18 травня 2022 року науково-педагогічні працівники кафедри туризму та готельно-ресторанної справи та здобувачі вищої освіти за спеціальностями «Готельно-ресторанна справа», «Туризм» долучилися до онлайн-вебінару «Управлінський облік», організованому виконавчим директором мережі готелів «Ribas Hotels» Андрієм Маренчуком та фінансовим директором «Ribas Hotels» Наталією Рєзниковою.
Під час обговорення було визначено, що управлінський облік – це майбутнє закладу готельно-ресторанного бізнесу. Тому одночасно з маркетинговим планом потрібно обов’язково розрахувати, скільки чистого прибутку заклад хоче заробити та витратити.

Фінансовим директором «Ribas Hotels» Наталією Рєзниковою було відзначено, що варто розпочати управлінський облік із планування та прогнозування. Для початку необхідно підготувати річний бюджет і розділити його на сезони. Поряд з роботою маркетолога, на кожен сезон складається план дій, щоб досягти необхідних бізнес-показників. Закладу не допоможе облік, якщо його керівник не знає, куди рухається і які у нього цілі. В управлінському обліку потрібно все фіксувати та закладати. І обов’язково вести платіжний календар.
Мова йшла також про labor-cost та food-cost у сфері ресторанного бізнесу. Визначено, що на сьогодні дуже зросли комунальні платежі, витрати на собівартість продукції, а ціни на меню власники ресторанного бізнесу підняти не можуть, оскільки споживачі також не мають грошей, тому ресторани почали відмовлятися від системи лояльності, аби хоча б якось втриматись на ринку.
Наталія Рєзникова зазначила, що якщо у вас завжди є гроші для оплати зобов’язань, то ви завжди в прибутку. Не можна починати свій бізнес без управлінського обліку. Але при цьому потрібно розуміти, не лише куди рухатися, а й мотивувати на це команду: проводити збори та пояснювати причину своїх рішень. Отже, необхідно регулярно досліджувати та аналізувати конкурентів, тренди, власні витрати та прибуток – тоді на заклад готельно-ресторанного бізнесу гарантовано чекає успіх.