27 березня 2015 року о 09:30 в 26-ауд. І корпусу відбувся науково-практичний семінар «Соціально-психологічний тренінг професійної компетентності у сервісній діяльності». У семінарі взяли участь студенти гр. Т-11д(м) денної форми навчання. Під час семінару к.психол.наук, доцентом кафедри туризму та готельно-ресторанної справи була проведена міні-лекція на тему: «Критерії професійної компетентності працівника сервісу», проведені психогімнастичні вправи, рольові ігри та групова дискусія.   

За результатами проведеного семінару учасники висловили свої враження.

Наприклад, Богдан Ротаєнко зазначив: «Проведений семінар відповідав заданій тематиці. Були проведені паралелі між теоретичними знаннями та практичними навичками учасників. Виконувані вправи максимально ефективно виявляли характер учасників семінару та їхні здібності. Ольга Олексієвна професійно та зрозуміло проводила вправи, приділяючи увагу кожному учаснику та всій групі загалом. Подібні заняття розвивають студентів та стимулюють їх до саморозвитку та до прагнення розуміння оточуючих!!!»

Ирина Шевчук: «Я вважаю, що подібні заходи потрібно проводити частіше. Адже завдяки семінару ми зрозуміли, які саме помилки при спілкуванні та сприйнятті інформації ми допускаємо та як їх виправити. А в нашій роботі (та і в повсякденному житті) це необхідно. Ольга Олексіївна за допомогою практичних занять дала нам змогу самим зробити висновки, а так інформація засвоюється набагато ефективніше. Дякую за нові напрямки для розвитку та самовдосконалення!»

Максим Абаджиев: «Семінар був дуже цікавий. Дуже сподобались практичні вправи та рольові ігри. Ведучий семінару зробив його максимально змістовним, цікавим та доступним для учасників. Ольга Олексіївна доклала максимум зусиль для того, щоб ми відкрили для себе щось нове у комунікації у сфері послуг».