22 грудня 2021 року відбулось підсумкове засідання наукового гуртка «Маркетингові інновації», в якому прийняли участь здобувачі вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» (ОП «Маркетинг, ОП «Логістика») і науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу та реклами. Ні в кого не викликає сумніву той факт, що безперервне впровадження нововведень - єдиний спосіб підтримки високих темпів розвитку і рівня прибутковості. Під час засідання наукового гуртка здобувачі виступили із доповідями:
– «Маркетингові інновації у сфері послуг: система захисту будинку AJAX» Кобилянський Владислав (МР-11дс);
– «Маркетингові інновації у сфері послуг: будинки за допомогою 3D- принтеру» Баліцький Валентин (МР-11дс);
– «Інноваційні послуги у ресторанному бізнесі» Баловнєва Анастасія (МР-11дс);
– «Інновації в сфері послуг (на прикладі додатку «Дія»)» Мельник Максим (МР-42д), Чичірко Єлизавета (МР-22д);
– «Інновації в маркетинговій товарній політиці (на прикладі ТМ «Моршинська», ТМ «Яготинське»)» Гончарук Марина, Мельник Марія (МР-21мб).