Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.

29 березня 2024 року для здобувачів вищої освіти за спеціальностями 242 «Туризм»/»Туризм і рекреація», 241 «Готельно-ресторанна справа» ОС «бакалавр», «магістр» проведено гостьову лекцію на тему «Якість туристичного продукту та інструменти її підвищення в умовах конкурентного середовища».

Запрошеним спікером на лекції виступив Ігор Колос, генеральний директор ТОВ «Туристичний оператор «Бомба-тур» – найпотужнішого туристичного підприємства м. Вінниці, добре відомо також далеко за межами міста, яке спеціалізується на організації відпочинку в Україні та закордоном і постійно розширює географію пропонованих турів.
На лекції було розглянуто широке коло питань, пов’язаних із якістю туристичного продукту, а також дотичних до неї. Так, було зазначено, що якість туристичного продукту закладається на етапі його проєктування, але значно залежить також від діяльності підприємства на етапах його просування, продажу, підготовки та власне самої реалізації, коли відбувається споживання туристичного продукту його споживачами – туристами. Лектор звернув увагу на те, яким чином підприємство підходить до вибору закладів розміщення, транспорту, екскурсоводів, організації послуг харчування тощо.
Та, допоки турист зможе на власному досвіді переконатися в якості туристичного продукту, необхідно, аби він цей туристичний продукт обрав та придбав. Відповідно, великого значення туристична компанія «Бомба-тур» приділяє сайту та соціальним мережам, їхньому візуалу та змістовому наповненню.
У фокусі діяльності підприємства перебуває також зворотній зв'язок зі споживачами надаваних ним послуг. Як відомо, найкращим свідченням якості останніх є відгуки споживачів про них. Наразі, оцінка підприємства у Google становить 4,9 (кількість відгуків при цьому – 2 568) і вона промовисто свідчить про те, що у «Бомбі-тур» питанням якості приділяють неабияку увагу і стабільно забезпечують її на найвищому рівні.
Гостьова лекція, проведена у рамках вивчення освітніх компонентів «Управління якістю туристичних послуг», «Організація туризму», «Поведінка споживачів послуг гостинності», дозволила доповнити теоретичний матеріал, вивчений під час навчальних занять з дисциплін, практичним кейсами, а також підсилити сформовані навички.
Колектив кафедри туризму та готельно-ресторанної справи та присутні на лекції здобувачі висловлюють пану Ігорю слова вдячності – за ґрунтовну, наповнену актуальною інформацією лекцію, відкритість до комунікації та готовність ділитися професійним досвідом!