Здобувачі вищої освіти та викладачі кафедри маркетингу та реклами брали участь у вебінарі «Особистий бренд: покроковий план дій» від компанії СендПульс
7 листопада 2024 року здобувачі ОП «Маркетинг», «Логістика», «Реклама і зв’язки із громадськістю» та науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу та реклами ВТЕІ ДТЕУ брали участь в онлайн-вебінарі «Особистий бренд: покроковий план дій» від СендПульс.
Спікерка вебінару Саша Дмитрієва – засновниця & СЕО продюсерської агенції SUNSHINE, детально розповіла як створити особистий бренд, як формувати унікальний образ, вибудовувати довіру та залучати свою аудиторію, а саме:
- з чого почати просування особистого бренду сьогодні – учасники дізналися, як визначити власну нішу, оцінити цільову аудиторію та сформувати унікальну пропозицію;
- як обрати джерело монетизації – було розглянуто популярні моделі монетизації особистого бренду, такі як консультації, продаж онлайн-курсів, партнерські програми та створення платного контенту. Учасникам допомогли зрозуміти, як обрати модель, що найбільше підходить саме для їхнього типу бренду та аудиторії;
- без чого неможливо вибудувати ефективну стратегію – визначення цільової аудиторії, створення унікального конкурентного позиціонування та регулярності в створенні контенту;
- поширені помилки та як їх уникнути – розглянуто найбільш типові помилки на шляху до побудови особистого бренду;
- тренди у просуванні особистих брендів 2025 – на завершення вебінару обговорили актуальні тенденції, такі як акцент на автентичності, використання АІ для створення контенту, зростання ролі відеоконтенту, глибокий та нішевий підхід до тем, а також розвиток спільнот навколо бренду.
Дякуємо Саші Дмитрієвій та компанії СендПульс за нові знання, актуальну та цікаву інформацію, яку здобувачі зможуть застосувати під час вивчення ОК «Маркетинг в соціальних мережах», ОК «Реклама», ОК «Маркетингові комунікації», практичні поради для розвитку свого бренду та успішного просування в соціальних мережах.