Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

5 березня 2025 року відбувся воркшоп «Таргетинг у Meta: основи та роль таргетолога», організований Українською Асоціацією Маркетингу в рамках циклу відкритих лекцій і майстер-класів з маркетингу.

Спікеркою заходу стала Валентина Костюк – власниця маркетингової агенції PromoKiwi, експертка з таргетованої реклами та продажів у соціальних мережах. Вона поділилася своїм 16-річним досвідом у маркетингу, розповіла про роботу з клієнтами зі США, Великої Британії та ЄС, а також про свій досвід менторства в програмі Erasmus.
Під час воркшопу учасники дізналися:
- що таке Meta Ads та як працюють рекламні кампанії у Facebook та Instagram;
- які інструменти допомагають таргетологу налаштовувати рекламу;
- які компетенції необхідні для успішної кар’єри у сфері таргетингу.
Захід пройшов у форматі онлайн на платформі Zoom та зібрав велику кількість учасників, серед яких були студенти, викладачі, маркетологи-рекламісти початківці та досвідчені фахівці. Активну участь у заході взяла кафедра маркетингу та реклами ВТЕІ ДТЕУ, яка долучила до обговорення актуальних питань цифрового маркетингу своїх студентів-маркетологів, рекламістів, журналістів і піарників.
Валентина на конкретних прикладах продемонструвала роботу з рекламними кампаніями та поділилася практичними порадами. Окрім корисної інформації, всі учасники отримали гайди з налаштування реклами від спікерки.
Воркшоп став чудовою можливістю для всіх, хто цікавиться таргетованою рекламою та хоче розвивати кар’єру в маркетингу, рекламі, журналістиці та PR.