Навчатися у Вінницькому торговельно-економічному інституті КНТЕУ, спілкуватися з практиками, отримувати нові досвід, знання та враження – це не фантазія, а реальність, яка стала частиною життя студентства – учасників засідань Бізнес-школи ВТЕІ КНТЕУ та новим кроком до професійного успіху!!!
5 листопада 2020 року слухачі Бізнес-школи ВТЕІ КНТЕУ брали участь у вебінарі "Практична соціологія для професіоналів медіа. Як більше дізнатися про свою аудиторію?" від провідної у світі дослідницької компанії – Kantar, Української Асоціації Медіа Бізнесу (УАМБ) та Української Асоціації Маркетингу (УАМ).
Учасники вебінару мали можливість ознайомитися з практичними аспектами проведення маркетингових досліджень, отримати практичні поради щодо вибору методів дослідження споживачів, механізму проведення фокус-груп для оцінювання потреб споживачів, механізму безпечної роботи інтерв'юєрів в умовах пандеміїї, а також підвищити свій професійний рівень!

Щиро дякуємо організаторам вебінару - Президенту Української Асоціації Маркетингу - Irina Lylyk, команді дослідницької компанії – Kantar, спікерам Марині Костроміній та Ользіа Капустян за обмін досвідом та можливість брати участь у заході практичного спрямування.
В теперішній ситуації найцінніше - це обмін інформацією, колаборація та якісний діалог!
Тож, лідери Бізнес-школи Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ скористалися новими можливостями, щоб отримати нові знання, досвід та підвищити професійний рівень!