Слухачі Бізнес-школи ВТЕІ КНТЕУ брали участь у вебінарі «Як збільшити ефективність управління Customer Experience»
Навчатися у Вінницькому торговельно-економічному інституті КНТЕУ, спілкуватися з практиками, отримувати нові досвід, знання та враження – це не фантазія, а реальність, яка стала частиною життя членів Бізнес-школи ВТЕІ КНТЕУ та новим кроком до професійного успіху!!!
26 листопада 2020 року слухачі Бізнес-школи ВТЕІ КНТЕУ брали участь у вебінарі «Як збільшити ефективність управління Customer Experience» від провідної у світі дослідницької компанії – Kantar, який проводив Кирило Єжов - New Business Director and CX Domain Kantar Ukraine.
Учасники вебінару мали можливість ознайомитися з сучасними підходами до управління клієнтським досвідом, такими як: Close-the -loop, VoC validation, Transacational та predictive NPS, а також підвищити свій професійний рівень!
Щиро дякуємо команді дослідницької компанії – Kantar, спікеру Кирилу Єжову за обмін досвідом та можливість брати участь у заході практичного спрямування.
В теперішній ситуації найцінніше - це обмін інформацією, колаборація та якісний діалог!
Тож, лідери Бізнес-школи Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ скористалися новими можливостями, щоб отримати нові знання, досвід та підвищити професійний рівень!