Навчатися у Вінницькому торговельно-економічному інституті КНТЕУ, спілкуватися з практиками, отримувати нові досвід, знання та враження – це не фантазія, а реальність, яка стала частиною життя студентства – учасників засідань Бізнес-школи ВТЕІ КНТЕУ та новим кроком до професійного успіху в складних умовах фізичного дистанціювання!!!
Онлайн-навчання дає безмежні можливості!
Учасники Бізнес-школи ВТЕІ КНТЕУ також використовують карантин для прориву в освітньому процесі.
27 квітня 2020 року викладачі ВТЕІ КНТЕУ та здобувачі вищої освіти ОП «Міжнародний бізнес» ОС «бакалавр», ОП «Маркетинг» ОС «молодший бакалавр», «бакалавр», «магістр», ОП «Публічне управління та адміністрування» ОС «бакалавр» прийняли участь у воркшопі «Відношення споживачів до реклами в часи COVID-19 в світі» – від провідної у світі дослідницької компанії – «Kantar Україна».
Сьогоднішня криза і карантин – це можливість зробити величезний крок назустріч новому. Використовувати можливість зробити прорив у освітньому процесі спробували учасники Бізнес-школи ВТЕІ КНТЕІ, щоб вийти з карантину з новими можливостями!
Щиро дякуємо Анні Шахдінарян за обмін досвідом, ознайомлення з результатами дослідження впливу реклами на споживачів в умовах пандемії, практичні поради щодо підвищення професійного рівня!