Звіт про засідання бізнес-школи "Маркетингові стратегії професіоналів: від студента до впливового маркетолога міста"
27 березня 2024 року, відбулося засідання бізнес-школи ВТЕІ ДТЕУ "Маркетингові стратегії професіоналів: від студента до впливового маркетолога міста", спікером якого виступив Юрій Меланишен, директор компанії-засновника конкурсу "Імена, яким довіряють" ТОВ "ТРК "Регіон-Інформ", керівник напряму маркетингових досліджень.
На засіданні бізнес-школи "Маркетингові стратегії професіоналів: від студента до впливового маркетолога міста" було зроблено значний крок у підвищенні рівня знань слухачів у галузі маркетингу. Учасники мали можливість обговорити актуальні стратегії та тренди в сфері маркетингу, а також взяти участь у цікавих практичних вправах та кейс-стаді, що сприятиме розвитку їхніх навичок. Юрій Меланишен, досвідчений підприємець у галузі маркетингу, поділився своїми знаннями та найкращими практиками, що дозволило учасникам отримати цінні інсайти для визначення власних професійних цілей.
Засідання було відмінною можливістю для учасників бізнес-школи дізнатися про особливості проведення маркетингових досліджень в рамках проєкту «Імена, Яким Довіряють». Учасники засідання дізналися, що рейтинги серед бізнесу - це важливий інструмент для досліджень команди конкурсу, а отримана інформація дозволяє здійснити аналіз стану маркетингової активності серед компаній Вінниці. Гостру дискусію викликала інформація про те, що за результатами дослідження лише у 25% підприємств, які брали участь у рейтингуванні стан маркетингу відповідний та їхню торгову марку знають.
Дослідження показали, що 52% респондентів купуючи продукцію вінницьких брендів не звертають на них увагу, чого не сказати про національні бренди - там відсоток удвічі нижче. Ці дані є важливими для підприємців та маркетологів, оскільки вони дозволяють робити відповідні висновки та приймати ефективні рішення. Наприклад, для меблевого магазину, де 72% споживачів не планують покупку у найближчий майбутній час, важливо розробити маркетингову стратегію, що приверне їх увагу та підштовхне до покупок. Усі учасники дійшли висновку, що отримані результати досліджень важливі для бізнесу у Вінниці, оскільки на їх основі зможуть приймати обґрунтовані маркетингові рішення, які сприятимуть покращенню ринкової ситуації та збільшенню конкурентоспроможності компаній.
Завдяки зацікавленості учасників, це засідання було дійсно успішним і продуктивним, і надало нові ідеї та підходи для розвитку у маркетинговій сфері.
Щиро дякуємо шановному Юрію Петровичу за обмін практичним досвідом, ознайомлення з практичними кейсами реалізації проєкту «Імена, яким довіряють».