Участь у вебінарі «Еволюція продуктового контенту. Що змінюється та як це використати на свою користь?»
13 лютого 2025 р., професор кафедри товарознавства, експертизи та торговельного підприємництва Віталій Шарко та здобувачі вищої освіти за ОП «Підприємництво та торгівля» групи ПТ-11д (м), взяли участь у вебінарі «Еволюція продуктового контенту. Що змінюється та як це використати на свою користь?», організованим командою Listex. Спікерами виступили Данило Іванов (Business Development Manager компанії «Listex») та Юрій Смілий (Spaceman &Master Data Integrity Manager компанії «Metro»).
Listex – це продуктова вітчизняна IT компанія, яка пропонує найкраще технологічне рішення для розвитку та діджиталізації рітейлу в Україні.
В ході вебінару були розкриті актуальні питання щодо еволюції продуктового контенту в сучасних ринкових умовах. Зокрема, окреслені особливості оцифрування споживчих атрибутів товарів для зручності продажу в умовах сучасного ритейлу компанії «Metro». Представник компанії «Metro» розповів про інноваційні підходи для генерування інформації про товари, та особливості її використання потенційними клієнтами (покупцями). Вказав на переваги автоматизації процесу обробки інформації про товар.