна за посиланням

Кухар

ЗДО №33, КЗ ВМР

бажання працювати з дітьми та створювати для них смачні страви;

відповідальність;

уважність до деталей;

вміння працювати у команді;

бажано мати освіту з професії кухаря або відповідне професійне навчання.

приготування смачних та здорових страв для дітей дошкільного віку відповідно до затвердженої раціонної таблиці;

дотримання санітарних норм і правил під час обробки продуктів та приготування страв;

забезпечення чистоти та порядку на кухні;

співпраця з іншими працівниками закладу для забезпечення дітям смачного та збалансованого харчування.

графік роботи: І зміна - 06:00 до 15:00; ІІ зміна - 08.00 −17.00;

офіційне працевлаштування;

можливість професійного зростання та навчання;

дружелюбний колектив та тепла атмосфера.

Відправити резюме можна за посиланням

Бариста

English love

знання англійської мови на рівні Intermediate;

вміння працювати в команді та доброзичливе ставлення до гостей;

бажання навчатися та розвиватися у галузі кавового сервісу;

вміння працювати в швидкому темпі та в стресових ситуаціях;

досвід роботи на аналогічній посаді буде перевагою, але не є обов’язковим.

приготування та подача кавових напоїв згідно зі стандартами компанії;

обслуговування гостей, надання консультацій щодо меню;

забезпечення чистоти та порядку на робочому місці;

робота з касовим апаратом та звітність по продажах.

гнучкий графік роботи, що дає можливість об'єднувати роботу з навчанням або іншими зайнятостями;

кар'єрний розвиток та можливість отримання нових навичок у сфері кавового сервісу;

дружня та позитивна робоча атмосфера;

конкурентна заробітна плата та бонусна система.

Відправити резюме можна за посиланням

Бухгалтер

Скіфія СК (Євробуд)

вища освіта (бажано економічна/бухгалтерська);

досвід роботи від 1 року на аналогічній посаді;

знання податкового законодавства (ПДВ);

впевнене володіння бухгалтерськими програмами: 1С, Медок, УТП, БАС бухгалтерія, Вчасно;

уважність;

відповідальність;

пунктуальність.

ведення обліку ПДВ та податкових накладних;

контроль реєстрації податкових накладних в ЄРПН;

робота з первинною документацією.

стабільна робота у надійній компанії;

офіційне працевлаштування;

дружній колектив;

своєчасна виплата заробітної плати.

Відправити резюме можна за посиланням

Помічник керівника

ФОП (гастропаб)  Сидоренко О.В.

досвід роботи від 1 року (можна навіть в суміжних сферах);

відповідальність;

організованість;

уважність до деталей;

здатність швидко навчатися і працювати в динамічному середовищі;

відкритість до спілкування та вміння працювати в команді;

готовність допомагати і підтримувати колег.

підтримка керівника у вирішенні організаційних питань та плануванні робочих процесів;

координація комунікації між різними підрозділами гастропабу;

контроль виконання поточних завдань і допомога в їх оперативному вирішенні;

підготовка документів, ведення обліку та звітності;

участь у організації заходів та внутрішніх процесів закладу;

ефективна комунікація з командою та партнерами;

своєчасне виконання доручень керівника;

забезпечення безперебійної роботи офісу та допомога у вирішенні поточних питань;

підтримка позитивної атмосфери та командного духу.

стабільна робота з офіційним оформленням та комфортними умовами;

заробітна плата;

повна зайнятість у дружньому колективі, де цінують кожного співробітника;

можливість професійного росту та розвитку разом із нами;

зручне розташування у центрі Вінниці;

підтримка та розуміння особливих потреб - відкриті й толерантні.

Відправити резюме можна за посиланням

Адміністратор закладу

ФОП (гастропаб) Сидоренко О.В.

мати досвід роботи адміністратором або у сфері обслуговування від 1 року;

відкритість;

відповідальність;

організованість;

людина, яка любить спілкуватися з людьми;

вміти працювати в команді і вести декілька справ одночасно;

готовність брати на себе відповідальність за якість роботи закладу;

бажання розвиватися і вдосконалювати свої навички.

координація роботи закладу: контроль за якістю обслуговування, дотриманням стандартів та порядку;

взаємодія з гостями: вітати, консультувати, реагувати на побажання та допомагати створити комфортну атмосферу;

організація роботи персоналу: розподіл завдань, контроль графіків, підтримка команди;

ведення документації та звітності, контроль за наявністю запасів і матеріалів;

співпраця з постачальниками та партнерами;

підтримка чистоти і безпеки у закладі;

забезпечувати максимально комфортний досвід для гостей;

підтримувати професійний рівень обслуговування та гостинності;

ефективно організовувати роботу команди, щоб кожен день у «Абсент Драйв» був успішним;

своєчасно реагувати на будь-які питання чи ситуації, що виникають у закладі;

сприяти розвитку позитивної атмосфери серед колег та гостей.

стабільна робота у дружньому колективі з комфортним графіком;

конкурентна заробітна плата, залежно від навичок та результатів;

можливість професійного та особистого розвитку;

підтримка та повага у команді, де цінують кожного;

робота в атмосфері, де поєднуються якісна кухня, тепла гостинність і справжня любов до справи;

особлива увага ветеранам - компанія підтримує тих, хто захищав нашу країну.

Відправити резюме можна за посиланням

TikTok maker

My Food

творча людина, яка любить TikTok і розуміється на сучасних вірусних форматах;

не обов’язково з досвідом - відкриті до студентів і тих, хто хоче розвиватися у сфері цифрового контенту;

людина, яка вміє працювати в команді та відкрито ділитися ідеями.

створювати креативні відео для TikTok, які привертають увагу та надихають людей обирати My Food;

втілювати свіжі ідеї, слідкувати за трендами та адаптувати їх під бренд;

допомагати розвивати онлайн-спільноту, залучати нових клієнтів через цікаві відео;

відстежувати ефективність контенту та пропонувати покращення.

гнучкий графік неповної зайнятості, який зручно поєднувати зі студентським життям чи іншими справами;

можливість працювати у дружній, підтримуючій команді, де цінують кожного;

простір для творчості та реалізації власних ідей;

перший крок у кар'єрі у сфері digital -маркетингу та соціальних мереж.

Відправити резюме можна за посиланням

SMM-менеджер

Gold Pike

вміння створювати креативний та привабливий контент;

високий рівень комунікабельності;

зацікавленість в ювелірній галузі та бажання навчатися, експерементувати та розвиватися.

розробка та виконання стратегії соціальних медіа для просування бренду Gold Pike;

створення та оптимізація контенту для різних платформ соціальних мереж, включаючи Facebook, Instagram, і TikTok;

підтримка та аналіз сторінок компанії в соціальних мережах;

моніторинг трендів та аналіз конкурентів в соціальних мережах для постійного покращення стратегії SMM.

конкурентна заробітна плата;

можливість професійного та кар'єрного росту в компанії;

співпраця з творчою та дружньою командою.

Відправити резюме можна за посиланням

Маркетолог

група компаній Автомир

знання інструментів digital-реклами, навички в SMM;

уміння працювати з великими обсягами інформації та з Photoshop, Lightroom, відеоредакторами;

творчий потенціал і вміння генерувати ідеї;

бажання до особистого та професійного розвитку.

організація рекламних компаній;

аналіз та звітність;

проведення комплексу маркетингових заходів щодо просування і розвитку автомобільного бренду;

ведення соціальних мереж, створення контент-плану, розробка макетів;

створення фото і відео контенту.

офіційне працевлаштування;

графік: 09:00 до 18:00 (ПН-ПТ);

комп’ютеризоване робоче місце та безлімітний зв’язок;

нові цікаві знайомства, корисні зв’язки та насичене корпоративне життя.

Відправити резюме можна за посиланням

TikTok Creator

туристичний клуб Бідняжка

відповідальність;

креативність;

щирість;

з почуттям гумору.

регулярна генерація ідей;

створення роликів для залучення й утримання цільової аудиторії;

періодично можуть бути задачі по ТЗ від маркетолога;

ролики мають бути унікальним та напряму, або опосередковано мають стосуватись подорожей тур-клубу/туристичної тематики.

працювати повністю дистанційно, або ж приходити на офіс у Вінниці;

заробітна плата;

можливість їздити в подорожі тур-клубу безкоштовно, або по собівартості для відзняття контенту - все залежить від самої подорожі й погоджується з організатором подорож.

 

Відправити резюме можна за посиланням

Бухгалтер (єдиний) на підприємство

ТОВ Павлов В. А.

досвід роботи від 1-го року;

вища освіта в області обліку та фінансів вітається;

розуміння податкового законодавства та бухгалтерського обліку;

вміння працювати з бухгалтерськими програмами (Медок, електронний кабінет, 1С 8.3, BAS, клієнт банк та інші програми);

уважність до деталей та висока організованість;

здатність працювати в команді та виконувати завдання вчасно;

досвід роботи із ТОВ (з ПДВ) та ФОП (2 та 3 група).

ведення бухгалтерського обліку та інше.

стабільна заробітна плата з регулярним переглядом;

дружня та професійна команда, яка максимально підтримує;

адреса: м.Вінниця, вул. Соснова, буд. 17;    (р-н «Зах. Автовокзал);

графік роботи: обговорюється при співбесіді;

формат роботи: віддалений доступ / частково в офісі.

Відправити резюме можна за посиланням

Спеціаліст відділу виплат

Страхова Група ТАС

середня або вища освіта (юридична, економічна);

бажано досвід роботи в страховій, юридичній та банківській сфері;

обов’язкове знання будови автомобіля;

впевнений користувач ПК.

регулювання страхових випадків за договорами ОСЦПВ та КАСКО;

розгляд документів по страховим випадкам;

підготовка проектів рішень.

можливість застосувати напрацьований досвід та вміння;

кар'єрне зростання та підтримка керівництва;

офіс: вул. Брацлавська, 62;

широкі можливості самореалізації, отримання нових знань і навичок.

Відправити резюме можна за посиланням

Діловод-кадровик

ЗДО, ПО Бейбі бест

досвід роботи діловодом - обов’язковий;

досвід у навчальних закладах –перевага;

знання документообігу, діловодства;

уважність;

відповідальність;

організованість.

 

ведення вхідної та вихідної документації;

реєстрація, облік і зберігання документів;

підготовка листів, наказів, довідок;

робота з архівом;

взаємодія з адміністрацією та підрозділами.

 

стабільний графік 09:00 −18:00;

вихідні: субота та неділя;

офіційне працевлаштування.

 

Відправити резюме можна за посиланням

Бухгалтер з нарахування зарплати

Вінницька дитяча музична школа №2

досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року;

освіта - незакінчена вища або вища, бажано в галузі бухгалтерії, економіки чи фінансів;

впевнене користування бухгалтерськими програмами та MS Excel;

відповідальність;

уважність до деталей;

дотримання конфіденційності;

бажання працювати в стабільному колективі та розвиватися професійно;

знання актуального законодавства щодо нарахування заробітної плати.

нарахування заробітної плати працівникам школи згідно з діючим законодавством та внутрішніми нормативами;

підготовка і подання необхідної звітності для контролюючих органів;

контроль правильності нарахувань та своєчасне оформлення виплат;

участь в автоматизації процесів нарахування зарплати.

стабільна робота;

повний робочий день з офіційним працевлаштуванням;

конкурентна заробітна плата;

можливість професійного зростання та навчання.

Відправити резюме можна за посиланням

Бухгалтер з заробітної плати

КНП ВОР Клінічний Центр інфекційних хвороб

освіта «Облік і аудит», «Фінанси»;

впевнений користувач - М.Е.doc, Excel, Word, Афіна;

відповідальність;

організованість;

комунікабельність.

повний розрахунок заробітної плати;

нарахування відпускних, лікарняних, премій та інших виплат відповідно до чинного законодавства;

підготовка та подання обов’язкової звітності до податкових органів, Пенсійного фонду та Фонду соціального страхування;

взаємодія з контролюючими органами під час перевірок;

ведення бухгалтерського обліку.

офіційне працевлаштування з першого робочого дня;

графік 08.30 год.— 16:50 год., ПН.-ПТ.

Відправити резюме можна за посиланням

Юрист, адвокат

Центр правової допомоги

вища юридична освіта;

знання законодавства та актуальної судової практики;

досвід роботи з цивільними та адміністративними справами буде перевагою;

вміння працювати з великими обсягами інформації;

грамотна українська мова.

надання безоплатних консультацій клієнтам компанії;

аналіз проблематики клієнта та побудова стратегії рішення;

аналіз документації клієнта;

залучення клієнтів до співпраці, надання фактичної юридичної допомоги відповідно договору;

супровід клієнта на усіх етапах розв’язання питань;

претензійно - позовна робота;

підготовка процесуальних документів;

медіація;

судове врегулювання проблем клієнтів, представництво.

графік роботи: 5/2 з 09:30 до 18:30;

професійний розвиток;

кар'єрний ріст від юриста до керівника;

практичний досвід роботи;

нестандартні ситуації та стратегії вирішення;

досвідчений колектив;

гідна заробітна плата;

здорова команда ідейних людей;

офіційне працевлаштування;

корпоративний зв’язок;

дружній колектив;

цікаві проєкти;

навчання, тренінги;

навчання/стажування – неоплачувані;

зручне розташування офісу в центрі міста.

Відправити резюме можна за посиланням