Навчатися у Вінницькому торговельно-економічному інституті КНТЕУ, спілкуватися з практиками, отримувати нові досвід, знання та враження – це не фантазія, а реальність, яка стала частиною життя членів Бізнес-школи ВТЕІ КНТЕУ та новим кроком до професійного успіху!!!
12 листопада 2020 року слухачі Бізнес-школи ВТЕІ КНТЕУ брали участь у вебінарі "Як використовувати інноваційні аналітичні інструменти" від провідної у дослідницької компанії Agency of Industrial Marketing – AIM. Вебінар проводили провідні фахівці аналітики Георгій Ковальчук та Юрій Богун Щирін.
Слухачі вебінару почули про поточну ситуацію на ринку сухих сумішей із застосуванням інноваційних аналітичних інструментів. Дізналися про наслідки впливу коронавірусної кризи на ринок будівництва в цілому та СЦС. На прикладах кейсів побачили, які з компаній змогли наростити свої обсяги під час кризи.

Новинкою для слухачів Бізнес-школи ВТЕІ КНТЕУ стали такі аналітичні інструменти Construction 4.0 Цифрові інновації в будівництві, як Геомаркетинг, що дозволяє здійснити оцінювання рівня споживання СЦС в розрізі регіонів та дистриб’юторів. Щиро дякуємо команді дослідницької компанії – Agency of Industrial Marketing – AIM, спікерам Георгію Ковальчуку та Юрію Богун Щиріну за обмін досвідом та можливість брати участь у заході практичного спрямування.
В теперішній ситуації найцінніше - це обмін інформацією, колаборація та якісний діалог!
Тож, лідери Бізнес-школи Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ скористалися новими можливостями, щоб отримати нові знання, досвід та підвищити професійний рівень!