Навчатися у Вінницькому торговельно-економічному інституті КНТЕУ, спілкуватися з практиками, отримувати новий досвід, знання та враження – це не фантазія, а реальність, яка стала частиною життя студентів – учасників засідань Бізнес-школи ВТЕІ КНТЕУ та новим кроком до професійного успіху!!!
3 вересня 2021 року стартував новий навчальний рік у Бізнес-школі ВТЕІ КНТЕУ!
Здобувачі вищої освіти освітньої програми «Маркетинг» освітніх ступенів «Бакалавр», «Магістр» разом зі своїми гарантами брали участь у виїзному засіданні Бізнес-школа ВТЕІ КНТЕУ , що проходило в на базі ТОВ «Сільпо» у дизайнерському супермаркеті преміум класу «Сільпо – Вишня» (м.Вінниця).
Маркетологи ВТЕІ КНТЕУ на 2 години поринули у бізнес-діяльність вітчизняного торговельного підприємства.
Учасників виїзного засідання привітно зустріла директор підприємства Наталія Лавріненко , яка розповіла про маркетингову концепцію дизайнерського супермаркету «Сільпо – Вишня», що присвячена історичній назві району м. Вінниці.
Починаючи з входу в магазин учасників вразила його атмосфера, яка була вишневого присмаку та кольору, здавалося, що ми потрапили у «Вишневий сад» — вишня всюди! З перших вуст дізналися про Унікальність даного супермаркету, а саме його «Лавку традицій», власну кулінарію: виробництво гречаного та інших сортів хліба, виробництво шоколаду та смаколиків, а вишенькою на торті є вишневі десерти у «Власній кондитерській».

Сьогодні маркетологи ВТЕІ КНТЕУ дізналися про:
• сучасний стан впровадження маркетингових інновацій на місці продажу у супермаркеті преміум класу «Сільпо – Вишня»,
• діяльність власного логістично-розподільчого центру,
• діджиталізацію торговельних процесів,
• можливості застосування правил викладки товарів на сучасному торговельному обладнанні,
• важливість проведення маркетингових досліджень (торгових панелей) для прийняття рішення про співпрацю із новими виробниками товарів,
• автоматизоване формування планограми викладки товарів на полицях в магазині,
• особливості формування бренду в рітейлі,
• важливість формування корпоративних зв'язків з громадськістю в мережі супермаркетів "Сільпо",
• концепції рекламного та ПР-менеджменту інших супермаркетів преміум класу ТОВ "Сільпо".
Щиро дякуємо Наталія Лавріненко за гостинність, цікаву розповідь, цінний практичний матеріал, смаколики власного виробництва.