Навчатися у Вінницькому торговельно-економічному інституті КНТЕУ, спілкуватися з практиками, отримувати нові досвід, знання та враження – це не фантазія, а реальність, яка стала частиною життя членів Бізнес-школи ВТЕІ КНТЕУ та новим кроком до професійного успіху!!!
10 березня 2021 року відбулася зустріч лідерів Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ з Оксаною Непомнящою, керівником проєкту "e-commerce" мережі магазинів "Шик і Блиск" та Оксаною Попович, маркетологом мережі магазинів "Шик і Блиск", випускницями Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ.

Слухачі Бізнес-школи ВТЕІ КНТЕУ дізналися про тренди вітчизняного ритейлу в період пандемії, а саме:
- про особливості організації торгівлі в мережі "Шик і Блиск" (The Best Beauty & Accessories Shops) до пандемії та в період фізичного дистанціювання споживачів; - про заходи просування товару, які були ефективними до пандемії і після;
- як змінилась поведінка споживачів косметики, парфумерії, аксесуарів, проф-догляду та побутової хімії після фізичного дистанціювання в період карантину;
- про власні результати дослідження попиту споживачів косметики, парфумерії, аксесуарів, проф-догляду та побутової хімії;
- як змінювалися підходи до формування лояльності споживачів в мережі магазинів косметики, парфумерії, аксесуарів, проф-догляду та побутової хімії (програми лояльності);
- як змінювалася маркетингова стратегія мережі магазинів "Шик і Блиск" під впливом несподіваних змін у зовнішньому середовищі фірми;
- про нові підходи до формування асортименту товару, процесу ціноутворення, організації торгівлі в період пандемії.
Дискусію викликали питання щодо розробки та впровадження власних торгових марок косметики, парфумерії, аксесуарів, проф-догляду та побутової хімії мережею магазинів "Шик і Блиск" та інформація про реалізацію нового проєкту "e-commerce" від "Шик і Блиск".
Щиро дякуємо Оксані Непомнящій та Оксані Попович за обмін цінною, актуальною, сучасною інформацією про тренди вітчизняного ритейлу в період пандемії.
В теперішній ситуації найцінніше - це обмін інформацією, колаборація та якісний діалог!
Тож лідери Бізнес-школи Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ скористалися новими можливостями, щоб отримати нові знання, досвід та підвищити професійний рівень!