Навчатися у Вінницькому торговельно-економічному інституті КНТЕУ, спілкуватися з практиками, отримувати нові досвід, знання та враження – це не фантазія, а реальність, яка стала частиною життя членів Бізнес-школи ВТЕІ КНТЕУ та новим кроком до професійного успіху!!!
17 грудня 2020 року слухачі Бізнес-школи ВТЕІ КНТЕУ - здобувачі вищої освіти ОП "Маркетинг", ОП "Міжнародні відносини", ОП «Германські мови та літератури (переклад включно), перша - англійська» спеціальності 035 Філологія брали участь у 4 з ексклюзивної серії вебінарі на тему "Same creative, different languages: how advertising travels across different cultural matrices and mindsets", який організовано компанією KANTAR.
Спікерами вебінару стали:
Mauro Fusco - Head of Analytics & Data Strategy at Central, Eastern and Southern Europe Kantar,
Geoffrey Ferlay - Head of Brand and Creative at Central, Eastern and Southern Europe Kantar,
Daren Poole - Global Head of Creative Kantar.

Виступи спікерів відбувалися англійською мовою.
Учасники заходу почули про те, як здійснити оптимізацію медіа для формування справді стійкого попиту, як один і той же креатив подати різними мовами на різних міжнародних ринках.
40-річний досвід формування реклами та аналізу її ефективності компанією Kantar дозволив узагальнити результати досліджень і визначити особливості розробки реклами різними культурними матрицями та мисленнями.
За допомогою передового штучного інтелекту система Kantar прогнозує як реклама поєднує ринки максимізуючи ефективність та визначає де потрібні інвестиції в новий креатив.
Щиро дякуємо організаторам - команді Kantar, представникам Європейсього офісу Kantar (Europe Kantar) за можливість брати участь у заході практичного спрямування.
В теперішній ситуації найцінніше - це обмін інформацією, колаборація та якісний діалог!
Тож, лідери Бізнес-школи Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ скористалися новими можливостями, щоб отримати нові знання, досвід та підвищити професійний рівень!