12 червня 2019 року під час першої панельної дискусії на тему "Регулювання рекламної галузі України" обговорювали проблеми та перспективи розвитку рекламної галузі в Україні, зокрема м. Вінниці та Вінницької області. Директор Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ, доктор філософських наук, професор, заслужений працівник освіти України Замкова Наталія Леонідівна звернула увагу учасників на те, що не випадкового склалася гарна традиція проводити Регіональний круглий стіл "Молодь Поділля опановує маркетинг" у Вінницькому торговельно-економічному інституті КНТЕУ, адже підготовку маркетологів наш заклад вищої освіти здійснює понад 20 років.

Радник голови Вінницької обласної державної адміністрації з гендерних питань, Голова постійної комісії обласної Ради з питань освіти, культури, сім’ї та молоді, спорту і туризму, духовності та історичної спадщини, член Експертної ради з питань запобігання та протидії дискримінації за ознакою статі Станіславенко Людмила Анатоліївна вважає, що реклама – це рушійна сила, яка стимулює продажі, вона може виконувати інформаційно-просвітницьку та пропагандистську функції. Саме тому, важливо, аби рекламодавці дотримувались чинного законодавства й у боротьбі за клієнта не використовували заборонені прийоми. Подібні заходи надзвичайно актуальні, адже в ході обговорень майбутні фахівці зможуть побачити основні принципи, яких необхідно дотримуватись у роботі.
Досвідом регулювання рекламної галузі в світі та в Україні поділилася Голова Індустріального Гендерного Комітету з Реклами в Україні, Президент Української Асоціації Маркетингу, к.е.н., доцент кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка КНЕУ імені В. Гетьмана Лилик Ірина Вікторівна. Представник Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини в центральних областях – Ольховий Валерій Володимирович звернув увагу учасників круглого столу на актуальність заходів щодо запобігання та протидії дискримінації за ознакою статі в рекламному бізнесі.
Про практику роботи Експертної ради з питань запобігання та протидії дискримінації за ознакою статі при Департаменті соціальної та молодіжної політики Вінницької обласної державної адміністрації розповіла Ярмоленко Світлана Анатоліївна – начальник управління сімейної політики та оздоровлення Департаменту соціальної та молодіжної політики Вінницької облдержадміністрації. Представник Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області, начальник відділу контролю за рекламою, дотриманням антитютюнового законодавства та пробірного контролю Управління захисту споживачів – Білик Юлія Василівна розповіла про результати моніторингу реклами на Вінниччині, вказала на грубі порушення Закону України «Про рекламу» та Стандарту «Недискримінаційна реклама за ознакою статті», які зустрічалися у 2018-2019 рр. в м. Вінниця та Вінницькій області.
Про важливість контролю інформаційного простору у нашому місті, що впливає на створення іміджу Вінниці за рахунок впровадження фахових рекламних кампаній та їх поширення говорила Чернега Олена Михайлівна – начальник відділу маркетингу та промоції в департаменті маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради.
Про стан ринку зовнішньої реклами у м. Вінниці та Вінницькій області, конфліктні ситуації, що виникають між рекламодавцем, рекламовиробником та власником рекламних носіїв – оператором зовнішньої реклами і рекламорозповсюджувачами говорив Меланишен Юрій Петрович – директор ТРК «Регіон Інформ», м.Вінниця.
Чи варто дотримуватися Закону України «Про рекламу» та Стандартів в підприємницькій діяльності, зокрема Стандарту «Недискримінаційна реклама за ознакою статті» обговорювали всі учасники круглого столу, зокрема керівники кращих підприємств Вінниччини: ТРК «Регіон Інформ», ТМ «Україночка», ПП «Рекламна агенція «Бастіон», ТОВ «РІА Медіа», ТОВ «ЛІТИНСЬКИЙ М'ЯСОКОМБІНАТ» ТМ ЛІДЕР, Хостингова компанія «HyperHost Ltd», які в своїй бізнес-діяльності дотримуються законодавства України та стандартів, що регулюють ведення бізнес-процесів.
Результатом чого стало прийняте рішення про важливість для суспільства дотримання підприємцями Закону України «Про рекламу» та Стандарту «Недискримінаційна реклама за ознакою статті». Не зважаючи на те, що суспільство не готове засуджувати дискримінаційну рекламу, рекламодавці, рекламовиробники та оператори зовнішньої реклами мають нести професійну відповідальність за рекламний продукт, налагоджувати комунікацію та відповідальність рекламістів в своїй команді, мотивувати їх професійний ріст, а заклади вищої освіти при підготовці рекламістів враховувати важливість опанування теоретичної бази за фахом та здійснення практичного навчання на прикладах кейсів підприємств м. Вінниці та Вінницької області.