Навчатися у Вінницькому торговельно-економічному інституті КНТЕУ, спілкуватися з практиками, отримувати нові досвід, знання та враження – це не фантазія, а реальність, яка стала частиною життя членів Бізнес-школи ВТЕІ КНТЕУ та новим кроком до професійного успіху!!!
2 жовтня 2020 року слухачі Бізнес-школи ВТЕІ КНТЕУ брали участь у вебінарі на тему «Крокувати у ногу з часом: які бренди адаптуються під очікування споживачів після карантину» від маркетингової дослідницької компанії.

Діана Циганкова, Brand Domain Leader Kantar Ukraine поділилася результатами маркетингового дослідження компанії Kantar, дала практичні поради щодо ефективної організації маркетингових досліджень в період дистанціювання споживачів, чітко окреслила які бренди обирає сьогодні споживач, обґрунтувала атрибути, якими необхідно наділяти бренди в період пандемії.
Щиро дякуємо компанії Kantar та Діані Циганковій за обмін досвідом, ознайомлення з власними кейсами, практичні поради щодо ефективної організації маркетингових досліджень, за можливість участі у заходах практичного спрямування.
В теперішній ситуації найцінніше - це обмін інформацією, колаборація та якісний діалог!
Тож, лідери Бізнес-школи Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ скористалися новими можливостями, щоб отримати нові знання, досвід та підвищити професійний рівень!