12 жовтня 2021 року маркетологи Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ відвідали дизайнерський супермаркет преміум класу «Сільпо – Космічні люди», що знаходиться в ЖК «Premier Tower», на Космонавтів, 49 (м. Вінниця). Під час екскурсії маркетологи ВТЕІ КНТЕУ на 2 години поринули у бізнес-діяльність вітчизняного торговельного підприємства.
Здобувачів вищої освіти привітно зустріла керівник підприємства Тетяна Кужиль, яка розповіла про маркетингову концепцію дизайнерського супермаркету «Сільпо – Космічні люди», що присвячена космічним людям – геніям. На вході нас зустрів величезний анфас Сальвадора Далі, який дивиться завжди прямо, хоч би звідки ми підходили. На стінах шлють повітряні поцілунки невгамовні копії Мерилін Монро…
Сьогодні маркетологи ВТЕІ КНТЕУ дізналися про сучасний стан впровадження маркетингових інновацій на місці продажу та діджиталізацію торговельних процесів, а саме: побачили в дії роботу електронних цінників, які дозволяють економити папір при переобліку, проводити переоблік одним моментом у всьому магазині, зв’язувати інформацію про ціну на товар з бази даних, цінника та штрих коду на упаковці. Цікавою для маркетологів-початківців стала інформація про технологію живлення електронного цінника (акумулятор, Wi-Fi).

Майбутні фахівці, від яких буде залежати комерційний успіх компанії, зрозуміли, як важливо крокувати з науково-технічним прогресом, впроваджувати інноваційні продукти, ефективно їх застосовувати в господарській діяльності вітчизняних торговельних підприємств та не зволікати із впровадженням інноваційних підходів в організації мерчандайзингу супермаркету преміум класу.
Гостру дискусію викликали питання проведення маркетингових досліджень (торгових панелей) для прийняття рішення про проведення PR-подій.
Керівник підприємства щиро поділилася досвідом роботи, на практичних прикладах розповіла про всі можливості кар’єрного зростання в мережі ТОВ «Сільпо» та дала кілька цінних порад щодо працевлаштування молодих фахівців в сучасних умовах.
Щиро дякуємо Тетяні Кужиль за гостинність, цікаву розповідь, цінний практичний матеріал та смачну каву.