Представники інституту взяли участь у семінарі «Як створити додану вартість закладу гостинності через сервіс»
Науково-педагогічні працівники кафедри туризму та готельно-ресторанної справи взяли участь у семінарі «Як створити додану вартість закладу гостинності через сервіс», спікеркою на якому виступила експертка у сфері сервісу в Україні, сертифікована міжнародна бізнес-тренерка Оксана Марусич.
Головною метою семінару було підвищення якості сервісу місцевих закладів гостинності, згідно з розробленим у 2020 році Вінницьким стандартом гостинності.
Ініційований та проведений Вінницькою асоціацією гостинності «ХлібСіль» та департаментом маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради, семінар відбувся за участі близько півтори сотні учасників.
Семінар складався з двох модулів, кожен з яких був адресований різній цільовій аудиторії: І модуль «Свідоме керування сервісом» був розрахований на власників і керівників закладів гостинності, ІІ модуль «Сучасний погляд на гостинність» - на персонал закладів.
Захід виявився багатий на велику кількість цікавої інформації, різноманітні лайфхаки та інсайти, завдяки чому усі його учасники отримали можливість вдосконалити свої м’які та професійні компетентності.