Представники професорсько-викладацького складу кафедри маркетингу та реклами ВТЕІ ДТЕУ взяли участь у вебінарі «Як міста комунікують під час війни. Харків is the best»
10 листопада 2023 року представники професорсько-викладацького складу кафедри маркетингу та реклами взяли участь у вебінарі на тему: «Як міста комунікують під час війни. Харків is the best», організованому Київським національним університетом імені Тараса Шевченка, Харківським національним економічним університетом Семена Кузнеця та Спілкою рекламістів України.
Спікером заходу виступила Іветта Делікатна, яка більше 30 років працює у сфері реклами та у різний час займала керівні посади у великих рекламних компаніях, розробляла комунікаційні стратегії, проводила кампанії для міжнародних брендів Pepsi, Wrigley, Samsung, HP. Останні 10 років Іветта працює з державними органами влади та проєктами розвитку, зокрема, на посаді радника Міністерства інформаційної політики України та бере участь у розробленні комунікаційних стратегій для реформ. Під час вебінару було піднято ряд важливих та хвилюючих питань: - як змінилося споживання медіа за роки війни; - які формати, канали, види комунікацій включилися; - про Харків у війні; - про брендинг українських міст. Спікер зазначила, що безперервне споживання інформації вже стало звичкою для багатьох українців, а соціальні мережі задовольняють цю потребу, оперативно надаючи інформацію з різноманітних джерел в одній стрічці новин. Війна проявилася у всьому... З'явилися нові символи, нові меми та нові герої. Війна позначилася на іміджі політиків і брендів, посилила роль журналістів та змінила сприйняття цілої низки професій. Гумор, фотографія, арт, кіно, книги та музика також отримали нові обличчя. Війна змінила всіх... Колектив кафедри дякує організаторам заходу та чекає нових зустрічей в рамках 9 студентського Харківського фестивалю реклами.