2 грудня 2021 року слухачі Бізнес-школи ВТЕІ КНТЕУ брали участь у 2 модулі навчання від "lifecell digital academy". Цікавою та актуальною для формування hard &soft skills стала тема "Digital marketing tools overview" від Павла Брадулова, діджитал маркетолога компанії.
Павло розповів яким чином застосовуються в компанії інструменти Google-аналітики, а саме: як побудувати систему метрик, зберігати дані, об'єднувати дані з різних джерел, перевіряти гіпотези за допомогою А/В - тестів через Google Optimize та створювати систему наскрізної аналітики. Гостру дискусію викликали питання ефективності застосування Google аналітики при оцінюванні маркетингових показників різних діджитал каналів.
Окремо розглядалися сучасні підходи до Digital-marketing та web-аналітики, що супроводжувалося візуалізацією за запитом користувача та Digital-квестом.
У слухачів заходу була можливість познайомитися з сучасними Кейсами мобільного оператора. Щиро дякуємо команді компанії Lifecell, особисто Павлу Брадулову (Pavlo Bradulov), команді Української Асоціації Маркетингу за можливість здійснювати навчання впродовж життя!