Як зробити роки навчання у Вінницькому торговельно-економічному інституті ДТЕУ цікавими та корисними розбирали 7 лютого 2024 року на засіданні Бізнес-школи ВТЕІ ДТЕУ з Дарією Гончарук, YouTube продюсеркою каналу DOU.

Спікерка Дарія Гончарук розповіла учасникам засідання про свій професійний шлях від студентки ВТЕІ ДТЕУ до YouTube продюсерки каналу DOU, про особливості роботи медійної платформи DOU для фахівців IT-сфери.
Разом розбирали особливості взаємодії з цільовою аудиторією, способи урізноманітнення відео, формування рубрик, розробки контент-плану. Спікер визначила, що YouTube дає численні засоби для реалізації креативного потенціалу – від технологій віртуальної реальності до прямих ефірів, завдяки яким підписники можуть повною мірою зануритися в світ цікавої для них інформації.
Здобувачі вищої освіти зацікавилися підходами компанії DOU до процесу налагодження взаємодії між цільовою аудиторією, використанням YouTube алгоритмів в процесі просування різноманітного контенту. Також говорили про ефективність YouTube Shorts, на прикладах платформи DOU розглянули короткі відео, здатні привернути увагу глядачів YouTube.
YouTube продюсерка каналу DOU повідомила, що сучасним видом реклами, який за аналізом діяльності медійної платформи DOU є ефективним, визнано рекламні інтеграції із рекламодавцем відповідно до його цілей, які у 2022-2023 рр. дозволили збільшити кількість підписників медіа-каналів рекламодавця, збільшити лідогенерацію, вибудувати довіру споживачів до товарів та послуг.
Дарія акцентувала увагу прогресивної молоді на те, що для досягнення професійного успіху потрібно обирати інструменти, які допоможуть сформувати зв’язок зі спільнотою, знаходити нові креативні способи створення контенту, правильно організовувати свій робочий час, отримувати задоволення від роботи. Щиро дякуємо шановній Дарії Гончарук та всій команді каналу DOU за обмін досвідом та ознайомлення з практичними кейсами діяльності компанії.