24 грудня 2020 року науково-педагогічні працівники кафедри туризму та готельно-ресторанної справи, здобувачі вищої освіти, які навчаються за спеціальностями «Харчові технології», «Готельно-ресторанна справа», взяли участь у вебінарі «Маркетинг – це завжди комплекс дій: від продукту до кінцевого продажу. Головна мета: зробити гостя щасливим», який відбувся в рамках міні-курсу «Як правильно запустити доставку?». Доповідачем виступила Тетяна Гончаренко – засновниця маркетингового бюро BeeSMART, яка на сьогодні є успішним практиком та «агентом змін» та яка присвятила 22 роки життя маркетингу в HoReCa: ресторани «Kumpel Group» (Львів), мережа готелів «7 Днів» (Україна), «Трускавецькурорт», парк-готель «Древній Град» (Львів) та інші.

Було обговорено, як правильно обирати меню для закладів ресторанного господарства та формувати ціни на страви, як використовувати WOW ідеї та ефективну промоцію. Визначено, що потрібно робити при доставці продукції, керуючись термінами: зручно, швидко, вигідно. Люди хочуть їсти та відпочивати, але пропозиція на ринку ресторанних послуг значно перевищує попит, тому потрібно використовувати різні методи та стратегії для того, щоб привабити до себе споживача. Було визначено, як обирати необхідний сегмент на ринку та як використовувати різні фішки маркетингу: креативне пакування, спеціальні акції, знижки та регулярні бонуси для користувачів, подарункові набори, святкові сети та багато іншого, що зможе привернути увагу та зацікавити споживача. Проведений захід був дуже цікавим, пізнавальним та в сучасний період досить актуальним.