6 червня 2022 року випускниця ВТЕІ КНТЕУ 2018 року спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» спеціалізації «Товарознавство та комерційна логістика» Рожковська Анастасія провела майстер-клас на тему «Нові формати та технології для офлайн-торгівлі» для здобувачів вищої освіти спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність».
Анастасія – фахівець відділу експертного продажу Товариства з обмеженою діяльністю «Епіцентр і К», м. Вінниця.
Вона розповіла як інноваційні технології змінюють торгівлю в звичайних магазинах і чому важливо встигати за цими змінами. Зокрема надала дуже цікаву інформацію щодо перспектив розвитку рітейлу в найближчий час.

Так, вона розповіла про існування двох поколінь покупців, чия споживча поведінка в найближчі роки буде визначати розвиток рітейлу – це покоління Z (народжені після 2000 року) і Alpha (народжені після 2010-го). Як саме будуть себе вести в майбутньому ці споживачі – не зовсім ясно. Поки ясно одне: ера чистої комерції пройшла і в найближчі 20 років вже не буде електронної торгівлі, зате з’явиться New Retail, тобто, злиття онлайн-торгівлі, офлайн-формату і логістики. Зараз найбільші онлайн-рітейлери Amazon і Alibaba активно розвивають офлайн-мережі, а це означає, що фізичні торгові точки не зникають, а трансформуються.
Анастасія акцентувала увагу і на тому, що тепер на першому місці знаходиться customer experience (досвід роботи з клієнтами), який також можна назвати враженнями покупців. Як показують дослідження, лише 41 % споживачів відчували якісь позитивні емоції в ході онлайн-шопінгу. І незабаром клієнтський досвід обжене за своєю значимістю для покупця ціну товару і навіть сам продукт як головний дифференціатор брендів. Таким чином, враження або досвід на квадратний метр стають важливим показником роздрібної торгівлі. Покупці будуть ходити в магазини до тих пір, поки торгові точки будуть їм цікаві, де вони зможуть насолодитися своїми враженнями, а сам процес купівлі буде зручним і цікавим.
Резюмуючи свою розповідь, Анастасія підкреслила важливість розвитку торговельної сфери і навчання саме за спеціальністю «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність».
Вона також відповіла на ряд запитань здобувачів та провела он-лайн-екскурсію по торговельному залу ТОВ «Епіцентр і К».
Дякуємо Анастасії за цікаву та корисну доповідь, інформацію, яку студенти зможуть використати у подальшій своїй професійній діяльності.
Завжди раді випускникам ВТЕІ КНТЕУ/ДТЕУ!