Навчатися у Вінницькому торговельно-економічному інституті КНТЕУ, спілкуватися з практиками, отримувати нові досвід, знання та враження – це не фантазія, а реальність, яка стала частиною життя студентства – учасників засідань Бізнес-школи ВТЕІ КНТЕУ та новим кроком до професійного успіху!!!
3 листопада 2020 року слухачі Бізнес-школи ВТЕІ КНТЕУ брали участь у вебінарі «Медіа інвестиції: чи можливо оцінити їх ефективність?» від провідної у світі дослідницької компанії – Kantar та Анни Шахдінарян - Account Director, Media Domain Kantar Ukraine.

Учасники вебінару мали можливість ознайомитися з результатами досліджень проведених в серпні - вересні 2020 року, отримати практичні поради щодо оцінювання маркетингових інвестицій при формуванні медіаплану на 2021 рік та підвищити свій професійний рівень!
Щиро дякуємо організаторам вебінару Kantar Talks. Медіа інвестиції за обмін досвідом та можливість брати участь у заході практичного спрямування.
В теперішній ситуації найцінніше - це обмін інформацією, колаборація та якісний діалог!
Тож, лідери Бізнес-школи Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ скористалися новими можливостями, щоб отримати нові знання, досвід та підвищити професійний рівень!