Відбулася гостьова лекція «Інфлюенсер-маркетинг: від А до Я»
19 лютого 2025 року відбулася гостьова лекція на тему «Інфлюенсер-маркетинг: від А до Я», яку провела Оксана Кравченко, випускниця Вінницького торговельно-економічного інституту ДТЕУ, директор з колаборацій з інфлюенсерами в Manychat (Лос-Анжелес, США).
Онлайн-захід організовано з метою ознайомлення здобувачів вищої освіти із сучасними тенденціями у сфері digital-маркетингу, ефективними стратегіями взаємодії з лідерами думок та методами оцінки результативності маркетингових кампаній.
Під час онлайн-лекції пані Оксана розповіла, як інфлюенсери змінюють сучасний маркетинг і чому бренди все більше довіряють лідерам думок. Вона пояснила, як контент еволюціонував від звичайних відео до інтерактивного досвіду та чому особиста взаємодія з аудиторією є ключовою. Було представлено статистику зростання інвестицій у дану сферу та аналіз ефективності таких кампаній. Окремо обговорювалися чинники довіри до блогерів і те, чому споживачі більше вірять особистим рекомендаціям, ніж традиційній рекламі.
Спікер звернула увагу на популярність мікро- та наноінфлюенсерів, які, незважаючи на меншу аудиторію, мають високий рівень залученості. Також пані Оксана поділилася кейсами з американського ринку, розповіла про майбутнє інфлюенсер-маркетингу, наголосивши на важливості чесності, співтворчості та використанні нових інтерактивних форматів.
Освітній івент викликав значний інтерес серед здобувачів вищої освіти та НПП кафедри маркетингу та реклами ВТЕІ ДТЕУ, що підтверджує актуальність даної тематики у професійній спільноті маркетологів. Щиро дякуємо Оксані Кравченко за цікаву та ґрунтовну лекцію! Це була чудова можливість дізнатися про сучасні тренди та інсайти інфлюенсер-маркетингу, ефективні стратегії співпраці та реальні кейси з міжнародного ринку. Ваш досвід та практичні поради стали цінним внеском для всіх учасників освітнього івенту. Сподіваємось на нові зустрічі та подальшу співпрацю!