Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.

4 червня 2024 року студенти першого курсу ОП "Реклама і зв'язки з громадськістю" спеціальності 061 "Журналістика" мали можливість покращити свої знання та вміння, які вони отримали протягом навчального року, завдяки участі в програмі "Інсайт" з автором і ведучим Віктором Мозалевським.

Працюючи в прямому ефірі, розмовляли про результати участі слухачів вищої освіти у семінарській програмі національної креативної події року "Ukrainian Creative Stories", ділилися своїми очікуваннями та враженнями від лекцій, практичних кейсів та взаємодії з іншими учасниками, розповідали про нові знання та рекомендації від провідних фахівців у креативній індустрії. Гарант освітньої програми ОП "Реклама і зв'язки з громадськістю" спеціальності 061 "Журналістика", Альона Танасійчук, звернула увагу слухачів програми «Інсайт» на те, що особливістю підготовки здобувачів у Вінницькому торговельно-економічному інституту ДТЕУ є участь студентів у засіданнях бізнес-школи, воркшопах, нетворкінгах, семінарах, конкурсах, відвідування підприємств та організацій, де є можливість взаємодіяти з провідними практиками в своїй галузі. Це дозволяє їм отримувати практичні знання та компетенції паралельно з академічною освітою, розширяти свою мережу контактів, що в подальшому може допомогти в побудові успішної кар'єри в своїй галузі.
Пан Віктор запитував гостей студії, початківців журналістів, рекламістів і піарників в чому секрет сучасної реклами, яка має велику кількість переглядів. Таке запитання звісно викликало гостру дискусію в студії, кожен учасник обговорення мав можливість висловити свою думку, поділитися інформацією отриманою від практиків. Всі разом прийшли до висновку, що секрет сучасної реклами, яка має велику кількість переглядів, полягає в креативності, оригінальності, якості контенту, враховує сучасні тренди, використовує різноманітні канали комунікацій, такі як соціальні мережі, відео-платформи, пошукові системи і є актуальною для цільової аудиторії.
Щиро дякуємо Віктору Мозалевському та команді радіокомпанії «Місто над Бугом» за можливість отримати перший цінний досвід участі в програмі "Інсайт" з її автором та ведучим.