21 липня 2022 року науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу та реклами та здобувачі вищої освіти спеціальності «Маркетинг» взяли участь у Всеукраїнському онлайн-івенті «Економічний фронт: #що_на_часі для українського бізнесу». Хедлайнерами івенту виступили фахівці з цифрового маркетингу Європейської Бізнес Асоціації, компаній AUTO.RIA, Київстар та Inweb, консультанти з методології Lean 6 Sigma.
Спікери та учасники обговорили особливості роботи бізнесу в часи війни, їх підсумки, плани та очікування. Окрему увагу було приділено проблематиці формування цінностей бренду як антикризового інструменту та специфіці цифрового маркетингу під час війни. Інформація, отримана під час обміну думками, була актуальною та корисною як для здобувачів вищої освіти, так і для науково-педагогічних працівників та інших учасників онлайн-івенту.