Вакансії для студентів і випускників станом на 20.11.2025
|
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
|
Контент-менеджер у квітковий бутік |
Rosso |
досвід у контенті або портфоліо; вміння знімати естетично, в трендах, «нативно»; розуміння Instagram та сучасної подачі; акуратність; швидка комунікація; відповідальність; любов до краси, деталів та квітів - великий плюс. |
створювати фото та відео для Instagram (сторіс, рілс, контент для стрічки); знімати процеси: складання букетів, атмосфера салону, збори замовлень; монтувати стильні, ніжні, естетичні відео; генерувати ідеї для контенту та допомагати з візуальною айдентикою бренду. |
робота з красивим продуктом у преміум просторі; гнучкий графік / погодинна або проєктна оплата; атмосфера підтримки, творчості й розвитку; можливість рости разом з брендом. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Бармен-бариста |
ФОП Костецький А. Е. |
досвід роботи барменом або баристою від 1 року; відкритість до спілкування та вміння працювати з різними людьми; бажання вчитися і розвиватися у сфері приготування кави та напоїв; відповідальність; акуратність; готовність працювати у команді; освіта не має значення – компанія цінує практичний досвід і бажання працювати. |
готувати смачні кавові напої та коктейлі, створюючи затишну атмосферу для гостей; обслуговувати відвідувачів, підтримувати доброзичливий контакт і допомагати з вибором напоїв; підтримувати чистоту і порядок на робочому місці, забезпечувати своєчасне поповнення запасів; співпрацювати з командою ресторану, щоб кожен гість залишився задоволеним; дотримуватися стандартів якості і безпеки приготування напоїв. |
стабільна повна зайнятість з конкурентною зарплатою; дружня атмосфера в невеликому, але згуртованому колективі; можливість професійного росту та освоєння нових навичок; зручне розташування у Вінниці, комфортні умови праці; підтримка керівництва і комфортні робочі графіки. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Менеджер з продажу |
Ledua |
вік від 18 років; бажання працювати у сфері продажів; вміння ефективно спілкуватися з клієнтами; готовність до виконання поставлених цілей і завдань; комунікабельність; вміння працювати в команді. |
проведення активних продажів світлодіодної продукції; консультування клієнтів з питань вибору та використання світлодіодних виробів; пошук нових клієнтів та розширення клієнтської бази; підтримка відносин з постійними клієнтами; дотримання встановлених стандартів обслуговування клієнтів. |
стабільний графік роботи; заробітна плата залежно від продажів; можливість кар'єрного росту та професійного розвитку; дружній колектив та підтримка з боку керівництва. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Кухар гарячого процесу |
ChaCha |
вміння працювати в команді; відповідально відноситись до поставлених завдань; досвід на посаді вітається; готувати з любов’ю; вміти швидко реагувати на стресові ситуації. |
готувати з любов`ю та натхненням; приготування страв з дотриманням технологічних карт; працювати в швидкому темпі; дотримання санітарних норм. |
гнучкий графік роботи; своєчасна виплата заробітної плати; дружня атмосфера в колективі; швидке кар'єрне зростання; смачні обіди та вечеря; щорічна оплачувана відпустка (24 календарних дні). |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Експедитор |
ТОВ Рошен-Поділля |
відповідальність; порядність; охайний зовнішній вигляд; надійність; вміння працювати в команді; готовність до ненормованого робочого дня. |
доставка кондитерських виробів та обладнання до торгових точок, прийомка та вигрузка; оформлення супроводжувальної документації на вантаж. |
офіційне працевлаштування; своєчасна заробітна плата (два рази на місяць: аванс та заробітна плата); можливість кар'єрного зростання; робота в дружньому колективі; графік роботи: вівторок - субота з 07:00 год; вихідні: неділя - понеділок. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
SMM-менеджер |
Mobilsab |
досвід роботи у SMM від 1 року або бажання швидко навчатися; впевнене володіння соціальними мережами і розуміння їх специфіки; креативність; відповідальність; бажання розвиватися у маркетингу; вміння працювати з текстом і базовими графічними редакторами буде перевагою; відкритість до нових ідей і готовність працювати у команді; компанія рада прийняти студентів, які хочуть здобути практичні навички. |
планувати та створювати цікаві й корисні пости для соціальних мереж; вести акаунти компанії у TikTok, Instagram та інших актуальних платформах; взаємодіяти з аудиторією: відповідати на коментарі, вести діалог, підтримувати позитивний імідж; аналізувати ефективність публікацій і пропонувати ідеї для покращення; слідкувати за трендами у соцмережах і впроваджувати їх у роботу. |
зручний формат неповної зайнятості - ідеально підходить для студентів та тих, хто шукає гнучкий графік; заробітна плата, яка залежить від навичок і результатів; дружня атмосфера і підтримка команди, яка цінує кожного співробітника. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Викладач програмування в дитячу IT-школу |
всеукраїнська школа програмування для дiтей Logika |
енергійні та вмотивовані викладачі, які ладнають із комп’ютером на «ти» та мають активний підхід до своєї роботи; бажано, але не обов’язково - знання у Python, Scratch або Roblox Studio (або ж досвід із іншими мовами програмування та бажання вивчати нове); великою перевагою буде вища освіта в області ІТ або ж педагогіки/психології; кандидати з досвідом роботи з дітьми в пріоритеті; якщо ще не має досвіду, але є хист і бажання, школа пропонує навчання і підтримку. |
проводити заняття із використанням уже готових методичних матеріалів школи Logika; створювати та підтримувати дружню робочу атмосферу; слідкувати за результатами учнів; давати звіти за шаблонами; отримувати задоволення від роботи із майбутнім нашої країни. |
робота у вихідні (субота, неділя); заробітна плата; постійне навчання за рахунок компанії від наших професіоналів; зручні локації; круте ком’юніті однодумців. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Фахівець з обліку |
KNESS Group |
Вища освіта, бажано облік та аудит або енергетичного фаху; досвід роботи від 1-го року; вміти пріоритизувати задачі; знати постанови, розпорядження, накази, методичні, нормативні та інші керівні матеріали з питань розроблення, оформлення та застосування технічної документації; бути ознайомленим з останніми тенденціями ринку електричної енергії; вміти орієнтуватись у стандартах та нормативах з підготовки виробництва, швидко знаходити необхідну інформацію; мати управлінські якості, здатність забезпечити виконання цілей; чесність та порядність. |
своєчасне оформлення та контроль всієї необхідної технічної документації відповідно до переліку; систематичне внесення уточнень, доповнень та змін до переліку технічної документації; збирання та обробка інформації щодо роботи ФЕС та УЗЕ; систематизувати, обробляти та готувати дані для складання необхідних звітів. |
роботу в успішній енергетичній компанії, яка створює інновації, є соціально відповідальною, має відкриту культуру та цінує ідеї співробітників; цікаві проєкти в Україні та за кордоном; стабільність завдяки офіційному працевлаштуванню з дотриманням КЗпП України; конкурентний компенсаційний пакет; медичне страхування; сучасний та комфортний офіс із кухнями, зонами відпочинку та простором для спільної роботи; перспективу професійного розвитку через внутрішні програми навчання, обмін досвідом і систему наставництва; стати частиною дружньої до ветеранів команди. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Менеджер школи програмування |
Robocode |
цінувати людей понад усе – для компанії дуже важлива команда та екологічні відносини у ній; лідер для своєї команди - той, хто поведе за собою до досягнення цілей; організованість - налаштовувати робочі процеси так, щоб вони були реально ефективними; самостійність; ініціативність; системність; проактивність; клієнтоорієнтованість - компанія надає якісні послуги та сервіс, важливо щоб кандидат та компанія були на одній хвилі. |
організація процесів роботи школи; управління командою; контроль фінансової діяльності та матеріального забезпечення локації; супровід клієнтів та підвищення лояльності; реалізація цілей та планів компанії; проведення маркетингових заходів для розвитку локації. |
графік роботи: СБ та НД з 09:30 до 18:30. ПН, ВТ, ПТ з 10:00 до 18:00; (години та тип роботи: віддалено/на філії) може залежати від розкладу філії, але не більше 5 робочих днів на тиждень; компанія надає всі необхідні матеріали для надання якісного сервісу; регулярна прокачка hard та soft skills; корпоративна форма; поетапна адаптація та сапорт; подарунки до дня народження; спільні корпоративи та цікаві конкурси; 50% знижки для дітей (братів/сестер) співробітника на навчання; подарунки дітям співробітника до НР. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Кухар |
ЗДО №33, КЗ ВМР |
бажання працювати з дітьми та створювати для них смачні страви; відповідальність; уважність до деталей; вміння працювати у команді; бажано мати освіту з професії кухаря або відповідне професійне навчання. |
приготування смачних та здорових страв для дітей дошкільного віку відповідно до затвердженої раціонної таблиці; дотримання санітарних норм і правил під час обробки продуктів та приготування страв; забезпечення чистоти та порядку на кухні; співпраця з іншими працівниками закладу для забезпечення дітям смачного та збалансованого харчування. |
графік роботи: І зміна - 06:00 до 15:00; ІІ зміна - 08.00 −17.00; офіційне працевлаштування; можливість професійного зростання та навчання; дружелюбний колектив та тепла атмосфера. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Бариста |
English love |
знання англійської мови на рівні Intermediate; вміння працювати в команді та доброзичливе ставлення до гостей; бажання навчатися та розвиватися у галузі кавового сервісу; вміння працювати в швидкому темпі та в стресових ситуаціях; досвід роботи на аналогічній посаді буде перевагою, але не є обов’язковим. |
приготування та подача кавових напоїв згідно зі стандартами компанії; обслуговування гостей, надання консультацій щодо меню; забезпечення чистоти та порядку на робочому місці; робота з касовим апаратом та звітність по продажах. |
гнучкий графік роботи, що дає можливість об'єднувати роботу з навчанням або іншими зайнятостями; кар'єрний розвиток та можливість отримання нових навичок у сфері кавового сервісу; дружня та позитивна робоча атмосфера; конкурентна заробітна плата та бонусна система. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Бухгалтер |
Скіфія СК (Євробуд) |
вища освіта (бажано економічна/бухгалтерська); досвід роботи від 1 року на аналогічній посаді; знання податкового законодавства (ПДВ); впевнене володіння бухгалтерськими програмами: 1С, Медок, УТП, БАС бухгалтерія, Вчасно; уважність; відповідальність; пунктуальність. |
ведення обліку ПДВ та податкових накладних; контроль реєстрації податкових накладних в ЄРПН; робота з первинною документацією. |
стабільна робота у надійній компанії; офіційне працевлаштування; дружній колектив; своєчасна виплата заробітної плати. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Помічник керівника |
ФОП (гастропаб) Сидоренко О.В. |
досвід роботи від 1 року (можна навіть в суміжних сферах); відповідальність; організованість; уважність до деталей; здатність швидко навчатися і працювати в динамічному середовищі; відкритість до спілкування та вміння працювати в команді; готовність допомагати і підтримувати колег. |
підтримка керівника у вирішенні організаційних питань та плануванні робочих процесів; координація комунікації між різними підрозділами гастропабу; контроль виконання поточних завдань і допомога в їх оперативному вирішенні; підготовка документів, ведення обліку та звітності; участь у організації заходів та внутрішніх процесів закладу; ефективна комунікація з командою та партнерами; своєчасне виконання доручень керівника; забезпечення безперебійної роботи офісу та допомога у вирішенні поточних питань; підтримка позитивної атмосфери та командного духу. |
стабільна робота з офіційним оформленням та комфортними умовами; заробітна плата; повна зайнятість у дружньому колективі, де цінують кожного співробітника; можливість професійного росту та розвитку разом із нами; зручне розташування у центрі Вінниці; підтримка та розуміння особливих потреб - відкриті й толерантні. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Адміністратор закладу |
ФОП (гастропаб) Сидоренко О.В. |
мати досвід роботи адміністратором або у сфері обслуговування від 1 року; відкритість; відповідальність; організованість; людина, яка любить спілкуватися з людьми; вміти працювати в команді і вести декілька справ одночасно; готовність брати на себе відповідальність за якість роботи закладу; бажання розвиватися і вдосконалювати свої навички. |
координація роботи закладу: контроль за якістю обслуговування, дотриманням стандартів та порядку; взаємодія з гостями: вітати, консультувати, реагувати на побажання та допомагати створити комфортну атмосферу; організація роботи персоналу: розподіл завдань, контроль графіків, підтримка команди; ведення документації та звітності, контроль за наявністю запасів і матеріалів; співпраця з постачальниками та партнерами; підтримка чистоти і безпеки у закладі; забезпечувати максимально комфортний досвід для гостей; підтримувати професійний рівень обслуговування та гостинності; ефективно організовувати роботу команди, щоб кожен день у «Абсент Драйв» був успішним; своєчасно реагувати на будь-які питання чи ситуації, що виникають у закладі; сприяти розвитку позитивної атмосфери серед колег та гостей. |
стабільна робота у дружньому колективі з комфортним графіком; конкурентна заробітна плата, залежно від навичок та результатів; можливість професійного та особистого розвитку; підтримка та повага у команді, де цінують кожного; робота в атмосфері, де поєднуються якісна кухня, тепла гостинність і справжня любов до справи; особлива увага ветеранам - компанія підтримує тих, хто захищав нашу країну. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
TikTok maker |
My Food |
творча людина, яка любить TikTok і розуміється на сучасних вірусних форматах; не обов’язково з досвідом - відкриті до студентів і тих, хто хоче розвиватися у сфері цифрового контенту; людина, яка вміє працювати в команді та відкрито ділитися ідеями. |
створювати креативні відео для TikTok, які привертають увагу та надихають людей обирати My Food; втілювати свіжі ідеї, слідкувати за трендами та адаптувати їх під бренд; допомагати розвивати онлайн-спільноту, залучати нових клієнтів через цікаві відео; відстежувати ефективність контенту та пропонувати покращення. |
гнучкий графік неповної зайнятості, який зручно поєднувати зі студентським життям чи іншими справами; можливість працювати у дружній, підтримуючій команді, де цінують кожного; простір для творчості та реалізації власних ідей; перший крок у кар'єрі у сфері digital -маркетингу та соціальних мереж. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
SMM-менеджер |
Gold Pike |
вміння створювати креативний та привабливий контент; високий рівень комунікабельності; зацікавленість в ювелірній галузі та бажання навчатися, експерементувати та розвиватися. |
розробка та виконання стратегії соціальних медіа для просування бренду Gold Pike; створення та оптимізація контенту для різних платформ соціальних мереж, включаючи Facebook, Instagram, і TikTok; підтримка та аналіз сторінок компанії в соціальних мережах; моніторинг трендів та аналіз конкурентів в соціальних мережах для постійного покращення стратегії SMM. |
конкурентна заробітна плата; можливість професійного та кар'єрного росту в компанії; співпраця з творчою та дружньою командою. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Маркетолог |
група компаній Автомир |
знання інструментів digital-реклами, навички в SMM; уміння працювати з великими обсягами інформації та з Photoshop, Lightroom, відеоредакторами; творчий потенціал і вміння генерувати ідеї; бажання до особистого та професійного розвитку. |
організація рекламних компаній; аналіз та звітність; проведення комплексу маркетингових заходів щодо просування і розвитку автомобільного бренду; ведення соціальних мереж, створення контент-плану, розробка макетів; створення фото і відео контенту. |
офіційне працевлаштування; графік: 09:00 до 18:00 (ПН-ПТ); комп’ютеризоване робоче місце та безлімітний зв’язок; нові цікаві знайомства, корисні зв’язки та насичене корпоративне життя. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
TikTok Creator |
туристичний клуб Бідняжка |
відповідальність; креативність; щирість; з почуттям гумору. |
регулярна генерація ідей; створення роликів для залучення й утримання цільової аудиторії; періодично можуть бути задачі по ТЗ від маркетолога; ролики мають бути унікальним та напряму, або опосередковано мають стосуватись подорожей тур-клубу/туристичної тематики. |
працювати повністю дистанційно, або ж приходити на офіс у Вінниці; заробітна плата; можливість їздити в подорожі тур-клубу безкоштовно, або по собівартості для відзняття контенту - все залежить від самої подорожі й погоджується з організатором подорож.
|
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Бухгалтер (єдиний) на підприємство |
ТОВ Павлов В. А. |
досвід роботи від 1-го року; вища освіта в області обліку та фінансів вітається; розуміння податкового законодавства та бухгалтерського обліку; вміння працювати з бухгалтерськими програмами (Медок, електронний кабінет, 1С 8.3, BAS, клієнт банк та інші програми); уважність до деталей та висока організованість; здатність працювати в команді та виконувати завдання вчасно; досвід роботи із ТОВ (з ПДВ) та ФОП (2 та 3 група). |
ведення бухгалтерського обліку та інше. |
стабільна заробітна плата з регулярним переглядом; дружня та професійна команда, яка максимально підтримує; адреса: м.Вінниця, вул. Соснова, буд. 17; (р-н «Зах. Автовокзал); графік роботи: обговорюється при співбесіді; формат роботи: віддалений доступ / частково в офісі. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Спеціаліст відділу виплат |
Страхова Група ТАС |
середня або вища освіта (юридична, економічна); бажано досвід роботи в страховій, юридичній та банківській сфері; обов’язкове знання будови автомобіля; впевнений користувач ПК. |
регулювання страхових випадків за договорами ОСЦПВ та КАСКО; розгляд документів по страховим випадкам; підготовка проектів рішень. |
можливість застосувати напрацьований досвід та вміння; кар'єрне зростання та підтримка керівництва; офіс: вул. Брацлавська, 62; широкі можливості самореалізації, отримання нових знань і навичок. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Діловод-кадровик |
ЗДО, ПО Бейбі бест |
досвід роботи діловодом - обов’язковий; досвід у навчальних закладах –перевага; знання документообігу, діловодства; уважність; відповідальність; організованість.
|
ведення вхідної та вихідної документації; реєстрація, облік і зберігання документів; підготовка листів, наказів, довідок; робота з архівом; взаємодія з адміністрацією та підрозділами.
|
стабільний графік 09:00 −18:00; вихідні: субота та неділя; офіційне працевлаштування.
|
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Бухгалтер з нарахування зарплати |
Вінницька дитяча музична школа №2 |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року; освіта - незакінчена вища або вища, бажано в галузі бухгалтерії, економіки чи фінансів; впевнене користування бухгалтерськими програмами та MS Excel; відповідальність; уважність до деталей; дотримання конфіденційності; бажання працювати в стабільному колективі та розвиватися професійно; знання актуального законодавства щодо нарахування заробітної плати. |
нарахування заробітної плати працівникам школи згідно з діючим законодавством та внутрішніми нормативами; підготовка і подання необхідної звітності для контролюючих органів; контроль правильності нарахувань та своєчасне оформлення виплат; участь в автоматизації процесів нарахування зарплати. |
стабільна робота; повний робочий день з офіційним працевлаштуванням; конкурентна заробітна плата; можливість професійного зростання та навчання. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Бухгалтер з заробітної плати |
КНП ВОР Клінічний Центр інфекційних хвороб |
освіта «Облік і аудит», «Фінанси»; впевнений користувач - М.Е.doc, Excel, Word, Афіна; відповідальність; організованість; комунікабельність. |
повний розрахунок заробітної плати; нарахування відпускних, лікарняних, премій та інших виплат відповідно до чинного законодавства; підготовка та подання обов’язкової звітності до податкових органів, Пенсійного фонду та Фонду соціального страхування; взаємодія з контролюючими органами під час перевірок; ведення бухгалтерського обліку. |
офіційне працевлаштування з першого робочого дня; графік 08.30 год.— 16:50 год., ПН.-ПТ. |
Відправити резюме можна за посиланням |
|
Юрист, адвокат |
Центр правової допомоги |
вища юридична освіта; знання законодавства та актуальної судової практики; досвід роботи з цивільними та адміністративними справами буде перевагою; вміння працювати з великими обсягами інформації; грамотна українська мова. |
надання безоплатних консультацій клієнтам компанії; аналіз проблематики клієнта та побудова стратегії рішення; аналіз документації клієнта; залучення клієнтів до співпраці, надання фактичної юридичної допомоги відповідно договору; супровід клієнта на усіх етапах розв’язання питань; претензійно - позовна робота; підготовка процесуальних документів; медіація; судове врегулювання проблем клієнтів, представництво. |
графік роботи: 5/2 з 09:30 до 18:30; професійний розвиток; кар'єрний ріст від юриста до керівника; практичний досвід роботи; нестандартні ситуації та стратегії вирішення; досвідчений колектив; гідна заробітна плата; здорова команда ідейних людей; офіційне працевлаштування; корпоративний зв’язок; дружній колектив; цікаві проєкти; навчання, тренінги; навчання/стажування – неоплачувані; зручне розташування офісу в центрі міста. |
Відправити резюме можна за посиланням |


