3 квітня 2015 року в ауд.801 к.4 в рамках Фестивалю студентської науки на факультеті економіки, маркетингу та менеджменту кафедрою маркетингу та реклами було проведено відкрите засідання наукового гуртка «Маркетинг та реклама» на тему: «Проблеми та перспективи розвитку ринку рекламної індустрії в сучасних умовах бізнес-діяльності», », керівник – к.е.н., доцент Поліщук І.І.   

  Під час засідання було переглянуто та обговорено доповіді, відео-презентації на маркетингову тематику здобувачів вищої освіти-учасників наукового гуртка:

  • Танасієнко О. доповідь-презентація на тему «Зовнішня реклама християнського характеру».
  • Паламарчук А., Далєвська Л., Цаплюк Я., Ільчук І. – відео-презентації «Жити будем, геть думи сумні!»;
  • Перегуда Є., Журавський В. – відео-презентації «Україну бережіть!»;
  • Коваль В., Павленко М. – відео-презентації «МИР ПОНАД УСЕ!»;
  • Юркова Н., Пасічник Т. – відео-презентації «МАТЕРЯМ ТА ЇХ СИНАМ!»;
  • Танасієнко О. - відео-презентації «Я ВІРЮ!»;
  • Алмосова В., Баришнікова Т., Вуєць Н., Лівінська Т. – відео-презентації «А Я ПИШАЮСЬ ТИМ, ЩО УКРАЇНКА!»;
  • Далєвська Л., Танасієнко Л., Загоруйко М., Цаплюк Я. - відео-презентації «Україна моя!»;
  • Непомняща О., Ковальчук І. - відео-презентації «МОЯ УКРАЇНА!».

Переглянули відео-презентації «Жити будем, геть думи сумні!», «Україну бережіть!», «МИР ПОНАД УСЕ!», «МАТЕРЯМ ТА ЇХ СИНАМ!», «Я ВІРЮ!», «А Я ПИШАЮСЬ ТИМ, ЩО УКРАЇНКА!», «Україна моя!», «МОЯ УКРАЇНА!», кожен учасник наукового гуртка мав змогу оцінити роботи, що супроводжувалися обговоренням технології створення патріотичної реклами в постмайданний період.